Халықтың мәдени мұрасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы: Халықтың мәдени мұрасы
1 слайд
Тақырыбы: Халықтың мәдени мұрасы
2 слайд
Құндылығы: Ақиқат
Қасиеттері: Тек жақсы және қажет заттарды
ғана айту, басқалардан жақсылықты іздеу,
кішіпейілдік.
2 слайд
Құндылығы: Ақиқат Қасиеттері: Тек жақсы және қажет заттарды ғана айту, басқалардан жақсылықты іздеу, кішіпейілдік.
3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға халықтың мәдени мұралары
туралы түсінік бере отырып, ақиқат құндылығының мәнін
ашу
Міндеттері:
1. Білімділік: Оқушыларды тек жақсы және қажет заттарды
ғана айту үйрету.
2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы кішіпейілдік
қасиеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды басқалардан жақсылықты іздей
білуге тәрбиелеу.
3 слайд
Мақсаты: Оқушыларға халықтың мәдени мұралары туралы түсінік бере отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды тек жақсы және қажет заттарды ғана айту үйрету. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы кішіпейілдік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды басқалардан жақсылықты іздей білуге тәрбиелеу.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Үйге тапсырманы тексеру.
1. №3 – сабақ. 4 – тапсырманы орындау.
2. Келесі сабақ. №4, «Атамның өсиеті» өлеңін оқып келу.
Сұрақтар:
1. Халқымыздың қандай салт – дәстүрлерін білесіздер?
2. Салтты сақтау неліктен өсиет етіледі?
3. Ата салтын құрметтеу қандай қасиеттерді дамытады?
4. Өзің қандай салт – дәстүрлерді сақтап жүрсің?
5 слайд
Үйге тапсырманы тексеру. 1. №3 – сабақ. 4 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №4, «Атамның өсиеті» өлеңін оқып келу. Сұрақтар: 1. Халқымыздың қандай салт – дәстүрлерін білесіздер? 2. Салтты сақтау неліктен өсиет етіледі? 3. Ата салтын құрметтеу қандай қасиеттерді дамытады? 4. Өзің қандай салт – дәстүрлерді сақтап жүрсің?
6 слайд
Сабақтың дәйексөзі.
«Мәдени мұра – халық игілігі».
Нақыл сөз
Сұрақтар:
1. Қандай мұраларды ата-бабадан қалған мирас дейміз?
2. Мәдени мұраға нелер жатады?
3. Атамұра адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
3. Дәйексөзден не түсіндің?
6 слайд
Сабақтың дәйексөзі. «Мәдени мұра – халық игілігі». Нақыл сөз Сұрақтар: 1. Қандай мұраларды ата-бабадан қалған мирас дейміз? 2. Мәдени мұраға нелер жатады? 3. Атамұра адамға не үшін қажет деп ойлайсыңдар? 3. Дәйексөзден не түсіндің?
7 слайд
Мұғалім сыйы.
Әкеден қалған мұра
7 слайд
Мұғалім сыйы. Әкеден қалған мұра
8 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс .
Оқушылар төрт топқа бөлінеді.
Мұғалім әр топтың үстел үстіне үй макетінің қатты қағаздан қиылып
жасалған іргетасын, керегелерін, шатырын, есік терезесін жайып қояды.
Әр қағаздың арғы бетіне мақал – мәтелдердің бір сөзі қалдырылып
жазылады.
Балалар мақал - мәтелдерді құрастыра отырып үй макетін жасайды.
1. Бала тәрбиесі -....... бесіктен
2. Адам -....... әдебімен көрікті
3. Тәрбие басы -...... тал бесіктен
4. Үлкенді сен сыйласаң -...... кіші сені сыйлайды
5. Әдепсіз өскен баладан -.... тәртіппен өскен тал артық
8 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар төрт топқа бөлінеді. Мұғалім әр топтың үстел үстіне үй макетінің қатты қағаздан қиылып жасалған іргетасын, керегелерін, шатырын, есік терезесін жайып қояды. Әр қағаздың арғы бетіне мақал – мәтелдердің бір сөзі қалдырылып жазылады. Балалар мақал - мәтелдерді құрастыра отырып үй макетін жасайды. 1. Бала тәрбиесі -....... бесіктен 2. Адам -....... әдебімен көрікті 3. Тәрбие басы -...... тал бесіктен 4. Үлкенді сен сыйласаң -...... кіші сені сыйлайды 5. Әдепсіз өскен баладан -.... тәртіппен өскен тал артық
9 слайд
Топпен ән айту.
Өмірге келдім,
Анамды көрдім,
Деді ол: жаным,
Арайлы таңым.
Самал боп желпіп,
Жырымен ертіп,
Үйретті тынбай
Бал тілін, әнін.
Анамның тілі - айбыным менің,
Анамның тілі - ай-күнім менің!
Сүйемін байтақ елімді туған,
Сүйемін мәңгі - өмірді думан.
Мектепке келдім,
Ұстазды көрдім,
Тыңдадым сөзін
Табынып, сүйіп.
Анамның тілі,
Аяулы үні
Жүрекке нұрын
Жіберді құйып.
Анамның тілі - айбыным менің,
Анамның тілі - ай-күнім менің!
Сүйемін байтақ елімді туған,
Сүйемін мәңгі - өмірді думан.
9 слайд
Топпен ән айту. Өмірге келдім, Анамды көрдім, Деді ол: жаным, Арайлы таңым. Самал боп желпіп, Жырымен ертіп, Үйретті тынбай Бал тілін, әнін. Анамның тілі - айбыным менің, Анамның тілі - ай-күнім менің! Сүйемін байтақ елімді туған, Сүйемін мәңгі - өмірді думан. Мектепке келдім, Ұстазды көрдім, Тыңдадым сөзін Табынып, сүйіп. Анамның тілі, Аяулы үні Жүрекке нұрын Жіберді құйып. Анамның тілі - айбыным менің, Анамның тілі - ай-күнім менің! Сүйемін байтақ елімді туған, Сүйемін мәңгі - өмірді думан.
10 слайд
Үй тапсырмасы.
1. №4 – сабақ. 6 – тапсырманы орындау.
2. Келесі сабақ. №5, «Жүз мәрте» мәтінін
оқып келу.
10 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №4 – сабақ. 6 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №5, «Жүз мәрте» мәтінін оқып келу.
11 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.
Тыныс алуға зейін қою.
Баяу музыка қойылады.
Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін.
Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде,
біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш
қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа
шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз...,
қолдарыңды тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет!
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге
сақтайық.
11 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық.