Материалдар / Химия сабағында оқытудың жаңа әдісі CLIL

Химия сабағында оқытудың жаңа әдісі CLIL

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал химия пәні мұғалімдеріне арналады, яғни пән мен тілді кіріктіріп оқыту бойынша мәселе қарастырылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Наурыз 2020
1727
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Химия сабағында оқытудың жаңа әдісі CLIL ” .

1 слайд
“ Химия сабағында оқытудың жаңа әдісі CLIL ” .

1 слайд

“ Химия сабағында оқытудың жаңа әдісі CLIL ” .

«Химия» пәнінің мазмұнын ұйымдастыру Оқу пәнінің мазмұны бес бөлімді қамтиды: 1) Заттардың бөлшектері; 2) Химиялық реакциялард

2 слайд
«Химия» пәнінің мазмұнын ұйымдастыру Оқу пәнінің мазмұны бес бөлімді қамтиды: 1) Заттардың бөлшектері; 2) Химиялық реакциялардың жүрузаңдылықтары; 3) Химиядағы энергетика; 4) Химия және қоршаған орта; 5) Химия және өмір. . «Химия» оқу пәнінің мақсаты: 1) заттар мен олардың айналымы, заттар қасиеттерінің, олардың құрамы мен құрылысына тәуелділігін түсіндіретін заңдар мен теориялар туралы білім жүйесін қалыптастыру; 2) заттар және химиялық реакциялар туралы білімін өмірде пайдалану біліктерін дамыту.

2 слайд

«Химия» пәнінің мазмұнын ұйымдастыру Оқу пәнінің мазмұны бес бөлімді қамтиды: 1) Заттардың бөлшектері; 2) Химиялық реакциялардың жүрузаңдылықтары; 3) Химиядағы энергетика; 4) Химия және қоршаған орта; 5) Химия және өмір. . «Химия» оқу пәнінің мақсаты: 1) заттар мен олардың айналымы, заттар қасиеттерінің, олардың құрамы мен құрылысына тәуелділігін түсіндіретін заңдар мен теориялар туралы білім жүйесін қалыптастыру; 2) заттар және химиялық реакциялар туралы білімін өмірде пайдалану біліктерін дамыту.

Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыс Тиімді кері байланыс оқушының үш сұрағына жауап береді: • Менің оқуым қандай сатыда?

3 слайд
Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыс Тиімді кері байланыс оқушының үш сұрағына жауап береді: • Менің оқуым қандай сатыда? • Мен жоғары нәтижеге қалай қол жеткіземін? • Білімімді толықтыру үшін не істеуім керек?

3 слайд

Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыс Тиімді кері байланыс оқушының үш сұрағына жауап береді: • Менің оқуым қандай сатыда? • Мен жоғары нәтижеге қалай қол жеткіземін? • Білімімді толықтыру үшін не істеуім керек?

Оқытудың жаңа әдісі CLIL

4 слайд
Оқытудың жаңа әдісі CLIL

4 слайд

Оқытудың жаңа әдісі CLIL

Маңыздылығы: оқушылардың химиялық терминдерге байланысты сөздік қорын кеңейте отырып, өз бетімен ізденуге, өмірде бо

5 слайд
Маңыздылығы: оқушылардың химиялық терминдерге байланысты  сөздік қорын кеңейте отырып, өз бетімен ізденуге, өмірде болып жатқан әрбір химиялық құбылыстарды ағылшын тілінде жеткізе білуге дағдыланады.

5 слайд

Маңыздылығы: оқушылардың химиялық терминдерге байланысты  сөздік қорын кеңейте отырып, өз бетімен ізденуге, өмірде болып жатқан әрбір химиялық құбылыстарды ағылшын тілінде жеткізе білуге дағдыланады.

Ағылшын тілін жаратылыстану бағыты пәндерімен кіріктіріп оқыту барысында қолданылатын әдіс- тәсілдер: 1. Оқушыла

6 слайд
  Ағылшын тілін жаратылыстану бағыты пәндерімен  кіріктіріп оқыту барысында қолданылатын әдіс- тәсілдер: 1.      Оқушылар арасында диктанттар жүргізу; 2.  Диалогтік немесе   монологтік түрде оқушыларды бір- бірімен  тілдесуін дамыту бойынша жаттығулар орындау. 3.      Жаңа мәтіндер арқылы оқушылармен жұмыстар жасау. 4.     Сөздер мен сөйлемдерді жаздыру арқылы бір-бірімен өзара тексерулер жүргізу. 5.      Қолданылған мәліметтің көлемін арттырып отыру. 6. Оқушыларды әр түрлі терминдерді жатқа айтуға дағдыландыру 7. Суреттер пайдалану 8. Видеороликтер

6 слайд

  Ағылшын тілін жаратылыстану бағыты пәндерімен  кіріктіріп оқыту барысында қолданылатын әдіс- тәсілдер: 1.      Оқушылар арасында диктанттар жүргізу; 2.  Диалогтік немесе   монологтік түрде оқушыларды бір- бірімен  тілдесуін дамыту бойынша жаттығулар орындау. 3.      Жаңа мәтіндер арқылы оқушылармен жұмыстар жасау. 4.     Сөздер мен сөйлемдерді жаздыру арқылы бір-бірімен өзара тексерулер жүргізу. 5.      Қолданылған мәліметтің көлемін арттырып отыру. 6. Оқушыларды әр түрлі терминдерді жатқа айтуға дағдыландыру 7. Суреттер пайдалану 8. Видеороликтер

Have seen\ heard Can say Can define Can spell Can use in a sentence Don’t know at all KZ or RUS language Base Water

7 слайд
Have seen\ heard Can say Can define Can spell Can use in a sentence Don’t know at all KZ or RUS language Base Water Soap Salts Air Corrosive Оқушылардың сөздікпен жұмысы, өзіндік бағалау парағы

7 слайд

Have seen\ heard Can say Can define Can spell Can use in a sentence Don’t know at all KZ or RUS language Base Water Soap Salts Air Corrosive Оқушылардың сөздікпен жұмысы, өзіндік бағалау парағы

Қазақша нұсқасы Ағылшын нұсқасы 1. Темір 2. Таралуы жағынан ол металдар арсында бірінші элемент 3. Реттік нөмері 26 4. Темі

8 слайд
Қазақша нұсқасы Ағылшын нұсқасы 1. Темір 2. Таралуы жағынан ол металдар арсында бірінші элемент 3. Реттік нөмері 26 4. Темір химиялық элемент 5. Fe таңбасымен белгіленеді 6. Ол элементтердің периодтық жүйесіндегі төртінші элемент a ) With the symbol Fe b) Iron is a chemical element c) It is the fourth element of the periodic       table of elements d) Atomic number is 26 e) It is a metal in the first transition series f) Iron1-Тапсырма.  Берілен сөздер мен сөйлемдерді аудармасы бойынша сәйкестендіріңіз .  

8 слайд

Қазақша нұсқасы Ағылшын нұсқасы 1. Темір 2. Таралуы жағынан ол металдар арсында бірінші элемент 3. Реттік нөмері 26 4. Темір химиялық элемент 5. Fe таңбасымен белгіленеді 6. Ол элементтердің периодтық жүйесіндегі төртінші элемент a ) With the symbol Fe b) Iron is a chemical element c) It is the fourth element of the periodic       table of elements d) Atomic number is 26 e) It is a metal in the first transition series f) Iron1-Тапсырма.  Берілен сөздер мен сөйлемдерді аудармасы бойынша сәйкестендіріңіз .  

2-Тапсырма. Берілген мәліметті қазақ тіліне аударыңыз Hydrogen is a chemical element with the symbol H and atomic

9 слайд
2-Тапсырма.  Берілген мәліметті қазақ тіліне аударыңыз   Hydrogen is a chemical element with the symbol H and atomic number 1. With just one proton and one electron, it is the most common element, making up 75% of the mass of the entire universe. While hydrogen fills stars and gas planets, here on Earth, it is rarely in a naturally free state. Rather, it’s bonded to other elements. For example, when combined with oxygen, it forms water - H20. Hydrogen gas is colourless, odourless, tasteless and non-toxic. Hydrogen gas was first produced artificially way back in the 16 th  century. Because the element only produces water when it’s burned, it was named hydrogen, Greek for “water-former.”

9 слайд

2-Тапсырма.  Берілген мәліметті қазақ тіліне аударыңыз   Hydrogen is a chemical element with the symbol H and atomic number 1. With just one proton and one electron, it is the most common element, making up 75% of the mass of the entire universe. While hydrogen fills stars and gas planets, here on Earth, it is rarely in a naturally free state. Rather, it’s bonded to other elements. For example, when combined with oxygen, it forms water - H20. Hydrogen gas is colourless, odourless, tasteless and non-toxic. Hydrogen gas was first produced artificially way back in the 16 th  century. Because the element only produces water when it’s burned, it was named hydrogen, Greek for “water-former.”

3-Тапсырма. Сызықтарға тиісті сөздерді жазыңыз: metal, periodic, fourth, chemical, first, 8 elements , iron, oxidation, most

10 слайд
3-Тапсырма.  Сызықтарға тиісті сөздерді жазыңыз:   metal, periodic, fourth, chemical, first, 8 elements , iron, oxidation, most, Iron, externally, oxidation, compounds. Iron is a_____________ element with the symbol Fe atomic number is 26. __________- an element of Group VIII of the secondary subgroup. He __________2e. In compounds often shows iron degree +2 and +3__________. With strong oxidants forms ____________in oxidation state +3, +2 weak, sometimes gives a mixture of two compounds of iron +2 and +3. It is a ______ in the ___________transition series. It is the _________ element of the _____________ table of elements .

10 слайд

3-Тапсырма.  Сызықтарға тиісті сөздерді жазыңыз:   metal, periodic, fourth, chemical, first, 8 elements , iron, oxidation, most, Iron, externally, oxidation, compounds. Iron is a_____________ element with the symbol Fe atomic number is 26. __________- an element of Group VIII of the secondary subgroup. He __________2e. In compounds often shows iron degree +2 and +3__________. With strong oxidants forms ____________in oxidation state +3, +2 weak, sometimes gives a mixture of two compounds of iron +2 and +3. It is a ______ in the ___________transition series. It is the _________ element of the _____________ table of elements .

What is the molecular mass of the mass of Calculate the persentage by mass the volume of How many moles grams li

11 слайд
What is the  molecular  mass  of the  mass  of Calculate the  persentage  by  mass the  volume   of How  many moles grams liters atomsҚ арапайым есепті түсіну дағдысын қалыптастыру

11 слайд

What is the  molecular  mass  of the  mass  of Calculate the  persentage  by  mass the  volume   of How  many moles grams liters atomsҚ арапайым есепті түсіну дағдысын қалыптастыру

Благодарю за внимание!К ө ң і л қ о й ы п т ы ң д а ғ а н ы ң ы з ғ а р а х м е т !

12 слайд
Благодарю за внимание!К ө ң і л қ о й ы п т ы ң д а ғ а н ы ң ы з ғ а р а х м е т !

12 слайд

Благодарю за внимание!К ө ң і л қ о й ы п т ы ң д а ғ а н ы ң ы з ғ а р а х м е т !

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ