Материалдар / Ғылыми жоба жазуды үйренейік

Ғылыми жоба жазуды үйренейік

Материал туралы қысқаша түсінік
Педагогтерге әдістемелік қолдау (семинар өткізуге арналған)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2024
44
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ғылыми жоба жазуды бірге үйренейік!

1 слайд
Ғылыми жоба жазуды бірге үйренейік!

1 слайд

Ғылыми жоба жазуды бірге үйренейік!

«Зерде» республикалық 2-7 сынып оқушылары арасындағы зерттеу жобалары мен шығармашылық жұмыстарының конкурсы Конкурстың мақсат

2 слайд
«Зерде» республикалық 2-7 сынып оқушылары арасындағы зерттеу жобалары мен шығармашылық жұмыстарының конкурсы Конкурстың мақсаты балалардың зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту, кіші және орта жастағы мектеп оқушыларының интеллектуалдық-шығармашылық әлеуетін ынталандыру болып табылады.  Конкурстың міндеттері – зерттеу жұмыстарына қызығушылық танытқан қабілетті және дарынды оқушыларды анықтау және оларға қолдау көрсету, оқушылардың үздік жетістіктерін бағалау және насихаттау, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін дамыту мәселесіне көпшіліктің назарын аудару.

2 слайд

«Зерде» республикалық 2-7 сынып оқушылары арасындағы зерттеу жобалары мен шығармашылық жұмыстарының конкурсы Конкурстың мақсаты балалардың зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту, кіші және орта жастағы мектеп оқушыларының интеллектуалдық-шығармашылық әлеуетін ынталандыру болып табылады.  Конкурстың міндеттері – зерттеу жұмыстарына қызығушылық танытқан қабілетті және дарынды оқушыларды анықтау және оларға қолдау көрсету, оқушылардың үздік жетістіктерін бағалау және насихаттау, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін дамыту мәселесіне көпшіліктің назарын аудару.

. Конкурсқа жас зерттеушілер 2-7 сынып оқушылары, жеке, сондай-ақ, командалық құрамда (2 қатысушыдан аспайтын), зерттеу жобал

3 слайд
. Конкурсқа жас зерттеушілер 2-7 сынып оқушылары, жеке, сондай-ақ, командалық құрамда (2 қатысушыдан аспайтын), зерттеу жобаларымен қатысады Конкурс 4 кезеңде өткізіледі: І кезең – мектепішілік, білім беру ұйымдарында өткізіледі; ІІ кезең – аймақтық, аудандық (қалалық) білім беру бөлімдері өткізеді; ІІІ кезең – облыстық , «Дарын» жергілікті аймақтық ғылыми- практикалық орталықтары және облыстық, Астана, Алматы және Шымкент қалалары білім басқармалары, Республикалық білім беру ұйымдары (бұдан әрі-РББҰ) және «Назарбаев зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымы (бұдан әрі – «НЗМ» ДББҰ), «Бөбек» Ұлттық ғылыми практикалық білім беру және сауықтыру орталығы (бұдан әрі – «Бөбек» ҰҒПББСО) өткізеді; IV кезең (республикалық) – «Дарын» республикалық ғылыми- практикалық орталығы өткізеді.

3 слайд

. Конкурсқа жас зерттеушілер 2-7 сынып оқушылары, жеке, сондай-ақ, командалық құрамда (2 қатысушыдан аспайтын), зерттеу жобаларымен қатысады Конкурс 4 кезеңде өткізіледі: І кезең – мектепішілік, білім беру ұйымдарында өткізіледі; ІІ кезең – аймақтық, аудандық (қалалық) білім беру бөлімдері өткізеді; ІІІ кезең – облыстық , «Дарын» жергілікті аймақтық ғылыми- практикалық орталықтары және облыстық, Астана, Алматы және Шымкент қалалары білім басқармалары, Республикалық білім беру ұйымдары (бұдан әрі-РББҰ) және «Назарбаев зияткерлік мектептері» дербес білім беру ұйымы (бұдан әрі – «НЗМ» ДББҰ), «Бөбек» Ұлттық ғылыми практикалық білім беру және сауықтыру орталығы (бұдан әрі – «Бөбек» ҰҒПББСО) өткізеді; IV кезең (республикалық) – «Дарын» республикалық ғылыми- практикалық орталығы өткізеді.

№ Секция Пәні, факультатив 1Қазақ тілі мен әдебиеті Қазақ тілі мен әдебиеті 2Орыс тілі мен әдебиеті Орыс тілі мен әдебиеті 3Ағыл

4 слайд
№ Секция Пәні, факультатив 1Қазақ тілі мен әдебиеті Қазақ тілі мен әдебиеті 2Орыс тілі мен әдебиеті Орыс тілі мен әдебиеті 3Ағылшын тілі Ағылшын тілі, неміс тілі, француз тілі 4Математика, қолданбалы математика Математика 5Физика, космос Физика, технология 6Туризм және спорт География, физкультура 7Тарих, өлкетану Тарих, дүниетану, әдебиет, география 8Этномәдениеттану Тарих, дүниетану, әдебиет, география 9Химия, биология Жаратылыстану 10Медицина, психология, экология Жаратылыстану, физкультура 11Информатика, робототехника STEM инженерия Информатика, робототехника (факультатив) 12Технология и искусство Музыка, еңбекке баулу, бейнелеу өнері Конкурсқа 2-7 сынып оқушыларының зерттеу жұмыстары келесі секциялар бойынша қабылданады:

4 слайд

№ Секция Пәні, факультатив 1Қазақ тілі мен әдебиеті Қазақ тілі мен әдебиеті 2Орыс тілі мен әдебиеті Орыс тілі мен әдебиеті 3Ағылшын тілі Ағылшын тілі, неміс тілі, француз тілі 4Математика, қолданбалы математика Математика 5Физика, космос Физика, технология 6Туризм және спорт География, физкультура 7Тарих, өлкетану Тарих, дүниетану, әдебиет, география 8Этномәдениеттану Тарих, дүниетану, әдебиет, география 9Химия, биология Жаратылыстану 10Медицина, психология, экология Жаратылыстану, физкультура 11Информатика, робототехника STEM инженерия Информатика, робототехника (факультатив) 12Технология и искусство Музыка, еңбекке баулу, бейнелеу өнері Конкурсқа 2-7 сынып оқушыларының зерттеу жұмыстары келесі секциялар бойынша қабылданады:

Конкурсқа ұсынылатын жұмыстардың рәсімделуіне қойылатын талаптар 2-4 сыныптарға  Әрбір бағыт бойынша зерттеу жұмыстары теориял

5 слайд
Конкурсқа ұсынылатын жұмыстардың рәсімделуіне қойылатын талаптар 2-4 сыныптарға  Әрбір бағыт бойынша зерттеу жұмыстары теориялық, эксперименттік, ойлап шығарушылық (жасампаздық) негізде болады. Жұмыс қазақ және орыс тілдерінде ұсынылады. 4.8. Конкурстық жұмысқа оқушы(-лар) жетекшісі пікір береді. Онда таңдалған тақырыптың маңыздылығы, автордың жұмысқа қосқан жеке үлесі, артықшылықтары мен кемшіліктері көрсетіледі. Зерттеу конкурстарының барлық кезеңдерінде бұрын басқа конкурстарда ұсынылған жұмыстар қабылданбайды, зерттеу барысында плагиатқа, мәліметтер мен нәтижелерді бұрмалауға жол берілмейді. Мұндай фактілер анықталған жағдайда, ұйымдастыру комитеті тарапынан акт жасау арқылы жоба конкурсқа қатысудан шеттеледі.

5 слайд

Конкурсқа ұсынылатын жұмыстардың рәсімделуіне қойылатын талаптар 2-4 сыныптарға  Әрбір бағыт бойынша зерттеу жұмыстары теориялық, эксперименттік, ойлап шығарушылық (жасампаздық) негізде болады. Жұмыс қазақ және орыс тілдерінде ұсынылады. 4.8. Конкурстық жұмысқа оқушы(-лар) жетекшісі пікір береді. Онда таңдалған тақырыптың маңыздылығы, автордың жұмысқа қосқан жеке үлесі, артықшылықтары мен кемшіліктері көрсетіледі. Зерттеу конкурстарының барлық кезеңдерінде бұрын басқа конкурстарда ұсынылған жұмыстар қабылданбайды, зерттеу барысында плагиатқа, мәліметтер мен нәтижелерді бұрмалауға жол берілмейді. Мұндай фактілер анықталған жағдайда, ұйымдастыру комитеті тарапынан акт жасау арқылы жоба конкурсқа қатысудан шеттеледі.

Ғылыми жетекші алынған нәтижелердің дұрыстығын қамтамасыз етеді. Оқушы өз бетінше зерттеу қызметінің жаңа білімі мен дағдылар

6 слайд
Ғылыми жетекші алынған нәтижелердің дұрыстығын қамтамасыз етеді. Оқушы өз бетінше зерттеу қызметінің жаңа білімі мен дағдыларын иегере отырып, өз деңгейіне сай жұмысты орындауы керек. Конкурстық жұмысты рәсімдеуге қойылатын талаптар: теру шрифті-, қаріп өлшемі-14 кегль (жол аралығы 1,5 см), абзац шегінісі-1,25 см; өрістер: жоғарғы, төменгі, оң-2 см, сол-3 см; төменгі ортадағы беттерді нөмірлеу. Титул парағы нөмірленбейді, келесі беттің нөмірі-2. Жұмыс мыналарды қамтиды: мазмұны, қазақ немесе орыс тілдеріндегі аннотация (зерттеу жұмысы қай тілде жазылғанына байланысты), мәтін компьютерде басып шығарылуы және қамтылуы керек:

6 слайд

Ғылыми жетекші алынған нәтижелердің дұрыстығын қамтамасыз етеді. Оқушы өз бетінше зерттеу қызметінің жаңа білімі мен дағдыларын иегере отырып, өз деңгейіне сай жұмысты орындауы керек. Конкурстық жұмысты рәсімдеуге қойылатын талаптар: теру шрифті-, қаріп өлшемі-14 кегль (жол аралығы 1,5 см), абзац шегінісі-1,25 см; өрістер: жоғарғы, төменгі, оң-2 см, сол-3 см; төменгі ортадағы беттерді нөмірлеу. Титул парағы нөмірленбейді, келесі беттің нөмірі-2. Жұмыс мыналарды қамтиды: мазмұны, қазақ немесе орыс тілдеріндегі аннотация (зерттеу жұмысы қай тілде жазылғанына байланысты), мәтін компьютерде басып шығарылуы және қамтылуы керек:

титул парағы; мазмұны; аннотация бастауыш сыныптар үшін (200 сөз) жұмыстың негізгі ережелерінің қазақ немесе орыс тілдерінде

7 слайд
титул парағы; мазмұны; аннотация бастауыш сыныптар үшін (200 сөз) жұмыстың негізгі ережелерінің қазақ немесе орыс тілдеріндегі қысқаша мазмұнын көрсетуі тиіс (жұмыстың қай тілде жазылғанына байланысты); Аннотация құрылымы келесі бөлімдерді қамтуы керек: мақсат-міндеттері; өзектілігі; зерттеу сұрақтары (гипотеза); әдістер, амалдар, кезеңдер (процедуралар); қорытындылар, нәтижелер; өнім жоба (көрнекі материалдар, фотосуреттер, диаграммалар, зерттеу күнделігі, бейне схемалар, суреттер немесе макеттер); пайдаланылған әдебиеттер тізімі.

7 слайд

титул парағы; мазмұны; аннотация бастауыш сыныптар үшін (200 сөз) жұмыстың негізгі ережелерінің қазақ немесе орыс тілдеріндегі қысқаша мазмұнын көрсетуі тиіс (жұмыстың қай тілде жазылғанына байланысты); Аннотация құрылымы келесі бөлімдерді қамтуы керек: мақсат-міндеттері; өзектілігі; зерттеу сұрақтары (гипотеза); әдістер, амалдар, кезеңдер (процедуралар); қорытындылар, нәтижелер; өнім жоба (көрнекі материалдар, фотосуреттер, диаграммалар, зерттеу күнделігі, бейне схемалар, суреттер немесе макеттер); пайдаланылған әдебиеттер тізімі.

Презентацияны рәсімдеуге қойылатын талаптар: титул тақырыбы; фон мен мәтіннің түсі бір-біріне қарама-қарсы болуы керек (ақ фо

8 слайд
Презентацияны рәсімдеуге қойылатын талаптар: титул тақырыбы; фон мен мәтіннің түсі бір-біріне қарама-қарсы болуы керек (ақ фон-қара мәтін) 5 слайдтан аспауы керек. Слайдтарды жасау кезінде назар аударыңыз: анимациялық эффектілерді теріс пайдаланбаңыз; қысқа сөздер мен сөйлемдерді қолданыңыз; слайд тақырыптарын бөлектеңіз; теру шрифті - Times New Roman, қаріп өлшемі – 20, кегль – жол аралығы 1,5 см; бір слайдты үлкен ақпаратпен толтырмаңыз. Қорғау барысында конкурстық жұмыстың презентациясына көрнекі материалдар, фотосуреттер, диаграммалар, зерттеу күнделігі, бейне схемалар, суреттер немесе макеттер немесе т.б.қосу қажет. Оқушылардың жұмысы жас ерекшеліктеріне сәйкес болуы керек.

8 слайд

Презентацияны рәсімдеуге қойылатын талаптар: титул тақырыбы; фон мен мәтіннің түсі бір-біріне қарама-қарсы болуы керек (ақ фон-қара мәтін) 5 слайдтан аспауы керек. Слайдтарды жасау кезінде назар аударыңыз: анимациялық эффектілерді теріс пайдаланбаңыз; қысқа сөздер мен сөйлемдерді қолданыңыз; слайд тақырыптарын бөлектеңіз; теру шрифті - Times New Roman, қаріп өлшемі – 20, кегль – жол аралығы 1,5 см; бір слайдты үлкен ақпаратпен толтырмаңыз. Қорғау барысында конкурстық жұмыстың презентациясына көрнекі материалдар, фотосуреттер, диаграммалар, зерттеу күнделігі, бейне схемалар, суреттер немесе макеттер немесе т.б.қосу қажет. Оқушылардың жұмысы жас ерекшеліктеріне сәйкес болуы керек.

Конкурсқа ұсынылатын жұмыстардың рәсімделуіне қойылатын талаптар 5-7 сыныптарға  Әрбір бағыт бойынша зерттеу жұмыстары теория

9 слайд
Конкурсқа ұсынылатын жұмыстардың рәсімделуіне қойылатын талаптар 5-7 сыныптарға  Әрбір бағыт бойынша зерттеу жұмыстары теориялық, эксперименттік, ойлап шығарушылық (жасампаздық) негізде болады. Жұмыс қазақ және орыс тілдерінде ұсынылады. Жұмыстың көлемі 15 беттен аспауы керек. Беттерін нөмірлеу және жиегін қалдыру міндетті. Конкурстық жұмысқа оқушы (-лар) жетекшісі пікір береді. Онда таңдалған тақырыптың маңыздылығы, автордың жұмысқа қосқан жеке үлесі, артықшылықтары мен кемшіліктері көрсетіледі. Зерттеу конкурстарының барлық кезеңдерінде бұрын басқа конкурстарда ұсынылған жұмыстар қабылданбайды, зерттеу барысында плагиатқа, мәліметтер мен нәтижелерді бұрмалауға жол берілмейді. Мұндай фактілер анықталған жағдайда, ұйымдастыру комитеті тарапынан акт жасау арқылы жоба конкурсқа қатысудан шеттеледі.

9 слайд

Конкурсқа ұсынылатын жұмыстардың рәсімделуіне қойылатын талаптар 5-7 сыныптарға  Әрбір бағыт бойынша зерттеу жұмыстары теориялық, эксперименттік, ойлап шығарушылық (жасампаздық) негізде болады. Жұмыс қазақ және орыс тілдерінде ұсынылады. Жұмыстың көлемі 15 беттен аспауы керек. Беттерін нөмірлеу және жиегін қалдыру міндетті. Конкурстық жұмысқа оқушы (-лар) жетекшісі пікір береді. Онда таңдалған тақырыптың маңыздылығы, автордың жұмысқа қосқан жеке үлесі, артықшылықтары мен кемшіліктері көрсетіледі. Зерттеу конкурстарының барлық кезеңдерінде бұрын басқа конкурстарда ұсынылған жұмыстар қабылданбайды, зерттеу барысында плагиатқа, мәліметтер мен нәтижелерді бұрмалауға жол берілмейді. Мұндай фактілер анықталған жағдайда, ұйымдастыру комитеті тарапынан акт жасау арқылы жоба конкурсқа қатысудан шеттеледі.

Титул парағында мыналар көрсетіледі: - жұмыс орындалған білім беру ұйымының толық атауы; - жұмыстың тақырыбы; - бағыты; - ор

10 слайд
Титул парағында мыналар көрсетіледі: - жұмыс орындалған білім беру ұйымының толық атауы; - жұмыстың тақырыбы; - бағыты; - орындаушы (аты-жөні, сыныбы, мектебі, (қаласы) ауданы, облысы); - жұмыстың жетекшісі (аты-жөні, қызметі, жұмыс орны); - жұмыс орындалған жыл. Ғылыми жетекші алынған нәтижелердің дұрыстығын қамтамасыз етеді, бұл жұмыста дипломдық жұмыстардан, магистрлік және кандидаттық диссертациялардан, ғылыми ұжымдардың есептерінен және басқа көздерден қайта жазылған нәтижелердің жоқтығын растайды. Оқушы өз бетінше зерттеу қызметінің жаңа білімі мен дағдыларын иегере отырып, өз деңгейіне сай жұмысты орындауы керек. Конкурстық жұмысты рәсімдеуге қойылатын талаптар: теру шрифті-, қаріп өлшемі-14 кегль (жол аралығы 1,5 см), абзац шегінісі-1,25 см; өрістер: жоғарғы, төменгі, оң-2 см, сол-3 см; төменгі ортадағы беттерді нөмірлеу. Титул парағы нөмірленбейді, келесі беттің нөмірі-2. Жұмыс мыналарды қамтиды: мазмұны, қазақ немесе орыс тілдеріндегі аннотация (зерттеу жұмысы қай тілде жазылғанына байланысты), мәтін компьютерде басып шығарылуы және қамтылуы керек:

10 слайд

Титул парағында мыналар көрсетіледі: - жұмыс орындалған білім беру ұйымының толық атауы; - жұмыстың тақырыбы; - бағыты; - орындаушы (аты-жөні, сыныбы, мектебі, (қаласы) ауданы, облысы); - жұмыстың жетекшісі (аты-жөні, қызметі, жұмыс орны); - жұмыс орындалған жыл. Ғылыми жетекші алынған нәтижелердің дұрыстығын қамтамасыз етеді, бұл жұмыста дипломдық жұмыстардан, магистрлік және кандидаттық диссертациялардан, ғылыми ұжымдардың есептерінен және басқа көздерден қайта жазылған нәтижелердің жоқтығын растайды. Оқушы өз бетінше зерттеу қызметінің жаңа білімі мен дағдыларын иегере отырып, өз деңгейіне сай жұмысты орындауы керек. Конкурстық жұмысты рәсімдеуге қойылатын талаптар: теру шрифті-, қаріп өлшемі-14 кегль (жол аралығы 1,5 см), абзац шегінісі-1,25 см; өрістер: жоғарғы, төменгі, оң-2 см, сол-3 см; төменгі ортадағы беттерді нөмірлеу. Титул парағы нөмірленбейді, келесі беттің нөмірі-2. Жұмыс мыналарды қамтиды: мазмұны, қазақ немесе орыс тілдеріндегі аннотация (зерттеу жұмысы қай тілде жазылғанына байланысты), мәтін компьютерде басып шығарылуы және қамтылуы керек:

титул парағы; мазмұны; аннотация жоғары сыныптар үшін (120-150 сөзден аспайтын) жұмыстың негізгі ережелерінің қазақ немесе о

11 слайд
титул парағы; мазмұны; аннотация жоғары сыныптар үшін (120-150 сөзден аспайтын) жұмыстың негізгі ережелерінің қазақ немесе орыс тілдеріндегі қысқаша мазмұнын көрсетуі тиіс (жұмыстың қай тілде жазылғанына байланысты); кіріспе: жұмыстың өзектілігі мен орнын көрсетеді, зерттеу мәселесі бойынша әдеби деректерге (отандық және шетелдік) қысқаша талдау жасай отырып, әдебиетке шолу; зерттеу бөлімі: тақырыпты таңдауды негіздеу, зерттеу материалдары мен әдістері, эксперименттік бөлім, жұмыс нәтижелері және оларды талқылау; қосымша (көрнекі материалдар, фотосуреттер, диаграммалар, зерттеу күнделігі, бейне схемалар, суреттер немесе макеттер); қорытынды (нәтижелер, ұсынымдар); пайдаланылған әдебиеттер тізімі

11 слайд

титул парағы; мазмұны; аннотация жоғары сыныптар үшін (120-150 сөзден аспайтын) жұмыстың негізгі ережелерінің қазақ немесе орыс тілдеріндегі қысқаша мазмұнын көрсетуі тиіс (жұмыстың қай тілде жазылғанына байланысты); кіріспе: жұмыстың өзектілігі мен орнын көрсетеді, зерттеу мәселесі бойынша әдеби деректерге (отандық және шетелдік) қысқаша талдау жасай отырып, әдебиетке шолу; зерттеу бөлімі: тақырыпты таңдауды негіздеу, зерттеу материалдары мен әдістері, эксперименттік бөлім, жұмыс нәтижелері және оларды талқылау; қосымша (көрнекі материалдар, фотосуреттер, диаграммалар, зерттеу күнделігі, бейне схемалар, суреттер немесе макеттер); қорытынды (нәтижелер, ұсынымдар); пайдаланылған әдебиеттер тізімі

Қорытындысын шығару және марапаттау 5.1. Конкурс жұмыстарын бағалау келесі белгілер бойынша жүзеге асырылады: - ұсыны

12 слайд
Қорытындысын шығару және марапаттау 5.1. Конкурс жұмыстарын бағалау келесі белгілер бойынша жүзеге асырылады: - ұсынылған шешімдердің өзектілігі мен шешу жолдарының жаңашылдығы (ерекшелігі); - тақырыптың бірегейлігі, жобаның шынайылығы; - жобаның нақты және маңызды нәтижелерінің болуы; - жұмысты орындау мәдениеті, зерттеудің этикалық негіздерін, қағидаларын сақтау; - баяндамашының құзыреттілігі, оның ішінде жоба бағыты шеңберінде диалог пен пікірталас жүргізу мүмкіндігі. (7-қосымша: бағалау критерийлері) 5.2. Жеңімпаздар әрбір секция бойынша жас ерекшеліктеріне қарай бөлінген екі жас категориясы бойынша анықталады: -2-4 сынып оқушылары; -5-7 сынып оқушылары.

12 слайд

Қорытындысын шығару және марапаттау 5.1. Конкурс жұмыстарын бағалау келесі белгілер бойынша жүзеге асырылады: - ұсынылған шешімдердің өзектілігі мен шешу жолдарының жаңашылдығы (ерекшелігі); - тақырыптың бірегейлігі, жобаның шынайылығы; - жобаның нақты және маңызды нәтижелерінің болуы; - жұмысты орындау мәдениеті, зерттеудің этикалық негіздерін, қағидаларын сақтау; - баяндамашының құзыреттілігі, оның ішінде жоба бағыты шеңберінде диалог пен пікірталас жүргізу мүмкіндігі. (7-қосымша: бағалау критерийлері) 5.2. Жеңімпаздар әрбір секция бойынша жас ерекшеліктеріне қарай бөлінген екі жас категориясы бойынша анықталады: -2-4 сынып оқушылары; -5-7 сынып оқушылары.

Жалпы білім беретін пәндер бойынша 8-11 сынып оқушыларына арналған Республикалық ғылыми жобалар конкурсы

13 слайд
Жалпы білім беретін пәндер бойынша 8-11 сынып оқушыларына арналған Республикалық ғылыми жобалар конкурсы

13 слайд

Жалпы білім беретін пәндер бойынша 8-11 сынып оқушыларына арналған Республикалық ғылыми жобалар конкурсы

. Ғылыми конкурстың мақсаттары мен мiндеттерi: 1) оқушылардың ғылыми-зерттеу және оқу- танымдық қызметін ынталандыру;

14 слайд
. Ғылыми конкурстың мақсаттары мен мiндеттерi:       1) оқушылардың ғылыми-зерттеу және оқу- танымдық қызметін ынталандыру;       2) ең талантты және дарынды жас зерттеушiлердi iрiктеу және оларға қолдау көрсету;       3) Қазақстан Республикасының зияткерлік әлеуетiн қалыптастыруға ықпал ету.

14 слайд

. Ғылыми конкурстың мақсаттары мен мiндеттерi:       1) оқушылардың ғылыми-зерттеу және оқу- танымдық қызметін ынталандыру;       2) ең талантты және дарынды жас зерттеушiлердi iрiктеу және оларға қолдау көрсету;       3) Қазақстан Республикасының зияткерлік әлеуетiн қалыптастыруға ықпал ету.

Ғылыми конкурсқа:  1) аталған ғылым саласындағы фактiлер, оқиғалар, құбылыстар және бұрын танылмаған, ерекше жақтары кө

15 слайд
Ғылыми конкурсқа:        1) аталған ғылым саласындағы фактiлер, оқиғалар, құбылыстар және бұрын танылмаған, ерекше жақтары көрсетілген;        2) мектеп тәжірибелерін жетiлдiруге, өндiрiстiк процесстердiң тиiмдiлiгiн арттыруға ықпал ететiн, практикалық міндеттерді шешуге жаңалықтар әкелетiн аппараттардың, модельдердің, құралдардың конструкциялары ұсынылған;        3) әлеуметтiк-экономикалық мәселелерді шешуге бағытталған экономикалық-заңдыққа негiзделген компьютерлiк модельдер және жобалар ұсынылады. Ғылыми конкурсқа:        1) жарысқа кәмелетке толмағандар үшiн рұқсат етiлмейтiн аспаптармен жұмыстар, жануарларға қатігездік көрсетiлетiн эксперименттер, адам денсаулығы мен жануарлар үшiн зиян келтiретiн заттармен жүргізілетін жұмыстар (улы, радиоактивтiк, канцорегендік және мутагендік әсері бар зерттелмеген биологиялық белсендi қосылыстар, адам және жануарлар үшін патогенді немесе шартты патогенді заттар, микроағзалар, вирустар, iшiмдiк, никотин) жарысқа қатысуға жіберілмейді;        2) республикалық жарыстарда бұрын қаралған және қорғалған жұмыстар Ғылыми конкурсқа қатысуға жіберілмейді.

15 слайд

Ғылыми конкурсқа:        1) аталған ғылым саласындағы фактiлер, оқиғалар, құбылыстар және бұрын танылмаған, ерекше жақтары көрсетілген;        2) мектеп тәжірибелерін жетiлдiруге, өндiрiстiк процесстердiң тиiмдiлiгiн арттыруға ықпал ететiн, практикалық міндеттерді шешуге жаңалықтар әкелетiн аппараттардың, модельдердің, құралдардың конструкциялары ұсынылған;        3) әлеуметтiк-экономикалық мәселелерді шешуге бағытталған экономикалық-заңдыққа негiзделген компьютерлiк модельдер және жобалар ұсынылады. Ғылыми конкурсқа:        1) жарысқа кәмелетке толмағандар үшiн рұқсат етiлмейтiн аспаптармен жұмыстар, жануарларға қатігездік көрсетiлетiн эксперименттер, адам денсаулығы мен жануарлар үшiн зиян келтiретiн заттармен жүргізілетін жұмыстар (улы, радиоактивтiк, канцорегендік және мутагендік әсері бар зерттелмеген биологиялық белсендi қосылыстар, адам және жануарлар үшін патогенді немесе шартты патогенді заттар, микроағзалар, вирустар, iшiмдiк, никотин) жарысқа қатысуға жіберілмейді;        2) республикалық жарыстарда бұрын қаралған және қорғалған жұмыстар Ғылыми конкурсқа қатысуға жіберілмейді.

Зерттеу жұмыстарын рәсімдеуге қойылатын талаптар:  1) жұмыс мәтiнi компьютерде басылып мынадай құрылымнан тұруы тиіс: 

16 слайд
Зерттеу жұмыстарын рәсімдеуге қойылатын талаптар:       1) жұмыс мәтiнi компьютерде басылып мынадай құрылымнан тұруы тиіс:       титул парағы;       мазмұны;       абстракт (аннотация) қазақ немесе орыс тiлдерiнде (зерттеу жұмысының қай тiлде дайындалғанына байланысты), және ағылшын тiлiнде жазылады;       кiрiспе;       зерттеу бөлiмi;       қорытынды;       пайдаланылған әдебиеттер тiзiмi;

16 слайд

Зерттеу жұмыстарын рәсімдеуге қойылатын талаптар:       1) жұмыс мәтiнi компьютерде басылып мынадай құрылымнан тұруы тиіс:       титул парағы;       мазмұны;       абстракт (аннотация) қазақ немесе орыс тiлдерiнде (зерттеу жұмысының қай тiлде дайындалғанына байланысты), және ағылшын тiлiнде жазылады;       кiрiспе;       зерттеу бөлiмi;       қорытынды;       пайдаланылған әдебиеттер тiзiмi;

Титул парағында мыналар көрсетiледi:  жұмыс орындалған ұйымның толық атауы, қаласы, мектебi;  автордың (бiрiккен ав

17 слайд
Титул парағында мыналар көрсетiледi:       жұмыс орындалған ұйымның толық атауы, қаласы, мектебi;       автордың (бiрiккен автордың) тегi, аты, сыныбы;       жұмыстың атауы;       жұмыстың дайындалған бағыты, секциясы;       жетекшiнiң тегi, аты, әкесiнiң аты;       қаласы (жарыстың өтетiн жерi), жылы;

17 слайд

Титул парағында мыналар көрсетiледi:       жұмыс орындалған ұйымның толық атауы, қаласы, мектебi;       автордың (бiрiккен автордың) тегi, аты, сыныбы;       жұмыстың атауы;       жұмыстың дайындалған бағыты, секциясы;       жетекшiнiң тегi, аты, әкесiнiң аты;       қаласы (жарыстың өтетiн жерi), жылы;

Абстракт (аннотация) (250 сөзден артық емес) қамтылған жұмыстың қысқаша мазмұнын көрсетуі тиіс:  зерттеудің мақсаты; 

18 слайд
Абстракт (аннотация) (250 сөзден артық емес) қамтылған жұмыстың қысқаша мазмұнын көрсетуі тиіс:       зерттеудің мақсаты;       гипотезасы;       кезеңдерi, зерттеудiң реті;       тәжірибенің әдiстемесi;       зерттеудiң жаңалығы және дербестiк дәрежесi;       жұмыстың нәтижесi және қорытындысы;       нәтижелерді практикада қолдану салалары;

18 слайд

Абстракт (аннотация) (250 сөзден артық емес) қамтылған жұмыстың қысқаша мазмұнын көрсетуі тиіс:       зерттеудің мақсаты;       гипотезасы;       кезеңдерi, зерттеудiң реті;       тәжірибенің әдiстемесi;       зерттеудiң жаңалығы және дербестiк дәрежесi;       жұмыстың нәтижесi және қорытындысы;       нәтижелерді практикада қолдану салалары;

 Кiрiспеде (2 беттен артық емес) мыналарар келтіріледі: таңдалған зерттеу тақырыбының өзектілігі, осы жұмыстың мақсаты (мiнде

19 слайд
 Кiрiспеде (2 беттен артық емес) мыналарар келтіріледі: таңдалған зерттеу тақырыбының өзектілігі, осы жұмыстың мақсаты (мiндетi); қойылған мiндеттердi шешу әдiсi қысқаша көрсетiледi; Жұмыстың зерттеу бөлiмi (20 беттен кем емес) жеке тараулардан (параграфтардан) тұрады және мыналарды қамтиды:        осы жұмысты жүргізудің қажеттiлiгiне көз жеткiзуге және оның мақсатын (мiндетiн) құрастыруға мүмкіндік беретін таңдалған тақырып бойынша белгілі нәтижелерге талдама шолу жасау;        қойылған мiндеттердi шешу әдiстерiн сипаттау;        жұмыстың нәтижелері және оларды талқылау;        суретті материалдар (сызбалар, кестелер, фотосуреттер, суреттер); Пайдаланылған әдебиеттерге сiлтеменi төртбұрышты жақшада беру керек. Мәтiнде кездесетiн сiлтемелердің шығуына қарай, нөмiрлеу реті болуы керек. Мәтінде кездесетін сілтемелердің шығуына қарай, нөмірлеу реті болады;

19 слайд

 Кiрiспеде (2 беттен артық емес) мыналарар келтіріледі: таңдалған зерттеу тақырыбының өзектілігі, осы жұмыстың мақсаты (мiндетi); қойылған мiндеттердi шешу әдiсi қысқаша көрсетiледi; Жұмыстың зерттеу бөлiмi (20 беттен кем емес) жеке тараулардан (параграфтардан) тұрады және мыналарды қамтиды:        осы жұмысты жүргізудің қажеттiлiгiне көз жеткiзуге және оның мақсатын (мiндетiн) құрастыруға мүмкіндік беретін таңдалған тақырып бойынша белгілі нәтижелерге талдама шолу жасау;        қойылған мiндеттердi шешу әдiстерiн сипаттау;        жұмыстың нәтижелері және оларды талқылау;        суретті материалдар (сызбалар, кестелер, фотосуреттер, суреттер); Пайдаланылған әдебиеттерге сiлтеменi төртбұрышты жақшада беру керек. Мәтiнде кездесетiн сiлтемелердің шығуына қарай, нөмiрлеу реті болуы керек. Мәтінде кездесетін сілтемелердің шығуына қарай, нөмірлеу реті болады;

Қорытынды (бір беттен артық емес) жұмыстың негiзгi нәтижелерi және олардың негiзiнде жасалған қорытындыларын, жұмыстың нәтижел

20 слайд
Қорытынды (бір беттен артық емес) жұмыстың негiзгi нәтижелерi және олардың негiзiнде жасалған қорытындыларын, жұмыстың нәтижелерiн ғылыми және практикалық мақсаттарға пайдалану жөнiндегi ұсыныстарды қамтиды; Пайдаланылған әдебиеттер жұмыс соңында жалпы тiзiммен мынадай тәртiпте берiледi:       автордың тегi және қысқартылған аты-жөнi;       мақаланың және журналдың аты (журналдағы мақалалар үшiн);       журналдың, кiтаптың аты;       басып шығарылған орны және баспасы (кiтаптар үшiн);       басылған жылы, шығу нөмiрi, бетi; Әрбiр жұмыста таңдалған тақырыптың өзектілігі, автордың жұмысқа сiңiрген жеке еңбегi, жұмыстың кемшiлiктерi және нәтижелерiн әрi қарай пайдалану жөнiндегi ұсыныстары көрсетілген жетекшiнiң пiкiрi қоса берілуі керек;

20 слайд

Қорытынды (бір беттен артық емес) жұмыстың негiзгi нәтижелерi және олардың негiзiнде жасалған қорытындыларын, жұмыстың нәтижелерiн ғылыми және практикалық мақсаттарға пайдалану жөнiндегi ұсыныстарды қамтиды; Пайдаланылған әдебиеттер жұмыс соңында жалпы тiзiммен мынадай тәртiпте берiледi:       автордың тегi және қысқартылған аты-жөнi;       мақаланың және журналдың аты (журналдағы мақалалар үшiн);       журналдың, кiтаптың аты;       басып шығарылған орны және баспасы (кiтаптар үшiн);       басылған жылы, шығу нөмiрi, бетi; Әрбiр жұмыста таңдалған тақырыптың өзектілігі, автордың жұмысқа сiңiрген жеке еңбегi, жұмыстың кемшiлiктерi және нәтижелерiн әрi қарай пайдалану жөнiндегi ұсыныстары көрсетілген жетекшiнiң пiкiрi қоса берілуі керек;

Төртiншi кезеңге (баяндамаға) 135х125 шаршы сантиметр көлемдегi стендке орналастыру үшін демонстрациялық материалдарды жасау ұ

21 слайд
Төртiншi кезеңге (баяндамаға) 135х125 шаршы сантиметр көлемдегi стендке орналастыру үшін демонстрациялық материалдарды жасау ұсынылады.       Стендтi ресiмдеуге қо...

21 слайд

Төртiншi кезеңге (баяндамаға) 135х125 шаршы сантиметр көлемдегi стендке орналастыру үшін демонстрациялық материалдарды жасау ұсынылады.       Стендтi ресiмдеуге қо...

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ