Материалдар / Ғылыми жоба "Сурет салудың түрі"

Ғылыми жоба "Сурет салудың түрі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушының сурет салоудағы түрлеріннің зерттеулері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Наурыз 2021
2799
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ақкөл қаласы Ж.Бектуров атындағы №3 Ақкөл орта мектебі Шығармашылық жобаның тақырыбы: “ Сурет салудың түрі”

1 слайд
Ақкөл қаласы Ж.Бектуров атындағы №3 Ақкөл орта мектебі Шығармашылық жобаның тақырыбы: “ Сурет салудың түрі” Сынып: 4 “б” Талғатқызы Арайлым Сынып жетекшісі: Умурзакова Г.М. 2018-2019

1 слайд

Ақкөл қаласы Ж.Бектуров атындағы №3 Ақкөл орта мектебі Шығармашылық жобаның тақырыбы: “ Сурет салудың түрі” Сынып: 4 “б” Талғатқызы Арайлым Сынып жетекшісі: Умурзакова Г.М. 2018-2019

Тақырыптың өзектілігі : Сурет салудың түрі Зерттеу болжамы: зерттеу барысында сурет салу тәсі

2 слайд
Тақырыптың өзектілігі : Сурет салудың түрі Зерттеу болжамы: зерттеу барысында сурет салу тәсілдері өте көп және бір біріне ұқсас емес екенін анықтау Зерттеу заты: сурет түрі Талғатқызы Арайлым, Ж.Бектұров атындағы №3 Ақкөл орта мектебі, 4 “б” сынып оқушысы Умурзакова Гульзада Мухаметрахимовна, бастауыш сынып мұғалімі, жетекшісі

2 слайд

Тақырыптың өзектілігі : Сурет салудың түрі Зерттеу болжамы: зерттеу барысында сурет салу тәсілдері өте көп және бір біріне ұқсас емес екенін анықтау Зерттеу заты: сурет түрі Талғатқызы Арайлым, Ж.Бектұров атындағы №3 Ақкөл орта мектебі, 4 “б” сынып оқушысы Умурзакова Гульзада Мухаметрахимовна, бастауыш сынып мұғалімі, жетекшісі

Жобаның мақсаты: - сурет түрлерімен танысу - түрлі әдістермен сурет салу

3 слайд
Жобаның мақсаты: - сурет түрлерімен танысу - түрлі әдістермен сурет салу - сурет арқылы шығармашылық қабілетті дамыту Жоба міндеттері: түрлі сурет салып және бір бірінен айырмашылығын жеткізу Зерттеу қорытындысы: Сурет – қоршаған ортаны зерттеудің ең маңызды құралы

3 слайд

Жобаның мақсаты: - сурет түрлерімен танысу - түрлі әдістермен сурет салу - сурет арқылы шығармашылық қабілетті дамыту Жоба міндеттері: түрлі сурет салып және бір бірінен айырмашылығын жеткізу Зерттеу қорытындысы: Сурет – қоршаған ортаны зерттеудің ең маңызды құралы

Аннотация к научной работе «Виды рисования» Тема исследования: «Виды рисования» Цель исследования: Изучить стили и виды р

4 слайд
Аннотация к научной работе «Виды рисования» Тема исследования: «Виды рисования» Цель исследования: Изучить стили и виды рисования Предмет исследования: Рисунки Гипотеза исследования: В соответствии с целью исследования предполагается, что стилей рисования огромное множество и одна на другую не похожа. Задача исследования: -изучить литературу по теме исследования; -изучить виды и стили рисования и нарисовать; -на основе практических и теоритических знаний сделать выводы.

4 слайд

Аннотация к научной работе «Виды рисования» Тема исследования: «Виды рисования» Цель исследования: Изучить стили и виды рисования Предмет исследования: Рисунки Гипотеза исследования: В соответствии с целью исследования предполагается, что стилей рисования огромное множество и одна на другую не похожа. Задача исследования: -изучить литературу по теме исследования; -изучить виды и стили рисования и нарисовать; -на основе практических и теоритических знаний сделать выводы.

Annotation to the scientific work "Types of drawing" Research topic: "Types of drawing" Objective: to study the styles and t

5 слайд
Annotation to the scientific work "Types of drawing" Research topic: "Types of drawing" Objective: to study the styles and types of drawing Subject of research: Drawings Hypothesis of the study: In accordance with the purpose of the study it is assumed    that there are a lot of drawing styles and they don’t look alike . The task of the study: -to study the literature on the research topic; -to study the types and styles of drawing and draw; -based practical and theoretical knowledge to draw conclusions.

5 слайд

Annotation to the scientific work "Types of drawing" Research topic: "Types of drawing" Objective: to study the styles and types of drawing Subject of research: Drawings Hypothesis of the study: In accordance with the purpose of the study it is assumed    that there are a lot of drawing styles and they don’t look alike . The task of the study: -to study the literature on the research topic; -to study the types and styles of drawing and draw; -based practical and theoretical knowledge to draw conclusions.

Зерттеу жұмысының күнделігі № Уақыт Жұмыс мазмұны Зерттеу әдісі 1 17.10.2018 - 27.11. 2018 Интернет жүйесінен сурет салудың т

6 слайд
Зерттеу жұмысының күнделігі № Уақыт Жұмыс мазмұны Зерттеу әдісі 1 17.10.2018 - 27.11. 2018 Интернет жүйесінен сурет салудың түрлерімен танысу Талдау 2 27.12.2018 - 27.02.2019 Түрлі стильмен суреттер салу Талдау 3 01.03.2019 - 01.04.2019 Қорытынды шығару Талдау

6 слайд

Зерттеу жұмысының күнделігі № Уақыт Жұмыс мазмұны Зерттеу әдісі 1 17.10.2018 - 27.11. 2018 Интернет жүйесінен сурет салудың түрлерімен танысу Талдау 2 27.12.2018 - 27.02.2019 Түрлі стильмен суреттер салу Талдау 3 01.03.2019 - 01.04.2019 Қорытынды шығару Талдау

Жоспар 1. Сурет туралы мәлімет 2. Сурет салу түрлері 3. Қорытынды

7 слайд
Жоспар 1. Сурет туралы мәлімет 2. Сурет салу түрлері 3. Қорытынды

7 слайд

Жоспар 1. Сурет туралы мәлімет 2. Сурет салу түрлері 3. Қорытынды

«Өнерлі қол ба

8 слайд
«Өнерлі қол бақытқа жол» Менің аты жөнім –Талғатқызы Арайлым. Мен Ж.Бектұров атындағы №3 Ақкөл орта мектебінде 4 “б” сыныбында оқимын. Кішкентай жасымнан бастап сурет салуды қатты ұнатамын. Сурет салу - ішкі жағдайды жеткізу, өмірдің мәнін және өзін білдіру тәсілі деп санаймын. Кейде сөзбен көп нәрсе айтпай суретпен бәрін білдіруге болады.

8 слайд

«Өнерлі қол бақытқа жол» Менің аты жөнім –Талғатқызы Арайлым. Мен Ж.Бектұров атындағы №3 Ақкөл орта мектебінде 4 “б” сыныбында оқимын. Кішкентай жасымнан бастап сурет салуды қатты ұнатамын. Сурет салу - ішкі жағдайды жеткізу, өмірдің мәнін және өзін білдіру тәсілі деп санаймын. Кейде сөзбен көп нәрсе айтпай суретпен бәрін білдіруге болады.

Бөлмемнің қабырғалары мен салған суреттермен толы (Чиби стилі)

9 слайд
Бөлмемнің қабырғалары мен салған суреттермен толы (Чиби стилі)

9 слайд

Бөлмемнің қабырғалары мен салған суреттермен толы (Чиби стилі)

“ Ата көрген –оқ жонар, ана көрген тон пішер” демекші, менің осы өнерім атамнан дарыған. Менің атам суретті өте әдімі салады.

10 слайд
“ Ата көрген –оқ жонар, ана көрген тон пішер” демекші, менің осы өнерім атамнан дарыған. Менің атам суретті өте әдімі салады.

10 слайд

“ Ата көрген –оқ жонар, ана көрген тон пішер” демекші, менің осы өнерім атамнан дарыған. Менің атам суретті өте әдімі салады.

2017 жылы республикалы қ сурет салу сайысына қатысып жеңімпаз болдым. Суретім 1 дәрежелі Диплом

11 слайд
2017 жылы республикалы қ сурет салу сайысына қатысып жеңімпаз болдым. Суретім 1 дәрежелі Диплом

11 слайд

2017 жылы республикалы қ сурет салу сайысына қатысып жеңімпаз болдым. Суретім 1 дәрежелі Диплом

Сурет тарихы – бұл адам тарихы және оның қоршаған ортаны тануына, өзін-өзі толығымен танып білуіне, эстетикал

12 слайд
Сурет тарихы – бұл адам тарихы және оның қоршаған ортаны тануына, өзін-өзі толығымен танып білуіне, эстетикалық тәрбие алуына,сонымен қатар ұрпақтан–ұрпаққа асыл мұралар қалдыруға үлкен үлес қосқан өмірмен өзектес өнер. Көне дәуір кезеңдеріңде адам баласы қоршаған ортаны, табиғат құбылыстарын топыраққа,балшыққа, тасқа түсіріп бейнеледі.Сол арқылы табиғаттың сұлулығын ұқты, жан-жануарлардың әрекетін, мінез-құлқын зерттеді. «Сурет сөз сияқты адамның ойын білдіретін әрі ішкі жан сезімін сыртқа шығаратын құралдардың бірі. Қайсы бір жағдайларда сөзге қарағанда сурет ойды жеткізу үшін ыңғайлырақта, түсініктіректе әрі ұтымды да болады». Сурет өнері кейде ұтымды жеткізетін жағдайды айтпақ ойға дәлелді де деректі, суретті рәміз (символ) ретінде қолдануында. Сөз де – сурет дүниесі. Сондықтанда, қазіргі тіл білімінде бірінші тіл пайда болған ба, әлде зат (заттың суреті) пайда болған ба деген екіұдай таластың жүруі осыған айғақ бола алады. Тіпті бізге бір нәрсені атаса көзімізге сол заттың бейнесі елестеуі сөздің сурет екендігін аша түседі. Бірақ, бір тілде айтылған сөз екінші тілге аударса көркі қашады, солғындайды, ал сурет бүкіл адамзатқа айтпаса да түсінікті, сөзбен ұғындыруды қажет қылмайды. Содан халқымыз: «Жақсы салынған суретте көп сөздің түйіні бар» немесе «Жүз рет естігенше, бір рет көзбен көрген абзал» деп бабаларымыз сурет өнері маңызына үлкен баға берген.

12 слайд

Сурет тарихы – бұл адам тарихы және оның қоршаған ортаны тануына, өзін-өзі толығымен танып білуіне, эстетикалық тәрбие алуына,сонымен қатар ұрпақтан–ұрпаққа асыл мұралар қалдыруға үлкен үлес қосқан өмірмен өзектес өнер. Көне дәуір кезеңдеріңде адам баласы қоршаған ортаны, табиғат құбылыстарын топыраққа,балшыққа, тасқа түсіріп бейнеледі.Сол арқылы табиғаттың сұлулығын ұқты, жан-жануарлардың әрекетін, мінез-құлқын зерттеді. «Сурет сөз сияқты адамның ойын білдіретін әрі ішкі жан сезімін сыртқа шығаратын құралдардың бірі. Қайсы бір жағдайларда сөзге қарағанда сурет ойды жеткізу үшін ыңғайлырақта, түсініктіректе әрі ұтымды да болады». Сурет өнері кейде ұтымды жеткізетін жағдайды айтпақ ойға дәлелді де деректі, суретті рәміз (символ) ретінде қолдануында. Сөз де – сурет дүниесі. Сондықтанда, қазіргі тіл білімінде бірінші тіл пайда болған ба, әлде зат (заттың суреті) пайда болған ба деген екіұдай таластың жүруі осыған айғақ бола алады. Тіпті бізге бір нәрсені атаса көзімізге сол заттың бейнесі елестеуі сөздің сурет екендігін аша түседі. Бірақ, бір тілде айтылған сөз екінші тілге аударса көркі қашады, солғындайды, ал сурет бүкіл адамзатқа айтпаса да түсінікті, сөзбен ұғындыруды қажет қылмайды. Содан халқымыз: «Жақсы салынған суретте көп сөздің түйіні бар» немесе «Жүз рет естігенше, бір рет көзбен көрген абзал» деп бабаларымыз сурет өнері маңызына үлкен баға берген.

Біздің табиғаттан, қоршаған ортадан көрген нәрселеріміздің суретін сала білу немесе мүсінін жасай білу шеберліг

13 слайд
Біздің табиғаттан, қоршаған ортадан көрген нәрселеріміздің суретін сала білу немесе мүсінін жасай білу шеберлігіміз бейнелеу өнері деп аталатыны барша жұртқа мәлім. Адамзат өмірінде, әсіресе, ұлт өмірінде бейнелеу өнерінің мәні өте орасан, ұрпақ тәрбиесіндегі ролі аса зор. Ұлт мәдениетін зерделеуде бейнелеу өнері үлкен ықпал етеді. «Өнер – бұл дүниені түсінуді іздеген әрі түсінікті ету үшін жасалған ой еңбегі... Бұл – суретші қолы тиген барлық затты жүрек айнасымен көрініс қылу» - дейді француз мүсіншісі Роден. Сурет өнері қашанда ойды дамытып қана қоймай сұлулыққа үндейтін бірден-бір өнер түрі.

13 слайд

Біздің табиғаттан, қоршаған ортадан көрген нәрселеріміздің суретін сала білу немесе мүсінін жасай білу шеберлігіміз бейнелеу өнері деп аталатыны барша жұртқа мәлім. Адамзат өмірінде, әсіресе, ұлт өмірінде бейнелеу өнерінің мәні өте орасан, ұрпақ тәрбиесіндегі ролі аса зор. Ұлт мәдениетін зерделеуде бейнелеу өнері үлкен ықпал етеді. «Өнер – бұл дүниені түсінуді іздеген әрі түсінікті ету үшін жасалған ой еңбегі... Бұл – суретші қолы тиген барлық затты жүрек айнасымен көрініс қылу» - дейді француз мүсіншісі Роден. Сурет өнері қашанда ойды дамытып қана қоймай сұлулыққа үндейтін бірден-бір өнер түрі.

СУРЕТ САЛУДЫҢ ТҮРЛЕРІ Құрал-жабдықтар: фактура, бояу. «Палитра - саусақтар» саусақпен сурет салу Қол астында қылқалам жоқ

14 слайд
СУРЕТ САЛУДЫҢ ТҮРЛЕРІ Құрал-жабдықтар: фактура, бояу. «Палитра - саусақтар» саусақпен сурет салу Қол астында қылқалам жоқ па? Ештеңе етпейді. Бір саусағымызды көк бояуға батырамыз, келесісін жасыл бояуға маламыз. Палитрадан несі кем!... Бұл барлық жастағы балаларға ұнайтын қарапайым да оңай әдіс.

14 слайд

СУРЕТ САЛУДЫҢ ТҮРЛЕРІ Құрал-жабдықтар: фактура, бояу. «Палитра - саусақтар» саусақпен сурет салу Қол астында қылқалам жоқ па? Ештеңе етпейді. Бір саусағымызды көк бояуға батырамыз, келесісін жасыл бояуға маламыз. Палитрадан несі кем!... Бұл барлық жастағы балаларға ұнайтын қарапайым да оңай әдіс.

15 слайд

15 слайд

2. «Бастыру әдісі» Құрал-жабдықтар: қағаз, әр түрлі заттар Әр түрлі заттармен бастыру арқылы сурет салу жағымды эмоция, қ

16 слайд
2. «Бастыру әдісі» Құрал-жабдықтар: қағаз, әр түрлі заттар Әр түрлі заттармен бастыру арқылы сурет салу жағымды эмоция, қызығушылық тудырады. Бастыру үшін әртүрлі заттарды қолдануға болады. Мысалы:Жапырақ, алақан, өсімдіктер, т.б.

16 слайд

2. «Бастыру әдісі» Құрал-жабдықтар: қағаз, әр түрлі заттар Әр түрлі заттармен бастыру арқылы сурет салу жағымды эмоция, қызығушылық тудырады. Бастыру үшін әртүрлі заттарды қолдануға болады. Мысалы:Жапырақ, алақан, өсімдіктер, т.б.

17 слайд

17 слайд

3. «Кляксография» Құрал-жабдықтар: гуашь бояуы, қылқалам, немесе тіс щеткасы, су құятын ыдыс, салфетка, қағаз. Бейнелеу ә

18 слайд
3. «Кляксография» Құрал-жабдықтар: гуашь бояуы, қылқалам, немесе тіс щеткасы, су құятын ыдыс, салфетка, қағаз. Бейнелеу әдісі: Қағаз бетіне жақсылап малынған қылқаламмен тамшы дақтар салынады.

18 слайд

3. «Кляксография» Құрал-жабдықтар: гуашь бояуы, қылқалам, немесе тіс щеткасы, су құятын ыдыс, салфетка, қағаз. Бейнелеу әдісі: Қағаз бетіне жақсылап малынған қылқаламмен тамшы дақтар салынады.

19 слайд

19 слайд

20 слайд

20 слайд

4. «Поролон баспасы» Құрал-жабдықтар: жұқа паралоннан жасалған жастықша салынған арнайы ыдыс немесе пластикалық қорап, қат

21 слайд
4. «Поролон баспасы» Құрал-жабдықтар:  жұқа паралоннан жасалған жастықша салынған арнайы ыдыс немесе пластикалық қорап,  қатты қағаз  және пенопласт бөліктері. Бейнелеу әдісі: жұқа паралон жастықшаға қалатын бояулы дақты қысады да қағаз бетіне түсіреді.

21 слайд

4. «Поролон баспасы» Құрал-жабдықтар:  жұқа паралоннан жасалған жастықша салынған арнайы ыдыс немесе пластикалық қорап,  қатты қағаз  және пенопласт бөліктері. Бейнелеу әдісі: жұқа паралон жастықшаға қалатын бояулы дақты қысады да қағаз бетіне түсіреді.

22 слайд

22 слайд

Құрал-жабдықтар: Математикаға арналған дәптер, карандаш немесе фломастер Бейнелеу әдісі: қағазға керек суретті салып алып үст

23 слайд
Құрал-жабдықтар:  Математикаға арналған дәптер, карандаш немесе фломастер Бейнелеу әдісі: қағазға керек суретті салып алып үстінен фломастер мен немесе карындаш пен керек төртбұрыштарды бояу қажет. 5. «Төртбұрышпен сурет салу»

23 слайд

Құрал-жабдықтар:  Математикаға арналған дәптер, карандаш немесе фломастер Бейнелеу әдісі: қағазға керек суретті салып алып үстінен фломастер мен немесе карындаш пен керек төртбұрыштарды бояу қажет. 5. «Төртбұрышпен сурет салу»

24 слайд

24 слайд

6. «Манка жармасымен сурет салу» Құрал-жабдықтар: манка жармасы, пва –клей, фактура, бояу, картон . Бейнелеу әдісі: карт

25 слайд
6. «Манка жармасымен сурет салу» Құрал-жабдықтар:  манка жармасы, пва –клей, фактура, бояу, картон . Бейнелеу әдісі: картонға пва клеймен керек сурет салу қажет. Бялған манка жармасың сурет үстіне себу керек.

25 слайд

6. «Манка жармасымен сурет салу» Құрал-жабдықтар:  манка жармасы, пва –клей, фактура, бояу, картон . Бейнелеу әдісі: картонға пва клеймен керек сурет салу қажет. Бялған манка жармасың сурет үстіне себу керек.

7. «Ылғал қағазға сурет салу» Құрал-жабдықтар: қағаз, бояу, қылқалам .Бейнелеу әдісі: Қағаз суланады,қылқаламмен боя

26 слайд
7. «Ылғал қағазға сурет салу» Құрал-жабдықтар:  қағаз, бояу, қылқалам .Бейнелеу әдісі: Қағаз суланады,қылқаламмен бояу жағылыды. Тұмандағыдай немесе жаңбырғыдай бұлыңғыр болып шығады.Детальдар қағаз кепкен соң немесе қою бояумен суланады.

26 слайд

7. «Ылғал қағазға сурет салу» Құрал-жабдықтар:  қағаз, бояу, қылқалам .Бейнелеу әдісі: Қағаз суланады,қылқаламмен бояу жағылыды. Тұмандағыдай немесе жаңбырғыдай бұлыңғыр болып шығады.Детальдар қағаз кепкен соң немесе қою бояумен суланады.

8. «Нүктелі суреттер» Құрал-жабдықтар: қағаз, қарындаш немесе фомастер. Бейнелеу әдісі: Сурет көптеген жеке нүктелердің ар

27 слайд
8. «Нүктелі суреттер» Құрал-жабдықтар:  қағаз, қарындаш немесе фомастер. Бейнелеу әдісі: Сурет көптеген жеке нүктелердің арасын қосу арқылы бейнеленеді.

27 слайд

8. «Нүктелі суреттер» Құрал-жабдықтар:  қағаз, қарындаш немесе фомастер. Бейнелеу әдісі: Сурет көптеген жеке нүктелердің арасын қосу арқылы бейнеленеді.

9. «Пластилинмен сурет салу » Құрал-жабдықтар: қағаз, пластилин. Бейнелеу әдісі: қағазға сурет салынады, үстіне пластилин ж

28 слайд
9. «Пластилинмен сурет салу » Құрал-жабдықтар:  қағаз, пластилин. Бейнелеу әдісі: қағазға сурет салынады, үстіне пластилин жабыстырылады.

28 слайд

9. «Пластилинмен сурет салу » Құрал-жабдықтар:  қағаз, пластилин. Бейнелеу әдісі: қағазға сурет салынады, үстіне пластилин жабыстырылады.

ҚОРЫТЫНДЫ «Өнерлінің қолы алтын, Өлеңшінің сөзі алтын »«Бай болмасаң бай болма Өнер, білімге сай бол» «Өнер таусылмас аз

29 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ «Өнерлінің қолы алтын, Өлеңшінің сөзі алтын »«Бай болмасаң бай болма Өнер, білімге сай бол» «Өнер таусылмас азық, Сарқылмас байлық. » Жоғарыда көрсетілгендей, сурет салу түрлері көп. Біріне “клясография” ұнап жатса, басқасына “бастыру әдісі” ұнар. Мен осы өнерді жақсы көруіме байланысты суреттің барлық түрлері қатты ұнады. Осы өнерді мен жүрегімнің қалауымша үйрендім. Сурет өнерін мен өзім жалғастырып үйреніп келе жатырмын. Болашақта суреттің басқа түрлерін зерттеп үйренуге алдыма үлкен мақсат қойдым. Алайда, мен сурет үйірмесіне қатыспаймын. Сіздерде сұрақ қалыптасқан шығар “Неге?”. Өйткені, мен кішкентай жасымнан бастап Дизайнер болуымды армандаймын. Сондықтан қазірден бастап өзімше суреттердің түрлерін зерттеп өздігімнен үлкен дәрежеге келгім келеді. Мүмкін болашақта менде атақты Пикассо немесе Леонардо да Винчи сиякты суретші болармын. Кім білсің???

29 слайд

ҚОРЫТЫНДЫ «Өнерлінің қолы алтын, Өлеңшінің сөзі алтын »«Бай болмасаң бай болма Өнер, білімге сай бол» «Өнер таусылмас азық, Сарқылмас байлық. » Жоғарыда көрсетілгендей, сурет салу түрлері көп. Біріне “клясография” ұнап жатса, басқасына “бастыру әдісі” ұнар. Мен осы өнерді жақсы көруіме байланысты суреттің барлық түрлері қатты ұнады. Осы өнерді мен жүрегімнің қалауымша үйрендім. Сурет өнерін мен өзім жалғастырып үйреніп келе жатырмын. Болашақта суреттің басқа түрлерін зерттеп үйренуге алдыма үлкен мақсат қойдым. Алайда, мен сурет үйірмесіне қатыспаймын. Сіздерде сұрақ қалыптасқан шығар “Неге?”. Өйткені, мен кішкентай жасымнан бастап Дизайнер болуымды армандаймын. Сондықтан қазірден бастап өзімше суреттердің түрлерін зерттеп өздігімнен үлкен дәрежеге келгім келеді. Мүмкін болашақта менде атақты Пикассо немесе Леонардо да Винчи сиякты суретші болармын. Кім білсің???

Аудандық “Зерде” ғылыми жобалар мен шығармашылық жұмыстар байқауына өтінім 1 Тегі Талғатқызы 2 Аты Арайлым 3 Туған күні, ай

30 слайд
Аудандық “Зерде” ғылыми жобалар мен шығармашылық жұмыстар байқауына өтінім 1 Тегі Талғатқызы 2 Аты Арайлым 3 Туған күні, айы, жылы 27.03.2009 4 Туған жері Қарағанды қаласы 5 Мектеп Ж.Бектұров атындағы №3 Ақкөл орта мектебі 6 Оқитын тілі Қазақша 7 Телефон 87018329027 8 е- mail kimbat577@mail.ru 9 Жұмыстың атауы Сурет салудың түрі 10 Жетекшінің аты-жөні, лауазымы, жұмыс орны Умурзакова Гульзада Мухаметрахимовна, Ж.Бектұров атындағы №3 Ақкөл орта мектебі, бастауыш сынып мұғалімі 11 Осыған дейін байқауларға қатысуы 2018 оқу жылындағы ғылыми жобаны қорғауға қатысты. Осы жылы жағастыруда. 12 Байқау ұйымдастырушыларына ұсыныс Қатысушыларды елеусіз қалдырмай сертификатпен марапаттау 13 Тұратын орнының қажеттілігі қажет Мектеп директоры Айтикеева А.А.

30 слайд

Аудандық “Зерде” ғылыми жобалар мен шығармашылық жұмыстар байқауына өтінім 1 Тегі Талғатқызы 2 Аты Арайлым 3 Туған күні, айы, жылы 27.03.2009 4 Туған жері Қарағанды қаласы 5 Мектеп Ж.Бектұров атындағы №3 Ақкөл орта мектебі 6 Оқитын тілі Қазақша 7 Телефон 87018329027 8 е- mail kimbat577@mail.ru 9 Жұмыстың атауы Сурет салудың түрі 10 Жетекшінің аты-жөні, лауазымы, жұмыс орны Умурзакова Гульзада Мухаметрахимовна, Ж.Бектұров атындағы №3 Ақкөл орта мектебі, бастауыш сынып мұғалімі 11 Осыған дейін байқауларға қатысуы 2018 оқу жылындағы ғылыми жобаны қорғауға қатысты. Осы жылы жағастыруда. 12 Байқау ұйымдастырушыларына ұсыныс Қатысушыларды елеусіз қалдырмай сертификатпен марапаттау 13 Тұратын орнының қажеттілігі қажет Мектеп директоры Айтикеева А.А.

Назарларыңызға рахмет!

31 слайд
Назарларыңызға рахмет!

31 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ