1 слайд
Ақтөбе қаласы, №10 жалпы б ілім беретін орта мектеп
Химия пәні мұғалімі Жұмағұлова Л.А .
Тақырыбы: «Химия» және «Жаратылыстану»
пәндерін оқытудағы педагогикалық тәсілдер
2 слайд
Мұғалімдер оқушылардың бойында қасиеттерді
әртүрлі оқыту тәсілдерін қолдану арқылы дамыту
•
- сенімді қатынас пен ынтымақтастық үшін жағдай жасау;
•
- оқушылардың жеке мүмкіндіктерін және жас ерекшеліктерін есепке алып, сараланған тапсырмалар
әзірлеу;
•
- пәнаралық байланысы бар зерттеу сұрақтары мен тапсырмаларын құрастыру;
•
- топ жетістікке жетуі үшін әр оқушы түрлі рөлде жұмыс атқаруына мүмкіндік беретін топтық жұмысқа
жағдай жасау;
•
- өз ойын жеткізе білу және дәйек келтіру, мәселелерді анықтау үшін өз пікірлерін жеткізу, болжам құру
және ұсыныстар жасау қабілетін дамыту үшін ынталандыратын жағдаяттар құру;
•
- оқушылардың сабақта зерттеу жұмыстарын жүргізуі, тәжірибелер жасауы мен түрлі дереккөздерді
пайдалануын талап ететін проблемалық жағдаяттар туындату;
•
- зерттеу тақырыбын өз бетінше таңдауын, жоспарлауын және зерттеу нәтижелерін ұсынуын ұйымдастыру
арқылы оқушылардың зерттеу жұмыстарына қызығушылығын ояту.
3 слайд
« Химия» және « Жаратылыстану» пәндерін оқытуда келесі
педагогикалық тәсілдерді қолдану
• - табиғатағы құбылыстарды түсіндіру және болжау үшін теориялар мен
модельдерді қолдану;
• - мұғалімнің көрсетілімдерді жүргізуінің және оқушылардың
зертханалық тәжірибелер, практикалық жұмыстарды орындауларының маңызын
түсіну;
• - жоспарлау және ізденістер жүргізу арқылы проблемаларды зерттеу;
• - әртүрлі ақпараттар көздерінен химияның заманауи проблемаларын таңдау,
синтезді жүзеге асыру және алынған ақпаратты бағалау;
•
- ойындарды қолдану, құрастыру, модельдеу және пікірталастар мен
дебаттарды
4 слайд
Тиімді оқу мен оқытудың кейбір тәсілдері
Белсенді
оқу Бірлескен
оқу Саралау
. Пәнаралық
байланыс Оқушылардың
қажеттіліктерін
қанағаттандыру Оқу
әңгімелері Электронды оқу
және жаңа
технологияларды
пайдалану модельдеу
5 слайд
Саралау тәсілі
Тапсырма
-Мұның құрамына білім
деңгейі əртүрлі
оқушыларға арналған
тапсырмалар кіреді.
-Оқушылардың
қажеттіліктеріне қарай
(көмек керек пе, əлде
күрделі тапсырмалар беру
керек пе) түрлі кестелерді
немесе жаттығулар мен
тапсырмаларды жасау.
-Күрделілігіне қарай алға
ілгерілеп отыратын
тапсырмалары
бар карточкаларды
пайдаланыңыз . Диалог жəне қолдау
көрсету
-Кейбір оқушыларға
тапсырманы орындау
барысында жан-жақты
əрі нақты көмек қажет
болады.
-Мұғалім оқушыларды
ойланту үшін жəне
бірқатар жауаптар алу
үшін алдын ала
дайындалған
сұрақтарды қоюына
болады.. Қарқын
-Кейбір оқушылар
басқаларына қарағанда
жылдам жұмыс істейді.
-Қосымша
тапсырмаларды көп
күш жұмсауды талап
ететін оқушылар үшін
қолдануға болады.
-Негізгі тапсырмаларды
түсіндіруде көмек қажет
ететін оқушыларға
біршама уақыт беріледі. Бағалау
-Оқушылар үнемі
бағаланып отырады,
осылайша
педагогикалық қызмет
пен саралаудың басқа
да түрлері
оқушылардың
қажеттіліктеріне қарай
үнемі түзетіліп
отырылуы мүмкін.
6 слайд
Саралау оқыту
Қарқын
бойынша Тапсырма
бойынша Қорытынды
бойынша
Бағалау критерийі Дескриптор:
2. Алкадиендердің
табиғатта
таралуын біледі - Алкадиендердің
өзіне тән емес
анықтамасын
ажырата алды
-Алкадиендердің
табиғатта таралу
типтерін түсіндіТапсырма: «Артығын алып таста»әдісі.
2.Алкадиендердің табиғатта таралуына
дұрыс анықтама беріңіз?.
.
10.4.2.25 алкиндердің табиғатта
таралуын, каучук пен резинаның
алынуын зерделеу
Қосарланған
диендер Қос байланыстың
екеуі де бір
көміртек
атомының
маңайында
орналасқан CH2=C=CH2 34,1 градуста
қайнайды
Кумулденген
диендер Резеңке мен
каучук өндіріледі Қос байланыстар
бір дара
байланыспен
бөлінген CH2-CH-
CH=CH2
Оқшауланған
диендер СН2-СН-СН2-СН-
СН2 Қос байланыстар
екі немесе одан да
көп
байланыстармен
бөлінген Иілмейтін
материал эбогит
алынады
К ері байланыс:
Жетістік
баспалдағы Нәтижесінде
оқушылар жылдам
жұмыс жасайды,
қосымша тапсырма
орындауға көп күш
талап етіледі
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз