Химия мен Жаратылыстану пәндерін оқытуда белсенді әдістер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ақтөбе қаласы, №10 жалпы б ілім беретін орта мектеп
Химия пәні мұғалімі Жұмағұлова Л.А .
Тақырыбы: «Химия» және «Жаратылыстану»
пәндерін оқытудағы педагогикалық тәсілдер
1 слайд
Ақтөбе қаласы, №10 жалпы б ілім беретін орта мектеп Химия пәні мұғалімі Жұмағұлова Л.А . Тақырыбы: «Химия» және «Жаратылыстану» пәндерін оқытудағы педагогикалық тәсілдер
2 слайд
Мұғалімдер оқушылардың бойында қасиеттерді
әртүрлі оқыту тәсілдерін қолдану арқылы дамыту
•
- сенімді қатынас пен ынтымақтастық үшін жағдай жасау;
•
- оқушылардың жеке мүмкіндіктерін және жас ерекшеліктерін есепке алып, сараланған тапсырмалар
әзірлеу;
•
- пәнаралық байланысы бар зерттеу сұрақтары мен тапсырмаларын құрастыру;
•
- топ жетістікке жетуі үшін әр оқушы түрлі рөлде жұмыс атқаруына мүмкіндік беретін топтық жұмысқа
жағдай жасау;
•
- өз ойын жеткізе білу және дәйек келтіру, мәселелерді анықтау үшін өз пікірлерін жеткізу, болжам құру
және ұсыныстар жасау қабілетін дамыту үшін ынталандыратын жағдаяттар құру;
•
- оқушылардың сабақта зерттеу жұмыстарын жүргізуі, тәжірибелер жасауы мен түрлі дереккөздерді
пайдалануын талап ететін проблемалық жағдаяттар туындату;
•
- зерттеу тақырыбын өз бетінше таңдауын, жоспарлауын және зерттеу нәтижелерін ұсынуын ұйымдастыру
арқылы оқушылардың зерттеу жұмыстарына қызығушылығын ояту.
2 слайд
Мұғалімдер оқушылардың бойында қасиеттерді әртүрлі оқыту тәсілдерін қолдану арқылы дамыту • - сенімді қатынас пен ынтымақтастық үшін жағдай жасау; • - оқушылардың жеке мүмкіндіктерін және жас ерекшеліктерін есепке алып, сараланған тапсырмалар әзірлеу; • - пәнаралық байланысы бар зерттеу сұрақтары мен тапсырмаларын құрастыру; • - топ жетістікке жетуі үшін әр оқушы түрлі рөлде жұмыс атқаруына мүмкіндік беретін топтық жұмысқа жағдай жасау; • - өз ойын жеткізе білу және дәйек келтіру, мәселелерді анықтау үшін өз пікірлерін жеткізу, болжам құру және ұсыныстар жасау қабілетін дамыту үшін ынталандыратын жағдаяттар құру; • - оқушылардың сабақта зерттеу жұмыстарын жүргізуі, тәжірибелер жасауы мен түрлі дереккөздерді пайдалануын талап ететін проблемалық жағдаяттар туындату; • - зерттеу тақырыбын өз бетінше таңдауын, жоспарлауын және зерттеу нәтижелерін ұсынуын ұйымдастыру арқылы оқушылардың зерттеу жұмыстарына қызығушылығын ояту.
3 слайд
« Химия» және « Жаратылыстану» пәндерін оқытуда келесі
педагогикалық тәсілдерді қолдану
• - табиғатағы құбылыстарды түсіндіру және болжау үшін теориялар мен
модельдерді қолдану;
• - мұғалімнің көрсетілімдерді жүргізуінің және оқушылардың
зертханалық тәжірибелер, практикалық жұмыстарды орындауларының маңызын
түсіну;
• - жоспарлау және ізденістер жүргізу арқылы проблемаларды зерттеу;
• - әртүрлі ақпараттар көздерінен химияның заманауи проблемаларын таңдау,
синтезді жүзеге асыру және алынған ақпаратты бағалау;
•
- ойындарды қолдану, құрастыру, модельдеу және пікірталастар мен
дебаттарды
3 слайд
« Химия» және « Жаратылыстану» пәндерін оқытуда келесі педагогикалық тәсілдерді қолдану • - табиғатағы құбылыстарды түсіндіру және болжау үшін теориялар мен модельдерді қолдану; • - мұғалімнің көрсетілімдерді жүргізуінің және оқушылардың зертханалық тәжірибелер, практикалық жұмыстарды орындауларының маңызын түсіну; • - жоспарлау және ізденістер жүргізу арқылы проблемаларды зерттеу; • - әртүрлі ақпараттар көздерінен химияның заманауи проблемаларын таңдау, синтезді жүзеге асыру және алынған ақпаратты бағалау; • - ойындарды қолдану, құрастыру, модельдеу және пікірталастар мен дебаттарды
4 слайд
Тиімді оқу мен оқытудың кейбір тәсілдері
Белсенді
оқу Бірлескен
оқу Саралау
. Пәнаралық
байланыс Оқушылардың
қажеттіліктерін
қанағаттандыру Оқу
әңгімелері Электронды оқу
және жаңа
технологияларды
пайдалану модельдеу
4 слайд
Тиімді оқу мен оқытудың кейбір тәсілдері Белсенді оқу Бірлескен оқу Саралау . Пәнаралық байланыс Оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру Оқу әңгімелері Электронды оқу және жаңа технологияларды пайдалану модельдеу
5 слайд
Саралау тәсілі
Тапсырма
-Мұның құрамына білім
деңгейі əртүрлі
оқушыларға арналған
тапсырмалар кіреді.
-Оқушылардың
қажеттіліктеріне қарай
(көмек керек пе, əлде
күрделі тапсырмалар беру
керек пе) түрлі кестелерді
немесе жаттығулар мен
тапсырмаларды жасау.
-Күрделілігіне қарай алға
ілгерілеп отыратын
тапсырмалары
бар карточкаларды
пайдаланыңыз . Диалог жəне қолдау
көрсету
-Кейбір оқушыларға
тапсырманы орындау
барысында жан-жақты
əрі нақты көмек қажет
болады.
-Мұғалім оқушыларды
ойланту үшін жəне
бірқатар жауаптар алу
үшін алдын ала
дайындалған
сұрақтарды қоюына
болады.. Қарқын
-Кейбір оқушылар
басқаларына қарағанда
жылдам жұмыс істейді.
-Қосымша
тапсырмаларды көп
күш жұмсауды талап
ететін оқушылар үшін
қолдануға болады.
-Негізгі тапсырмаларды
түсіндіруде көмек қажет
ететін оқушыларға
біршама уақыт беріледі. Бағалау
-Оқушылар үнемі
бағаланып отырады,
осылайша
педагогикалық қызмет
пен саралаудың басқа
да түрлері
оқушылардың
қажеттіліктеріне қарай
үнемі түзетіліп
отырылуы мүмкін.
5 слайд
Саралау тәсілі Тапсырма -Мұның құрамына білім деңгейі əртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді. -Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай (көмек керек пе, əлде күрделі тапсырмалар беру керек пе) түрлі кестелерді немесе жаттығулар мен тапсырмаларды жасау. -Күрделілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалары бар карточкаларды пайдаланыңыз . Диалог жəне қолдау көрсету -Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты əрі нақты көмек қажет болады. -Мұғалім оқушыларды ойланту үшін жəне бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қоюына болады.. Қарқын -Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді. -Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдануға болады. -Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беріледі. Бағалау -Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пен саралаудың басқа да түрлері оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіліп отырылуы мүмкін.
6 слайд
Саралау оқыту
Қарқын
бойынша Тапсырма
бойынша Қорытынды
бойынша
Бағалау критерийі Дескриптор:
2. Алкадиендердің
табиғатта
таралуын біледі - Алкадиендердің
өзіне тән емес
анықтамасын
ажырата алды
-Алкадиендердің
табиғатта таралу
типтерін түсіндіТапсырма: «Артығын алып таста»әдісі.
2.Алкадиендердің табиғатта таралуына
дұрыс анықтама беріңіз?.
.
10.4.2.25 алкиндердің табиғатта
таралуын, каучук пен резинаның
алынуын зерделеу
Қосарланған
диендер Қос байланыстың
екеуі де бір
көміртек
атомының
маңайында
орналасқан CH2=C=CH2 34,1 градуста
қайнайды
Кумулденген
диендер Резеңке мен
каучук өндіріледі Қос байланыстар
бір дара
байланыспен
бөлінген CH2-CH-
CH=CH2
Оқшауланған
диендер СН2-СН-СН2-СН-
СН2 Қос байланыстар
екі немесе одан да
көп
байланыстармен
бөлінген Иілмейтін
материал эбогит
алынады
К ері байланыс:
Жетістік
баспалдағы Нәтижесінде
оқушылар жылдам
жұмыс жасайды,
қосымша тапсырма
орындауға көп күш
талап етіледі
6 слайд
Саралау оқыту Қарқын бойынша Тапсырма бойынша Қорытынды бойынша Бағалау критерийі Дескриптор: 2. Алкадиендердің табиғатта таралуын біледі - Алкадиендердің өзіне тән емес анықтамасын ажырата алды -Алкадиендердің табиғатта таралу типтерін түсіндіТапсырма: «Артығын алып таста»әдісі. 2.Алкадиендердің табиғатта таралуына дұрыс анықтама беріңіз?. . 10.4.2.25 алкиндердің табиғатта таралуын, каучук пен резинаның алынуын зерделеу Қосарланған диендер Қос байланыстың екеуі де бір көміртек атомының маңайында орналасқан CH2=C=CH2 34,1 градуста қайнайды Кумулденген диендер Резеңке мен каучук өндіріледі Қос байланыстар бір дара байланыспен бөлінген CH2-CH- CH=CH2 Оқшауланған диендер СН2-СН-СН2-СН- СН2 Қос байланыстар екі немесе одан да көп байланыстармен бөлінген Иілмейтін материал эбогит алынады К ері байланыс: Жетістік баспалдағы Нәтижесінде оқушылар жылдам жұмыс жасайды, қосымша тапсырма орындауға көп күш талап етіледі