1 слайд
Сарыағаш қаласы № 6 Ж. Аймауытов
атындағы жалпы орта мектебі
Тулекулова Перизат Анарбеккызы
Пәні: Көркем еңбек
Сабақтың тақырыбы: Халықтық пішім негізінде киім
үлгісінің дизайны. (тұтас жеңдер)
7.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі
әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн
туындыларының ерекшеліктерін өз
бетінше зерделеу және сипаттау.
7.1.3.1-Шығармашылық жұмыста
идеяларын іске асыру мақсатында
түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін
таңдай отырып, қолдану (оның
ішінде ақпараттық-коммуникативтік
технологияны қолдану арқылы) Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
Тұтынушылардың өнімнің
түрлеріне деген қажеттілігін
анықтай алады.
Оқушылардың басым
бөлігі:
Шығармашылық
идеяларды іске асыруда өз
бетінше ақпарат көздерін
қолдана біледі.
Кейбір оқушылар:
Тұтас жеңнің нобайын
салып, құрастырады. Бағалау критерилері
Қазақ халқының
ұлттық киім үлгілері
мен иықты киім
үлгілерін анықтайды.
Тұтас пішімді жең
үлгілерінің нобайын
сызады,сипаттайды
Киім үлгілерін сызып,
түрлендіре аладыОқу мақсаты:
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері
Сабақта жоспарланған кезеңдер
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.
Киімдер бейнеленген карточкалар арқылы топқа біріктіру.
Сұрақ жауап арқылы: «Ой қозғау» әдісімен өткен сабақты пысықтау
«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
ашамын. «Мен саған, сен маған айт» әдісі арқылы топқа тапсырма
беріледі. 1-тапсырма: Тұтас жеңнің тарихын ашып айту, нобайын
орындау. 2-тапсырма Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастыру.
1-топ «Дизайн» тобы
Тұтас жеңнің шығу тарихын
ашып, тұтас жеңді
кімдердің нобайын
орындайды. 2-топ «Шаблон» тобы
Заманауи киім үлгілерінің
дизайнын құрастырады. Осы
тапсырмаларды топ
басшылары бір-біріне барып,
постер қорғайды.
Рефлексия: «Белгілер» әдісі
3 слайд
Саралау әдістері
Тапсырма.
Сабақтың күрделілігіне,
қажеттілігіне қарай алға
ілгерілеп отыратын
тапсырмалар
Бағалау.
Материалды меңгеру деңгейін
бақылап,критерийлер негізінде
бағалау. Диалог және қолдау .
Сұрақ-жауап арқылы диалог құру,
мадақтау арқылы
ынталандыру.Қабілеті төмен
оқушыларға қолдау көрсету.Қарқын .
Деңгейлік
тапсырмалар
Бір-біріне
көмектесу .
Қорытынды.
“ Белгілер” әдісі арқылы
қорытындылау.Дереккөздер.
Ақпаратпен
жұмыс
істеу,АКТ
қолдану
дағдылары Жіктеу.
Оқытудың
міндеттеріне қарай
топ құру
4 слайд
Критериалды бағалау
Оқушылар кестедегі
берілген сұраққа жауап бере
біледі. Дескриптор :
Тұтас жеңнің шығу тарихын
ашып, тұтас жеңді кімдердің
нобайын орындай алады.
Заманауи киім үлгілерінің
дизайнын құрастырады Қалыптастыру-
шы бағалау
“ Басбармақ”әдісі
арқылы .
Смайликтер арқылы
Кері байланыс
“ Белгілер” әдісі
арқылыТұтас жеңнің шығу
тарихын ашып, тұтас жеңді
кімдердің нобайын
орындау. Тапсырмалар
Кестедегі берілген
сұраққа жауап беру.
Заманауи киім үлгілерінің
дизайнын құрастыру.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз