Материалдар / ҒЫЛЫМИ ЖОБА "«Математика кейбір мамандықта» "
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҒЫЛЫМИ ЖОБА "«Математика кейбір мамандықта» "

Материал туралы қысқаша түсінік
Гипотеза: Математика – көптеген мамандық үшін қажет. Мақсаты : Қандай да бір мамандықтың иесі болу үшін математиканы білу қажеттілігін дәлелдеу. Зерттеу нысаны: Мамандықтардағы математика. Өзектілігі: Математиканың әрбір мамандықтағы қажеттілігін зерттеу отырып күнделікті өмірдегі маңыздылығын көрсету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2024
254
2 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Математика кейбір мамандықта» “Абай атындағы №2 ЖОББМ” КММ

1 слайд
«Математика кейбір мамандықта» “Абай атындағы №2 ЖОББМ” КММ

1 слайд

«Математика кейбір мамандықта» “Абай атындағы №2 ЖОББМ” КММ

Жетекшісі:Коканова А.С. математика пәні мұғалімі Жоба авторы: Дариға Мұса 10 сынып оқушысы

2 слайд
Жетекшісі:Коканова А.С. математика пәні мұғалімі Жоба авторы: Дариға Мұса 10 сынып оқушысы

2 слайд

Жетекшісі:Коканова А.С. математика пәні мұғалімі Жоба авторы: Дариға Мұса 10 сынып оқушысы

Гипотеза: Математика – көптеген мамандық үшін қажет. Мақсаты : Қандай да бір мамандықтың иесі болу үшін матема

3 слайд
Гипотеза: Математика – көптеген мамандық үшін қажет. Мақсаты : Қандай да бір мамандықтың иесі болу үшін математиканы білу қажеттілігін дәлелдеу. Зерттеу нысаны: Мамандықтардағы математика. Өзектілігі: Математиканың әрбір мамандықтағы қажеттілігін зерттеу отырып күнделікті өмірдегі маңыздылығын көрсету

3 слайд

Гипотеза: Математика – көптеген мамандық үшін қажет. Мақсаты : Қандай да бір мамандықтың иесі болу үшін математиканы білу қажеттілігін дәлелдеу. Зерттеу нысаны: Мамандықтардағы математика. Өзектілігі: Математиканың әрбір мамандықтағы қажеттілігін зерттеу отырып күнделікті өмірдегі маңыздылығын көрсету

Тақырыпты таңдаған себебім Біз оқушылар математика пәнін қиындылығына байланысты оқығымыз келмейді, себебі с

4 слайд
Тақырыпты таңдаған себебім Біз оқушылар математика пәнін қиындылығына байланысты оқығымыз келмейді, себебі сондағы ойымыз болашақта оның маған қажеті болмайды деген ой. Сыныптастардан: «Маған математиканы оқып керек емес, себебі менің болашақ мамандығым...., ал онда математиканың қажеті жоқ!» дегенді көп естиміз. Бұл ой қате, себебі қазіргі таңда математикамен байланысты мамандықтар кең таралған. Мен осыны өз жұмысымда дәлелдедім.

4 слайд

Тақырыпты таңдаған себебім Біз оқушылар математика пәнін қиындылығына байланысты оқығымыз келмейді, себебі сондағы ойымыз болашақта оның маған қажеті болмайды деген ой. Сыныптастардан: «Маған математиканы оқып керек емес, себебі менің болашақ мамандығым...., ал онда математиканың қажеті жоқ!» дегенді көп естиміз. Бұл ой қате, себебі қазіргі таңда математикамен байланысты мамандықтар кең таралған. Мен осыны өз жұмысымда дәлелдедім.

9-сынып Уразбай Айдана, Кабдолла Гаухар, Балахметова Диана-аудармашы Бекет Жансая-IT 11-сынып Aкишева Дильн

5 слайд
9-сынып Уразбай Айдана, Кабдолла Гаухар, Балахметова Диана-аудармашы Бекет Жансая-IT 11-сынып Aкишева Дильназ- менеджмент немесе маркетинг Уразбай Мақсат, Қабытаев Асхат- IT Токенова Анжела-экономист, есепші Жақсылық Ерасыл, Мұса Дінмұхамед- электро энергетика Назарбек Бекзат- автотехника

5 слайд

9-сынып Уразбай Айдана, Кабдолла Гаухар, Балахметова Диана-аудармашы Бекет Жансая-IT 11-сынып Aкишева Дильназ- менеджмент немесе маркетинг Уразбай Мақсат, Қабытаев Асхат- IT Токенова Анжела-экономист, есепші Жақсылық Ерасыл, Мұса Дінмұхамед- электро энергетика Назарбек Бекзат- автотехника

№ Оқушының аты – жөні Ата анасы Мамандығы 1 Уразбай Мақсат Әкесі Анасы Телекоммуникация инженері Мұғалім 2 Қаб

6 слайд
№ Оқушының аты – жөні Ата анасы Мамандығы 1 Уразбай Мақсат Әкесі Анасы Телекоммуникация инженері Мұғалім 2 Қабытаев Асхат Әкесі Анасы Өрт сөндіруші Мұғалім 3 Мұса Дінмұхамед Әкесі Анасы Консультант Есепші 4 Токенова Анжела Әкесі Анасы Тәрбиеші Құрылысшы 5 Сагдатова Алуа Әкесі Анасы Құрылысшы Шаштараз 6 Сейілбеков Әрсен Әкесі Анасы Үй шаруасында Жұмысшы 7 Ешимтаева Мөлдір Әкесі Анасы Үй шаруасында Мұғалім 8 Шайсултанова Дильназ Әкесі Анасы Үй шаруасында Мұғалім   9   Сапарғалиев Асар Әкесі Анасы Әдіскер Прокуратура қызметкері 10 Бекет Жансая Әкесі Анасы Мал дәрігері Мұғалім 11 Қабдолла Гаухар Әкесі Анасы Жеке кәсіпкер   Жеке кәсіпкер 12 Балахметова Диана Анасы Еден жуушы

6 слайд

№ Оқушының аты – жөні Ата анасы Мамандығы 1 Уразбай Мақсат Әкесі Анасы Телекоммуникация инженері Мұғалім 2 Қабытаев Асхат Әкесі Анасы Өрт сөндіруші Мұғалім 3 Мұса Дінмұхамед Әкесі Анасы Консультант Есепші 4 Токенова Анжела Әкесі Анасы Тәрбиеші Құрылысшы 5 Сагдатова Алуа Әкесі Анасы Құрылысшы Шаштараз 6 Сейілбеков Әрсен Әкесі Анасы Үй шаруасында Жұмысшы 7 Ешимтаева Мөлдір Әкесі Анасы Үй шаруасында Мұғалім 8 Шайсултанова Дильназ Әкесі Анасы Үй шаруасында Мұғалім   9   Сапарғалиев Асар Әкесі Анасы Әдіскер Прокуратура қызметкері 10 Бекет Жансая Әкесі Анасы Мал дәрігері Мұғалім 11 Қабдолла Гаухар Әкесі Анасы Жеке кәсіпкер   Жеке кәсіпкер 12 Балахметова Диана Анасы Еден жуушы

Құрылысшы  Құрылыс… Бұл сөзді естігенде көз алдымызға әрине кірпіш, цемент, құм, қиыршық тас, саз, әк т.с.с.

7 слайд
Құрылысшы  Құрылыс… Бұл сөзді естігенде көз алдымызға әрине кірпіш, цемент, құм, қиыршық тас, саз, әк т.с.с. құрылыс материалдары елестейді. Дұрыс, себебі құрылыс материалдарсыз құрылыс жүрмейді. Тіпті, кез-келген елдің экономикасын құрылысына қарап-ақ білуге болады. Құрылыс жүріп жатса, онда айналым, ақша, жұмыс бар деген сөз. Құрылысшылар – елді- мекендерді көріктендіріп, көз тартарлық әртүрлі зәулім ғимараттарды салып, оларды қала тұрғындарының игілігіне пайдалануға берумен халықтың тұрмысын, әл-ауқатын жақсартуға елеулі қызмет істеп келеді. Құрылыс пен сәулет өнері адамның алғаш пайда болуынан басталған көне кәсіп. Ғасырлар ауысса да ол бізбен бірге дамып, жетілуде. Құрылыс саласының өзіне тән ережесі, тәртібі және нормативтік құжаттары болады. Соған сәйкес әрбір құрылысшы кірпішті қалай қалау керек, оның нормасы қандай болады деген сияқты құрылыс технологиясын меңгеруі қажет. Сондай-ақ жобаны оқи білуі керек. Бір нысан мен екінші бір нысанның ерекшелігін білу, технологияны, адамды орнымен пайдалану, алған білімді тиімді жұмсай білу, дәл,нақты есептей білу керек.Яғни математикадағы масштабты жақсы түсініп, оны практикада қолдана білуіміз қажет.

7 слайд

Құрылысшы  Құрылыс… Бұл сөзді естігенде көз алдымызға әрине кірпіш, цемент, құм, қиыршық тас, саз, әк т.с.с. құрылыс материалдары елестейді. Дұрыс, себебі құрылыс материалдарсыз құрылыс жүрмейді. Тіпті, кез-келген елдің экономикасын құрылысына қарап-ақ білуге болады. Құрылыс жүріп жатса, онда айналым, ақша, жұмыс бар деген сөз. Құрылысшылар – елді- мекендерді көріктендіріп, көз тартарлық әртүрлі зәулім ғимараттарды салып, оларды қала тұрғындарының игілігіне пайдалануға берумен халықтың тұрмысын, әл-ауқатын жақсартуға елеулі қызмет істеп келеді. Құрылыс пен сәулет өнері адамның алғаш пайда болуынан басталған көне кәсіп. Ғасырлар ауысса да ол бізбен бірге дамып, жетілуде. Құрылыс саласының өзіне тән ережесі, тәртібі және нормативтік құжаттары болады. Соған сәйкес әрбір құрылысшы кірпішті қалай қалау керек, оның нормасы қандай болады деген сияқты құрылыс технологиясын меңгеруі қажет. Сондай-ақ жобаны оқи білуі керек. Бір нысан мен екінші бір нысанның ерекшелігін білу, технологияны, адамды орнымен пайдалану, алған білімді тиімді жұмсай білу, дәл,нақты есептей білу керек.Яғни математикадағы масштабты жақсы түсініп, оны практикада қолдана білуіміз қажет.

Техникалық, автомеханикалық мамандықтардағы математика Инженер – бұл мамандықтың жалпы атауы. Математикамен

8 слайд
Техникалық, автомеханикалық мамандықтардағы математика Инженер – бұл мамандықтың жалпы атауы. Математикамен тікелей байланысқан инженерлер бүгінгі және ертеңгі күндерді толығымен және сапалы түрде қамту үшін тар бағытта жұмыс жасайтын бірнеше мамандықтарға бөлінеді. Іс жүзінде іске асыруға дейін барлық жобалар шексіз есептеулер мен жеке шарттар бойынша материалдардың кейбір сипаттамаларын сипаттайтын арнайы формулаларды қолдану арқылы орындалған есептеулер болып табылады. Сондай-ақ оларсыз еш қадам баса алмайтын, физика заңдары да қарастырылады. Және де олар бәрі де математикалық өрнектер түрінде берілген. Автомобиль фараларын жүргізу. Дұрыс жұмыс істеуі үшін фаралар айналары параллель сәулелер көрсетуі керек; Дұрыс шестерналар жасау: геометрия саласынан негізгі білімі болуы керек; Цилиндрге арналған поршеньді дұрыс таңдау (бұл үшін олардың арасындағы айырмашылықты дұрыс есептеу керек); Қозғалтқыш элементтерінің максималды тозуы көрсетілген кестені құрастыру.

8 слайд

Техникалық, автомеханикалық мамандықтардағы математика Инженер – бұл мамандықтың жалпы атауы. Математикамен тікелей байланысқан инженерлер бүгінгі және ертеңгі күндерді толығымен және сапалы түрде қамту үшін тар бағытта жұмыс жасайтын бірнеше мамандықтарға бөлінеді. Іс жүзінде іске асыруға дейін барлық жобалар шексіз есептеулер мен жеке шарттар бойынша материалдардың кейбір сипаттамаларын сипаттайтын арнайы формулаларды қолдану арқылы орындалған есептеулер болып табылады. Сондай-ақ оларсыз еш қадам баса алмайтын, физика заңдары да қарастырылады. Және де олар бәрі де математикалық өрнектер түрінде берілген. Автомобиль фараларын жүргізу. Дұрыс жұмыс істеуі үшін фаралар айналары параллель сәулелер көрсетуі керек; Дұрыс шестерналар жасау: геометрия саласынан негізгі білімі болуы керек; Цилиндрге арналған поршеньді дұрыс таңдау (бұл үшін олардың арасындағы айырмашылықты дұрыс есептеу керек); Қозғалтқыш элементтерінің максималды тозуы көрсетілген кестені құрастыру.

Бизнес пен саудада, архитектурада  Базарға барып сауда жасасақ немесе өмірге қажетті практикалық өлшеулер жү

9 слайд
Бизнес пен саудада, архитектурада  Базарға барып сауда жасасақ немесе өмірге қажетті практикалық өлшеулер жүргізгенде математикалық өте терең білім қажет деп ойламаймын. Математикалық терең білім математика бағытындағы мамандықты таңдаған адамға аса қажет және ол адам өз мамандығы бойынша өз саласын дамытады. Барлық адамның қабілеті бірдей емес. Сондықтан математикаға қабілеті бар адам ғана математикалық терең білім алып, ал математикаға қабілеті төмен адам күнделікті қажетті математикалық есептеулерді білсе жеткілікті. Бизнес- жоспар — бұл біздің экономикалық лексикамызда біршама жаңа категория. Кез келген жаңа элемент сияқты оны пайдаланудан бұрын оның дұрыс түсінілуі керек. Бизнес-жоспар бұл сіз өз бизнесіңізбен жетуді қалайтын нәрсе мен өзіңіздің мақсаттарыңызға жету үшін қолда бар ресурстардың пайдаланылуын жоспарлайтын тәсілдің қағазға түсірілген моделі болып табылады . Жақсы бизнес-жоспар логикалық түрде жоспарланған іс-әрекеттердің сызбасы болып табылады. Ол келешекте бизнеске мағына беруді жорамалдайды. Сіздің алдыңызға қойған мақсаттардан шыға отырып, ол осы мақсаттарға қатаң белгіленген мерзімде қол жеткізу үшін сізге есептеу мен дәлдіктер қажет болады. Архитектор басқаша айтқанда ғимараттардың және басқа да жылжымайтын мүліктің жобаларымен жұмыс істейтін инженер. Архитектордың негізгі міндеті - құрылыс жұмыстарын мүмкіндігінше бақылау. Ол сондай-ақ құрылыс жұмыстарының жоспарын жасайды және қажеттіліктеріне қарай салу барысында түзетулер енгізеді. Құрылыстағы барлық құжаттама математикалық есептеулерді қамтиды, ол күтілетін нәтижені ғана емес, пайдаланылатын материалдардың сипаттамаларын сипаттайды. Математикадан басқа, архитекторлар химия, физика, минералогия, геология сияқты ғылымдармен де тығыз байланыста болады.

9 слайд

Бизнес пен саудада, архитектурада  Базарға барып сауда жасасақ немесе өмірге қажетті практикалық өлшеулер жүргізгенде математикалық өте терең білім қажет деп ойламаймын. Математикалық терең білім математика бағытындағы мамандықты таңдаған адамға аса қажет және ол адам өз мамандығы бойынша өз саласын дамытады. Барлық адамның қабілеті бірдей емес. Сондықтан математикаға қабілеті бар адам ғана математикалық терең білім алып, ал математикаға қабілеті төмен адам күнделікті қажетті математикалық есептеулерді білсе жеткілікті. Бизнес- жоспар — бұл біздің экономикалық лексикамызда біршама жаңа категория. Кез келген жаңа элемент сияқты оны пайдаланудан бұрын оның дұрыс түсінілуі керек. Бизнес-жоспар бұл сіз өз бизнесіңізбен жетуді қалайтын нәрсе мен өзіңіздің мақсаттарыңызға жету үшін қолда бар ресурстардың пайдаланылуын жоспарлайтын тәсілдің қағазға түсірілген моделі болып табылады . Жақсы бизнес-жоспар логикалық түрде жоспарланған іс-әрекеттердің сызбасы болып табылады. Ол келешекте бизнеске мағына беруді жорамалдайды. Сіздің алдыңызға қойған мақсаттардан шыға отырып, ол осы мақсаттарға қатаң белгіленген мерзімде қол жеткізу үшін сізге есептеу мен дәлдіктер қажет болады. Архитектор басқаша айтқанда ғимараттардың және басқа да жылжымайтын мүліктің жобаларымен жұмыс істейтін инженер. Архитектордың негізгі міндеті - құрылыс жұмыстарын мүмкіндігінше бақылау. Ол сондай-ақ құрылыс жұмыстарының жоспарын жасайды және қажеттіліктеріне қарай салу барысында түзетулер енгізеді. Құрылыстағы барлық құжаттама математикалық есептеулерді қамтиды, ол күтілетін нәтижені ғана емес, пайдаланылатын материалдардың сипаттамаларын сипаттайды. Математикадан басқа, архитекторлар химия, физика, минералогия, геология сияқты ғылымдармен де тығыз байланыста болады.

Есепші Осы күні есептеу техникасы болмаса, бұл жұмыстың бәрі есепші мамандығын күрделендірер еді. Мысалы, кө

10 слайд
Есепші Осы күні есептеу техникасы болмаса, бұл жұмыстың бәрі есепші мамандығын күрделендірер еді. Мысалы, көптеген үлкен сандарды қосу қажет. Егер қағазға бағандап жазып қосып отырса бұл ұзақ уақытты талап етеді. Тәжірибелі есепші бұл есептеуді есеп шотын пайдаланып заматта есептейді. Бірақ осы күні калькулятор немесе басқа да есептеу техникаларын пайдаланады. Заманауи компьтерлер адамға қарағанда жүздеген мың есе тезірек орындайды. Оларды пайдалану үшін де біліктілік пен дағды қажет. Ал бұл машиналарды жасау және басқару үшін де математика қажет. Есеп: Қызметкердің жалақысы 87600 теңге. Егер 30 % - ға көтеріп, ал кіріс салығы 13% құраса, алатын жалақы мөлшері қандай болады? Шешуі: 87600×1,3=113880 теңге (қызметкердің таза айлығы) 113880×0,87=99075,6 теңге (қолына алатын айлығы) Жауабы: Қызметкердің алатын жалақысы 99075,6 теңге.

10 слайд

Есепші Осы күні есептеу техникасы болмаса, бұл жұмыстың бәрі есепші мамандығын күрделендірер еді. Мысалы, көптеген үлкен сандарды қосу қажет. Егер қағазға бағандап жазып қосып отырса бұл ұзақ уақытты талап етеді. Тәжірибелі есепші бұл есептеуді есеп шотын пайдаланып заматта есептейді. Бірақ осы күні калькулятор немесе басқа да есептеу техникаларын пайдаланады. Заманауи компьтерлер адамға қарағанда жүздеген мың есе тезірек орындайды. Оларды пайдалану үшін де біліктілік пен дағды қажет. Ал бұл машиналарды жасау және басқару үшін де математика қажет. Есеп: Қызметкердің жалақысы 87600 теңге. Егер 30 % - ға көтеріп, ал кіріс салығы 13% құраса, алатын жалақы мөлшері қандай болады? Шешуі: 87600×1,3=113880 теңге (қызметкердің таза айлығы) 113880×0,87=99075,6 теңге (қолына алатын айлығы) Жауабы: Қызметкердің алатын жалақысы 99075,6 теңге.

Менің мамандығым математика пәнімен өте тығыз байланысты. Мамандығымның негізгі міндеттері есептеуден тұрады

11 слайд
Менің мамандығым математика пәнімен өте тығыз байланысты. Мамандығымның негізгі міндеттері есептеуден тұрады. Жұмысшылардың айлығын есептеп беру, мекемені қажетті заттармен қамтамасыз ету, олардың бағасын саралау, салыстыру, тиімді жақтарын есептеу, сатып алу. Бұл жұмысымның тек бір қыры және математиканы білмейінше оны орындау мүмкін емес. Динар Абдосова

11 слайд

Менің мамандығым математика пәнімен өте тығыз байланысты. Мамандығымның негізгі міндеттері есептеуден тұрады. Жұмысшылардың айлығын есептеп беру, мекемені қажетті заттармен қамтамасыз ету, олардың бағасын саралау, салыстыру, тиімді жақтарын есептеу, сатып алу. Бұл жұмысымның тек бір қыры және математиканы білмейінше оны орындау мүмкін емес. Динар Абдосова

Консультант В моей профессии базовая математика нужна для ведения статистики встреч подсчета количества пар

12 слайд
Консультант В моей профессии базовая математика нужна для ведения статистики встреч подсчета количества партийцев, избирателей. Например: сколько встреч провели депутаты в этом году и сравниваешь с прошлым годом. Абдосов Ибраим

12 слайд

Консультант В моей профессии базовая математика нужна для ведения статистики встреч подсчета количества партийцев, избирателей. Например: сколько встреч провели депутаты в этом году и сравниваешь с прошлым годом. Абдосов Ибраим

Аспазшы Я повар. И я хочу сказать, что не зная математику повару будет тяжело в ежедневной работе. По

13 слайд
Аспазшы Я повар. И я хочу сказать, что не зная математику повару будет тяжело в ежедневной работе. Потому что приходиться считать, отнимать, где - то умножать, находить пропорции, и т.д. Эльмира Хадиева

13 слайд

Аспазшы Я повар. И я хочу сказать, что не зная математику повару будет тяжело в ежедневной работе. Потому что приходиться считать, отнимать, где - то умножать, находить пропорции, и т.д. Эльмира Хадиева

Киім тігуде ең қажеттісі , ол адамның өлшемін дұрыс есептеп алу. Ол үшін математиканы білуіміз керек. Сантиме

14 слайд
Киім тігуде ең қажеттісі , ол адамның өлшемін дұрыс есептеп алу. Ол үшін математиканы білуіміз керек. Сантиметрлік өлшеммен оның иығын, ұзынды- ғын, жеңінің ұзындығын, енін өлшейміз. Сосын фасонын таңдап, өлшеп алынған өлшемдер бойынша қиямыз. Математикалық есеп бойынша қайырғанда матадан қосымша қалдыру керек екенін ұмытпай бәрін дәптерге жазып отырамыз Тігінші   Есеп: 252 метр мата берілді. Оның 7/12 бөлігінен мектеп формасы тігілді. Қанша метр мата қалды? Шешуі: 252:12*7=147(м) мектеп формасына жұмсалған мата. 2) 252-147=105(м) қалған мата Жауабы: 105 м мата қалды.

14 слайд

Киім тігуде ең қажеттісі , ол адамның өлшемін дұрыс есептеп алу. Ол үшін математиканы білуіміз керек. Сантиметрлік өлшеммен оның иығын, ұзынды- ғын, жеңінің ұзындығын, енін өлшейміз. Сосын фасонын таңдап, өлшеп алынған өлшемдер бойынша қиямыз. Математикалық есеп бойынша қайырғанда матадан қосымша қалдыру керек екенін ұмытпай бәрін дәптерге жазып отырамыз Тігінші   Есеп: 252 метр мата берілді. Оның 7/12 бөлігінен мектеп формасы тігілді. Қанша метр мата қалды? Шешуі: 252:12*7=147(м) мектеп формасына жұмсалған мата. 2) 252-147=105(м) қалған мата Жауабы: 105 м мата қалды.

Математика пәнін оқымай жақсы дәрігер болу мүмкін емес, себебі күнделікті жұмыс барысында математикалық есепт

15 слайд
Математика пәнін оқымай жақсы дәрігер болу мүмкін емес, себебі күнделікті жұмыс барысында математикалық есептеулер жиі кездеседі. Алмас Есетов Есеп:  Ампицилин құтысында 0,5 құрғақ дәрі заты бар. 0,5 мл ерітінді құрамында 0,1 г құрғақ дәрі заттың болуы үшін қанша еріткіш қосу қажет. Шешуі: Антибиотик ерітіндісін жасау үшін 0,1 г ұнтағына 0,5 мл еріткіш алынады, сондықтан 0,1 г ұнтақ – 0,5 мл еріткіш 0,5 г ұнтақ -  х мл еріткіш Шығады: х=0.5*0.5 : 0.1=2.5 Жауабы: 0.5 мл ерітіндіде 0,1 г құрғақ зат болуы үшін 2,5 мл еріткішті алу керек.

15 слайд

Математика пәнін оқымай жақсы дәрігер болу мүмкін емес, себебі күнделікті жұмыс барысында математикалық есептеулер жиі кездеседі. Алмас Есетов Есеп:  Ампицилин құтысында 0,5 құрғақ дәрі заты бар. 0,5 мл ерітінді құрамында 0,1 г құрғақ дәрі заттың болуы үшін қанша еріткіш қосу қажет. Шешуі: Антибиотик ерітіндісін жасау үшін 0,1 г ұнтағына 0,5 мл еріткіш алынады, сондықтан 0,1 г ұнтақ – 0,5 мл еріткіш 0,5 г ұнтақ -  х мл еріткіш Шығады: х=0.5*0.5 : 0.1=2.5 Жауабы: 0.5 мл ерітіндіде 0,1 г құрғақ зат болуы үшін 2,5 мл еріткішті алу керек.

Уақытша жұмыс істемеймін. Әже болып немере бағып отырмын. Бірақ күнделікті өмірімде математиканы пайдаланамын

16 слайд
Уақытша жұмыс істемеймін. Әже болып немере бағып отырмын. Бірақ күнделікті өмірімде математиканы пайдаланамын. Үйді керек - жарақтармен қамтамасыз ету, тиімді бағаларды қарап, қаражатты дұрыс та үнемді пайдалану үшін математика керек. Абдосова Зайда Үй шаруасындағы адам Есеп: Пәтер жалдау ақысы 20% артты. Cоңғы айда 35000 теңге төленген. Ағымдағы ай үшін қанша төлеуге тура келеді? Шешуі: 35000 × 1,2 =42000 теңге. Жауабы: пәтер өскен бағасы 42000 теңгені құрайды.

16 слайд

Уақытша жұмыс істемеймін. Әже болып немере бағып отырмын. Бірақ күнделікті өмірімде математиканы пайдаланамын. Үйді керек - жарақтармен қамтамасыз ету, тиімді бағаларды қарап, қаражатты дұрыс та үнемді пайдалану үшін математика керек. Абдосова Зайда Үй шаруасындағы адам Есеп: Пәтер жалдау ақысы 20% артты. Cоңғы айда 35000 теңге төленген. Ағымдағы ай үшін қанша төлеуге тура келеді? Шешуі: 35000 × 1,2 =42000 теңге. Жауабы: пәтер өскен бағасы 42000 теңгені құрайды.

Музыка мамандығында Таң қаларлық жағдай, бірақ бұл факт: музыкант мамандығында математика ең бірінші орында.

17 слайд
Музыка мамандығында Таң қаларлық жағдай, бірақ бұл факт: музыкант мамандығында математика ең бірінші орында. Дыбыс - табиғат құбылысы. Демек, ол тек математикамен сипатталады. Сандар заңы болмаса, үйлесімді әуеннің болуы мүмкін емес. Аккордтар мен басқа элементтер математикалық формулаларға негізделген. Сонымен қатар математика ғылымы «дұрыс» музыкалық аспаптарды жасау үшін де қажет, себебі ол дайын күйінде керекті, таза дыбыстар шығаруы тиіс.

17 слайд

Музыка мамандығында Таң қаларлық жағдай, бірақ бұл факт: музыкант мамандығында математика ең бірінші орында. Дыбыс - табиғат құбылысы. Демек, ол тек математикамен сипатталады. Сандар заңы болмаса, үйлесімді әуеннің болуы мүмкін емес. Аккордтар мен басқа элементтер математикалық формулаларға негізделген. Сонымен қатар математика ғылымы «дұрыс» музыкалық аспаптарды жасау үшін де қажет, себебі ол дайын күйінде керекті, таза дыбыстар шығаруы тиіс.

Барлық адамдардың математик болуы мүмкін емес, бірақ математика барлық адамға өмірде керек. Әртүрлі дерек көз

18 слайд
Барлық адамдардың математик болуы мүмкін емес, бірақ математика барлық адамға өмірде керек. Әртүрлі дерек көздерді қарастыру барысында, мен мамандықтармен тығыз таныстым. Жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде біздің гипотезамыз расталды: Математика – көптеген мамандық үшін қажет. Қандай да бір мамандықтың иесі болу үшін математиканы мектеп қабырғасынан бастап оқу керек. Мамандықтарда қарастырылатын есептер мен есептеулерді зерттеуді біз әлі жалғастырамыз, есептер жинағын кітапша ретінде шығарып, факультатив сабақтарында қолданамыз.

18 слайд

Барлық адамдардың математик болуы мүмкін емес, бірақ математика барлық адамға өмірде керек. Әртүрлі дерек көздерді қарастыру барысында, мен мамандықтармен тығыз таныстым. Жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде біздің гипотезамыз расталды: Математика – көптеген мамандық үшін қажет. Қандай да бір мамандықтың иесі болу үшін математиканы мектеп қабырғасынан бастап оқу керек. Мамандықтарда қарастырылатын есептер мен есептеулерді зерттеуді біз әлі жалғастырамыз, есептер жинағын кітапша ретінде шығарып, факультатив сабақтарында қолданамыз.

«Математиканы білу керек, себебі ол жұмыс істеуге және өмір сүруге көмектеседі».

19 слайд
«Математиканы білу керек, себебі ол жұмыс істеуге және өмір сүруге көмектеседі». М.Ломоносов  Жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде біздің гипотезамыз расталды: Математика – көптеген мамандық үшін қажет. Қандай да бір мамандықтың иесі болу үшін математиканы мектеп қабырғасынан бастап оқу керек.

19 слайд

«Математиканы білу керек, себебі ол жұмыс істеуге және өмір сүруге көмектеседі». М.Ломоносов  Жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде біздің гипотезамыз расталды: Математика – көптеген мамандық үшін қажет. Қандай да бір мамандықтың иесі болу үшін математиканы мектеп қабырғасынан бастап оқу керек.