Материалдар / ғылыми жоба
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ғылыми жоба

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың таным көкжейегін кеңітіп, білім-ғылымға деген құштарлығын оятады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2020
753
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сақ тайпаларын атау, Картадан көрсету, деректерді саралау. Барлық оқушылар: Сақ тайпаларын атайды; Картадан қайда орналасқаны

1 слайд
Сақ тайпаларын атау, Картадан көрсету, деректерді саралау. Барлық оқушылар: Сақ тайпаларын атайды; Картадан қайда орналасқанын көрсетеді; Сақтар туралы мәліметті қандай дереккөздер, авторлар беретіндігімен танысады . Оқушылардың басым бөлігі: Бехистун жазбасы сақтар жайлы айтылуын, және Авеста кітабының маңызын ажыратады Кейбір оқушылар : Дереккөздердегі ақпараттарды талқылайды,сәйкестендіреді, жүйелі түрде қорытынды жасайды5.3.2.1 Картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету 5.3.2.2 Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру ОҚУ МАҚСАТТАРЫ : САБАҚ МАҚСАТТАРЫ: БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ: 1.Сақ тайпаларын атайды; 2.Сақтардың орналасуы жайлы картадан көрсетеді; 3. Дереккөздерді талқылап, қорытынды жасайдыТақырыбы: Сақтар туралы тарихи мәліметтер

1 слайд

Сақ тайпаларын атау, Картадан көрсету, деректерді саралау. Барлық оқушылар: Сақ тайпаларын атайды; Картадан қайда орналасқанын көрсетеді; Сақтар туралы мәліметті қандай дереккөздер, авторлар беретіндігімен танысады . Оқушылардың басым бөлігі: Бехистун жазбасы сақтар жайлы айтылуын, және Авеста кітабының маңызын ажыратады Кейбір оқушылар : Дереккөздердегі ақпараттарды талқылайды,сәйкестендіреді, жүйелі түрде қорытынды жасайды5.3.2.1 Картадан тайпалық одақтардың орналасуын көрсету 5.3.2.2 Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру ОҚУ МАҚСАТТАРЫ : САБАҚ МАҚСАТТАРЫ: БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ: 1.Сақ тайпаларын атайды; 2.Сақтардың орналасуы жайлы картадан көрсетеді; 3. Дереккөздерді талқылап, қорытынды жасайдыТақырыбы: Сақтар туралы тарихи мәліметтер

Тілдік мақсаттары Алдыңғы оқу Пәнаралық байланысҚұндылықтарға баулу 5сынып.Дүние жүзі тарихы «Парсы патшалығы»-сына жазула

2 слайд
Тілдік мақсаттары Алдыңғы оқу Пәнаралық байланысҚұндылықтарға баулу 5сынып.Дүние жүзі тарихы «Парсы патшалығы»-сына жазулары География - картамен жұмыс, Қазақ тілі-айтылым, сөйлеу, тыңдалым, жазылым дағдыларын қалыптастыру Сақ тайпаларының тәуелсіздік жолындағы күресінің ел тарихындағы маңызын түсінуге баулу, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарды дарыту. «Құрмет», «ашықтық», «өмір бойы білім алу» құндылықтарын қалыптастыру Темір дәуіріндегі сақтар жайлы ұғымОқушылар: Сақтардың орналасуын сипаттайды; Дереккөздерді талқылайды; Сақтар туралы деректерді салыстырып айтады Тақырыптағы жана сөздердің ұғымын түсінуге назар аударады Бейнежазба көру арқылы пікір айтады Негізгі сөздер мен тіркестер : Тиграхауда , хауомаварга, парадария, Геродот, Страбон, Ктесий, Авеста, Бехистун Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер : 1. Сақтар нешеге бөлінеді? 2. Қандай деректерде сақтар туралы мәліметтер береді? 3. Сақтар қай аймақтарды мекендеді? 4. Тарихи дерек көздерін салыстыр?

2 слайд

Тілдік мақсаттары Алдыңғы оқу Пәнаралық байланысҚұндылықтарға баулу 5сынып.Дүние жүзі тарихы «Парсы патшалығы»-сына жазулары География - картамен жұмыс, Қазақ тілі-айтылым, сөйлеу, тыңдалым, жазылым дағдыларын қалыптастыру Сақ тайпаларының тәуелсіздік жолындағы күресінің ел тарихындағы маңызын түсінуге баулу, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарды дарыту. «Құрмет», «ашықтық», «өмір бойы білім алу» құндылықтарын қалыптастыру Темір дәуіріндегі сақтар жайлы ұғымОқушылар: Сақтардың орналасуын сипаттайды; Дереккөздерді талқылайды; Сақтар туралы деректерді салыстырып айтады Тақырыптағы жана сөздердің ұғымын түсінуге назар аударады Бейнежазба көру арқылы пікір айтады Негізгі сөздер мен тіркестер : Тиграхауда , хауомаварга, парадария, Геродот, Страбон, Ктесий, Авеста, Бехистун Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер : 1. Сақтар нешеге бөлінеді? 2. Қандай деректерде сақтар туралы мәліметтер береді? 3. Сақтар қай аймақтарды мекендеді? 4. Тарихи дерек көздерін салыстыр?

Сабақтың басы: Ұйымдастыру бөлімі: Ой қозғау Бейнежазба «Сақтардың өмірі» 1. Бейнежазбадан кімдерді көрдік деп ойлайсындар

3 слайд
Сабақтың басы:   Ұйымдастыру бөлімі: Ой қозғау Бейнежазба «Сақтардың өмірі» 1. Бейнежазбадан кімдерді көрдік деп ойлайсындар? 2. Бұл қай кезеңдер болуы мүмкін? 3. Сендердің ойларыңша олар қайда өмір сүрген? Суреттер бойынша топқа бөлінеді.   Сабақтың ортасы:   . .1-тапсырма . Топтық жұмыс - «Қара.Оқып шық.Жап.Жаз» әдісі Мәтінмен жұмыс Мақсаты: Оқушылар мәтінді оқи отырып,сақтар туралы постер жасап қорғайды. 1-топ Сақтардың орналасуы 2-топ Авеста кітабы, Бехистун жазбалары жайлы 3-топ Сақ туралы деректер   Сергіту сәті « Сақ тайпаларының атауын ауада жазу »1-топ Тиграхауда 2 -топ Хауомаварга 3-топ Парадария V + - ? Білдім Мен үшін мүлде жаңа ақпарат Бұл менің білгеніме қарама- қайшы келеді Бұл туралы көбірек білгім келеді Кері байланыс « ИНСЕРТ » әдісі

3 слайд

Сабақтың басы:   Ұйымдастыру бөлімі: Ой қозғау Бейнежазба «Сақтардың өмірі» 1. Бейнежазбадан кімдерді көрдік деп ойлайсындар? 2. Бұл қай кезеңдер болуы мүмкін? 3. Сендердің ойларыңша олар қайда өмір сүрген? Суреттер бойынша топқа бөлінеді.   Сабақтың ортасы:   . .1-тапсырма . Топтық жұмыс - «Қара.Оқып шық.Жап.Жаз» әдісі Мәтінмен жұмыс Мақсаты: Оқушылар мәтінді оқи отырып,сақтар туралы постер жасап қорғайды. 1-топ Сақтардың орналасуы 2-топ Авеста кітабы, Бехистун жазбалары жайлы 3-топ Сақ туралы деректер   Сергіту сәті « Сақ тайпаларының атауын ауада жазу »1-топ Тиграхауда 2 -топ Хауомаварга 3-топ Парадария V + - ? Білдім Мен үшін мүлде жаңа ақпарат Бұл менің білгеніме қарама- қайшы келеді Бұл туралы көбірек білгім келеді Кері байланыс « ИНСЕРТ » әдісі

Сабақтың ортасы Жеке жұмыс : Картадан сақ тайпалық одақтарының орналасқан аймақтарын тауып, белгілеп көрсет: V + - ?

4 слайд
    Сабақтың ортасы Жеке жұмыс : Картадан сақ тайпалық одақтарының орналасқан аймақтарын тауып, белгілеп көрсет: V + - ? Білдім Мен үшін мүлде жаңа ақпарат Бұл менің білгеніме қарама- қайшы келеді Бұл туралы көбірек білгім келедіКері байланыс « ИНСЕРТ » әдісі Жұптық жұмыс : 1-топ. Төмендегі суреттерді сәйкестендір: Жұпта бірін -бірі бағалайды. Авеста Бехистун География Тарих Сақ топтары   Тарихи деректердегі аты Сақтар туралы жазған авторлар Ерекшелігі              2-топ.Дереккөздерді салыстыр: Тайпалар Өмір сүру аймақтары Массагеттер   Тиграхауда сақтары   Хаомаварга сақтары   Исседондар   Аргиппейлер   Аримаспылар  3-топ. Төмендегі темір дәуіріндегі өмір сүрген тайпалардың өмір сүру аймақтарына қарай орналастыр.

4 слайд

    Сабақтың ортасы Жеке жұмыс : Картадан сақ тайпалық одақтарының орналасқан аймақтарын тауып, белгілеп көрсет: V + - ? Білдім Мен үшін мүлде жаңа ақпарат Бұл менің білгеніме қарама- қайшы келеді Бұл туралы көбірек білгім келедіКері байланыс « ИНСЕРТ » әдісі Жұптық жұмыс : 1-топ. Төмендегі суреттерді сәйкестендір: Жұпта бірін -бірі бағалайды. Авеста Бехистун География Тарих Сақ топтары   Тарихи деректердегі аты Сақтар туралы жазған авторлар Ерекшелігі              2-топ.Дереккөздерді салыстыр: Тайпалар Өмір сүру аймақтары Массагеттер   Тиграхауда сақтары   Хаомаварга сақтары   Исседондар   Аргиппейлер   Аримаспылар  3-топ. Төмендегі темір дәуіріндегі өмір сүрген тайпалардың өмір сүру аймақтарына қарай орналастыр.

Жазбаша рефлексия (ҚҚҚ) Қызықты ------------------------------------ Құнды------------------------------------------ Қиын

5 слайд
Жазбаша рефлексия (ҚҚҚ) Қызықты ------------------------------------ Құнды------------------------------------------ Қиын ---------------------------- ----------- Саралау мақсатында қ осымша тапсырмалар . Берілген тапсырмаларды уақытынан бұрын орындаған оқушыларға арналған қосымша тапсырмалар: Грек авторларының бірі Страбонның «География» деген еңбегінде сақтарды «Бұл көшпелілер өте қарапайым,инабатты,кішіпейіл жандар,бұларда залымдық, қараниеттілік деген мүлде болмайды. Көп жағдайда бостандықта еркін жүруді,тәуелсіз болуды қалайды» деп жазған.Бұл сипаттама бүгінгі қазақ халқының да ұлттық мінезімен астасып жатқандығын дәлелдеңдер.

5 слайд

Жазбаша рефлексия (ҚҚҚ) Қызықты ------------------------------------ Құнды------------------------------------------ Қиын ---------------------------- ----------- Саралау мақсатында қ осымша тапсырмалар . Берілген тапсырмаларды уақытынан бұрын орындаған оқушыларға арналған қосымша тапсырмалар: Грек авторларының бірі Страбонның «География» деген еңбегінде сақтарды «Бұл көшпелілер өте қарапайым,инабатты,кішіпейіл жандар,бұларда залымдық, қараниеттілік деген мүлде болмайды. Көп жағдайда бостандықта еркін жүруді,тәуелсіз болуды қалайды» деп жазған.Бұл сипаттама бүгінгі қазақ халқының да ұлттық мінезімен астасып жатқандығын дәлелдеңдер.

1.Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. .2 РЕСУРС арқылы Қосымша тап

6 слайд
        1.Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. .2 РЕСУРС арқылы Қосымша тапсырма беру арқылы 3 Барлық оқушыларға сұрақтар мен жұптық,жеке тапсырмалар беріледі 1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында тапсырмалар беріледі. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, жетістіктерін айқындау. 3. Кері байланыс: инсерт 4. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдануСаралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау - денсаулық сақтау технологиясы; - кабинетте жұмыс істеу қауіпсіз техникасын сақтау; - оқушылардың жас ерекшеліктерін сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану

6 слайд

        1.Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. .2 РЕСУРС арқылы Қосымша тапсырма беру арқылы 3 Барлық оқушыларға сұрақтар мен жұптық,жеке тапсырмалар беріледі 1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында тапсырмалар беріледі. 2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, жетістіктерін айқындау. 3. Кері байланыс: инсерт 4. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдануСаралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау - денсаулық сақтау технологиясы; - кабинетте жұмыс істеу қауіпсіз техникасын сақтау; - оқушылардың жас ерекшеліктерін сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану