Материалдар / "Халықтық пішім негізінде киім үлгісінің дизайны". (тұтас жеңдер)

"Халықтық пішім негізінде киім үлгісінің дизайны". (тұтас жеңдер)

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2020
998
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сарыағаш қаласы № 6 Ж. Аймауытов атындағы жалпы орта мектебі Тулекулова Перизат Анарбеккызы Пәні: Көр

1 слайд
Сарыағаш қаласы № 6 Ж. Аймауытов атындағы жалпы орта мектебі Тулекулова Перизат Анарбеккызы Пәні: Көркем еңбек Сабақтың тақырыбы: Халықтық пішім негізінде киім үлгісінің дизайны. (тұтас жеңдер) 7.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін өз бетінше зерделеу және сипаттау. 7.1.3.1-Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы) Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Тұтынушылардың өнімнің түрлеріне деген қажеттілігін анықтай алады. Оқушылардың басым бөлігі: Шығармашылық идеяларды іске асыруда өз бетінше ақпарат көздерін қолдана біледі. Кейбір оқушылар: Тұтас жеңнің нобайын салып, құрастырады. Бағалау критерилері Қазақ халқының ұлттық киім үлгілері мен иықты киім үлгілерін анықтайды. Тұтас пішімді жең үлгілерінің нобайын сызады,сипаттайды Киім үлгілерін сызып, түрлендіре аладыОқу мақсаты:

1 слайд

Сарыағаш қаласы № 6 Ж. Аймауытов атындағы жалпы орта мектебі Тулекулова Перизат Анарбеккызы Пәні: Көркем еңбек Сабақтың тақырыбы: Халықтық пішім негізінде киім үлгісінің дизайны. (тұтас жеңдер) 7.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін өз бетінше зерделеу және сипаттау. 7.1.3.1-Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы) Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Тұтынушылардың өнімнің түрлеріне деген қажеттілігін анықтай алады. Оқушылардың басым бөлігі: Шығармашылық идеяларды іске асыруда өз бетінше ақпарат көздерін қолдана біледі. Кейбір оқушылар: Тұтас жеңнің нобайын салып, құрастырады. Бағалау критерилері Қазақ халқының ұлттық киім үлгілері мен иықты киім үлгілерін анықтайды. Тұтас пішімді жең үлгілерінің нобайын сызады,сипаттайды Киім үлгілерін сызып, түрлендіре аладыОқу мақсаты:

Белсенді оқыту әдістері Сабақта жоспарланған кезеңдер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы «Жүректен жүрекке» әдісі а

2 слайд
Белсенді оқыту әдістері Сабақта жоспарланған кезеңдер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Киімдер бейнеленген карточкалар арқылы топқа біріктіру. Сұрақ жауап арқылы: «Ой қозғау» әдісімен өткен сабақты пысықтау «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын. «Мен саған, сен маған айт» әдісі арқылы топқа тапсырма беріледі. 1-тапсырма: Тұтас жеңнің тарихын ашып айту, нобайын орындау. 2-тапсырма Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастыру. 1-топ «Дизайн» тобы Тұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұтас жеңді кімдердің нобайын орындайды. 2-топ «Шаблон» тобы Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастырады. Осы тапсырмаларды топ басшылары бір-біріне барып, постер қорғайды. Рефлексия: «Белгілер» әдісі

2 слайд

Белсенді оқыту әдістері Сабақта жоспарланған кезеңдер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Киімдер бейнеленген карточкалар арқылы топқа біріктіру. Сұрақ жауап арқылы: «Ой қозғау» әдісімен өткен сабақты пысықтау «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын. «Мен саған, сен маған айт» әдісі арқылы топқа тапсырма беріледі. 1-тапсырма: Тұтас жеңнің тарихын ашып айту, нобайын орындау. 2-тапсырма Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастыру. 1-топ «Дизайн» тобы Тұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұтас жеңді кімдердің нобайын орындайды. 2-топ «Шаблон» тобы Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастырады. Осы тапсырмаларды топ басшылары бір-біріне барып, постер қорғайды. Рефлексия: «Белгілер» әдісі

Саралау әдістері Тапсырма. Сабақтың күрделілігіне, қажеттілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалар Бағалау. Материа

3 слайд
Саралау әдістері Тапсырма. Сабақтың күрделілігіне, қажеттілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалар Бағалау. Материалды меңгеру деңгейін бақылап,критерийлер негізінде бағалау. Диалог және қолдау . Сұрақ-жауап арқылы диалог құру, мадақтау арқылы ынталандыру.Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсету.Қарқын . Деңгейлік тапсырмалар Бір-біріне көмектесу . Қорытынды. “ Белгілер” әдісі арқылы қорытындылау.Дереккөздер. Ақпаратпен жұмыс істеу,АКТ қолдану дағдылары Жіктеу. Оқытудың міндеттеріне қарай топ құру

3 слайд

Саралау әдістері Тапсырма. Сабақтың күрделілігіне, қажеттілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалар Бағалау. Материалды меңгеру деңгейін бақылап,критерийлер негізінде бағалау. Диалог және қолдау . Сұрақ-жауап арқылы диалог құру, мадақтау арқылы ынталандыру.Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсету.Қарқын . Деңгейлік тапсырмалар Бір-біріне көмектесу . Қорытынды. “ Белгілер” әдісі арқылы қорытындылау.Дереккөздер. Ақпаратпен жұмыс істеу,АКТ қолдану дағдылары Жіктеу. Оқытудың міндеттеріне қарай топ құру

Критериалды бағалау Оқушылар кестедегі берілген сұраққа жауап бере біледі. Дескриптор : Тұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұта

4 слайд
Критериалды бағалау Оқушылар кестедегі берілген сұраққа жауап бере біледі. Дескриптор : Тұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұтас жеңді кімдердің нобайын орындай алады. Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастырады Қалыптастыру- шы бағалау “ Басбармақ”әдісі арқылы . Смайликтер арқылы Кері байланыс “ Белгілер” әдісі арқылыТұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұтас жеңді кімдердің нобайын орындау. Тапсырмалар Кестедегі берілген сұраққа жауап беру. Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастыру.

4 слайд

Критериалды бағалау Оқушылар кестедегі берілген сұраққа жауап бере біледі. Дескриптор : Тұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұтас жеңді кімдердің нобайын орындай алады. Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастырады Қалыптастыру- шы бағалау “ Басбармақ”әдісі арқылы . Смайликтер арқылы Кері байланыс “ Белгілер” әдісі арқылыТұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұтас жеңді кімдердің нобайын орындау. Тапсырмалар Кестедегі берілген сұраққа жауап беру. Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастыру.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ