ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы қазақ өнерінің дамуы




1 слайд
Қазақстан тарихы
XX ғ. 20-30
жылдарындағы қазақ
өнерінің дамуы
1 слайд
Қазақстан тарихы XX ғ. 20-30 жылдарындағы қазақ өнерінің дамуы

2 слайд
1-қол алысып;
2-иықпен;
3-арқамен.
«Сандар сыйқыры»
арқылы амандасу тренингі
2 слайд
1-қол алысып; 2-иықпен; 3-арқамен. «Сандар сыйқыры» арқылы амандасу тренингі

3 слайд
Алдыңғы білім
XX ғ. 20-30 жылдарындағы
қазақ өнерінің дамуы (1-
сабағы)
«Learning Apps»
бағдарламасы арқылы
хронологиялық кесте
құрылады. (2 балл)
3 слайд
Алдыңғы білім XX ғ. 20-30 жылдарындағы қазақ өнерінің дамуы (1- сабағы) «Learning Apps» бағдарламасы арқылы хронологиялық кесте құрылады. (2 балл)

4 слайд
Театр
тобы
Бейнелеу
өнері тобы
XX ғ. 20-30
жылдарындағы
қазақ өнер мұражайы .
Музыка
тобы
4 слайд
Театр тобы Бейнелеу өнері тобы XX ғ. 20-30 жылдарындағы қазақ өнер мұражайы . Музыка тобы

5 слайд
Сабақтың тақырыбы: XX ғ. 20-30
жылдарындағы қазақ өнерінің дамуы
Оқу мақсаты: 8.2.2.1 –
қазақ зиялыларының
шығармашылық мұрасын
талдау және қоғамдық
санаға тигізген әсеріне
баға беру.
5 слайд
Сабақтың тақырыбы: XX ғ. 20-30 жылдарындағы қазақ өнерінің дамуы Оқу мақсаты: 8.2.2.1 – қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру.

6 слайд
1-зал: «ХХ
ғасырдың 20-30
жылдарындағы
қазақ өнері»
6 слайд
1-зал: «ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы қазақ өнері»

7 слайд
2-зал: «Ән халықтың үні»
Мәтінмен жұмыс.
1-тапсырма: қазақ музыка өнері
өкілдерінің шығармашылық өнерін
«Тұжырымдамалық картада»
сипаттаңыз.
Дескрипторы: Музыка өнері
өкілдерінің жеке суреттері беріледі,
оқушылар шығармашылығымен
таныстырады. (3 балл)
7 слайд
2-зал: «Ән халықтың үні» Мәтінмен жұмыс. 1-тапсырма: қазақ музыка өнері өкілдерінің шығармашылық өнерін «Тұжырымдамалық картада» сипаттаңыз. Дескрипторы: Музыка өнері өкілдерінің жеке суреттері беріледі, оқушылар шығармашылығымен таныстырады. (3 балл)

8 слайд
2-топқа: «5R маңыздылық кестесі» арқылы қазақ
жерінде алғашқы театрдың ашылуы маңыздылығын
талдаңыз:
Д
Е
С
К
Р
И
П
Т
О
Р
:
Ы
:
3
Б
А
Л
Л
-Мәтіннен
негізгі
оқиғаларды
анықтау;
ЕСТЕ
ҚАЛАТЫНЫ
-Нәтижесін
сипаттау;
-Мәні мен
маңыздылы
ғын айқындаыз;
-Сол уақыттағы
адамдардың ой-пікірі
мен әрекеттері
туралы қандай
ақпарат бере алады.
НӘТИЖЕЛІГІ
АЙЫРЫҚША
МӘНДІЛІГІ
ЖАҢҒЫРЫҒЫ
3-ЗАЛ: ТЕАТР-МӨЛДІР ӨНЕР
АЙҚЫНДАЙТЫ
Н ҚЫРЛАРЫ
-Қазіргі өнер
бағытының
қалыптасуына қандай
әсерін тигізді;
8 слайд
2-топқа: «5R маңыздылық кестесі» арқылы қазақ жерінде алғашқы театрдың ашылуы маңыздылығын талдаңыз: Д Е С К Р И П Т О Р : Ы : 3 Б А Л Л -Мәтіннен негізгі оқиғаларды анықтау; ЕСТЕ ҚАЛАТЫНЫ -Нәтижесін сипаттау; -Мәні мен маңыздылы ғын айқындаыз; -Сол уақыттағы адамдардың ой-пікірі мен әрекеттері туралы қандай ақпарат бере алады. НӘТИЖЕЛІГІ АЙЫРЫҚША МӘНДІЛІГІ ЖАҢҒЫРЫҒЫ 3-ЗАЛ: ТЕАТР-МӨЛДІР ӨНЕР АЙҚЫНДАЙТЫ Н ҚЫРЛАРЫ -Қазіргі өнер бағытының қалыптасуына қандай әсерін тигізді;

9 слайд
4-зал. Сурет өнері – ұлт тәрбиесінің өзегі
Дескрипторы:
-берілген деректік
мәтінмен танысу;
-мәтінді пайдалана
отырып уақыт
сызығын құру арқылы
кинолента құрастыру.
(3 балл)
3-ТОПҚА: «КИНОЛЕНТА» ӘДІСІ
АРҚЫЛЫ 20-30 ЖЫЛДАРДАҒЫ ҚАЗАҚ
БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІНІҢ КӨРНЕКТІ
ӨКІЛІ Ә. ҚАСТЕЕВТІҢ ӨМІРІ МЕН
ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНАН УАҚЫТ
СЫЗЫҒЫН ҚҰРУ.
9 слайд
4-зал. Сурет өнері – ұлт тәрбиесінің өзегі Дескрипторы: -берілген деректік мәтінмен танысу; -мәтінді пайдалана отырып уақыт сызығын құру арқылы кинолента құрастыру. (3 балл) 3-ТОПҚА: «КИНОЛЕНТА» ӘДІСІ АРҚЫЛЫ 20-30 ЖЫЛДАРДАҒЫ ҚАЗАҚ БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІНІҢ КӨРНЕКТІ ӨКІЛІ Ә. ҚАСТЕЕВТІҢ ӨМІРІ МЕН ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНАН УАҚЫТ СЫЗЫҒЫН ҚҰРУ.

10 слайд
Тарихи
дикта
нт
Дескрипторы
:-Мәтінмен танысып,
бос орындардың орнына қажетті
сөздерді қою.
«Жағымды тұлға» әдісі
арқылы топтық жұмыста талданған
өнер саласындағы тұлғалардан
өзіңе үлгі тұтатын бір тұлғаның бір
жағымды қасиетін сипаттау.
Қалыптастыру
шы бағалау
10 слайд
Тарихи дикта нт Дескрипторы :-Мәтінмен танысып, бос орындардың орнына қажетті сөздерді қою. «Жағымды тұлға» әдісі арқылы топтық жұмыста талданған өнер саласындағы тұлғалардан өзіңе үлгі тұтатын бір тұлғаның бір жағымды қасиетін сипаттау. Қалыптастыру шы бағалау

11 слайд
5-зал: «Тұлғалар,
оқиғалар, шығармалар»
залы
Тұлғалар1-топқа
Оқиғалар2-топқа
3-топқаШығармалар
-ХХ ғасырдың 20-30
жылдарындағы
көрнекті тұлғалардың қай салада
үлес қосқандығын анықтаңыз;
-берілген даталарда болған
маңызды оқиғаларды
анықтаңыз;
-берілген шығармалардың
авторларын анықтаңыз.
(2 балл)
Қалыптастырушы бағалау:
«Үш таяқша» әдісі арқылы жүзеге
асырылады.
11 слайд
5-зал: «Тұлғалар, оқиғалар, шығармалар» залы Тұлғалар1-топқа Оқиғалар2-топқа 3-топқаШығармалар -ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы көрнекті тұлғалардың қай салада үлес қосқандығын анықтаңыз; -берілген даталарда болған маңызды оқиғаларды анықтаңыз; -берілген шығармалардың авторларын анықтаңыз. (2 балл) Қалыптастырушы бағалау: «Үш таяқша» әдісі арқылы жүзеге асырылады.

12 слайд
Үй
тапсырмасы
“ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы
Кеңестік Қазақстандағы өнер”
тақырыбында ашық және жабық
сұрақтар дайындау;
Өнер саласындағы тұлғалардың
шығармашылығына талдау жасау.
12 слайд
Үй тапсырмасы “ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы Кеңестік Қазақстандағы өнер” тақырыбында ашық және жабық сұрақтар дайындау; Өнер саласындағы тұлғалардың шығармашылығына талдау жасау.

13 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
13 слайд
Назарларыңызға рахмет!