Материалдар / Гүлдер Т. Молдағалиев
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Гүлдер Т. Молдағалиев

Материал туралы қысқаша түсінік
Гүлдер ерекшелігімен таныстыру. Оқушылардың Тұманбай Молдағалиев туралы түсінігін кеңейту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2019
358
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Әдебиеттік оқу 4 сынып

1 слайд
Әдебиеттік оқу 4 сынып

Т ы ы:ы а қ бр “ Гүлдер”. Т.Молдағалиев

2 слайд
Т ы ы:ы а қ бр “ Гүлдер”. Т.Молдағалиев

Сабақ барысында топ мүшелерінің пікірімен санасады, өзара сыйлауды үйренеді.М а қ с та ы: Гүлдер ерекшелігімен таныстыру.

3 слайд
Сабақ барысында топ мүшелерінің пікірімен санасады, өзара сыйлауды үйренеді.М а қ с та ы: Гүлдер ерекшелігімен таныстыру. Оқушылардың Тұманбай Молдағалиев туралы түсінігін кеңейту. Оқушылардың ойлау қабілеті дамиды.

Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың көрнекілігі: а) Техникалық құралдар: Интерактивті тақта, слайд ә ) Көрнекі құралдар:

4 слайд
Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақтың көрнекілігі: а) Техникалық құралдар: Интерактивті тақта, слайд ә ) Көрнекі құралдар: қағаз,маркер,стикерлер т.б. Сабақ әдісі: АКТ,сын тұрғысынан ойлау, оқу және оқыту үшін бағалау, диалог, көшбасшылық, жаңа әдіс-тәсілдер,топтық жұмыс т.б.Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту . Пәнаралық байланыс: дүниетану,математика Күтілетін нәтиже: көктем ерекшеліктерін біледі,бірлескен топтық жұмыста екі автордың өлеңдерін салыстырып,тақырыпты меңгереді.

Сабақтың жоспары: І.Ұйымдастыру кезеңі; ІІ.Үйренуге берілген тапсырманы сұрау; ІІІ.Жаңа білімді ме

5 слайд
Сабақтың жоспары: І.Ұйымдастыру кезеңі; ІІ.Үйренуге берілген тапсырманы сұрау; ІІІ.Жаңа білімді меңгерту; І V. Сабақты бекіту; V. Бағалау; V І.Үйренуге берілетін тапсырма; V ІІ.Кері байланыс;

І.Ұйымдастыру кезеңі: Сергіту сәті “ Жүректен жүрекке”

6 слайд
І.Ұйымдастыру кезеңі: Сергіту сәті “ Жүректен жүрекке”

Мақал-мәтел Әр атаның өз ұлы бар ,

7 слайд
Мақал-мәтел Әр атаның өз ұлы бар ,

Гүл қайда болса, Мақал-мәтел

8 слайд
Гүл қайда болса, Мақал-мәтел

Гүл ашылмай, Мақал-мәтел

9 слайд
Гүл ашылмай, Мақал-мәтел

Қыз өссе-елдің көркі,

10 слайд
Қыз өссе-елдің көркі,

ІІІ.Жаңа сабақ

11 слайд
ІІІ.Жаңа сабақ                                

12 слайд

13 слайд

“ Жаңбыр жауды” Сергіту сәті

14 слайд
“ Жаңбыр жауды” Сергіту сәті

Сабақты бекіту.

15 слайд
Сабақты бекіту.

Үйренуге берілетін тапсырма . “ Гүлдер” ұнаған өлеңін жаттап келу

16 слайд
Үйренуге берілетін тапсырма . “ Гүлдер” ұнаған өлеңін жаттап келу

Бағалау.

17 слайд
Бағалау.

Кері байланыс Бүгін мен нені үйрендім ? Маған не ұнады ? Өткен сабақ бойынша мен тағы не білгім келеді?

18 слайд
Кері байланыс Бүгін мен нені үйрендім ? Маған не ұнады ? Өткен сабақ бойынша мен тағы не білгім келеді?

Р а қ м е т д о с т а р ы м !

19 слайд
Р а қ м е т д о с т а р ы м !