ғылыми жоба 8 сынып информатика
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы: " Интернеттің қазіргі
жасөспірімдерге әсері "
Секция: ИНформатика
8сынып оқушысы
Жұбанышқали Әділбек
Ғылыми жетекшісі:
Информатика пәні мұғалімі
Г.У.Джайкиева
1 слайд
Тақырыбы: " Интернеттің қазіргі жасөспірімдерге әсері " Секция: ИНформатика 8сынып оқушысы Жұбанышқали Әділбек Ғылыми жетекшісі: Информатика пәні мұғалімі Г.У.Джайкиева
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Мен бұл тақырыпты таңдадым, өйткені қазіргі жастарды компьютерлік ойындармен де, жалпы
Интернетпен де "Зомбилеу" мәселесі алаңдатады. Бұл жұмыста ол біздің мектептің жоғары
сынып оқушылары арасында зерттеу жүргізді және осы мәселе бойынша құрдастарының пікірін
біліп, өзі үшін көптеген жаңалықтар аштым.
Дүниежүзілік ғаламдық компьютерлік интернет желісінің жасөспірімдердің дүниетанымына
әсерін қадағалаңыз. Интернеттің жас ұрпаққа әсер етуінің жағымды және жағымсыз жақтарын
ашыңыз. Интернеттің жеке компоненттерінің жасөспірімдер психикасына әсерін көрсетіңіз.
Алғаш рет Интернеттің не екенін жақында, үш жыл бұрын білдім, бірақ мен оныншы сыныпта
оқып жүргенімде бір жыл бұрын ғана жақынырақ таныстым. Интернет туралы менің алғашқы
әсерім оң болды: біз іздеу жүйесінде жұмыс істедік, танымдық және білім беру сайттары мен
веб-беттерге кірдік, бірақ Интернетті жақынырақ білгеннен кейін, бәрі бірдей емес екенін
түсіндім, бұл оларға жақсы болып көрінеді! Өйткені, менің ойымша, көптеген адамдар
Интернетте оқуға болмайтын, тіпті көруге болмайтын, әсіресе жас ұрпаққа, көп ақпарат бар деп
келіседі. Бірақ бәрі де қарапайым және қорқынышты емес, сіз барлық жағынан жағымды
жақтарды таба аласыз. Әрине, Интернет-бұл өткен ғасырдың ең үлкен және таңғажайып
өнертабысы, оның көмегімен адамзат болашаққа үлкен ат жарысын жасады. Берді стимул
бастайды. Интернет біздің өмірімізді жеңілдетеді, бізге үлкен мүмкіндіктер ашады! Бұл
сонымен қатар оқу мен жұмыста үлкен көмек. Енді бір сәтте сіз берілген тақырып бойынша бізді
қызықтыратын кез-келген ақпаратты ала аласыз. Бірнеше секунд ішінде әлемнің кез-келген
нүктесімен байланысыңыз. Дегенмен, мен әртүрлі көздерден (соның ішінде интернеттен) алған
ақпаратты талдай отырып, теріс әсер көп деп айта аламыз.
3 слайд
Мен бұл тақырыпты таңдадым, өйткені қазіргі жастарды компьютерлік ойындармен де, жалпы Интернетпен де "Зомбилеу" мәселесі алаңдатады. Бұл жұмыста ол біздің мектептің жоғары сынып оқушылары арасында зерттеу жүргізді және осы мәселе бойынша құрдастарының пікірін біліп, өзі үшін көптеген жаңалықтар аштым. Дүниежүзілік ғаламдық компьютерлік интернет желісінің жасөспірімдердің дүниетанымына әсерін қадағалаңыз. Интернеттің жас ұрпаққа әсер етуінің жағымды және жағымсыз жақтарын ашыңыз. Интернеттің жеке компоненттерінің жасөспірімдер психикасына әсерін көрсетіңіз. Алғаш рет Интернеттің не екенін жақында, үш жыл бұрын білдім, бірақ мен оныншы сыныпта оқып жүргенімде бір жыл бұрын ғана жақынырақ таныстым. Интернет туралы менің алғашқы әсерім оң болды: біз іздеу жүйесінде жұмыс істедік, танымдық және білім беру сайттары мен веб-беттерге кірдік, бірақ Интернетті жақынырақ білгеннен кейін, бәрі бірдей емес екенін түсіндім, бұл оларға жақсы болып көрінеді! Өйткені, менің ойымша, көптеген адамдар Интернетте оқуға болмайтын, тіпті көруге болмайтын, әсіресе жас ұрпаққа, көп ақпарат бар деп келіседі. Бірақ бәрі де қарапайым және қорқынышты емес, сіз барлық жағынан жағымды жақтарды таба аласыз. Әрине, Интернет-бұл өткен ғасырдың ең үлкен және таңғажайып өнертабысы, оның көмегімен адамзат болашаққа үлкен ат жарысын жасады. Берді стимул бастайды. Интернет біздің өмірімізді жеңілдетеді, бізге үлкен мүмкіндіктер ашады! Бұл сонымен қатар оқу мен жұмыста үлкен көмек. Енді бір сәтте сіз берілген тақырып бойынша бізді қызықтыратын кез-келген ақпаратты ала аласыз. Бірнеше секунд ішінде әлемнің кез-келген нүктесімен байланысыңыз. Дегенмен, мен әртүрлі көздерден (соның ішінде интернеттен) алған ақпаратты талдай отырып, теріс әсер көп деп айта аламыз.
4 слайд
Бұл жобаның мақсаты -Бүкіләлемдік ғаламдық компьютерлік
интернет желісінің жасөспірімдердің дүниетанымына әсерін бақылау,
әлеуметтік желілердің жас ұрпаққа әсер етуінің оң және теріс жақтарын
ашу және жасөспірімдердің әлеуметтік желілердегі ойын-сауықтарына
байланысты мәселелерді шешудің жолдарын табу.
Міндеттері:
Әлеуметтік медиа туралы теориялық материалды зерттеу
Жасөспірімдерге теріс әсер ету жолдары талданды
Әлеуметтік желілерге тәуелділікті зерттеу бойынша сауалнама жүргізу
Әлеуметтік желілерге тәуелділіктің алдын алу бойынша тренингтер
өткізу
Гипотеза: мен әлеуметтік медиа жасөспірімдердің әлеуметтік
шеңберін кеңейтеді деп ойлаймын. Әлеуметтік желілер
жасөспірімдердің дамуына оң және теріс әсер етеді.
Зерттеу тақырыбы: әлеуметтік медианың жасөспірімдерге әсері
Зерттеу нысаны: әлеуметтік желілер
4 слайд
Бұл жобаның мақсаты -Бүкіләлемдік ғаламдық компьютерлік интернет желісінің жасөспірімдердің дүниетанымына әсерін бақылау, әлеуметтік желілердің жас ұрпаққа әсер етуінің оң және теріс жақтарын ашу және жасөспірімдердің әлеуметтік желілердегі ойын-сауықтарына байланысты мәселелерді шешудің жолдарын табу. Міндеттері: Әлеуметтік медиа туралы теориялық материалды зерттеу Жасөспірімдерге теріс әсер ету жолдары талданды Әлеуметтік желілерге тәуелділікті зерттеу бойынша сауалнама жүргізу Әлеуметтік желілерге тәуелділіктің алдын алу бойынша тренингтер өткізу Гипотеза: мен әлеуметтік медиа жасөспірімдердің әлеуметтік шеңберін кеңейтеді деп ойлаймын. Әлеуметтік желілер жасөспірімдердің дамуына оң және теріс әсер етеді. Зерттеу тақырыбы: әлеуметтік медианың жасөспірімдерге әсері Зерттеу нысаны: әлеуметтік желілер
5 слайд
Міндеттері:
Әлеуметтік медиа туралы теориялық материалды зерттеу
Жасөспірімдерге теріс әсер ету жолдары талданды
Әлеуметтік желілерге тәуелділікті зерттеу бойынша сауалнама жүргізу
Әлеуметтік желілерге тәуелділіктің алдын алу бойынша тренингтер өткізу
Гипотеза: мен әлеуметтік медиа жасөспірімдердің әлеуметтік шеңберін кеңейтеді деп
ойлаймын. Әлеуметтік желілер жасөспірімдердің дамуына оң және теріс әсер етеді.
Зерттеу тақырыбы: әлеуметтік медианың жасөспірімдерге әсері
Зерттеу нысаны: әлеуметтік желілер
Сауалнамаға қатысушылар: зерттеуге 4-11 сынып оқушылары қатысады.
Қатысушылардың жасы – 10-15 жас.
Мен осы зерттеу жұмысын жазу кезінде бірнеше жұмыс әдістерін қолдандым. Мен
интернеттен және анықтамалық кітаптардан ақпарат іздедім, сауалнама жасадым және
жоғары сынып оқушылары мен мұғалімдер арасында сауалнама жүргіздім.
Қазіргі жасөспірімдерді әлеуметтік желілерсіз елестету мүмкін емес. Вконтакте,
Одноклассники, Фейсбук жас оқушылардың ойларын толтырды. Не істеу керектігін және
не істеу керектігін шешу керек. Бұл жұмыс қозғалған тақырыптарға қызығушылық
танытқан психологтар мен мұғалімдерге және тікелей жасөспірімдердің өздеріне
қызықты болады.
Жұмыстың мақсаты -жасөспірімдердің интернетті жиі пайдалану себебін анықтау және
интернет келтірген зиянның мөлшерін анықтау.
5 слайд
Міндеттері: Әлеуметтік медиа туралы теориялық материалды зерттеу Жасөспірімдерге теріс әсер ету жолдары талданды Әлеуметтік желілерге тәуелділікті зерттеу бойынша сауалнама жүргізу Әлеуметтік желілерге тәуелділіктің алдын алу бойынша тренингтер өткізу Гипотеза: мен әлеуметтік медиа жасөспірімдердің әлеуметтік шеңберін кеңейтеді деп ойлаймын. Әлеуметтік желілер жасөспірімдердің дамуына оң және теріс әсер етеді. Зерттеу тақырыбы: әлеуметтік медианың жасөспірімдерге әсері Зерттеу нысаны: әлеуметтік желілер Сауалнамаға қатысушылар: зерттеуге 4-11 сынып оқушылары қатысады. Қатысушылардың жасы – 10-15 жас. Мен осы зерттеу жұмысын жазу кезінде бірнеше жұмыс әдістерін қолдандым. Мен интернеттен және анықтамалық кітаптардан ақпарат іздедім, сауалнама жасадым және жоғары сынып оқушылары мен мұғалімдер арасында сауалнама жүргіздім. Қазіргі жасөспірімдерді әлеуметтік желілерсіз елестету мүмкін емес. Вконтакте, Одноклассники, Фейсбук жас оқушылардың ойларын толтырды. Не істеу керектігін және не істеу керектігін шешу керек. Бұл жұмыс қозғалған тақырыптарға қызығушылық танытқан психологтар мен мұғалімдерге және тікелей жасөспірімдердің өздеріне қызықты болады. Жұмыстың мақсаты -жасөспірімдердің интернетті жиі пайдалану себебін анықтау және интернет келтірген зиянның мөлшерін анықтау.
6 слайд
Жобаның міндеттері:
Жасөспірімдер интернетті жиі қолданатын фактілерді табу.
Интернеттің оң және теріс қасиеттерін анықтау.
Интернет келтірген зиянның ауқымын анықтау.
Жұмыстың мазмұны:
Жасөспірім қажет Интернеттің қасиеттеріне шолу.
Жасөспірімдердің жалқаулығын дамытуға ықпал ететін интернет мүмкіндіктерін анықтау .
Неліктен жасөспірімдер Дүниежүзілік Желінің осы қасиеттерін жиі қолданатынын түсіндіру.
Жасөспірімдерге айтарлықтай зиян келтіретін интернет мүмкіндіктеріне шолу.
Бүкіл желінің осындай қасиеттерінің мысалдары және олар жас қолданушымен не істейді.
Интернет келтірген зиян ауқымын бағалау.
Анықтау: интернет жасөспірімдерге де, жалпы қоғамға да оң немесе теріс әсер етеді.
Зерттеу нысаны: Интернет ақпарат алу құралы ретінде.
Зерттеу пәні: мектеп оқушылары мен мұғалімдерінің Интернет желісіндегі ақпаратқа деген сұранысы.
Гипотеза: мектеп оқушылары мен мұғалімдері Интернетті білім беру процесінде жүйелі түрде қолданады.
Зерттеу әдістері:
Әңгіме.
Салыстыру.
Жалпылау.
Тестілеу.
Бақылау.
Статистикалық деректерді өңдеу.
Зерттеу базалары: 6-11хсынып оқушылары, мектеп мұғалімдері
Зерттеу кезеңдері:
I кезең-әлеуметтік сауалнама жүргізу, нәтижелерді өңдеу;
II кезең-әдебиеттерді зерттеу және талдау;
III кезең-материалды жинау және өңдеу.
Жұмыс кіріспеден, екі тараудан, библиографиядан( 8 атау), қосымшадан (2 атау) және қорытындыдан тұрады.
6 слайд
Жобаның міндеттері: Жасөспірімдер интернетті жиі қолданатын фактілерді табу. Интернеттің оң және теріс қасиеттерін анықтау. Интернет келтірген зиянның ауқымын анықтау. Жұмыстың мазмұны: Жасөспірім қажет Интернеттің қасиеттеріне шолу. Жасөспірімдердің жалқаулығын дамытуға ықпал ететін интернет мүмкіндіктерін анықтау . Неліктен жасөспірімдер Дүниежүзілік Желінің осы қасиеттерін жиі қолданатынын түсіндіру. Жасөспірімдерге айтарлықтай зиян келтіретін интернет мүмкіндіктеріне шолу. Бүкіл желінің осындай қасиеттерінің мысалдары және олар жас қолданушымен не істейді. Интернет келтірген зиян ауқымын бағалау. Анықтау: интернет жасөспірімдерге де, жалпы қоғамға да оң немесе теріс әсер етеді. Зерттеу нысаны: Интернет ақпарат алу құралы ретінде. Зерттеу пәні: мектеп оқушылары мен мұғалімдерінің Интернет желісіндегі ақпаратқа деген сұранысы. Гипотеза: мектеп оқушылары мен мұғалімдері Интернетті білім беру процесінде жүйелі түрде қолданады. Зерттеу әдістері: Әңгіме. Салыстыру. Жалпылау. Тестілеу. Бақылау. Статистикалық деректерді өңдеу. Зерттеу базалары: 6-11хсынып оқушылары, мектеп мұғалімдері Зерттеу кезеңдері: I кезең-әлеуметтік сауалнама жүргізу, нәтижелерді өңдеу; II кезең-әдебиеттерді зерттеу және талдау; III кезең-материалды жинау және өңдеу. Жұмыс кіріспеден, екі тараудан, библиографиядан( 8 атау), қосымшадан (2 атау) және қорытындыдан тұрады.
7 слайд
Негізгі бөлім
Неліктен жасөспірімдер интернетті жиі қолданады?
Интернет қолданушыға көптеген мүмкіндіктер ұсынады. Жасөспірімдер Дүниежүзілік
Желінің көптеген қасиеттерін пайдаланады. Интернеттің көмегімен олар кез-келген
сұраққа жауап таба алады. Пайдаланушылар бір-бірімен қашықтықта және кездесудің
қажеті жоқ сөйлесе алады . Бұл әлеуметтік желілерде болады. Сондай-ақ, Интернетте
жасөспірімдер түсініксіз тапсырманың шешімін таба алады.
Ең бастысы, Дүниежүзілік желіде бәрі тез жүреді, сұраныс бірден жүктеледі. Әрине,
интернетте күлуге болатын күлкілі заттар мен әзілдер бар. Дүниежүзілік желіде бейне
ойындар бар, оларда пайдаланушы шындықта жоқ нәрсені сезіне алады. Бірақ бұл
мүмкіндіктер зиян тигізуі мүмкін. Жасөспірім бір әзілді екінші әзілге айналдырып, бір
сағат, екі, үштің қалай өтетінін байқамайды.
Ол осындай қысқа, бірақ күлкілі әзілдерді көбірек қалайды. Мұндай жылдам әзілдердің
міндеті-пайдаланушыға мүмкіндігінше қарапайым және түсінікті болу. Егер мұндай әзіл
ұзақ, ақылға қонымды болса, онда оған ешкім назар аудармайды, бірақ ешкім тағы бір
рет түсініксіз нәрсеге көңіл аударғысы келмейді. Пайдаланушы әзілдерді көп
ұнатқаннан кейін, оған жұмыс режиміне бейімделу үшін уақыт қажет. Жасөспірім де
жасай бастайды-жалқау. Сондай-ақ, Интернетте бейне ойындар бар.
Оларды ойнау арқылы адам өзін нақты әлемнен қорғайды. Өткізіп көп уақыт ойын ,
жасөспірімге емес, қызықты, қарапайым өмір. Мұндай адамның мақсаты-виртуалды
шындыққа тез ену және онда мүмкіндігінше ұзақ болу. Ойыннан тыс уақытта жасөспірім
жалқау болады, өйткені қарапайым әлем үлкен қызығушылық тудырмайды.
Интернеттің осы мүмкіндіктерін пайдалану үшін тінтуірді бірнеше рет басу жеткілікті.
7 слайд
Негізгі бөлім Неліктен жасөспірімдер интернетті жиі қолданады? Интернет қолданушыға көптеген мүмкіндіктер ұсынады. Жасөспірімдер Дүниежүзілік Желінің көптеген қасиеттерін пайдаланады. Интернеттің көмегімен олар кез-келген сұраққа жауап таба алады. Пайдаланушылар бір-бірімен қашықтықта және кездесудің қажеті жоқ сөйлесе алады . Бұл әлеуметтік желілерде болады. Сондай-ақ, Интернетте жасөспірімдер түсініксіз тапсырманың шешімін таба алады. Ең бастысы, Дүниежүзілік желіде бәрі тез жүреді, сұраныс бірден жүктеледі. Әрине, интернетте күлуге болатын күлкілі заттар мен әзілдер бар. Дүниежүзілік желіде бейне ойындар бар, оларда пайдаланушы шындықта жоқ нәрсені сезіне алады. Бірақ бұл мүмкіндіктер зиян тигізуі мүмкін. Жасөспірім бір әзілді екінші әзілге айналдырып, бір сағат, екі, үштің қалай өтетінін байқамайды. Ол осындай қысқа, бірақ күлкілі әзілдерді көбірек қалайды. Мұндай жылдам әзілдердің міндеті-пайдаланушыға мүмкіндігінше қарапайым және түсінікті болу. Егер мұндай әзіл ұзақ, ақылға қонымды болса, онда оған ешкім назар аудармайды, бірақ ешкім тағы бір рет түсініксіз нәрсеге көңіл аударғысы келмейді. Пайдаланушы әзілдерді көп ұнатқаннан кейін, оған жұмыс режиміне бейімделу үшін уақыт қажет. Жасөспірім де жасай бастайды-жалқау. Сондай-ақ, Интернетте бейне ойындар бар. Оларды ойнау арқылы адам өзін нақты әлемнен қорғайды. Өткізіп көп уақыт ойын , жасөспірімге емес, қызықты, қарапайым өмір. Мұндай адамның мақсаты-виртуалды шындыққа тез ену және онда мүмкіндігінше ұзақ болу. Ойыннан тыс уақытта жасөспірім жалқау болады, өйткені қарапайым әлем үлкен қызығушылық тудырмайды. Интернеттің осы мүмкіндіктерін пайдалану үшін тінтуірді бірнеше рет басу жеткілікті.
8 слайд
Интернет дегеніміз не?
Интернет- бүкіл әлемдегі ондаған
мың желілерді біріктіретін алып
ғаламдық компьютерлік желі.
Оның мақсаты - кез-келген адамға
кез-келген ақпаратқа тұрақты қол
жетімділікті қамтамасыз ету.
Интернет іс жүзінде шектеусіз
ақпараттық ресурстарды, пайдалы
ақпаратты, оқуды, ойын-сауықты,
Құзыретті адамдармен қарым-
қатынас жасау мүмкіндігін,
қашықтан қол жеткізу, файлдарды
жіберу, электрондық пошта
қызметтерін және т.б. ұсынады.
Интернет әлемде теңдесі жоқ
адамдар арасындағы қарым-
қатынастың түбегейлі жаңа әдісін
ұсынады.
8 слайд
Интернет дегеніміз не? Интернет- бүкіл әлемдегі ондаған мың желілерді біріктіретін алып ғаламдық компьютерлік желі. Оның мақсаты - кез-келген адамға кез-келген ақпаратқа тұрақты қол жетімділікті қамтамасыз ету. Интернет іс жүзінде шектеусіз ақпараттық ресурстарды, пайдалы ақпаратты, оқуды, ойын-сауықты, Құзыретті адамдармен қарым- қатынас жасау мүмкіндігін, қашықтан қол жеткізу, файлдарды жіберу, электрондық пошта қызметтерін және т.б. ұсынады. Интернет әлемде теңдесі жоқ адамдар арасындағы қарым- қатынастың түбегейлі жаңа әдісін ұсынады.
9 слайд
Интернет: пайдалы немесе зиянды
ма?
Артықшылықтары
•
Кез келген ақпаратты алу
жеделдігі. Байланыс:
менің әлемім, байланысым,
сыныптастарым және басқа
да әлеуметтік қызметтер
мен форумдар. Өзін-өзі
жетілдіру. Қосымша білім
алу. Аумақтық
шекараларды кеңейту. Бос
уақытты қамтамасыз ету.
Ақпаратпен жұмыс істей
білуді қамтитын
ақпараттық құзыреттілікті
қалыптастыру: табу, алу,
талдау, жүйелеу және
пайдалану. Кемшіліктері
•
Қате жалған
ақпарат. Жалған
мәліметтерді алу және
беру. Объектілер,
құбылыстар мен процестер
туралы жалған түсініктерді
қалыптастыру. Деңсаулық
тың нашарлауы:- көру
қабілетінің жоғалуы
•
(компьютерлік көру
синдромы);- гиподинамия;-
мүсіннің қисаюы;-
психикалық және
интеллектуалдық даму
бұзылулары.
9 слайд
Интернет: пайдалы немесе зиянды ма? Артықшылықтары • Кез келген ақпаратты алу жеделдігі. Байланыс: менің әлемім, байланысым, сыныптастарым және басқа да әлеуметтік қызметтер мен форумдар. Өзін-өзі жетілдіру. Қосымша білім алу. Аумақтық шекараларды кеңейту. Бос уақытты қамтамасыз ету. Ақпаратпен жұмыс істей білуді қамтитын ақпараттық құзыреттілікті қалыптастыру: табу, алу, талдау, жүйелеу және пайдалану. Кемшіліктері • Қате жалған ақпарат. Жалған мәліметтерді алу және беру. Объектілер, құбылыстар мен процестер туралы жалған түсініктерді қалыптастыру. Деңсаулық тың нашарлауы:- көру қабілетінің жоғалуы • (компьютерлік көру синдромы);- гиподинамия;- мүсіннің қисаюы;- психикалық және интеллектуалдық даму бұзылулары.
10 слайд
Интернетке тәуелділік дегеніміз не?
"Интернетке тәуелділік" - бұл мінез-құлық пен
дискілерді басқарудың көптеген мәселелерін
білдіретін кең термин. Зерттеу барысында
анықталған негізгі бес түрі келесідей
сипатталады:
1. Киберсексуалдық тәуелділік-порносайттарға
баруға деген таптырмас тартымдылық .
2. Виртуалды таныстарға тәуелділік-желідегі
таныстар мен достардың көптігі.
3. Желінің обсессивті қажеттілігі - онлайн
құмар ойындар, тұрақты сатып алулар немесе
аукциондарға қатысу.
4. Ақпараттың шамадан тыс жүктелуі
(интрузивті веб-серфинг) - желі арқылы шексіз
саяхат, мәліметтер базасы мен іздеу сайттары
арқылы ақпарат іздеу.
5. Компьютерлік тәуелділік-бұл компьютерлік
ойындардың интрузивті ойыны.
10 слайд
Интернетке тәуелділік дегеніміз не? "Интернетке тәуелділік" - бұл мінез-құлық пен дискілерді басқарудың көптеген мәселелерін білдіретін кең термин. Зерттеу барысында анықталған негізгі бес түрі келесідей сипатталады: 1. Киберсексуалдық тәуелділік-порносайттарға баруға деген таптырмас тартымдылық . 2. Виртуалды таныстарға тәуелділік-желідегі таныстар мен достардың көптігі. 3. Желінің обсессивті қажеттілігі - онлайн құмар ойындар, тұрақты сатып алулар немесе аукциондарға қатысу. 4. Ақпараттың шамадан тыс жүктелуі (интрузивті веб-серфинг) - желі арқылы шексіз саяхат, мәліметтер базасы мен іздеу сайттары арқылы ақпарат іздеу. 5. Компьютерлік тәуелділік-бұл компьютерлік ойындардың интрузивті ойыны.
11 слайд
Интернетке тәуелділіктің белгілері
Адамның компьютерлік тәуелділігіне тән әртүрлі белгілер бар: * компьютерде ұзақ
уақыт ойнау;* көңіл-күйдің жиі өзгеруі;* компьютерде өткізген кезде әл-ауқат,
эйфория; Интернет немесе компьютерсіз жүйке, депрессия, стресс;* басқа
адамдардың ескертулеріне, кеңестеріне жеткіліксіз реакция;* тоқтай алмау;* есте
сақтау қабілетінің нашарлауы, назар;* жұмыстағы немесе оқудағы
проблемалар(үлгерімнің төмендеуі, мерзімді сабаққа қатыспау және басқалар);*
отбасы мүшелеріне, достарына өтірік айту және ескерту;* тұрақты емес
тамақтану, тамақты өткізіп жіберу;* мерзімді бас аурулары; * ұйқының бұзылуы;*
құрғақтық, қызару, көздің тітіркенуі, көру сапасының төмендеуі;* арқадағы
ауырсыну;* карпальды туннель синдромы (бұлшықеттің ұзаққа созылуынан
туындаған қолдың жүйке бағаналарына туннельдік зақым)
11 слайд
Интернетке тәуелділіктің белгілері Адамның компьютерлік тәуелділігіне тән әртүрлі белгілер бар: * компьютерде ұзақ уақыт ойнау;* көңіл-күйдің жиі өзгеруі;* компьютерде өткізген кезде әл-ауқат, эйфория; Интернет немесе компьютерсіз жүйке, депрессия, стресс;* басқа адамдардың ескертулеріне, кеңестеріне жеткіліксіз реакция;* тоқтай алмау;* есте сақтау қабілетінің нашарлауы, назар;* жұмыстағы немесе оқудағы проблемалар(үлгерімнің төмендеуі, мерзімді сабаққа қатыспау және басқалар);* отбасы мүшелеріне, достарына өтірік айту және ескерту;* тұрақты емес тамақтану, тамақты өткізіп жіберу;* мерзімді бас аурулары; * ұйқының бұзылуы;* құрғақтық, қызару, көздің тітіркенуі, көру сапасының төмендеуі;* арқадағы ауырсыну;* карпальды туннель синдромы (бұлшықеттің ұзаққа созылуынан туындаған қолдың жүйке бағаналарына туннельдік зақым)
12 слайд
Мәселені шешу жолдары
Тәуелділікті шешудің ең қарапайым және қол жетімді әдісі — басқа
тәуелділікті алу. Салауатты өмір салтына деген сүйіспеншілік, жабайы
табиғатпен қарым-қатынас, сурет салу сияқты шығармашылық
қолданбалы хобби адамды тәуелділіктен шығарады.Қазір интернетке
тәуелділікті зерттеудегі жетекші маман-Кимберли Янг — Брэтфордтағы
Питтсрбург университетінің психология профессоры, әйгілі "желіге
қосылған" кітабының авторы (ағылш. " Caught in the Net") көптеген
тілдерге аударылған. Ол сонымен қатар Интернетке тәуелді адамдарға
көмек көрсету орталығының негізін қалаушы. 1995 жылы құрылған
орталық психиатриялық клиникаларға, білім беру мекемелеріне және
интернетті теріс пайдаланатын корпорацияларға кеңес береді. Орталық
Интернетке тәуелділіктен босату жөніндегі ақпарат пен әдістемелерді
еркін таратады.
12 слайд
Мәселені шешу жолдары Тәуелділікті шешудің ең қарапайым және қол жетімді әдісі — басқа тәуелділікті алу. Салауатты өмір салтына деген сүйіспеншілік, жабайы табиғатпен қарым-қатынас, сурет салу сияқты шығармашылық қолданбалы хобби адамды тәуелділіктен шығарады.Қазір интернетке тәуелділікті зерттеудегі жетекші маман-Кимберли Янг — Брэтфордтағы Питтсрбург университетінің психология профессоры, әйгілі "желіге қосылған" кітабының авторы (ағылш. " Caught in the Net") көптеген тілдерге аударылған. Ол сонымен қатар Интернетке тәуелді адамдарға көмек көрсету орталығының негізін қалаушы. 1995 жылы құрылған орталық психиатриялық клиникаларға, білім беру мекемелеріне және интернетті теріс пайдаланатын корпорацияларға кеңес береді. Орталық Интернетке тәуелділіктен босату жөніндегі ақпарат пен әдістемелерді еркін таратады.
13 слайд
Қорытынды
Қазіргі әлем өте технологиялық және
ақпараттандырылған болды. Біздің
өмірімізді елестету мүмкін емес
электрондық әмиян, әлеуметтік желілер,
электрондық пошта, интернет-дүкендер
жоқ. Интернет, компьютер адам өмірінің
көп бөлігін алады, адамдарға пайда
әкеледі, өмірді жеңілдетеді, сонымен қатар
олар да қолданады қазіргі заманның
психологиялық және әлеуметтік
компонентін өзгертетін үлкен зияндық
қоғам. Мұны сақтықпен қарау, өзіңізді,
жақындарыңызды, достарыңызды бақылау
өте маңызды. Ең бастысы-нақты әлемде
өмір сүруді ешқашан ұмытпау.
13 слайд
Қорытынды Қазіргі әлем өте технологиялық және ақпараттандырылған болды. Біздің өмірімізді елестету мүмкін емес электрондық әмиян, әлеуметтік желілер, электрондық пошта, интернет-дүкендер жоқ. Интернет, компьютер адам өмірінің көп бөлігін алады, адамдарға пайда әкеледі, өмірді жеңілдетеді, сонымен қатар олар да қолданады қазіргі заманның психологиялық және әлеуметтік компонентін өзгертетін үлкен зияндық қоғам. Мұны сақтықпен қарау, өзіңізді, жақындарыңызды, достарыңызды бақылау өте маңызды. Ең бастысы-нақты әлемде өмір сүруді ешқашан ұмытпау.
14 слайд
Ескерту – алдын алу дегенді білдіреді
Интернетке тәуелділік көбінесе Интернетті дұрыс
пайдаланбау немесе шамадан тыс пайдалану арқылы
дамиды.
Ең алдымен, сіз өзіңізді шектеуіңіз керек: Интернетте күніне
3 сағаттан аспаңыз, ойын ресурстарына, чаттарға,
форумдарға аз кіріңіз, өйткені олар көбінесе тәуелді.
Дилемма туындайды: қарым-қатынастан немесе
психикалық денсаулықтан бас тарту. Жауап қарапайым: сіз
өзіңізге қамқорлық жасауыңыз керек. Егер бұл дұрыс және
үнемі жасалса, онда 100% ықтималдықпен тәуелділік
дамымайды деп айтуға болады!
14 слайд
Ескерту – алдын алу дегенді білдіреді Интернетке тәуелділік көбінесе Интернетті дұрыс пайдаланбау немесе шамадан тыс пайдалану арқылы дамиды. Ең алдымен, сіз өзіңізді шектеуіңіз керек: Интернетте күніне 3 сағаттан аспаңыз, ойын ресурстарына, чаттарға, форумдарға аз кіріңіз, өйткені олар көбінесе тәуелді. Дилемма туындайды: қарым-қатынастан немесе психикалық денсаулықтан бас тарту. Жауап қарапайым: сіз өзіңізге қамқорлық жасауыңыз керек. Егер бұл дұрыс және үнемі жасалса, онда 100% ықтималдықпен тәуелділік дамымайды деп айтуға болады!
15 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
15 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!