Х х дыбысы мен әрпі презентация
Х х дыбысы мен әрпі презентация

#1 слайд
Қармақшы ауданы.Байқоңыр қаласы №277 орта мектебі.
Мұғалімнің аты-жөні: Борикулова А А
Пәні: Сауат ашу
Сабақтың тақырыбы: Х х дыбысы мен әрпі.
Оқу мақсаты
Барлық оқушылар: Х әрпін таниды,х дыбысына
қатысты сөздерді оқиды,жазады.
Оқушылардың басым бөлігі: Мәтіндегі автордың
ойын түсінуде өз болжамдарын айта алады. Кейбір
оқушылар: Сөз бен сөйлемді ажыратады.Сөйлемдегі
тыныс белгілерін дұрыс қолдана алады.
Сабақ
мақсаты
АКТ:Аудиожазба ,
таныстырылым,
Бағалау критерийі:Әріптерді таниды және дыбыспен
сәйкестендіріп оқиды.
Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды.
Мәтіннің негізгі ойын анықтайды.
Сөйлемдерді тиісті сөздермен толықтырады.
Сөйлем жазуда бас әріппен тыныс белгілерін дұрыс қолданады.
Құндылықтар:Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуге
тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар:
Математика,дүниетану.
1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестенді-
ру.
1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесе-тін сөздерді
тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.
1.2.2.1 Мәтінде автордың кім (не) туралы айтқысы келгенін
түсіну.
1.3.5.1 Тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызба, сурет,
белгілер қолдана отырып, жай сөйлемдер/мәтін құрастыру және
жазу.
1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңына
тиісті тыныс белгілерін қою.
Алдыңғы білім:Әріп пен
дыбысты ажыратады.Сөздерге
дыбыстық талдау
жасайды.Буынға бөлуді біледі.
1 слайд
Қармақшы ауданы.Байқоңыр қаласы №277 орта мектебі. Мұғалімнің аты-жөні: Борикулова А А Пәні: Сауат ашу Сабақтың тақырыбы: Х х дыбысы мен әрпі. Оқу мақсаты Барлық оқушылар: Х әрпін таниды,х дыбысына қатысты сөздерді оқиды,жазады. Оқушылардың басым бөлігі: Мәтіндегі автордың ойын түсінуде өз болжамдарын айта алады. Кейбір оқушылар: Сөз бен сөйлемді ажыратады.Сөйлемдегі тыныс белгілерін дұрыс қолдана алады. Сабақ мақсаты АКТ:Аудиожазба , таныстырылым, Бағалау критерийі:Әріптерді таниды және дыбыспен сәйкестендіріп оқиды. Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды. Мәтіннің негізгі ойын анықтайды. Сөйлемдерді тиісті сөздермен толықтырады. Сөйлем жазуда бас әріппен тыныс белгілерін дұрыс қолданады. Құндылықтар:Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуге тәрбиелеу. Пәнаралық байланыстар: Математика,дүниетану. 1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестенді- ру. 1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесе-тін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.2.2.1 Мәтінде автордың кім (не) туралы айтқысы келгенін түсіну. 1.3.5.1 Тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызба, сурет, белгілер қолдана отырып, жай сөйлемдер/мәтін құрастыру және жазу. 1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою. Алдыңғы білім:Әріп пен дыбысты ажыратады.Сөздерге дыбыстық талдау жасайды.Буынға бөлуді біледі.
#2 слайд
•«Менің көңіл күйім неге
ұқсас?»
•Оқушылар бір-бірінің көңіл-
күйлерін ауа райымен
байланыстырып айтып
жеткізеді.Көңіл-күйі төмен
оқушыларға ауа жұту арқылы
кері энергияны сыртқа
шығаруға көмектесеміз.
Ширату
жаттығуы
•Оқушылар әртүрлі оқу
құралдарының суреті
бейнеленген түрлі-түсті
бірдей қима қағаздармен
топқа біріктіріледі.Қима
қағаздарды біріктіру
барысында топтардың
аттары айқындалады.
•1топ-қарындаш
•2топ-оқулық
•3топ-санамақ
•4топ-дәптер
Топқа біріктіру
2 слайд
•«Менің көңіл күйім неге ұқсас?» •Оқушылар бір-бірінің көңіл- күйлерін ауа райымен байланыстырып айтып жеткізеді.Көңіл-күйі төмен оқушыларға ауа жұту арқылы кері энергияны сыртқа шығаруға көмектесеміз. Ширату жаттығуы •Оқушылар әртүрлі оқу құралдарының суреті бейнеленген түрлі-түсті бірдей қима қағаздармен топқа біріктіріледі.Қима қағаздарды біріктіру барысында топтардың аттары айқындалады. •1топ-қарындаш •2топ-оқулық •3топ-санамақ •4топ-дәптер Топқа біріктіру
#3 слайд
«Миға шабуыл» әдісі.
Әр топта бірнеше смартфон(телефон) макеті және хатқалта
жатады.Оқушыларға телефонды қолдарыңа ала отырып не
үшін қажет екенін сұраймын және аудиожазба арқылы
телефонға хабарлама келген дыбысты тыңдатамын.
Оқушылардың жауабын тыңдап болған соң сабақтың
мақсатымен, критерийімен таныстырамын.Х әрпіне түсінік
бере отырып «Хат» сөзіне дыбыстық талдау жасатамын.
1-тапсырма(МкҰ) Тақтада:
-Қарлығаш,
-елтаңба
-ермексаз
-белдемше
-доп
-сиыр,сөздері берілген.Оқушылар сөздерді буынға
бөледі,оқиды және суреттермен сәйкестендіреді
Бағалау: «бас бармақ»әдісі.
2-тапсырма:(Ұ)
Берілген сөздерді оқы. Көп нүктенің
орнына қай әріпті қоюға болады? Сол
әріпті қоршап сыз.
Құл...н,к...рпі,к...шік,до...быра,
(ы,ұ) (і,ы) (ү,ұ) (н,ң,м)
Бағалау: «Бағдаршам әдісі»
3 слайд
«Миға шабуыл» әдісі. Әр топта бірнеше смартфон(телефон) макеті және хатқалта жатады.Оқушыларға телефонды қолдарыңа ала отырып не үшін қажет екенін сұраймын және аудиожазба арқылы телефонға хабарлама келген дыбысты тыңдатамын. Оқушылардың жауабын тыңдап болған соң сабақтың мақсатымен, критерийімен таныстырамын.Х әрпіне түсінік бере отырып «Хат» сөзіне дыбыстық талдау жасатамын. 1-тапсырма(МкҰ) Тақтада: -Қарлығаш, -елтаңба -ермексаз -белдемше -доп -сиыр,сөздері берілген.Оқушылар сөздерді буынға бөледі,оқиды және суреттермен сәйкестендіреді Бағалау: «бас бармақ»әдісі. 2-тапсырма:(Ұ) Берілген сөздерді оқы. Көп нүктенің орнына қай әріпті қоюға болады? Сол әріпті қоршап сыз. Құл...н,к...рпі,к...шік,до...быра, (ы,ұ) (і,ы) (ү,ұ) (н,ң,м) Бағалау: «Бағдаршам әдісі»
#4 слайд
Саралау тапсырмасы
3-тапсырма(Т)
Мәтінді оқып беремін.
1-топқа тапсырма:
-Мәтінге қандай тақырып қоясың?
-Не себепті олай атадың?
2-топ
-Жылқының төлі қалай аталады?
-Жылқының пірі қалай аталады?
-Төрт түлік малды атап бер?
3-топ
Мәтіндегі тірек сөдермен жұмыс жаса бие,құлын,астау,ата,достық сөздеріндегі дауысты,дауыссыз дыбыстарды
бір-біріне қосу арқылы сөздегі әріп санын анықта.
4-топ.Сен өзіңді автормын деп есепте,және құлын тақырыбына өзгеше мәтін құра.
Бағалау: “Ауа рай” әдісі
Дескриптор: Білім алушы:
мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; -мәтіннің кейіпкеріне қатысты пікірін айтады; -мәтіннің
мазмұнына сүйеніп, автордың ойын тұспалдайды.
.
4 слайд
Саралау тапсырмасы 3-тапсырма(Т) Мәтінді оқып беремін. 1-топқа тапсырма: -Мәтінге қандай тақырып қоясың? -Не себепті олай атадың? 2-топ -Жылқының төлі қалай аталады? -Жылқының пірі қалай аталады? -Төрт түлік малды атап бер? 3-топ Мәтіндегі тірек сөдермен жұмыс жаса бие,құлын,астау,ата,достық сөздеріндегі дауысты,дауыссыз дыбыстарды бір-біріне қосу арқылы сөздегі әріп санын анықта. 4-топ.Сен өзіңді автормын деп есепте,және құлын тақырыбына өзгеше мәтін құра. Бағалау: “Ауа рай” әдісі Дескриптор: Білім алушы: мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; -мәтіннің кейіпкеріне қатысты пікірін айтады; -мәтіннің мазмұнына сүйеніп, автордың ойын тұспалдайды. .
#5 слайд
•“Қызы
л
гүлім-
ай” би
Сергіту сәті:
•Ем,дәрі,ауру,наубай,шай,к
ітап,ас,шебер,ұста,баспа
сөздерін «хана» сөзімен
күн шапақтары арқылы
байланыстырып,
оқы.Пайда болған
сөздерден ауызша сөйлем
құра.Сөйлемдерге сәйкес
суреттерді анықта.
•Бағалау: «Мадақтау
сэндвичі»
•Дескриптор Білім алушы
- сөйлемдерге сәйкес
суреттерді анықтайды; -
суретті қатыстырып
сөйлемдер құрастырады
сөйлемдерді толықтырып
жазады; - сөзді сауатты
жазады.
4-тапсырма
(Жұптық)
“Ойлан,жұптас,
талқыла”
•Анаңа(досыңа,ата-
әжеңе)хат
жаз.Тыныс
белгілерін қой.
•Бағалау: “Көңілді
смайликтер”
Дәптермен
жұмыс(жеке)
5 слайд
•“Қызы л гүлім- ай” би Сергіту сәті: •Ем,дәрі,ауру,наубай,шай,к ітап,ас,шебер,ұста,баспа сөздерін «хана» сөзімен күн шапақтары арқылы байланыстырып, оқы.Пайда болған сөздерден ауызша сөйлем құра.Сөйлемдерге сәйкес суреттерді анықта. •Бағалау: «Мадақтау сэндвичі» •Дескриптор Білім алушы - сөйлемдерге сәйкес суреттерді анықтайды; - суретті қатыстырып сөйлемдер құрастырады сөйлемдерді толықтырып жазады; - сөзді сауатты жазады. 4-тапсырма (Жұптық) “Ойлан,жұптас, талқыла” •Анаңа(досыңа,ата- әжеңе)хат жаз.Тыныс белгілерін қой. •Бағалау: “Көңілді смайликтер” Дәптермен жұмыс(жеке)
#6 слайд
*рРерр
Рефлексия
6 слайд
*рРерр Рефлексия
#7 слайд
Кедергі
Үйренгенім
Алдағы уақытта
Қысқа мерзімді жоспар
құруды,
Бағалау түрлерін
қолдануды,
Топта,жұпта,жеке жұмыс
түрлерін
ұйымдастыруды,
Критериалды бағалауды,
Дескриптер құруды
Саралай оқытуды.
Жаңартылған оқу
бағдарламасынан алған
білімімді,үйренген әдіс-
тәсілдерімді болашақта
оқушылардың уәждерін
арттыруға жұмсайтын
боламын.
Саралау Бағалау
Ықшам сабақ құруда алған кері байланыс бойынша түйгенім:
Топтық жұмыс кезінде 3-
тапсырмадағы берілген
«Құлын»тақырыбына
байланысты оқушылардың
қабілетіне қарай
тапсырмаларды күрделендіріп
беремін.
•«Бас бармақ»
•«Бағдаршам»
•«Мадақтау сэндвичі»
•«Ауа райы»
•«Көңілді смайликтер»
әдісі арқылы
бағалау
жүргізілді.
Кері байланыс:
•«Алмалар»
Саралау
тапсырмаларын
беруде.
Тапсырмалар беру
барысында дескриптер
құруда.
7 слайд
Кедергі Үйренгенім Алдағы уақытта Қысқа мерзімді жоспар құруды, Бағалау түрлерін қолдануды, Топта,жұпта,жеке жұмыс түрлерін ұйымдастыруды, Критериалды бағалауды, Дескриптер құруды Саралай оқытуды. Жаңартылған оқу бағдарламасынан алған білімімді,үйренген әдіс- тәсілдерімді болашақта оқушылардың уәждерін арттыруға жұмсайтын боламын. Саралау Бағалау Ықшам сабақ құруда алған кері байланыс бойынша түйгенім: Топтық жұмыс кезінде 3- тапсырмадағы берілген «Құлын»тақырыбына байланысты оқушылардың қабілетіне қарай тапсырмаларды күрделендіріп беремін. •«Бас бармақ» •«Бағдаршам» •«Мадақтау сэндвичі» •«Ауа райы» •«Көңілді смайликтер» әдісі арқылы бағалау жүргізілді. Кері байланыс: •«Алмалар» Саралау тапсырмаларын беруде. Тапсырмалар беру барысында дескриптер құруда.
шағым қалдыра аласыз













