Химия мен Жаратылыстану пәндерін оқытуда белсенді әдістер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Химия мен Жаратылыстану пәндерін оқытуда белсенді әдістер

Материал туралы қысқаша түсінік
Баяндама іздеуде мұғалімге қажеті зор
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ақтөбе қаласы, №10 жалпы б ілім беретін орта мектеп Химия пәні мұғалімі Жұмағұлова Л.А . Тақырыбы: «Химия» және «Жаратылыста

#1 слайд
Ақтөбе қаласы, №10 жалпы б ілім беретін орта мектеп Химия пәні мұғалімі Жұмағұлова Л.А . Тақырыбы: «Химия» және «Жаратылыстану» пәндерін оқытудағы педагогикалық тәсілдер

1 слайд

Ақтөбе қаласы, №10 жалпы б ілім беретін орта мектеп Химия пәні мұғалімі Жұмағұлова Л.А . Тақырыбы: «Химия» және «Жаратылыстану» пәндерін оқытудағы педагогикалық тәсілдер

Мұғалімдер оқушылардың бойында қасиеттерді әртүрлі оқыту тәсілдерін қолдану арқылы дамыту • - сенімді қатынас пен ынтымақтасты

#2 слайд
Мұғалімдер оқушылардың бойында қасиеттерді әртүрлі оқыту тәсілдерін қолдану арқылы дамыту • - сенімді қатынас пен ынтымақтастық үшін жағдай жасау; • - оқушылардың жеке мүмкіндіктерін және жас ерекшеліктерін есепке алып, сараланған тапсырмалар әзірлеу; • - пәнаралық байланысы бар зерттеу сұрақтары мен тапсырмаларын құрастыру; • - топ жетістікке жетуі үшін әр оқушы түрлі рөлде жұмыс атқаруына мүмкіндік беретін топтық жұмысқа жағдай жасау; • - өз ойын жеткізе білу және дәйек келтіру, мәселелерді анықтау үшін өз пікірлерін жеткізу, болжам құру және ұсыныстар жасау қабілетін дамыту үшін ынталандыратын жағдаяттар құру; • - оқушылардың сабақта зерттеу жұмыстарын жүргізуі, тәжірибелер жасауы мен түрлі дереккөздерді пайдалануын талап ететін проблемалық жағдаяттар туындату; • - зерттеу тақырыбын өз бетінше таңдауын, жоспарлауын және зерттеу нәтижелерін ұсынуын ұйымдастыру арқылы оқушылардың зерттеу жұмыстарына қызығушылығын ояту.

2 слайд

Мұғалімдер оқушылардың бойында қасиеттерді әртүрлі оқыту тәсілдерін қолдану арқылы дамыту • - сенімді қатынас пен ынтымақтастық үшін жағдай жасау; • - оқушылардың жеке мүмкіндіктерін және жас ерекшеліктерін есепке алып, сараланған тапсырмалар әзірлеу; • - пәнаралық байланысы бар зерттеу сұрақтары мен тапсырмаларын құрастыру; • - топ жетістікке жетуі үшін әр оқушы түрлі рөлде жұмыс атқаруына мүмкіндік беретін топтық жұмысқа жағдай жасау; • - өз ойын жеткізе білу және дәйек келтіру, мәселелерді анықтау үшін өз пікірлерін жеткізу, болжам құру және ұсыныстар жасау қабілетін дамыту үшін ынталандыратын жағдаяттар құру; • - оқушылардың сабақта зерттеу жұмыстарын жүргізуі, тәжірибелер жасауы мен түрлі дереккөздерді пайдалануын талап ететін проблемалық жағдаяттар туындату; • - зерттеу тақырыбын өз бетінше таңдауын, жоспарлауын және зерттеу нәтижелерін ұсынуын ұйымдастыру арқылы оқушылардың зерттеу жұмыстарына қызығушылығын ояту.

« Химия» және « Жаратылыстану» пәндерін оқытуда келесі педагогикалық тәсілдерді қолдану • - табиғатағы құбылыстарды түсіндір

#3 слайд
« Химия» және « Жаратылыстану» пәндерін оқытуда келесі педагогикалық тәсілдерді қолдану • - табиғатағы құбылыстарды түсіндіру және болжау үшін теориялар мен модельдерді қолдану; • - мұғалімнің көрсетілімдерді жүргізуінің және оқушылардың зертханалық тәжірибелер, практикалық жұмыстарды орындауларының маңызын түсіну; • - жоспарлау және ізденістер жүргізу арқылы проблемаларды зерттеу; • - әртүрлі ақпараттар көздерінен химияның заманауи проблемаларын таңдау, синтезді жүзеге асыру және алынған ақпаратты бағалау; • - ойындарды қолдану, құрастыру, модельдеу және пікірталастар мен дебаттарды

3 слайд

« Химия» және « Жаратылыстану» пәндерін оқытуда келесі педагогикалық тәсілдерді қолдану • - табиғатағы құбылыстарды түсіндіру және болжау үшін теориялар мен модельдерді қолдану; • - мұғалімнің көрсетілімдерді жүргізуінің және оқушылардың зертханалық тәжірибелер, практикалық жұмыстарды орындауларының маңызын түсіну; • - жоспарлау және ізденістер жүргізу арқылы проблемаларды зерттеу; • - әртүрлі ақпараттар көздерінен химияның заманауи проблемаларын таңдау, синтезді жүзеге асыру және алынған ақпаратты бағалау; • - ойындарды қолдану, құрастыру, модельдеу және пікірталастар мен дебаттарды

Тиімді оқу мен оқытудың кейбір тәсілдері Белсенді оқу Бірлескен оқу Саралау . Пәнаралық байланыс Оқушылардың қажеттіл

#4 слайд
Тиімді оқу мен оқытудың кейбір тәсілдері Белсенді оқу Бірлескен оқу Саралау   . Пәнаралық байланыс Оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру Оқу әңгімелері Электронды оқу және жаңа технологияларды пайдалану модельдеу

4 слайд

Тиімді оқу мен оқытудың кейбір тәсілдері Белсенді оқу Бірлескен оқу Саралау   . Пәнаралық байланыс Оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру Оқу әңгімелері Электронды оқу және жаңа технологияларды пайдалану модельдеу

Саралау тәсілі Тапсырма -Мұның құрамына білім деңгейі əртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді. -Оқушылардың қажет

#5 слайд
Саралау тәсілі Тапсырма -Мұның құрамына білім деңгейі əртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді. -Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай (көмек керек пе, əлде күрделі тапсырмалар беру керек пе) түрлі кестелерді немесе жаттығулар мен тапсырмаларды жасау. -Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар карточкаларды пайдаланыңыз . Диалог жəне қолдау көрсету -Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты əрі нақты көмек қажет болады. -Мұғалім оқушыларды ойланту үшін жəне бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қоюына болады.. Қарқын -Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді. -Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдануға болады. -Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі. Бағалау -Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пен саралаудың басқа да түрлері оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіліп отырылуы мүмкін.

5 слайд

Саралау тәсілі Тапсырма -Мұның құрамына білім деңгейі əртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді. -Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай (көмек керек пе, əлде күрделі тапсырмалар беру керек пе) түрлі кестелерді немесе жаттығулар мен тапсырмаларды жасау. -Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар карточкаларды пайдаланыңыз . Диалог жəне қолдау көрсету -Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты əрі нақты көмек қажет болады. -Мұғалім оқушыларды ойланту үшін жəне бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қоюына болады.. Қарқын -Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді. -Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдануға болады. -Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі. Бағалау -Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пен саралаудың басқа да түрлері оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіліп отырылуы мүмкін.

Саралау оқыту Қарқын бойынша Тапсырма бойынша Қорытынды бойынша Бағалау критерийі Дескриптор: 2. Алкадиендердің табиғатта

#6 слайд
Саралау оқыту Қарқын бойынша Тапсырма бойынша Қорытынды бойынша Бағалау критерийі Дескриптор: 2. Алкадиендердің табиғатта таралуын біледі - Алкадиендердің өзіне тән емес анықтамасын ажырата алды -Алкадиендердің табиғатта таралу типтерін түсіндіТапсырма: «Артығын алып таста»әдісі. 2.Алкадиендердің табиғатта таралуына дұрыс анықтама беріңіз?. . 10.4.2.25 алкиндердің табиғатта таралуын, каучук пен резинаның алынуын зерделеу Қосарланған диендер Қос байланыстың екеуі де бір көміртек атомының маңайында орналасқан CH2=C=CH2 34,1 градуста қайнайды Кумулденген диендер Резеңке мен каучук өндіріледі Қос байланыстар бір дара байланыспен бөлінген CH2-CH- CH=CH2 Оқшауланған диендер СН2-СН-СН2-СН- СН2 Қос байланыстар екі немесе одан да көп байланыстармен бөлінген Иілмейтін материал эбогит алынады К ері байланыс: Жетістік баспалдағы Нәтижесінде оқушылар жылдам жұмыс жасайды, қосымша тапсырма орындауға көп күш талап етіледі

6 слайд

Саралау оқыту Қарқын бойынша Тапсырма бойынша Қорытынды бойынша Бағалау критерийі Дескриптор: 2. Алкадиендердің табиғатта таралуын біледі - Алкадиендердің өзіне тән емес анықтамасын ажырата алды -Алкадиендердің табиғатта таралу типтерін түсіндіТапсырма: «Артығын алып таста»әдісі. 2.Алкадиендердің табиғатта таралуына дұрыс анықтама беріңіз?. . 10.4.2.25 алкиндердің табиғатта таралуын, каучук пен резинаның алынуын зерделеу Қосарланған диендер Қос байланыстың екеуі де бір көміртек атомының маңайында орналасқан CH2=C=CH2 34,1 градуста қайнайды Кумулденген диендер Резеңке мен каучук өндіріледі Қос байланыстар бір дара байланыспен бөлінген CH2-CH- CH=CH2 Оқшауланған диендер СН2-СН-СН2-СН- СН2 Қос байланыстар екі немесе одан да көп байланыстармен бөлінген Иілмейтін материал эбогит алынады К ері байланыс: Жетістік баспалдағы Нәтижесінде оқушылар жылдам жұмыс жасайды, қосымша тапсырма орындауға көп күш талап етіледі

Файл форматы:
pptx
09.11.2020
561
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі