Материалдар / Халықтың мәдени мұрасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Халықтың мәдени мұрасы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдермен оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2020
650
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Халықтың мәдени мұрасы

1 слайд
Тақырыбы: Халықтың мәдени мұрасы

1 слайд

Тақырыбы: Халықтың мәдени мұрасы

Құндылығы: Ақиқат Қасиеттері: Тек жақсы және қажет заттарды ғана айту, басқалардан жақсылықты іздеу, кішіпейілдік.

2 слайд
Құндылығы: Ақиқат Қасиеттері: Тек жақсы және қажет заттарды ғана айту, басқалардан жақсылықты іздеу, кішіпейілдік.

2 слайд

Құндылығы: Ақиқат Қасиеттері: Тек жақсы және қажет заттарды ғана айту, басқалардан жақсылықты іздеу, кішіпейілдік.

Мақсаты: Оқушыларға халықтың мәдени мұралары туралы түсінік бере отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу Міндеттері: 1. Білім

3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға халықтың мәдени мұралары туралы түсінік бере отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды тек жақсы және қажет заттарды ғана айту үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы кішіпейілдік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды басқалардан жақсылықты іздей білуге тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: Оқушыларға халықтың мәдени мұралары туралы түсінік бере отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды тек жақсы және қажет заттарды ғана айту үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы кішіпейілдік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды басқалардан жақсылықты іздей білуге тәрбиелеу.

4 слайд

4 слайд

Үйге тапсырманы тексеру. 1. №3 – сабақ. 4 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №4, «Атамның өсиеті» өлеңін оқып келу. Сұрақта

5 слайд
Үйге тапсырманы тексеру. 1. №3 – сабақ. 4 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №4, «Атамның өсиеті» өлеңін оқып келу. Сұрақтар: 1. Халқымыздың қандай салт – дәстүрлерін білесіздер? 2. Салтты сақтау неліктен өсиет етіледі? 3. Ата салтын құрметтеу қандай қасиеттерді дамытады? 4. Өзің қандай салт – дәстүрлерді сақтап жүрсің?

5 слайд

Үйге тапсырманы тексеру. 1. №3 – сабақ. 4 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №4, «Атамның өсиеті» өлеңін оқып келу. Сұрақтар: 1. Халқымыздың қандай салт – дәстүрлерін білесіздер? 2. Салтты сақтау неліктен өсиет етіледі? 3. Ата салтын құрметтеу қандай қасиеттерді дамытады? 4. Өзің қандай салт – дәстүрлерді сақтап жүрсің?

Сабақтың дәйексөзі. «Мәдени мұра – халық игілігі». Нақыл сөз

6 слайд
Сабақтың дәйексөзі. «Мәдени мұра – халық игілігі». Нақыл сөз Сұрақтар: 1. Қандай мұраларды ата-бабадан қалған мирас дейміз? 2. Мәдени мұраға нелер жатады? 3. Атамұра адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар? 3. Дәйексөзден не түсіндің?

6 слайд

Сабақтың дәйексөзі. «Мәдени мұра – халық игілігі». Нақыл сөз Сұрақтар: 1. Қандай мұраларды ата-бабадан қалған мирас дейміз? 2. Мәдени мұраға нелер жатады? 3. Атамұра адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар? 3. Дәйексөзден не түсіндің?

Мұғалім сыйы. Әкеден қалған мұра

7 слайд
Мұғалім сыйы. Әкеден қалған мұра

7 слайд

Мұғалім сыйы. Әкеден қалған мұра

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Мұғалім әр топтың үстел үстіне үй макетінің қатты қағаздан қиыл

8 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Мұғалім әр топтың үстел үстіне үй макетінің қатты қағаздан қиылып жасалған іргетасын, керегелерін, шатырын, есік терезесін жайып қояды. Әр қағаздың арғы бетіне мақал – мәтелдердің бір сөзі қалдырылып жазылады. Балалар мақал - мәтелдерді құрастыра отырып үй макетін жасайды. 1. Бала тәрбиесі -....... бесіктен 2. Адам -....... әдебімен көрікті 3. Тәрбие басы -...... тал бесіктен 4. Үлкенді сен сыйласаң -...... кіші сені сыйлайды 5. Әдепсіз өскен баладан -.... тәртіппен өскен тал артық

8 слайд

Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Мұғалім әр топтың үстел үстіне үй макетінің қатты қағаздан қиылып жасалған іргетасын, керегелерін, шатырын, есік терезесін жайып қояды. Әр қағаздың арғы бетіне мақал – мәтелдердің бір сөзі қалдырылып жазылады. Балалар мақал - мәтелдерді құрастыра отырып үй макетін жасайды. 1. Бала тәрбиесі -....... бесіктен 2. Адам -....... әдебімен көрікті 3. Тәрбие басы -...... тал бесіктен 4. Үлкенді сен сыйласаң -...... кіші сені сыйлайды 5. Әдепсіз өскен баладан -.... тәртіппен өскен тал артық

Топпен ән айту. Өмірге келдім, Анамды көрдім, Деді ол: жаным, Арайлы таңым. Самал боп желпіп, Жырымен ертіп, Үйретті тынбай Бал

9 слайд
Топпен ән айту. Өмірге келдім, Анамды көрдім, Деді ол: жаным, Арайлы таңым. Самал боп желпіп, Жырымен ертіп, Үйретті тынбай Бал тілін, әнін.   Анамның тілі - айбыным менің, Анамның тілі - ай-күнім менің! Сүйемін байтақ елімді туған, Сүйемін мәңгі - өмірді думан.   Мектепке келдім, Ұстазды көрдім, Тыңдадым сөзін Табынып, сүйіп. Анамның тілі, Аяулы үні Жүрекке нұрын Жіберді құйып.   Анамның тілі - айбыным менің, Анамның тілі - ай-күнім менің! Сүйемін байтақ елімді туған, Сүйемін мәңгі - өмірді думан.  

9 слайд

Топпен ән айту. Өмірге келдім, Анамды көрдім, Деді ол: жаным, Арайлы таңым. Самал боп желпіп, Жырымен ертіп, Үйретті тынбай Бал тілін, әнін.   Анамның тілі - айбыным менің, Анамның тілі - ай-күнім менің! Сүйемін байтақ елімді туған, Сүйемін мәңгі - өмірді думан.   Мектепке келдім, Ұстазды көрдім, Тыңдадым сөзін Табынып, сүйіп. Анамның тілі, Аяулы үні Жүрекке нұрын Жіберді құйып.   Анамның тілі - айбыным менің, Анамның тілі - ай-күнім менің! Сүйемін байтақ елімді туған, Сүйемін мәңгі - өмірді думан.  

Үй тапсырмасы. 1. №4 – сабақ. 6 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №5, «Жүз мәрте» мәтінін оқып келу.

10 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №4 – сабақ. 6 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №5, «Жүз мәрте» мәтінін оқып келу.

10 слайд

Үй тапсырмасы. 1. №4 – сабақ. 6 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №5, «Жүз мәрте» мәтінін оқып келу.

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруы

11 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.

11 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.