Ғылыми жоба тақырыбы: SCRATCH бағдарламасы: «Менің алғашқы программам» Ертегі құру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ғылыми жоба тақырыбы: SCRATCH бағдарламасы: «Менің алғашқы программам» Ертегі құру

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғылыми жоба тақырыбы: SCRATCH бағдарламасы: «Менің алғашқы программам» Ертегі құру
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
SCRATCH бағдарламасы: «Менің алғашқы программам» Орындаған: 3 «А» сынып Абдимажит Жанерке Жетекшісі: информатика пәні мұға

#1 слайд
SCRATCH бағдарламасы: «Менің алғашқы программам» Орындаған: 3 «А» сынып Абдимажит Жанерке Жетекшісі: информатика пәні мұғалімі Кожаева М «Ғ.Мұратбаев атындағы №61 жалпы білім беретін мектеп» КММ

1 слайд

SCRATCH бағдарламасы: «Менің алғашқы программам» Орындаған: 3 «А» сынып Абдимажит Жанерке Жетекшісі: информатика пәні мұғалімі Кожаева М «Ғ.Мұратбаев атындағы №61 жалпы білім беретін мектеп» КММ

Зерттеудің мақсаты: Scratch бағдарламалау ортасында қазақ ертегілерін 1-3 сынып оқушыларына насихаттай отырып ертегілерді Scr

#2 слайд
Зерттеудің мақсаты: Scratch бағдарламалау ортасында қазақ ертегілерін 1-3 сынып оқушыларына насихаттай отырып ертегілерді Scratch бағдарламасында құруды үйрету. Өзектілігі: Қазақ ертегілерін оқушыларға меңгерте отырып Scratch бағдарламасында ертегі кейіпкерлеріне программа жазу. Негізінен Scratch жаңадан бастаушылар мен балаларға арналған, себебі ол қарапайым және қызықты түрде бағдарламалау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

2 слайд

Зерттеудің мақсаты: Scratch бағдарламалау ортасында қазақ ертегілерін 1-3 сынып оқушыларына насихаттай отырып ертегілерді Scratch бағдарламасында құруды үйрету. Өзектілігі: Қазақ ертегілерін оқушыларға меңгерте отырып Scratch бағдарламасында ертегі кейіпкерлеріне программа жазу. Негізінен Scratch жаңадан бастаушылар мен балаларға арналған, себебі ол қарапайым және қызықты түрде бағдарламалау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

Scratch бағдарламасының тарихы Scratch бағдарламалау ортасының атауы ерекше, осы бағдарламаның эмблемасы – кішкентай Scrat

#3 слайд
Scratch бағдарламасының тарихы Scratch бағдарламалау ортасының атауы ерекше, осы бағдарламаның эмблемасы – кішкентай Scratch (орысша - царапка, қазақша- тырнауыш) деп аталатын мысықтың баласы. Скретч-анимацияланған ертегілер, мультфильмдер, ойындар мен модельдерді құрастыруға арналған жаңа программалау ортасы. Массачусет технологиялық институтының «Lifelong Kindergarten Group» зерттеушілер командасы Scratch программалау ортасын Лего конструкторы мен Лого тілі идеясының жалғасы ретінде 2007 жылы құрған болатын.

3 слайд

Scratch бағдарламасының тарихы Scratch бағдарламалау ортасының атауы ерекше, осы бағдарламаның эмблемасы – кішкентай Scratch (орысша - царапка, қазақша- тырнауыш) деп аталатын мысықтың баласы. Скретч-анимацияланған ертегілер, мультфильмдер, ойындар мен модельдерді құрастыруға арналған жаңа программалау ортасы. Массачусет технологиялық институтының «Lifelong Kindergarten Group» зерттеушілер командасы Scratch программалау ортасын Лего конструкторы мен Лого тілі идеясының жалғасы ретінде 2007 жылы құрған болатын.

Айта кететіні Лего конструкторын құру барысында фигуралар жоғары қарай көтеріліп өссе, ал Scratch-те скриптілер жинау арқылы тө

#4 слайд
Айта кететіні Лего конструкторын құру барысында фигуралар жоғары қарай көтеріліп өссе, ал Scratch-те скриптілер жинау арқылы төмен түседі.Балаларды шығармашылыққа баулитын әлемдік бағдарламаға қазақ тілі енгізілді, деп хабарлайды Qamshy.kz ақпарат агенттіг «Зерде» ұлттық инфокоммуникация холдингі» АҚ-ның бастамасымен «Scratch» атты әлемдік бағдарламаға қазақ тілі енгізілді. Бұл туралы холдингтың Цифрлық дағдыларды дамыту басқармасының директоры Лаура Жұманалиева баяндап берді.Осындай жоба арқылы балалардың логикасы дамып, болашақта шығармашылық шыңына шыққанын ниет еткен «Зерде» Холдингі Массачусетс технология институтының зерттеу орталығымен бірлесе отырып, бағдарламаға қазақ тілін енгізіпті. Бұған қоса, ондағы барлық жүйені толықтай мемлекеттік тілге аударып, техникалық жұмыстарымен 3 ай бойы айналысқан. «Скретч жобасына Lifelong Kindergarten (МТИ) атты зерттеу орталығымен бірлесіп, мемлекеттік тілді енгіздік. Біздің мақсат – бұл бағдарламаның қазақ тілді балаларға қолжетімді болғаны», – деп атап өтті Лаура Жұманалиева.АҚШ, Ұлыбритания, Оңтүстік Корея сынды мемлекеттерде аталған жобаны мектеп бағдарламасына енгізген. Ал, 2017 жылы «Зерде» Холдингінің бастамасымен тәжірибе ретінде Астана қаласындағы №27 мектептің оқушылары Скретч арқылы бағдарламалау негіздерін үйренуде. бағдарламасының артықшылықтары: бағдарламалаудың негізін үйретіп, баланың шығармашылық қырын ашады, креативтілікке баулиды.«Біз балаларды дамытқымыз келеді. Логикалық ойлау жүйесі мен жасампаздықты игергенін қалаймыз. Кішкентайынан өз идеяларын жүзеге асыра алса дейміз», – деді Л. Жұманалиева.Айта кетейік, Scratch – балаларды дамытуға арналған Интернет-қауымдастастық. Онда оларға көптеген анимация мен ойындарды құрастыруды үйретеді. Сондай-ақ, ол туындысын әлемдік деңгейде бөлісе алатын болады. Скретч жобасын әлем тұрғындары 2002 жылдан бері қолдануда. Оған 22 млн. адам тіркелген. Күн сайын 25 мың оқырман жазылып, 30 мың жаңа жобалар жасалуда. 2017 жылы 30 млн. жаңа жоба жасалған. Бұл балаларды кішкентайынан шығармашылыққа баулып, түрлі туындылар жасауға жәрдемдеседі.

4 слайд

Айта кететіні Лего конструкторын құру барысында фигуралар жоғары қарай көтеріліп өссе, ал Scratch-те скриптілер жинау арқылы төмен түседі.Балаларды шығармашылыққа баулитын әлемдік бағдарламаға қазақ тілі енгізілді, деп хабарлайды Qamshy.kz ақпарат агенттіг «Зерде» ұлттық инфокоммуникация холдингі» АҚ-ның бастамасымен «Scratch» атты әлемдік бағдарламаға қазақ тілі енгізілді. Бұл туралы холдингтың Цифрлық дағдыларды дамыту басқармасының директоры Лаура Жұманалиева баяндап берді.Осындай жоба арқылы балалардың логикасы дамып, болашақта шығармашылық шыңына шыққанын ниет еткен «Зерде» Холдингі Массачусетс технология институтының зерттеу орталығымен бірлесе отырып, бағдарламаға қазақ тілін енгізіпті. Бұған қоса, ондағы барлық жүйені толықтай мемлекеттік тілге аударып, техникалық жұмыстарымен 3 ай бойы айналысқан. «Скретч жобасына Lifelong Kindergarten (МТИ) атты зерттеу орталығымен бірлесіп, мемлекеттік тілді енгіздік. Біздің мақсат – бұл бағдарламаның қазақ тілді балаларға қолжетімді болғаны», – деп атап өтті Лаура Жұманалиева.АҚШ, Ұлыбритания, Оңтүстік Корея сынды мемлекеттерде аталған жобаны мектеп бағдарламасына енгізген. Ал, 2017 жылы «Зерде» Холдингінің бастамасымен тәжірибе ретінде Астана қаласындағы №27 мектептің оқушылары Скретч арқылы бағдарламалау негіздерін үйренуде. бағдарламасының артықшылықтары: бағдарламалаудың негізін үйретіп, баланың шығармашылық қырын ашады, креативтілікке баулиды.«Біз балаларды дамытқымыз келеді. Логикалық ойлау жүйесі мен жасампаздықты игергенін қалаймыз. Кішкентайынан өз идеяларын жүзеге асыра алса дейміз», – деді Л. Жұманалиева.Айта кетейік, Scratch – балаларды дамытуға арналған Интернет-қауымдастастық. Онда оларға көптеген анимация мен ойындарды құрастыруды үйретеді. Сондай-ақ, ол туындысын әлемдік деңгейде бөлісе алатын болады. Скретч жобасын әлем тұрғындары 2002 жылдан бері қолдануда. Оған 22 млн. адам тіркелген. Күн сайын 25 мың оқырман жазылып, 30 мың жаңа жобалар жасалуда. 2017 жылы 30 млн. жаңа жоба жасалған. Бұл балаларды кішкентайынан шығармашылыққа баулып, түрлі туындылар жасауға жәрдемдеседі.

SCRATCH ортасының интерфейсімен танысу. Scratch терезесін визуальды түрде төрт аймаққа бөлуге болады: Бұл бағдарламалау орт

#5 слайд
SCRATCH ортасының интерфейсімен танысу. Scratch терезесін  визуальды түрде  төрт аймаққа бөлуге  болады: Бұл бағдарламалау ортасында өз кейіпкерлерімізді қозғалысқа келтіріп, сурет салып, түрлі дыбыстармен жұмыс жасап, өз ойынымызды да жасай аламыз. Scratch терезесін  визуальды түрде  төрт аймаққа бөлуге  болады: Аймақтары: 1 - аймақ: Бағдарламалау аймаға; 2 - аймақ: Блоктар аймағы; 3 - аймақ: Кейіпкерлер аймағы; 4 - аймақ: Нәтижені көру аймағы;

5 слайд

SCRATCH ортасының интерфейсімен танысу. Scratch терезесін  визуальды түрде  төрт аймаққа бөлуге  болады: Бұл бағдарламалау ортасында өз кейіпкерлерімізді қозғалысқа келтіріп, сурет салып, түрлі дыбыстармен жұмыс жасап, өз ойынымызды да жасай аламыз. Scratch терезесін  визуальды түрде  төрт аймаққа бөлуге  болады: Аймақтары: 1 - аймақ: Бағдарламалау аймаға; 2 - аймақ: Блоктар аймағы; 3 - аймақ: Кейіпкерлер аймағы; 4 - аймақ: Нәтижені көру аймағы;

Бетбелгілер Спрайт туралы қысқаша анықтама Блоктар палитрасы Спрайт Сахна Бағдарлама интерфейсі Жаңа спрайт құру Фон құру

#6 слайд
Бетбелгілер Спрайт туралы қысқаша анықтама Блоктар палитрасы Спрайт Сахна Бағдарлама интерфейсі Жаңа спрайт құру Фон құру

6 слайд

Бетбелгілер Спрайт туралы қысқаша анықтама Блоктар палитрасы Спрайт Сахна Бағдарлама интерфейсі Жаңа спрайт құру Фон құру

«Арыстан мен түлкі» ертегісі.

#7 слайд
«Арыстан мен түлкі» ертегісі.

7 слайд

«Арыстан мен түлкі» ертегісі.

«Бауырсақ» ертегісі.

#8 слайд
«Бауырсақ» ертегісі.

8 слайд

«Бауырсақ» ертегісі.

Қорытынды Қорыта келе Scratch бағдарламасы мыналарға мүмкіндік береді: Қарапайым интерфейс дизайны: Scratch түсін

#9 слайд
Қорытынды Қорыта келе Scratch бағдарламасы мыналарға мүмкіндік береді: Қарапайым интерфейс дизайны: Scratch түсінуге және пайдалануға оңай пайдаланушы интерфейсін ұсынады, өйткені балалар мен ересектер бағдарламамен оңай және ыңғайлы әрекеттесе алады. Мен өзім SCRATCH бағдарламасының барлық командаларын меңгере отырып, қазақ ертегілерін жасап шықтым. Бұл жобада маған ұнағаны скриптінің қозғалысы мен сөйлегендері болды. Мен бұл программада ертегіні қалай құруды өз достарыммен бөлістім. Келешекте қазақ ертегісін құруды одан әрі дамытып, ойындар құрсам деймін.

9 слайд

Қорытынды Қорыта келе Scratch бағдарламасы мыналарға мүмкіндік береді: Қарапайым интерфейс дизайны: Scratch түсінуге және пайдалануға оңай пайдаланушы интерфейсін ұсынады, өйткені балалар мен ересектер бағдарламамен оңай және ыңғайлы әрекеттесе алады. Мен өзім SCRATCH бағдарламасының барлық командаларын меңгере отырып, қазақ ертегілерін жасап шықтым. Бұл жобада маған ұнағаны скриптінің қозғалысы мен сөйлегендері болды. Мен бұл программада ертегіні қалай құруды өз достарыммен бөлістім. Келешекте қазақ ертегісін құруды одан әрі дамытып, ойындар құрсам деймін.

Назарларыңызға рахмет!

#10 слайд
Назарларыңызға рахмет!

10 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
21.01.2025
219
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі