Материалдар / Химия мен Жаратылыстану пәндерін оқытуда белсенді әдістер

Химия мен Жаратылыстану пәндерін оқытуда белсенді әдістер

Материал туралы қысқаша түсінік
Баяндама іздеуде мұғалімге қажеті зор
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2020
582
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ақтөбе қаласы, №10 жалпы б ілім беретін орта мектеп Химия пәні мұғалімі Жұмағұлова Л.А . Тақырыбы: «Химия» және «Жаратылыста

1 слайд
Ақтөбе қаласы, №10 жалпы б ілім беретін орта мектеп Химия пәні мұғалімі Жұмағұлова Л.А . Тақырыбы: «Химия» және «Жаратылыстану» пәндерін оқытудағы педагогикалық тәсілдер

1 слайд

Ақтөбе қаласы, №10 жалпы б ілім беретін орта мектеп Химия пәні мұғалімі Жұмағұлова Л.А . Тақырыбы: «Химия» және «Жаратылыстану» пәндерін оқытудағы педагогикалық тәсілдер

Мұғалімдер оқушылардың бойында қасиеттерді әртүрлі оқыту тәсілдерін қолдану арқылы дамыту • - сенімді қатынас пен ынтымақтасты

2 слайд
Мұғалімдер оқушылардың бойында қасиеттерді әртүрлі оқыту тәсілдерін қолдану арқылы дамыту • - сенімді қатынас пен ынтымақтастық үшін жағдай жасау; • - оқушылардың жеке мүмкіндіктерін және жас ерекшеліктерін есепке алып, сараланған тапсырмалар әзірлеу; • - пәнаралық байланысы бар зерттеу сұрақтары мен тапсырмаларын құрастыру; • - топ жетістікке жетуі үшін әр оқушы түрлі рөлде жұмыс атқаруына мүмкіндік беретін топтық жұмысқа жағдай жасау; • - өз ойын жеткізе білу және дәйек келтіру, мәселелерді анықтау үшін өз пікірлерін жеткізу, болжам құру және ұсыныстар жасау қабілетін дамыту үшін ынталандыратын жағдаяттар құру; • - оқушылардың сабақта зерттеу жұмыстарын жүргізуі, тәжірибелер жасауы мен түрлі дереккөздерді пайдалануын талап ететін проблемалық жағдаяттар туындату; • - зерттеу тақырыбын өз бетінше таңдауын, жоспарлауын және зерттеу нәтижелерін ұсынуын ұйымдастыру арқылы оқушылардың зерттеу жұмыстарына қызығушылығын ояту.

2 слайд

Мұғалімдер оқушылардың бойында қасиеттерді әртүрлі оқыту тәсілдерін қолдану арқылы дамыту • - сенімді қатынас пен ынтымақтастық үшін жағдай жасау; • - оқушылардың жеке мүмкіндіктерін және жас ерекшеліктерін есепке алып, сараланған тапсырмалар әзірлеу; • - пәнаралық байланысы бар зерттеу сұрақтары мен тапсырмаларын құрастыру; • - топ жетістікке жетуі үшін әр оқушы түрлі рөлде жұмыс атқаруына мүмкіндік беретін топтық жұмысқа жағдай жасау; • - өз ойын жеткізе білу және дәйек келтіру, мәселелерді анықтау үшін өз пікірлерін жеткізу, болжам құру және ұсыныстар жасау қабілетін дамыту үшін ынталандыратын жағдаяттар құру; • - оқушылардың сабақта зерттеу жұмыстарын жүргізуі, тәжірибелер жасауы мен түрлі дереккөздерді пайдалануын талап ететін проблемалық жағдаяттар туындату; • - зерттеу тақырыбын өз бетінше таңдауын, жоспарлауын және зерттеу нәтижелерін ұсынуын ұйымдастыру арқылы оқушылардың зерттеу жұмыстарына қызығушылығын ояту.

« Химия» және « Жаратылыстану» пәндерін оқытуда келесі педагогикалық тәсілдерді қолдану • - табиғатағы құбылыстарды түсіндір

3 слайд
« Химия» және « Жаратылыстану» пәндерін оқытуда келесі педагогикалық тәсілдерді қолдану • - табиғатағы құбылыстарды түсіндіру және болжау үшін теориялар мен модельдерді қолдану; • - мұғалімнің көрсетілімдерді жүргізуінің және оқушылардың зертханалық тәжірибелер, практикалық жұмыстарды орындауларының маңызын түсіну; • - жоспарлау және ізденістер жүргізу арқылы проблемаларды зерттеу; • - әртүрлі ақпараттар көздерінен химияның заманауи проблемаларын таңдау, синтезді жүзеге асыру және алынған ақпаратты бағалау; • - ойындарды қолдану, құрастыру, модельдеу және пікірталастар мен дебаттарды

3 слайд

« Химия» және « Жаратылыстану» пәндерін оқытуда келесі педагогикалық тәсілдерді қолдану • - табиғатағы құбылыстарды түсіндіру және болжау үшін теориялар мен модельдерді қолдану; • - мұғалімнің көрсетілімдерді жүргізуінің және оқушылардың зертханалық тәжірибелер, практикалық жұмыстарды орындауларының маңызын түсіну; • - жоспарлау және ізденістер жүргізу арқылы проблемаларды зерттеу; • - әртүрлі ақпараттар көздерінен химияның заманауи проблемаларын таңдау, синтезді жүзеге асыру және алынған ақпаратты бағалау; • - ойындарды қолдану, құрастыру, модельдеу және пікірталастар мен дебаттарды

Тиімді оқу мен оқытудың кейбір тәсілдері Белсенді оқу Бірлескен оқу Саралау . Пәнаралық байланыс Оқушылардың қажеттіл

4 слайд
Тиімді оқу мен оқытудың кейбір тәсілдері Белсенді оқу Бірлескен оқу Саралау   . Пәнаралық байланыс Оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру Оқу әңгімелері Электронды оқу және жаңа технологияларды пайдалану модельдеу

4 слайд

Тиімді оқу мен оқытудың кейбір тәсілдері Белсенді оқу Бірлескен оқу Саралау   . Пәнаралық байланыс Оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру Оқу әңгімелері Электронды оқу және жаңа технологияларды пайдалану модельдеу

Саралау тәсілі Тапсырма -Мұның құрамына білім деңгейі əртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді. -Оқушылардың қажет

5 слайд
Саралау тәсілі Тапсырма -Мұның құрамына білім деңгейі əртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді. -Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай (көмек керек пе, əлде күрделі тапсырмалар беру керек пе) түрлі кестелерді немесе жаттығулар мен тапсырмаларды жасау. -Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар карточкаларды пайдаланыңыз . Диалог жəне қолдау көрсету -Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты əрі нақты көмек қажет болады. -Мұғалім оқушыларды ойланту үшін жəне бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қоюына болады.. Қарқын -Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді. -Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдануға болады. -Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі. Бағалау -Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пен саралаудың басқа да түрлері оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіліп отырылуы мүмкін.

5 слайд

Саралау тәсілі Тапсырма -Мұның құрамына білім деңгейі əртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді. -Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай (көмек керек пе, əлде күрделі тапсырмалар беру керек пе) түрлі кестелерді немесе жаттығулар мен тапсырмаларды жасау. -Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар карточкаларды пайдаланыңыз . Диалог жəне қолдау көрсету -Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты əрі нақты көмек қажет болады. -Мұғалім оқушыларды ойланту үшін жəне бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қоюына болады.. Қарқын -Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді. -Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдануға болады. -Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі. Бағалау -Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пен саралаудың басқа да түрлері оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіліп отырылуы мүмкін.

Саралау оқыту Қарқын бойынша Тапсырма бойынша Қорытынды бойынша Бағалау критерийі Дескриптор: 2. Алкадиендердің табиғатта

6 слайд
Саралау оқыту Қарқын бойынша Тапсырма бойынша Қорытынды бойынша Бағалау критерийі Дескриптор: 2. Алкадиендердің табиғатта таралуын біледі - Алкадиендердің өзіне тән емес анықтамасын ажырата алды -Алкадиендердің табиғатта таралу типтерін түсіндіТапсырма: «Артығын алып таста»әдісі. 2.Алкадиендердің табиғатта таралуына дұрыс анықтама беріңіз?. . 10.4.2.25 алкиндердің табиғатта таралуын, каучук пен резинаның алынуын зерделеу Қосарланған диендер Қос байланыстың екеуі де бір көміртек атомының маңайында орналасқан CH2=C=CH2 34,1 градуста қайнайды Кумулденген диендер Резеңке мен каучук өндіріледі Қос байланыстар бір дара байланыспен бөлінген CH2-CH- CH=CH2 Оқшауланған диендер СН2-СН-СН2-СН- СН2 Қос байланыстар екі немесе одан да көп байланыстармен бөлінген Иілмейтін материал эбогит алынады К ері байланыс: Жетістік баспалдағы Нәтижесінде оқушылар жылдам жұмыс жасайды, қосымша тапсырма орындауға көп күш талап етіледі

6 слайд

Саралау оқыту Қарқын бойынша Тапсырма бойынша Қорытынды бойынша Бағалау критерийі Дескриптор: 2. Алкадиендердің табиғатта таралуын біледі - Алкадиендердің өзіне тән емес анықтамасын ажырата алды -Алкадиендердің табиғатта таралу типтерін түсіндіТапсырма: «Артығын алып таста»әдісі. 2.Алкадиендердің табиғатта таралуына дұрыс анықтама беріңіз?. . 10.4.2.25 алкиндердің табиғатта таралуын, каучук пен резинаның алынуын зерделеу Қосарланған диендер Қос байланыстың екеуі де бір көміртек атомының маңайында орналасқан CH2=C=CH2 34,1 градуста қайнайды Кумулденген диендер Резеңке мен каучук өндіріледі Қос байланыстар бір дара байланыспен бөлінген CH2-CH- CH=CH2 Оқшауланған диендер СН2-СН-СН2-СН- СН2 Қос байланыстар екі немесе одан да көп байланыстармен бөлінген Иілмейтін материал эбогит алынады К ері байланыс: Жетістік баспалдағы Нәтижесінде оқушылар жылдам жұмыс жасайды, қосымша тапсырма орындауға көп күш талап етіледі

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ