Химияны оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Презентация
Тақырыбы: Химияны оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды
пайдалану
1 слайд
Презентация Тақырыбы: Химияны оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
2 слайд
ЖОСПАР:
I. Кіріспе
II. Негізгі бөлім
2.1 Ақпараттық технологмя әдістері, оның тиімділіктері
2.2 Оқытудың интерактивті әдістері
2.3 Химия пәнін оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияны
пайдалану
III. Қорытынды
IV. Пайдаланылған әдебиеттер
2 слайд
ЖОСПАР: I. Кіріспе II. Негізгі бөлім 2.1 Ақпараттық технологмя әдістері, оның тиімділіктері 2.2 Оқытудың интерактивті әдістері 2.3 Химия пәнін оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияны пайдалану III. Қорытынды IV. Пайдаланылған әдебиеттер
3 слайд
I. КІРІСПЕ:
ХХІ ғасыр ақпарат ғасыры болғандықтан адамзатқа компьютерлік сауаттылық қажет. Білім
берудің негізгі мақсаты – білім мазмұнын жаңартумен қатар, оқытудың әдіс-тәсілдері мен әр
түрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді. Осы мақсатты жүзеге
асыруда ақпараттық технологияны пайдалану әдісі зор рөл атқарады. Осы орайда ел
Президенті Н.Ә.Назарбаевтың халыққа жолдауындағы «оқу үрдісінде ақпараттық
технологияларды білім беру саласын жақсартуда қолданыс аясын кеңейту керек» деген сөзін
басшылыққа ала отырып, сабақта жаңа ақпараттық технологияларды пайдалануға жаппай
көшуіміз керек . Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды сабақта пайдаланудың
негізгі мақсаты: Қазақстан Республикасында біртұтас білімдік ақпараттық ортаны құру,
жаңа ақпараттық технологияны пайдалану, Қазақстан Республикасындағы ақпараттық
кеңістікті әлемдік білім беру кеңістігімен сабақтастыру болып табылады . Көптеген жаңа
технологиялармен қатар соңғы кездері химия пәні сабақтарында ақпараттық-
коммуникативтік технологиялар жиі қолданылуда .
3 слайд
I. КІРІСПЕ: ХХІ ғасыр ақпарат ғасыры болғандықтан адамзатқа компьютерлік сауаттылық қажет. Білім берудің негізгі мақсаты – білім мазмұнын жаңартумен қатар, оқытудың әдіс-тәсілдері мен әр түрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді. Осы мақсатты жүзеге асыруда ақпараттық технологияны пайдалану әдісі зор рөл атқарады. Осы орайда ел Президенті Н.Ә.Назарбаевтың халыққа жолдауындағы «оқу үрдісінде ақпараттық технологияларды білім беру саласын жақсартуда қолданыс аясын кеңейту керек» деген сөзін басшылыққа ала отырып, сабақта жаңа ақпараттық технологияларды пайдалануға жаппай көшуіміз керек . Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды сабақта пайдаланудың негізгі мақсаты: Қазақстан Республикасында біртұтас білімдік ақпараттық ортаны құру, жаңа ақпараттық технологияны пайдалану, Қазақстан Республикасындағы ақпараттық кеңістікті әлемдік білім беру кеңістігімен сабақтастыру болып табылады . Көптеген жаңа технологиялармен қатар соңғы кездері химия пәні сабақтарында ақпараттық- коммуникативтік технологиялар жиі қолданылуда .
4 слайд
2.1 АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ ӘДІСТЕРІ, ОНЫҢ
ТИІМДІЛІКТЕРІ
• Ақпараттық технологиялардың бірі – интерактивтік тақта,
мультимедиялық және онлайн сабақтары.
Сабақта интерактивті тақтаның элементтерін пайдалану, дайындалған арнайы
тапсырмаларды тыңдап қана қоймай, көздерімен көріп, оны жетік түсінуге,
дағдыланады .
4 слайд
2.1 АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ ӘДІСТЕРІ, ОНЫҢ ТИІМДІЛІКТЕРІ • Ақпараттық технологиялардың бірі – интерактивтік тақта, мультимедиялық және онлайн сабақтары. Сабақта интерактивті тақтаның элементтерін пайдалану, дайындалған арнайы тапсырмаларды тыңдап қана қоймай, көздерімен көріп, оны жетік түсінуге, дағдыланады .
5 слайд
2.2 ОҚЫТУДЫҢ ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕРІ
ИНТЕРАКТИВТІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН ТИІМДІ ПАЙДАЛАНЫП, АЛҒА ҚОЙҒАН
МАҚСАТҚА ЖЕТУ ҮШІН, БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӨЗІНДІК ТАЛАПТАРЫН
ЕСЕПКЕ АЛЫП, АЛҒЫ ШАРТТАРЫН ҚАНАҒАТТАНДЫРУ КЕРЕК.
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН АЛҒАНДА:
5 слайд
2.2 ОҚЫТУДЫҢ ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕРІ ИНТЕРАКТИВТІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН ТИІМДІ ПАЙДАЛАНЫП, АЛҒА ҚОЙҒАН МАҚСАТҚА ЖЕТУ ҮШІН, БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӨЗІНДІК ТАЛАПТАРЫН ЕСЕПКЕ АЛЫП, АЛҒЫ ШАРТТАРЫН ҚАНАҒАТТАНДЫРУ КЕРЕК. ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН АЛҒАНДА:
6 слайд
2.3 ХИМИЯ ПӘНІН ОҚЫТУДА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ПАЙДАЛАНУ
БҮГІНГІ ТАҢДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ ҚОҒАМ АЙМАҒЫНДАҒЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОЙЛАУ
ҚАБІЛЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРАТЫН, КОМПЬЮТЕРЛІК ОҚЫТУ ІСІН ДАМЫТАТЫН
ЖАЛПЫ ЗАҢДЫЛЫҚТАРДАН ТАРАЙТЫН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ
ТИІМДІЛІГІ ЖОҒАРЫ.
6 слайд
2.3 ХИМИЯ ПӘНІН ОҚЫТУДА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ПАЙДАЛАНУ БҮГІНГІ ТАҢДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ ҚОҒАМ АЙМАҒЫНДАҒЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРАТЫН, КОМПЬЮТЕРЛІК ОҚЫТУ ІСІН ДАМЫТАТЫН ЖАЛПЫ ЗАҢДЫЛЫҚТАРДАН ТАРАЙТЫН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ТИІМДІЛІГІ ЖОҒАРЫ.
7 слайд
Химия пәнін оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияны пайдалану
барысында, химиктердің өмірі мен кызметі жайында компакт-дискілерде кең
қамтылған. Рефераттар жазуда студенттер атақты химиктердің өмірбаяны
жөнінде ақпарат құралдарынанан энциклопедиялық мәліметтер ала алады.
Сонымен қатар, студенттермен сабақта «Химик анықтамалығы» журналына
шығатын С D- де ұсынылған слайд-презентацияларын үнемі пайдаланғаны
жөн. Журналға шығатын презентациялар кез-келген тақырып үшін
таптырмайтын құндылық және студенттер кеңірек мәліметтер алады.
7 слайд
Химия пәнін оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияны пайдалану барысында, химиктердің өмірі мен кызметі жайында компакт-дискілерде кең қамтылған. Рефераттар жазуда студенттер атақты химиктердің өмірбаяны жөнінде ақпарат құралдарынанан энциклопедиялық мәліметтер ала алады. Сонымен қатар, студенттермен сабақта «Химик анықтамалығы» журналына шығатын С D- де ұсынылған слайд-презентацияларын үнемі пайдаланғаны жөн. Журналға шығатын презентациялар кез-келген тақырып үшін таптырмайтын құндылық және студенттер кеңірек мәліметтер алады.
8 слайд
III. ҚОРЫТЫНДЫ:
1. Студенттің пәнге деген қызығушылығы артады, құлшынысы
оянады.
2. Шығармашылық қабілеттері артып, жылдам ойлауға
машықтанады, білім сапасы артады.
3. Студенттер өз бетімен жұмыс жасауға дағдыланды.
4. Экологиялық сауатты болуға үйренеді, тағамның химиялық
құрамының зияндылығын іс-тәжірибелер барысында анықтайды.
5. Химиялық технологияны меңгеруге ұмтылыс пайда болады.
8 слайд
III. ҚОРЫТЫНДЫ: 1. Студенттің пәнге деген қызығушылығы артады, құлшынысы оянады. 2. Шығармашылық қабілеттері артып, жылдам ойлауға машықтанады, білім сапасы артады. 3. Студенттер өз бетімен жұмыс жасауға дағдыланды. 4. Экологиялық сауатты болуға үйренеді, тағамның химиялық құрамының зияндылығын іс-тәжірибелер барысында анықтайды. 5. Химиялық технологияны меңгеруге ұмтылыс пайда болады.
9 слайд
IV. ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР:
1. Зимняя И.А. Педагогикалық психология. Оқулық.Алматы-2005.
2. Ж.Қобдикова. Орта мектепте білім алуды технологияландыру. - Алматы,
2002.
3. Педагогика. Педагогические теории, системы, технологии. Под ред.
С.А.Смирнова. 3-е изд. - М.: Академия, 1999.
4. Н.Ә.Назарбаев «Қазақстанның әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті 50 елдің
қатарына кіру стратегиясы».
5. Қазақстан Республикасы білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға
арналған Мемлекеттік бағдарламасы.
9 слайд
IV. ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР: 1. Зимняя И.А. Педагогикалық психология. Оқулық.Алматы-2005. 2. Ж.Қобдикова. Орта мектепте білім алуды технологияландыру. - Алматы, 2002. 3. Педагогика. Педагогические теории, системы, технологии. Под ред. С.А.Смирнова. 3-е изд. - М.: Академия, 1999. 4. Н.Ә.Назарбаев «Қазақстанның әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті 50 елдің қатарына кіру стратегиясы». 5. Қазақстан Республикасы білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы.