Материалдар / ГРАММАТИКА ӘЛЕМІНДЕ

ГРАММАТИКА ӘЛЕМІНДЕ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бүгінгі таңда қазақ халқы ғасырлар тұрғысында тәуелсіз мемлекетке айналып, өзінің қоғамдағы саяси, мәдени білім жүйесін әлемдік өркениет үлгісінде дамытуда. Өйткені кез-келген жаңа тәуелсіз мемлекеттің рухани даму үрдісінің өзіндік ерекшеліктері болады. Қазақ халқына тән білімнің озық, өнегелі үлгілерін оқушыға білім беруде, соның ішінде қазақ тілін оқытуда қолдану бүгінгі күннің басты міндеті болуы тиіс.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
06 Сәуір 2025
209
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Педагогтерге кезекті біліктілік санаттарын беру тәртібі «Педагог-тағылымдамашы» біліктілік сан

1 слайд
Педагогтерге кезекті біліктілік санаттарын беру тәртібі «Педагог-тағылымдамашы» біліктілік санатына •«Педагог-тағылымдамашы» біліктілік санатына:тиісті бейін бойынша педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі бар немесе педагогикалық қызметке алғаш кіріскен қайта даярлау курстарынан өткен адамдар, сондай-ақ педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына орналасуға конкурс жарияланғанға дейін соңғы бес жыл ішінде білім беру ұйымдарында педагогикалық (оқытушылық) қызметті жүзеге асырмаған, Біліктілік тестілеуінен сәтті өткен адамдар. •Педагог-тағылымдамашы» біліктілік санаты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі №160 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 142192 болып тіркелген) сәйкес мамандыққа енгізу жөніндегі бағдарлама аяқталғанға дейін бір оқу жылына беріледі. •Педагог-тағылымдамашыға бір оқу жылы кезеңіне тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагог бекітіледі. •Мамандыққа кіру бойынша бағдарлама аяқталғаннан кейін педагог- тағылымдамашы қызмет нәтижелері туралы есеп дайындайды, сабақтарды көрсетеді, лессон стади Lesson Study сабақты зерттеуді жүргізеді, акшин ресерч Action Research әдісін қолданады. Педагог-тәлімгер бағдарлама нәтижелері бойынша педагогке тағылымдамадан өтушіге ұсыныс дайындайды

1 слайд

Педагогтерге кезекті біліктілік санаттарын беру тәртібі «Педагог-тағылымдамашы» біліктілік санатына •«Педагог-тағылымдамашы» біліктілік санатына:тиісті бейін бойынша педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі бар немесе педагогикалық қызметке алғаш кіріскен қайта даярлау курстарынан өткен адамдар, сондай-ақ педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына орналасуға конкурс жарияланғанға дейін соңғы бес жыл ішінде білім беру ұйымдарында педагогикалық (оқытушылық) қызметті жүзеге асырмаған, Біліктілік тестілеуінен сәтті өткен адамдар. •Педагог-тағылымдамашы» біліктілік санаты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 24 сәуірдегі №160 бұйрығына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 142192 болып тіркелген) сәйкес мамандыққа енгізу жөніндегі бағдарлама аяқталғанға дейін бір оқу жылына беріледі. •Педагог-тағылымдамашыға бір оқу жылы кезеңіне тәлімгерлікті жүзеге асыратын педагог бекітіледі. •Мамандыққа кіру бойынша бағдарлама аяқталғаннан кейін педагог- тағылымдамашы қызмет нәтижелері туралы есеп дайындайды, сабақтарды көрсетеді, лессон стади Lesson Study сабақты зерттеуді жүргізеді, акшин ресерч Action Research әдісін қолданады. Педагог-тәлімгер бағдарлама нәтижелері бойынша педагогке тағылымдамадан өтушіге ұсыныс дайындайды

«Педагог» санатына •Оқу пәнінің, оқу-тәрбие процесінің мазмұнын, оқыту және бағалау әдіс

2 слайд
«Педагог» санатына •Оқу пәнінің, оқу-тәрбие процесінің мазмұнын, оқыту және бағалау әдістемесін біледі; білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды және ұйымдастырады, білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысады, білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асырады, кәсіби- педагогикалық диалог дағдыларын меңгерген, цифрлық білім беру ресурстарын қолданады; •лессон стади Lesson Study сабақты зерттеуді жүргізеді, акшин ресерч Action Research әдісін қолданады; Кәсіптік құзіреттілікке сәйкес келуі тиіс •«Педагогикалық этиканың кейбір мәселелері туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 11 мамырдағы № 190 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20619 болып тіркелген) сәйкес педагогикалық этиканың негізгі нормаларын сақтайды; Педагогикал ық этика

2 слайд

«Педагог» санатына •Оқу пәнінің, оқу-тәрбие процесінің мазмұнын, оқыту және бағалау әдістемесін біледі; білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды және ұйымдастырады, білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысады, білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асырады, кәсіби- педагогикалық диалог дағдыларын меңгерген, цифрлық білім беру ресурстарын қолданады; •лессон стади Lesson Study сабақты зерттеуді жүргізеді, акшин ресерч Action Research әдісін қолданады; Кәсіптік құзіреттілікке сәйкес келуі тиіс •«Педагогикалық этиканың кейбір мәселелері туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 11 мамырдағы № 190 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20619 болып тіркелген) сәйкес педагогикалық этиканың негізгі нормаларын сақтайды; Педагогикал ық этика

Педаг ог модер атор •Оқытудың инновациялық нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады; •Кәсіби шеберлік кон

3 слайд
Педаг ог модер атор •Оқытудың инновациялық нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады; •Кәсіби шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болып табылады немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес білім беру ұйымының, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушы немесе жүлдегер немесе жеңімпаз оқушылары бар;Ллессон стади Lesson Study сабақты зерттеуді жүргізеді, акшин ресерч Action Research әдісін қолданады; •Аудандық, облыстық деңгейдегі іс-шараларға қатысады, аудан,облыс деңгейінде сабақ көрсетеді, сабақ рефлексиясын жүргізеді, өткізілген сабақтарға әріптестерінің оң пікірлеріне ие; Пед аго г сар ап шы •Кемінде үш жыл педагогикалық өтілі бар адамдар: •«ұйымдастырылған оқу қызметін, оқу-тәрбие процесін талдау дағдыларын меңгерген; •өзінің және білім беру ұйымы деңгейінде әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын конструктивті анықтайды; •кәсіби шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болып табылады немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға, облыс деңгейінде конкурстарға, жарыстарға қатысушы немесе жүлдегер немесе жеңімпаз оқушылары бар; •облыс, ел телевидениеде трансляциялауға енгізілген бейне -, телесабақтар дайындады ; •лессон стади Lesson Study сабақты зерттеуді жүргізеді, акшин ресерч Action Research әдісін қолданады; •аудандық/қалалық/облыстық деңгейдегі іс-шараларға қатысады, аудан/қала/облыс деңгейінде сабақ көрсетеді, өткізілген сабақтарға педагогтер мен әдіскерлердің оң пікірлеріне ие;

3 слайд

Педаг ог модер атор •Оқытудың инновациялық нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады; •Кәсіби шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болып табылады немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес білім беру ұйымының, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушы немесе жүлдегер немесе жеңімпаз оқушылары бар;Ллессон стади Lesson Study сабақты зерттеуді жүргізеді, акшин ресерч Action Research әдісін қолданады; •Аудандық, облыстық деңгейдегі іс-шараларға қатысады, аудан,облыс деңгейінде сабақ көрсетеді, сабақ рефлексиясын жүргізеді, өткізілген сабақтарға әріптестерінің оң пікірлеріне ие; Пед аго г сар ап шы •Кемінде үш жыл педагогикалық өтілі бар адамдар: •«ұйымдастырылған оқу қызметін, оқу-тәрбие процесін талдау дағдыларын меңгерген; •өзінің және білім беру ұйымы деңгейінде әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын конструктивті анықтайды; •кәсіби шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болып табылады немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға, облыс деңгейінде конкурстарға, жарыстарға қатысушы немесе жүлдегер немесе жеңімпаз оқушылары бар; •облыс, ел телевидениеде трансляциялауға енгізілген бейне -, телесабақтар дайындады ; •лессон стади Lesson Study сабақты зерттеуді жүргізеді, акшин ресерч Action Research әдісін қолданады; •аудандық/қалалық/облыстық деңгейдегі іс-шараларға қатысады, аудан/қала/облыс деңгейінде сабақ көрсетеді, өткізілген сабақтарға педагогтер мен әдіскерлердің оң пікірлеріне ие;

Педагог зерттеуші •Оқушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді; облыс, республикалық маңызы бар

4 слайд
Педагог зерттеуші •Оқушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді; облыс, республикалық маңызы бар қалалар және астана, республика деңгейінде тәжірибені жинақтайдыкәсіби шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болып табылады немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес облыстық, республикалық, халықаралық деңгейлерде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушы немесе жүлдегер немесе жеңімпаз оқушылары бар; «Қазақстан мұғалімі» ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы, «Үздік педагог» атағының иегері (болған жағдайда) болып табылады; облыстың (бар болса) деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асырады және даму стратегиясын сындарлы айқындайды; тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастырған педагогтерге арналған семинарларды, конференцияларды ұйымдастыруға және өткізуге қатысады; Қ. Р-сы Оқу-ағарту министрлігінің «Білім беру мазмұнын сараптау республикалық ғылыми-практикалық орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының (бұдан әрі – Білім беру мазмұнын сараптау республикалық ғылыми-практикалық орталығы) «Сарапшылардың электрондық базасына» сәйкес немесе Техникалық және кәсіптік білім департаменті жанындағы Республикалық оқу-әдістемелік кеңес ұсынған оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылардың құрамына кіреді (болған жағдайда); еліміздің, облыстың телевидениесінде трансляциялауға енгізілген, білім беру порталдарында орналастырылған бейне-телесабақтар дайындады интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін таратады; облыс/республика деңгейінде сабақтарды көрсетеді, өткізілген сабақтарға педагогтер мен әдіскерлердің оң пікірлеріне ие; басқа педагогтердің сабақтарын талдайды; облыстық және республикалық деңгейлердегі педагогтер үшін семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткізуге қатысады;

4 слайд

Педагог зерттеуші •Оқушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді; облыс, республикалық маңызы бар қалалар және астана, республика деңгейінде тәжірибені жинақтайдыкәсіби шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болып табылады немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес облыстық, республикалық, халықаралық деңгейлерде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушы немесе жүлдегер немесе жеңімпаз оқушылары бар; «Қазақстан мұғалімі» ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы, «Үздік педагог» атағының иегері (болған жағдайда) болып табылады; облыстың (бар болса) деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асырады және даму стратегиясын сындарлы айқындайды; тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастырған педагогтерге арналған семинарларды, конференцияларды ұйымдастыруға және өткізуге қатысады; Қ. Р-сы Оқу-ағарту министрлігінің «Білім беру мазмұнын сараптау республикалық ғылыми-практикалық орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының (бұдан әрі – Білім беру мазмұнын сараптау республикалық ғылыми-практикалық орталығы) «Сарапшылардың электрондық базасына» сәйкес немесе Техникалық және кәсіптік білім департаменті жанындағы Республикалық оқу-әдістемелік кеңес ұсынған оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылардың құрамына кіреді (болған жағдайда); еліміздің, облыстың телевидениесінде трансляциялауға енгізілген, білім беру порталдарында орналастырылған бейне-телесабақтар дайындады интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін таратады; облыс/республика деңгейінде сабақтарды көрсетеді, өткізілген сабақтарға педагогтер мен әдіскерлердің оң пікірлеріне ие; басқа педагогтердің сабақтарын талдайды; облыстық және республикалық деңгейлердегі педагогтер үшін семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткізуге қатысады;

Педагог шебер •Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы жанындағы Р-ық оқу-әдістемелік кеңесте немесе Те

5 слайд
Педагог шебер •Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы жанындағы Р-ық оқу-әдістемелік кеңесте немесе Техникалық және кәсіптік білім департаменті жанындағы Республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлданған авторлық бағдарламасы бар немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен немесе Техникалық және кәсіптік білім департаменті жанындағы Р-ық оқу-әдістемелік кеңес ұсынған оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдардың тізбесіне енгізілген басып шығарылған оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің авторы (бірлескен авторы) болып табылады немесе тест тапсырмаларын, оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді сараптау жөніндегі сарапшылар құрамына кіреді немесе уорлд скилс (WorldSkill) (кәсіби шеберлік конкурсы) чемпионаттарының сарапшысы немесе педагогтердің біліктілігін арттыру бойынша тренер болып табылатын адамдар; Р-ық немесе халықаралық кәсіби конкурстардың жүлдегері немесе жеңімпазы болып табылады немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес республикалық немесе халықаралық деңгейлердегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жүлдегерлерін немесе жеңімпаздарын дайындаған; «Қазақстан мұғалімі» ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы, «Үздік педагог» атағының иегері (болған жағдайда) болып табылады; Интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін таратады; Тәлімгерлікті жүзеге асырады және облыс, республика деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлайды ; Білім беру мазмұнын сараптау республикалық ғылыми-практикалық орталығының «Сарапшылардың электрондық базасына» сәйкес немесе Техникалық және кәсіптік білім департаменті жанындағы Р-ық оқу-әдістемелік кеңес ұсынған оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылардың құрамына кіретін адамдар (болған жағдайда); Р-ка деңгейінде тәжірибе жинақтайды, тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары педагогтерге арналған семинарларды, конференцияларды ұйымдастыру мен өткізуге қатысады; еліміздің, облыстың телевидениесінде трансляциялауға енгізілген, білім беру порталдарында орналастырылған бейне -, телесабақтар дайындаған. Лессон стади Lesson Study сабақты зерттеуді жүргізеді, акшин ресерч Action Research әдісін қолданады, өз шешімдері мен іс-әрекеттерін басқару, түзету және бағалау дағдыларын жүргізеді; облыс/республика деңгейінде сабақтарды көрсетеді, өткізілген сабақтарға педагогтер мен әдіскерлердің оң пікірлеріне ие; Басқа педагогтердің сабақтарын талдайды; Педагогтерге арналған облыстық және (немесе) республикалық деңгейлердегі семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткізуге қатысады.

5 слайд

Педагог шебер •Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы жанындағы Р-ық оқу-әдістемелік кеңесте немесе Техникалық және кәсіптік білім департаменті жанындағы Республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлданған авторлық бағдарламасы бар немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен немесе Техникалық және кәсіптік білім департаменті жанындағы Р-ық оқу-әдістемелік кеңес ұсынған оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдардың тізбесіне енгізілген басып шығарылған оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің авторы (бірлескен авторы) болып табылады немесе тест тапсырмаларын, оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді сараптау жөніндегі сарапшылар құрамына кіреді немесе уорлд скилс (WorldSkill) (кәсіби шеберлік конкурсы) чемпионаттарының сарапшысы немесе педагогтердің біліктілігін арттыру бойынша тренер болып табылатын адамдар; Р-ық немесе халықаралық кәсіби конкурстардың жүлдегері немесе жеңімпазы болып табылады немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес республикалық немесе халықаралық деңгейлердегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жүлдегерлерін немесе жеңімпаздарын дайындаған; «Қазақстан мұғалімі» ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы, «Үздік педагог» атағының иегері (болған жағдайда) болып табылады; Интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін таратады; Тәлімгерлікті жүзеге асырады және облыс, республика деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлайды ; Білім беру мазмұнын сараптау республикалық ғылыми-практикалық орталығының «Сарапшылардың электрондық базасына» сәйкес немесе Техникалық және кәсіптік білім департаменті жанындағы Р-ық оқу-әдістемелік кеңес ұсынған оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылардың құрамына кіретін адамдар (болған жағдайда); Р-ка деңгейінде тәжірибе жинақтайды, тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары педагогтерге арналған семинарларды, конференцияларды ұйымдастыру мен өткізуге қатысады; еліміздің, облыстың телевидениесінде трансляциялауға енгізілген, білім беру порталдарында орналастырылған бейне -, телесабақтар дайындаған. Лессон стади Lesson Study сабақты зерттеуді жүргізеді, акшин ресерч Action Research әдісін қолданады, өз шешімдері мен іс-әрекеттерін басқару, түзету және бағалау дағдыларын жүргізеді; облыс/республика деңгейінде сабақтарды көрсетеді, өткізілген сабақтарға педагогтер мен әдіскерлердің оң пікірлеріне ие; Басқа педагогтердің сабақтарын талдайды; Педагогтерге арналған облыстық және (немесе) республикалық деңгейлердегі семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткізуге қатысады.

Біліктілік санаты келесі жағдайларда педагогтердің өтініші негізінде ұзартылады, бірақ бір жылдан ас

6 слайд
Біліктілік санаты келесі жағдайларда педагогтердің өтініші негізінде ұзартылады, бірақ бір жылдан аспайды: «Әлеуметтік мәні бар аурулардың тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 23 қыркүйектегі № ҚР ДСМ-108/2020 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21263 болып тіркелген) әлеуметтік мәні бар аурулар мен айналасындағыларға қауіп төндіретін аурулар тізбесіне сәйкес уақытша еңбекке жарамсыздық кезінде; жүктілікке және босануы бойынша демалыстан немесе бала үш жасқа толғанға дейін оны бағып-күтуге арналған демалыстан немесе жаңа туған баланы (балаларды) асырап алған қызметкерлер үшін демалыстан шыққаннан кейін; білім беру ұйымдарына білім беру саласындағы уәкілетті органнан, білім беруді басқару органдарынан, әдістемелік кабинеттерден, біліктілікті арттыру институттарынан ауысқан жағдайда. Педагогтер біліктілік талаптарына сәйкес санатқа біліктілікті тестілеуді бір жылдан кейін тапсырады. Педагогтердің осы санаты үшін қызмет нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтау кезеңін тиісті деңгейдегі аттестаттау комиссиясы Біліктілік тестілеуін тапсырған сәттен бастап бір жыл ішінде жүргізеді. Бұл ретте педагогтің осы кезеңде қолда бар біліктілік санаты сақталады. Осы Қағидалардың 46-тармағында көрсетілген педагогтер біліктілік санатының қолданылу мерзімін ұзарту туралы мәселені шешу үшін Комиссияға мынадай құжаттарды ұсынады немесе ақпараттық жүйедегі педагог профиліне жүктейді: 1) біліктілік санаттарының қолданылу мерзімін ұзарту туралы өтініш (еркін нысан); 2) біліктілік санатының қолданылу мерзімін ұзартудың негізділігін растайтын құжат.  Комиссияның біліктілік санатының қолданылу мерзімін ұзарту жөніндегі отырысы өтініш келіп түскен күннен бастап бес жұмыс күні ішінде өткізіледі. Комиссияның біліктілік санатының қолданылу мерзімін ұзарту туралы шешімі осы Қағидаларға 14-қосымшаға сәйкес нысан бойынша хаттамамен ресімделеді.

6 слайд

Біліктілік санаты келесі жағдайларда педагогтердің өтініші негізінде ұзартылады, бірақ бір жылдан аспайды: «Әлеуметтік мәні бар аурулардың тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 23 қыркүйектегі № ҚР ДСМ-108/2020 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21263 болып тіркелген) әлеуметтік мәні бар аурулар мен айналасындағыларға қауіп төндіретін аурулар тізбесіне сәйкес уақытша еңбекке жарамсыздық кезінде; жүктілікке және босануы бойынша демалыстан немесе бала үш жасқа толғанға дейін оны бағып-күтуге арналған демалыстан немесе жаңа туған баланы (балаларды) асырап алған қызметкерлер үшін демалыстан шыққаннан кейін; білім беру ұйымдарына білім беру саласындағы уәкілетті органнан, білім беруді басқару органдарынан, әдістемелік кабинеттерден, біліктілікті арттыру институттарынан ауысқан жағдайда. Педагогтер біліктілік талаптарына сәйкес санатқа біліктілікті тестілеуді бір жылдан кейін тапсырады. Педагогтердің осы санаты үшін қызмет нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтау кезеңін тиісті деңгейдегі аттестаттау комиссиясы Біліктілік тестілеуін тапсырған сәттен бастап бір жыл ішінде жүргізеді. Бұл ретте педагогтің осы кезеңде қолда бар біліктілік санаты сақталады. Осы Қағидалардың 46-тармағында көрсетілген педагогтер біліктілік санатының қолданылу мерзімін ұзарту туралы мәселені шешу үшін Комиссияға мынадай құжаттарды ұсынады немесе ақпараттық жүйедегі педагог профиліне жүктейді: 1) біліктілік санаттарының қолданылу мерзімін ұзарту туралы өтініш (еркін нысан); 2) біліктілік санатының қолданылу мерзімін ұзартудың негізділігін растайтын құжат.  Комиссияның біліктілік санатының қолданылу мерзімін ұзарту жөніндегі отырысы өтініш келіп түскен күннен бастап бес жұмыс күні ішінде өткізіледі. Комиссияның біліктілік санатының қолданылу мерзімін ұзарту туралы шешімі осы Қағидаларға 14-қосымшаға сәйкес нысан бойынша хаттамамен ресімделеді.

Жасы бойынша зейнетақыға дейін төрт жастан аспайтын педагогтер аттестаттау рәсімінен босатылады. Қолда бар біл

7 слайд
Жасы бойынша зейнетақыға дейін төрт жастан аспайтын педагогтер аттестаттау рәсімінен босатылады. Қолда бар біліктілік санаты ол берген өтініш негізінде зейнеткерлік жасқа толғанға дейін сақталады. Біліктілік санатының қолданылу мерзімін ұзарту туралы бұйрықты білім беру ұйымының басшысы шығарады. Бұйрықтың күші зейнеткерлік жасқа толғанға дейін сақталады. Зейнетақы жасы «Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы» Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген. Зейнеткерлікке шыққаннан кейін педагогикалық қызметті жүзеге асыруды жалғастыратын зейнеткерлік жастағы педагогтер аттестаттау рәсімінен жалпы негіздерде өтеді. 30 және одан да көп жылдық педагогикалық өтілі бар зейнеткерлік жастағы педагогтер бұрын берілген біліктілік санатын растаған кезде Біліктілік тестілеуін тапсырудан босатылады және қызмет нәтижелерін кешенді қорытудан өтеді.

7 слайд

Жасы бойынша зейнетақыға дейін төрт жастан аспайтын педагогтер аттестаттау рәсімінен босатылады. Қолда бар біліктілік санаты ол берген өтініш негізінде зейнеткерлік жасқа толғанға дейін сақталады. Біліктілік санатының қолданылу мерзімін ұзарту туралы бұйрықты білім беру ұйымының басшысы шығарады. Бұйрықтың күші зейнеткерлік жасқа толғанға дейін сақталады. Зейнетақы жасы «Қазақстан Республикасында зейнетақымен қамсыздандыру туралы» Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген. Зейнеткерлікке шыққаннан кейін педагогикалық қызметті жүзеге асыруды жалғастыратын зейнеткерлік жастағы педагогтер аттестаттау рәсімінен жалпы негіздерде өтеді. 30 және одан да көп жылдық педагогикалық өтілі бар зейнеткерлік жастағы педагогтер бұрын берілген біліктілік санатын растаған кезде Біліктілік тестілеуін тапсырудан босатылады және қызмет нәтижелерін кешенді қорытудан өтеді.

«Көркем еңбек» пәні бойынша сабақ беретін педагогтер «Технология», «Бейнелеу өнері», «Сызу» мамандықтары бойын

8 слайд
«Көркем еңбек» пәні бойынша сабақ беретін педагогтер «Технология», «Бейнелеу өнері», «Сызу» мамандықтары бойынша дипломмен аттестаттаудан өтеді; «Графика және жобалау» пәні бойынша – «Бейнелеу өнері», «Сызу», «Информатика» мамандықтары бойынша диплом, сондай-ақ бұрын берілген біліктілік санатын ескере отырып кәсіптік оқыту ескеріледі.  Инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын жалпы білім беретін мектептерде сабақ беретін педагогтер дипломда көрсетілген мамандыққа сәйкес кезекті біліктілік санатын беруден өтеді, бұл ретте портфолиода ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен жұмыс жөніндегі материалдар көрсетіледі.  

8 слайд

«Көркем еңбек» пәні бойынша сабақ беретін педагогтер «Технология», «Бейнелеу өнері», «Сызу» мамандықтары бойынша дипломмен аттестаттаудан өтеді; «Графика және жобалау» пәні бойынша – «Бейнелеу өнері», «Сызу», «Информатика» мамандықтары бойынша диплом, сондай-ақ бұрын берілген біліктілік санатын ескере отырып кәсіптік оқыту ескеріледі.  Инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын жалпы білім беретін мектептерде сабақ беретін педагогтер дипломда көрсетілген мамандыққа сәйкес кезекті біліктілік санатын беруден өтеді, бұл ретте портфолиода ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен жұмыс жөніндегі материалдар көрсетіледі.  

Министірлікпен келісілген курстар тізімі