Гүлдің құрлысы презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Онлайн» платформасында
бойынша топтарға бірігеді.
https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/
« Көңіл күй » әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал
орнатуПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ ОРНАТУ
1 слайд
«Онлайн» платформасында бойынша топтарға бірігеді. https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/ « Көңіл күй » әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатуПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ ОРНАТУ
2 слайд
Үй тапсырмасы сұрау
Баскетбол әдісі
2 слайд
Үй тапсырмасы сұрау Баскетбол әдісі
3 слайд
« Киноматафера » әдісі
https://youtu.be/IylOvoPlDJ0?si=UCtb0tZyDoTjE5FS
3 слайд
« Киноматафера » әдісі https://youtu.be/IylOvoPlDJ0?si=UCtb0tZyDoTjE5FS
4 слайд
Сабақтың тақырыбы :
Гүл құрылысы. Тозаңдану түрлері. Гүлдеу
және тозаңдану. Тозаңдану түрлері
(өздігінен, айқас, жасанды).
4 слайд
Сабақтың тақырыбы : Гүл құрылысы. Тозаңдану түрлері. Гүлдеу және тозаңдану. Тозаңдану түрлері (өздігінен, айқас, жасанды).
5 слайд
Оқу мақсаты:
Сабақ мақсаты: 7.2.1.3 - өздігінен және айқас тозаңданудың
салыстырмалы артықшылықтарын сипаттау;
7.2.1.4 - гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың
маңызын сипаттау
Гүлдің құрылысы, тозаңдану, тозаңданудың түрлерін біліп,
түсінеді. Тозаңдану түрлерін салыстырады, тозаңдану
артықшылығы сипаттайдыДара жынысты және
гермафродитті гүлдердің ұқсастығы мен айырмашылығын
талдайды.
5 слайд
Оқу мақсаты: Сабақ мақсаты: 7.2.1.3 - өздігінен және айқас тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын сипаттау; 7.2.1.4 - гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттау Гүлдің құрылысы, тозаңдану, тозаңданудың түрлерін біліп, түсінеді. Тозаңдану түрлерін салыстырады, тозаңдану артықшылығы сипаттайдыДара жынысты және гермафродитті гүлдердің ұқсастығы мен айырмашылығын талдайды.
6 слайд
Топтық жұмыс.
1. Топ- «Гүлдің құрлысы»
2. Топ-«Өздігінен тозаңдану»
3. Топ- «Айқас тозаңдану»
6 слайд
Топтық жұмыс. 1. Топ- «Гүлдің құрлысы» 2. Топ-«Өздігінен тозаңдану» 3. Топ- «Айқас тозаңдану»
7 слайд
1-тапсырма
Дескриптор :
Тозаңданудың әртүрлі
тәсілдердеріне
өсімдіктердің мысалдарын
келтіреді.
Жалпы – 2 баллЖеке жұмыс
Суретпен жұмыс Көрсетілген өсімдіктерді тозаңдану
тәсіліне қарай бөліңдер: кестеге орналастырады 1-шие;
2 - қайың; 3 - жүгері; 4 - алхоры; 5 - терек; 6 - үйеңкі, 7 -
жөке: 8 - өрік; 9 – алма ағашы; 10 – асқабақ
Жәндіктермен
тозаңданатын
өсімдіктер Желмен
тозаңданатын
өсімдіктер
7 слайд
1-тапсырма Дескриптор : Тозаңданудың әртүрлі тәсілдердеріне өсімдіктердің мысалдарын келтіреді. Жалпы – 2 баллЖеке жұмыс Суретпен жұмыс Көрсетілген өсімдіктерді тозаңдану тәсіліне қарай бөліңдер: кестеге орналастырады 1-шие; 2 - қайың; 3 - жүгері; 4 - алхоры; 5 - терек; 6 - үйеңкі, 7 - жөке: 8 - өрік; 9 – алма ағашы; 10 – асқабақ Жәндіктермен тозаңданатын өсімдіктер Желмен тозаңданатын өсімдіктер
8 слайд
2 -тапсырма
Дескриптор : WORTWALL
платформада тапсырмалар
орындайды және жұпта
талқылайды
Жалпы балл-2Жұптық жұмыс
WORTWALL платформада тапсырмалар орындау
1 жұп тапсырмасы:
https://wordwall.net/resource/10998718
2 жұп тапсырмасы:
https://wordwall.net/resource/39382617
3 жұп тапсырмасы
https://wordwall.net/resource/55578162
4 жұп тапсырмасы
https://wordwall.net/resource/63519150
8 слайд
2 -тапсырма Дескриптор : WORTWALL платформада тапсырмалар орындайды және жұпта талқылайды Жалпы балл-2Жұптық жұмыс WORTWALL платформада тапсырмалар орындау 1 жұп тапсырмасы: https://wordwall.net/resource/10998718 2 жұп тапсырмасы: https://wordwall.net/resource/39382617 3 жұп тапсырмасы https://wordwall.net/resource/55578162 4 жұп тапсырмасы https://wordwall.net/resource/63519150
9 слайд
3-тапсырма
Д ескриптор:
тозаңдану түрлерін атап шығады; -
тозаңдану түрлерін салыстырады, -
тозаңдану артықшылығын сипаттайды.
Жалпы балл-2
Сәйкестік тест. Тозаңдану түрлерін салыстырыңыз .
Артық
шылығ
ы Өздігіне
н
тозаңда
ну Айқас
тозаңда
ну Жәндікт
ермен
тозаңда
н Жәндікт
ермен
айқас
тозаңда
н
9 слайд
3-тапсырма Д ескриптор: тозаңдану түрлерін атап шығады; - тозаңдану түрлерін салыстырады, - тозаңдану артықшылығын сипаттайды. Жалпы балл-2 Сәйкестік тест. Тозаңдану түрлерін салыстырыңыз . Артық шылығ ы Өздігіне н тозаңда ну Айқас тозаңда ну Жәндікт ермен тозаңда н Жәндікт ермен айқас тозаңда н
10 слайд
4 тапсырма
Дескриптор:
Мұғалімнің берген тапсырмасын орындайды және бұрышта
тұрған жауаптарын толық өздері дәлелдейді
Жалпы балл-2«Бұрыштар» тәсілі
Мұғалім оқушыларға сұрақ ұсынады және мүмкін төрт жауабын сыныптың төрт бұрышына
орналастырады. Оқушылар өзіне дұрыс деген жауаптың қасына барып тұрады. Таңдаған
жауаптарын толық өздерінің дәлелімен айтады.
Сұрақ: Өздігінен тозаңдану мен айқас тозаңданудың айырмашылығы неде? Жауаптары:
А) Табиғатта өздігінен тозаңданатын өсімдіктер гүл жарған кезде немесе бітеу гүлде
тозаңданып үлгереді. Бір гүлдің аталық тозаңдары екінші гүлдің аналығының аузына жел
немесе бунақденелілер арқылы түседі.
Ә) Өздінен тозаңдану бір гүлдің өз аталық тозаңының сол гүлдің аналығының аузына түсуі
Б) Тозаңдану аталық тозаңның аналықтың аузына түсуі, тозаңдану өздігінен және айқас
тозаңдану болып екіге бөлінеді. В) Айқас тозаңдану бір гүлдің аталық тозаңының екінші
гүлдің аналығының аузына түсуі
10 слайд
4 тапсырма Дескриптор: Мұғалімнің берген тапсырмасын орындайды және бұрышта тұрған жауаптарын толық өздері дәлелдейді Жалпы балл-2«Бұрыштар» тәсілі Мұғалім оқушыларға сұрақ ұсынады және мүмкін төрт жауабын сыныптың төрт бұрышына орналастырады. Оқушылар өзіне дұрыс деген жауаптың қасына барып тұрады. Таңдаған жауаптарын толық өздерінің дәлелімен айтады. Сұрақ: Өздігінен тозаңдану мен айқас тозаңданудың айырмашылығы неде? Жауаптары: А) Табиғатта өздігінен тозаңданатын өсімдіктер гүл жарған кезде немесе бітеу гүлде тозаңданып үлгереді. Бір гүлдің аталық тозаңдары екінші гүлдің аналығының аузына жел немесе бунақденелілер арқылы түседі. Ә) Өздінен тозаңдану бір гүлдің өз аталық тозаңының сол гүлдің аналығының аузына түсуі Б) Тозаңдану аталық тозаңның аналықтың аузына түсуі, тозаңдану өздігінен және айқас тозаңдану болып екіге бөлінеді. В) Айқас тозаңдану бір гүлдің аталық тозаңының екінші гүлдің аналығының аузына түсуі
11 слайд
Жаңа сабақты бекіту тапсырмасын орындау.
«Банкомат » әдісі
11 слайд
Жаңа сабақты бекіту тапсырмасын орындау. «Банкомат » әдісі
12 слайд
Кері байланыс
«Айфон» әдісі. Мұғалім
сабақты қорытындылау
мақсатында
оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, кері
байланысын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған
білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды.
Жинақталған деректердің
құнды болуын
қадағалайды .Маған барлығы түсінікті: Маған әлі де түсініксіз: Менің сұрағым бар:
Рақмет Рақмет
Маған барлығы түсінікті:Маған әлі де түсініксіз:Менің сұрағым бар: Бағалау
«Домбыра» әдісі
12 слайд
Кері байланыс «Айфон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды .Маған барлығы түсінікті: Маған әлі де түсініксіз: Менің сұрағым бар: Рақмет Рақмет Маған барлығы түсінікті:Маған әлі де түсініксіз:Менің сұрағым бар: Бағалау «Домбыра» әдісі