Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды?

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлығы: Вавилонның қалай қуатты империяға айналғанын анықтайды. Көбі: Хаммурапи заңдарын зерттей отырып,”заң” ұғымына тұжырым жасайды. Кейбірі: Вавилонның қалай басқарылғаны жайлы түсіндіреді
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды? .

#1 слайд
Тақырыбы: Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды? .

1 слайд

Тақырыбы: Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды? .

Бағалау критерийі -Вавилонның қуатты болу себептерін жіктеу қабылетін -Заң ұғымын түсіндіру қабылетін -Хаммурапидың қызметін ба

#2 слайд
Бағалау критерийі -Вавилонның қуатты болу себептерін жіктеу қабылетін -Заң ұғымын түсіндіру қабылетін -Хаммурапидың қызметін бағалау қабылетін Сабақтың оқу мақсаты: 5.3.2.1-Ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін империя ұғымын білу және пайдалану Сабақтың мақсаты Барлығы: Вавилонның қалай қуатты империяға айналғанын анықтайды. Көбі: Хаммурапи заңдарын зерттей отырып,”заң” ұғымына тұжырым жасайды. Кейбірі: Вавилонның қалай басқарылғаны жайлы түсіндіреді

2 слайд

Бағалау критерийі -Вавилонның қуатты болу себептерін жіктеу қабылетін -Заң ұғымын түсіндіру қабылетін -Хаммурапидың қызметін бағалау қабылетін Сабақтың оқу мақсаты: 5.3.2.1-Ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін империя ұғымын білу және пайдалану Сабақтың мақсаты Барлығы: Вавилонның қалай қуатты империяға айналғанын анықтайды. Көбі: Хаммурапи заңдарын зерттей отырып,”заң” ұғымына тұжырым жасайды. Кейбірі: Вавилонның қалай басқарылғаны жайлы түсіндіреді

Тілдік мақсаттары Оқушыларды оқылым, айтылым және тыңдалым дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету үшін «Джигсо» арқылы мәтіндерді

#3 слайд
Тілдік мақсаттары Оқушыларды оқылым, айтылым және тыңдалым дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету үшін «Джигсо» арқылы мәтіндерді жекелей оқытып,топ ішінде талқылап,олардың мағынасын анықтайды,бір-бірімен ой боліседі. Хаммурапи патшаның елі үшін,жері үшін жасаған ерліктерін айта отырып,отансүйгіштікке баулу. Қазақстан тарихы, География, Дүниетану Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай озгерткені жайлы түсініктері бар Құндылыққа баулу Алдыңғы білім Пәнаралық байланыс

3 слайд

Тілдік мақсаттары Оқушыларды оқылым, айтылым және тыңдалым дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету үшін «Джигсо» арқылы мәтіндерді жекелей оқытып,топ ішінде талқылап,олардың мағынасын анықтайды,бір-бірімен ой боліседі. Хаммурапи патшаның елі үшін,жері үшін жасаған ерліктерін айта отырып,отансүйгіштікке баулу. Қазақстан тарихы, География, Дүниетану Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай озгерткені жайлы түсініктері бар Құндылыққа баулу Алдыңғы білім Пәнаралық байланыс

Ұйымдастыру кезеңі Доп лақтыру,жақсы тілек білдіру. Мақсаты: сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Саралаудың

#4 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Доп лақтыру,жақсы тілек білдіру. Мақсаты: сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Саралаудың жіктеу тәсілі Мақсаты: топқа бөлу, сабақтың мақсатын анықтау Данышпан және қолбасшы деген атаумен топқа бөлінеді және сабақтың мақсаты айқындалады

4 слайд

Ұйымдастыру кезеңі Доп лақтыру,жақсы тілек білдіру. Мақсаты: сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Саралаудың жіктеу тәсілі Мақсаты: топқа бөлу, сабақтың мақсатын анықтау Данышпан және қолбасшы деген атаумен топқа бөлінеді және сабақтың мақсаты айқындалады

Жаңа сабақ Вавилон империясы Видео-ролик корсету Вавилон жайлыне білеміз? Хаммурапи заңдары Месопатамия халқына қажет болд

#5 слайд
Жаңа сабақ Вавилон империясы Видео-ролик корсету Вавилон жайлыне білеміз? Хаммурапи заңдары Месопатамия халқына қажет болдыма? Диологке тарту Ө З А Р А Б А Ғ А Л А У Мақсаты Сұрақтар арқылы тақырыпты ашу. БББ кестесі Кестеге не білетіндерін,білгісі келетіндерін толтырады және жазады.

5 слайд

Жаңа сабақ Вавилон империясы Видео-ролик корсету Вавилон жайлыне білеміз? Хаммурапи заңдары Месопатамия халқына қажет болдыма? Диологке тарту Ө З А Р А Б А Ғ А Л А У Мақсаты Сұрақтар арқылы тақырыпты ашу. БББ кестесі Кестеге не білетіндерін,білгісі келетіндерін толтырады және жазады.

Саралауд ың жіктеу тәсілі Өрмек ші әдісі Картаме н жұмыс Ия және жоқ Мәтінді жалғасты р БББ Фишбоун әдісі Тест созжұм ба

#6 слайд
Саралауд ың жіктеу тәсілі Өрмек ші әдісі Картаме н жұмыс Ия және жоқ Мәтінді жалғасты р БББ Фишбоун әдісі Тест созжұм ба Белсенді оқу-тәсілдер Дескриптор : 1 Вавилонның қалай қуатты империяға айналғанын айтады 2 Хаммурапи заңдарының Месопатамия халқы үшін қажеттілігін тұжырымдайды 3 Вавилоннын қалай басқарылғанын түсінеді

6 слайд

Саралауд ың жіктеу тәсілі Өрмек ші әдісі Картаме н жұмыс Ия және жоқ Мәтінді жалғасты р БББ Фишбоун әдісі Тест созжұм ба Белсенді оқу-тәсілдер Дескриптор : 1 Вавилонның қалай қуатты империяға айналғанын айтады 2 Хаммурапи заңдарының Месопатамия халқы үшін қажеттілігін тұжырымдайды 3 Вавилоннын қалай басқарылғанын түсінеді

Сабақтың соңы Фишбоун әдісі Рефлексия: Кері байланыс БББ кестесіндегі білдім тармағын толтыру арқылы Вавилонның қуатты импер

#7 слайд
Сабақтың соңы Фишбоун әдісі Рефлексия: Кері байланыс БББ кестесіндегі білдім тармағын толтыру арқылы Вавилонның қуатты империяға айналу жолында,Хаммурапи дың арқарған рөлін қортындылайды.

7 слайд

Сабақтың соңы Фишбоун әдісі Рефлексия: Кері байланыс БББ кестесіндегі білдім тармағын толтыру арқылы Вавилонның қуатты империяға айналу жолында,Хаммурапи дың арқарған рөлін қортындылайды.

САРАЛАУ БАҒАЛАУ -Топтық,жеке,жұптық жұмыс барысында,»Мәтінді жалғастыр,ия және жоқ,» әдістерін қолдану жоспарланды -Кейбір

#8 слайд
САРАЛАУ БАҒАЛАУ -Топтық,жеке,жұптық жұмыс барысында,»Мәтінді жалғастыр,ия және жоқ,» әдістерін қолдану жоспарланды -Кейбір оқушылар басқаларға қарағанда жылдам жұмыс істейді,басқа оқушыларға қолдау корсету. -Саралауды әр тапсырмалардан кейін қолданымын. -Тапсырманы орындау барысында оқушылар жауаптарының нақтылығы мен дәлділігіне көңіл бөлу. -«БББ», кесте толтыру, Вавилонның қуатты империяға айналу жолында Хаммурапидың ерліктерін айту ,”Фишбоун” әдістері кезінде материалды игеру деңгейін анықтаймын.   -бес саусақ,шапалақтау,

8 слайд

САРАЛАУ БАҒАЛАУ -Топтық,жеке,жұптық жұмыс барысында,»Мәтінді жалғастыр,ия және жоқ,» әдістерін қолдану жоспарланды -Кейбір оқушылар басқаларға қарағанда жылдам жұмыс істейді,басқа оқушыларға қолдау корсету. -Саралауды әр тапсырмалардан кейін қолданымын. -Тапсырманы орындау барысында оқушылар жауаптарының нақтылығы мен дәлділігіне көңіл бөлу. -«БББ», кесте толтыру, Вавилонның қуатты империяға айналу жолында Хаммурапидың ерліктерін айту ,”Фишбоун” әдістері кезінде материалды игеру деңгейін анықтаймын.   -бес саусақ,шапалақтау,

Файл форматы:
ppt
08.11.2018
1825
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі