"Халықтық пішім негізінде киім үлгісінің дизайны". (тұтас жеңдер)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сарыағаш қаласы № 6 Ж. Аймауытов
атындағы жалпы орта мектебі
Тулекулова Перизат Анарбеккызы
Пәні: Көркем еңбек
Сабақтың тақырыбы: Халықтық пішім негізінде киім
үлгісінің дизайны. (тұтас жеңдер)
7.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі
әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн
туындыларының ерекшеліктерін өз
бетінше зерделеу және сипаттау.
7.1.3.1-Шығармашылық жұмыста
идеяларын іске асыру мақсатында
түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін
таңдай отырып, қолдану (оның
ішінде ақпараттық-коммуникативтік
технологияны қолдану арқылы) Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Тұтынушылардың өнімнің
түрлеріне деген қажеттілігін
анықтай алады.
Оқушылардың басым
бөлігі:
Шығармашылық
идеяларды іске асыруда өз
бетінше ақпарат көздерін
қолдана біледі.
Кейбір оқушылар:
Тұтас жеңнің нобайын
салып, құрастырады. Бағалау критерилері
Қазақ халқының
ұлттық киім үлгілері
мен иықты киім
үлгілерін анықтайды.
Тұтас пішімді жең
үлгілерінің нобайын
сызады,сипаттайды
Киім үлгілерін сызып,
түрлендіре аладыОқу мақсаты:
1 слайд
Сарыағаш қаласы № 6 Ж. Аймауытов атындағы жалпы орта мектебі Тулекулова Перизат Анарбеккызы Пәні: Көркем еңбек Сабақтың тақырыбы: Халықтық пішім негізінде киім үлгісінің дизайны. (тұтас жеңдер) 7.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін өз бетінше зерделеу және сипаттау. 7.1.3.1-Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы) Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Тұтынушылардың өнімнің түрлеріне деген қажеттілігін анықтай алады. Оқушылардың басым бөлігі: Шығармашылық идеяларды іске асыруда өз бетінше ақпарат көздерін қолдана біледі. Кейбір оқушылар: Тұтас жеңнің нобайын салып, құрастырады. Бағалау критерилері Қазақ халқының ұлттық киім үлгілері мен иықты киім үлгілерін анықтайды. Тұтас пішімді жең үлгілерінің нобайын сызады,сипаттайды Киім үлгілерін сызып, түрлендіре аладыОқу мақсаты:
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері
Сабақта жоспарланған кезеңдер
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
Киімдер бейнеленген карточкалар арқылы топқа біріктіру.
Сұрақ жауап арқылы: «Ой қозғау» әдісімен өткен сабақты пысықтау
«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
ашамын. «Мен саған, сен маған айт» әдісі арқылы топқа тапсырма
беріледі. 1-тапсырма: Тұтас жеңнің тарихын ашып айту, нобайын
орындау. 2-тапсырма Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастыру.
1-топ «Дизайн» тобы
Тұтас жеңнің шығу тарихын
ашып, тұтас жеңді
кімдердің нобайын
орындайды. 2-топ «Шаблон» тобы
Заманауи киім үлгілерінің
дизайнын құрастырады. Осы
тапсырмаларды топ
басшылары бір-біріне барып,
постер қорғайды.
Рефлексия: «Белгілер» әдісі
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері Сабақта жоспарланған кезеңдер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Киімдер бейнеленген карточкалар арқылы топқа біріктіру. Сұрақ жауап арқылы: «Ой қозғау» әдісімен өткен сабақты пысықтау «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын. «Мен саған, сен маған айт» әдісі арқылы топқа тапсырма беріледі. 1-тапсырма: Тұтас жеңнің тарихын ашып айту, нобайын орындау. 2-тапсырма Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастыру. 1-топ «Дизайн» тобы Тұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұтас жеңді кімдердің нобайын орындайды. 2-топ «Шаблон» тобы Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастырады. Осы тапсырмаларды топ басшылары бір-біріне барып, постер қорғайды. Рефлексия: «Белгілер» әдісі
3 слайд
Саралау әдістері
Тапсырма.
Сабақтың күрделілігіне,
қажеттілігіне қарай алға
ілгерілеп отыратын
тапсырмалар
Бағалау.
Материалды меңгеру деңгейін
бақылап,критерийлер негізінде
бағалау. Диалог және қолдау .
Сұрақ-жауап арқылы диалог құру,
мадақтау арқылы
ынталандыру.Қабілеті төмен
оқушыларға қолдау көрсету.Қарқын .
Деңгейлік
тапсырмалар
Бір-біріне
көмектесу .
Қорытынды.
“ Белгілер” әдісі арқылы
қорытындылау.Дереккөздер.
Ақпаратпен
жұмыс
істеу,АКТ
қолдану
дағдылары Жіктеу.
Оқытудың
міндеттеріне қарай
топ құру
3 слайд
Саралау әдістері Тапсырма. Сабақтың күрделілігіне, қажеттілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалар Бағалау. Материалды меңгеру деңгейін бақылап,критерийлер негізінде бағалау. Диалог және қолдау . Сұрақ-жауап арқылы диалог құру, мадақтау арқылы ынталандыру.Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсету.Қарқын . Деңгейлік тапсырмалар Бір-біріне көмектесу . Қорытынды. “ Белгілер” әдісі арқылы қорытындылау.Дереккөздер. Ақпаратпен жұмыс істеу,АКТ қолдану дағдылары Жіктеу. Оқытудың міндеттеріне қарай топ құру
4 слайд
Критериалды бағалау
Оқушылар кестедегі
берілген сұраққа жауап бере
біледі. Дескриптор :
Тұтас жеңнің шығу тарихын
ашып, тұтас жеңді кімдердің
нобайын орындай алады.
Заманауи киім үлгілерінің
дизайнын құрастырады Қалыптастыру-
шы бағалау
“ Басбармақ”әдісі
арқылы .
Смайликтер арқылы
Кері байланыс
“ Белгілер” әдісі
арқылыТұтас жеңнің шығу
тарихын ашып, тұтас жеңді
кімдердің нобайын
орындау. Тапсырмалар
Кестедегі берілген
сұраққа жауап беру.
Заманауи киім үлгілерінің
дизайнын құрастыру.
4 слайд
Критериалды бағалау Оқушылар кестедегі берілген сұраққа жауап бере біледі. Дескриптор : Тұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұтас жеңді кімдердің нобайын орындай алады. Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастырады Қалыптастыру- шы бағалау “ Басбармақ”әдісі арқылы . Смайликтер арқылы Кері байланыс “ Белгілер” әдісі арқылыТұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұтас жеңді кімдердің нобайын орындау. Тапсырмалар Кестедегі берілген сұраққа жауап беру. Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастыру.