Материалдар / "Халықтық пішім негізінде киім үлгісінің дизайны". (тұтас жеңдер)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Халықтық пішім негізінде киім үлгісінің дизайны". (тұтас жеңдер)

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2020
1024
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сарыағаш қаласы № 6 Ж. Аймауытов атындағы жалпы орта мектебі Тулекулова Перизат Анарбеккызы Пәні: Көр

1 слайд
Сарыағаш қаласы № 6 Ж. Аймауытов атындағы жалпы орта мектебі Тулекулова Перизат Анарбеккызы Пәні: Көркем еңбек Сабақтың тақырыбы: Халықтық пішім негізінде киім үлгісінің дизайны. (тұтас жеңдер) 7.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін өз бетінше зерделеу және сипаттау. 7.1.3.1-Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы) Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Тұтынушылардың өнімнің түрлеріне деген қажеттілігін анықтай алады. Оқушылардың басым бөлігі: Шығармашылық идеяларды іске асыруда өз бетінше ақпарат көздерін қолдана біледі. Кейбір оқушылар: Тұтас жеңнің нобайын салып, құрастырады. Бағалау критерилері Қазақ халқының ұлттық киім үлгілері мен иықты киім үлгілерін анықтайды. Тұтас пішімді жең үлгілерінің нобайын сызады,сипаттайды Киім үлгілерін сызып, түрлендіре аладыОқу мақсаты:

1 слайд

Сарыағаш қаласы № 6 Ж. Аймауытов атындағы жалпы орта мектебі Тулекулова Перизат Анарбеккызы Пәні: Көркем еңбек Сабақтың тақырыбы: Халықтық пішім негізінде киім үлгісінің дизайны. (тұтас жеңдер) 7.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін өз бетінше зерделеу және сипаттау. 7.1.3.1-Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы) Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Тұтынушылардың өнімнің түрлеріне деген қажеттілігін анықтай алады. Оқушылардың басым бөлігі: Шығармашылық идеяларды іске асыруда өз бетінше ақпарат көздерін қолдана біледі. Кейбір оқушылар: Тұтас жеңнің нобайын салып, құрастырады. Бағалау критерилері Қазақ халқының ұлттық киім үлгілері мен иықты киім үлгілерін анықтайды. Тұтас пішімді жең үлгілерінің нобайын сызады,сипаттайды Киім үлгілерін сызып, түрлендіре аладыОқу мақсаты:

Белсенді оқыту әдістері Сабақта жоспарланған кезеңдер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы «Жүректен жүрекке» әдісі а

2 слайд
Белсенді оқыту әдістері Сабақта жоспарланған кезеңдер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Киімдер бейнеленген карточкалар арқылы топқа біріктіру. Сұрақ жауап арқылы: «Ой қозғау» әдісімен өткен сабақты пысықтау «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын. «Мен саған, сен маған айт» әдісі арқылы топқа тапсырма беріледі. 1-тапсырма: Тұтас жеңнің тарихын ашып айту, нобайын орындау. 2-тапсырма Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастыру. 1-топ «Дизайн» тобы Тұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұтас жеңді кімдердің нобайын орындайды. 2-топ «Шаблон» тобы Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастырады. Осы тапсырмаларды топ басшылары бір-біріне барып, постер қорғайды. Рефлексия: «Белгілер» әдісі

2 слайд

Белсенді оқыту әдістері Сабақта жоспарланған кезеңдер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Киімдер бейнеленген карточкалар арқылы топқа біріктіру. Сұрақ жауап арқылы: «Ой қозғау» әдісімен өткен сабақты пысықтау «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын. «Мен саған, сен маған айт» әдісі арқылы топқа тапсырма беріледі. 1-тапсырма: Тұтас жеңнің тарихын ашып айту, нобайын орындау. 2-тапсырма Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастыру. 1-топ «Дизайн» тобы Тұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұтас жеңді кімдердің нобайын орындайды. 2-топ «Шаблон» тобы Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастырады. Осы тапсырмаларды топ басшылары бір-біріне барып, постер қорғайды. Рефлексия: «Белгілер» әдісі

Саралау әдістері Тапсырма. Сабақтың күрделілігіне, қажеттілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалар Бағалау. Материа

3 слайд
Саралау әдістері Тапсырма. Сабақтың күрделілігіне, қажеттілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалар Бағалау. Материалды меңгеру деңгейін бақылап,критерийлер негізінде бағалау. Диалог және қолдау . Сұрақ-жауап арқылы диалог құру, мадақтау арқылы ынталандыру.Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсету.Қарқын . Деңгейлік тапсырмалар Бір-біріне көмектесу . Қорытынды. “ Белгілер” әдісі арқылы қорытындылау.Дереккөздер. Ақпаратпен жұмыс істеу,АКТ қолдану дағдылары Жіктеу. Оқытудың міндеттеріне қарай топ құру

3 слайд

Саралау әдістері Тапсырма. Сабақтың күрделілігіне, қажеттілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалар Бағалау. Материалды меңгеру деңгейін бақылап,критерийлер негізінде бағалау. Диалог және қолдау . Сұрақ-жауап арқылы диалог құру, мадақтау арқылы ынталандыру.Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсету.Қарқын . Деңгейлік тапсырмалар Бір-біріне көмектесу . Қорытынды. “ Белгілер” әдісі арқылы қорытындылау.Дереккөздер. Ақпаратпен жұмыс істеу,АКТ қолдану дағдылары Жіктеу. Оқытудың міндеттеріне қарай топ құру

Критериалды бағалау Оқушылар кестедегі берілген сұраққа жауап бере біледі. Дескриптор : Тұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұта

4 слайд
Критериалды бағалау Оқушылар кестедегі берілген сұраққа жауап бере біледі. Дескриптор : Тұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұтас жеңді кімдердің нобайын орындай алады. Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастырады Қалыптастыру- шы бағалау “ Басбармақ”әдісі арқылы . Смайликтер арқылы Кері байланыс “ Белгілер” әдісі арқылыТұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұтас жеңді кімдердің нобайын орындау. Тапсырмалар Кестедегі берілген сұраққа жауап беру. Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастыру.

4 слайд

Критериалды бағалау Оқушылар кестедегі берілген сұраққа жауап бере біледі. Дескриптор : Тұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұтас жеңді кімдердің нобайын орындай алады. Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастырады Қалыптастыру- шы бағалау “ Басбармақ”әдісі арқылы . Смайликтер арқылы Кері байланыс “ Белгілер” әдісі арқылыТұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұтас жеңді кімдердің нобайын орындау. Тапсырмалар Кестедегі берілген сұраққа жауап беру. Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастыру.