1 слайд
Әдебиеттік оқу
4 сынып
2 слайд
Т ы
ы:ы
а қ
бр
“ Гүлдер”. Т.Молдағалиев
3 слайд
Сабақ барысында топ мүшелерінің
пікірімен санасады, өзара
сыйлауды үйренеді.М а қ с
та
ы:
Гүлдер ерекшелігімен таныстыру.
Оқушылардың Тұманбай Молдағалиев
туралы түсінігін кеңейту.
Оқушылардың ойлау қабілеті
дамиды.
4 слайд
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі:
а) Техникалық құралдар: Интерактивті тақта, слайд
ә
) Көрнекі құралдар: қағаз,маркер,стикерлер т.б.
Сабақ әдісі: АКТ,сын тұрғысынан ойлау, оқу және
оқыту үшін бағалау, диалог, көшбасшылық, жаңа
әдіс-тәсілдер,топтық жұмыс т.б.Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту .
Пәнаралық байланыс: дүниетану,математика
Күтілетін нәтиже: көктем ерекшеліктерін біледі,бірлескен топтық
жұмыста екі автордың өлеңдерін
салыстырып,тақырыпты меңгереді.
5 слайд
Сабақтың жоспары:
І.Ұйымдастыру кезеңі;
ІІ.Үйренуге берілген
тапсырманы сұрау;
ІІІ.Жаңа білімді меңгерту;
І V. Сабақты бекіту;
V. Бағалау;
V І.Үйренуге берілетін
тапсырма;
V ІІ.Кері байланыс;
6 слайд
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
Сергіту сәті
“ Жүректен жүрекке”
7 слайд
Мақал-мәтел
Әр атаның өз ұлы бар ,
8 слайд
Гүл қайда болса, Мақал-мәтел
9 слайд
Гүл ашылмай,
Мақал-мәтел
10 слайд
Қыз өссе-елдің көркі,
11 слайд
ІІІ.Жаңа сабақ
12 слайд
13 слайд
14 слайд
“ Жаңбыр
жауды”
Сергіту сәті
15 слайд
Сабақты
бекіту.
16 слайд
Үйренуге берілетін
тапсырма .
“ Гүлдер” ұнаған
өлеңін жаттап келу
17 слайд
Бағалау.
18 слайд
Кері байланыс
Бүгін мен нені үйрендім ?
Маған не ұнады ?
Өткен сабақ бойынша мен тағы не білгім келеді?
19 слайд
Р
а
қ
м
е т
д
о
с т
а
р
ы
м
!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз