Материалдар / Химияны оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Химияны оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану

Материал туралы қысқаша түсінік
Химияны оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану тиімділігі жайлы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2023
221
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Презентация Тақырыбы: Химияны оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану

1 слайд
Презентация Тақырыбы: Химияны оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану

1 слайд

Презентация Тақырыбы: Химияны оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану

ЖОСПАР: I. Кіріспе II. Негізгі бөлім 2.1 Ақпараттық технологмя әдістері, оның тиімділіктері 2.2 Оқытудың интерактивті әдісте

2 слайд
ЖОСПАР: I. Кіріспе II. Негізгі бөлім 2.1 Ақпараттық технологмя әдістері, оның тиімділіктері 2.2 Оқытудың интерактивті әдістері 2.3 Химия пәнін оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияны пайдалану III. Қорытынды IV. Пайдаланылған әдебиеттер

2 слайд

ЖОСПАР: I. Кіріспе II. Негізгі бөлім 2.1 Ақпараттық технологмя әдістері, оның тиімділіктері 2.2 Оқытудың интерактивті әдістері 2.3 Химия пәнін оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияны пайдалану III. Қорытынды IV. Пайдаланылған әдебиеттер

I. КІРІСПЕ: ХХІ ғасыр ақпарат ғасыры болғандықтан адамзатқа компьютерлік сауаттылық қажет. Білім берудің негізгі мақсаты – біл

3 слайд
I. КІРІСПЕ: ХХІ ғасыр ақпарат ғасыры болғандықтан адамзатқа компьютерлік сауаттылық қажет. Білім берудің негізгі мақсаты – білім мазмұнын жаңартумен қатар, оқытудың әдіс-тәсілдері мен әр түрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді. Осы мақсатты жүзеге асыруда ақпараттық технологияны пайдалану әдісі зор рөл атқарады. Осы орайда ел Президенті Н.Ә.Назарбаевтың халыққа жолдауындағы «оқу үрдісінде ақпараттық технологияларды білім беру саласын жақсартуда қолданыс аясын кеңейту керек» деген сөзін басшылыққа ала отырып, сабақта жаңа ақпараттық технологияларды пайдалануға жаппай көшуіміз керек . Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды сабақта пайдаланудың негізгі мақсаты: Қазақстан Республикасында біртұтас білімдік ақпараттық ортаны құру, жаңа ақпараттық технологияны пайдалану, Қазақстан Республикасындағы ақпараттық кеңістікті әлемдік білім беру кеңістігімен сабақтастыру болып табылады . Көптеген жаңа технологиялармен қатар соңғы кездері химия пәні  сабақтарында ақпараттық- коммуникативтік технологиялар жиі қолданылуда .

3 слайд

I. КІРІСПЕ: ХХІ ғасыр ақпарат ғасыры болғандықтан адамзатқа компьютерлік сауаттылық қажет. Білім берудің негізгі мақсаты – білім мазмұнын жаңартумен қатар, оқытудың әдіс-тәсілдері мен әр түрлі құралдарын қолданудың тиімділігін арттыруды талап етеді. Осы мақсатты жүзеге асыруда ақпараттық технологияны пайдалану әдісі зор рөл атқарады. Осы орайда ел Президенті Н.Ә.Назарбаевтың халыққа жолдауындағы «оқу үрдісінде ақпараттық технологияларды білім беру саласын жақсартуда қолданыс аясын кеңейту керек» деген сөзін басшылыққа ала отырып, сабақта жаңа ақпараттық технологияларды пайдалануға жаппай көшуіміз керек . Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды сабақта пайдаланудың негізгі мақсаты: Қазақстан Республикасында біртұтас білімдік ақпараттық ортаны құру, жаңа ақпараттық технологияны пайдалану, Қазақстан Республикасындағы ақпараттық кеңістікті әлемдік білім беру кеңістігімен сабақтастыру болып табылады . Көптеген жаңа технологиялармен қатар соңғы кездері химия пәні  сабақтарында ақпараттық- коммуникативтік технологиялар жиі қолданылуда .

2.1 АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ ӘДІСТЕРІ, ОНЫҢ ТИІМДІЛІКТЕРІ • Ақпараттық технологиялардың бірі – интерактивтік тақта, мультимедиял

4 слайд
2.1 АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ ӘДІСТЕРІ, ОНЫҢ ТИІМДІЛІКТЕРІ • Ақпараттық технологиялардың бірі – интерактивтік тақта, мультимедиялық және онлайн сабақтары. Сабақта интерактивті тақтаның элементтерін пайдалану, дайындалған арнайы тапсырмаларды тыңдап қана қоймай, көздерімен көріп, оны жетік түсінуге, дағдыланады . 

4 слайд

2.1 АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ ӘДІСТЕРІ, ОНЫҢ ТИІМДІЛІКТЕРІ • Ақпараттық технологиялардың бірі – интерактивтік тақта, мультимедиялық және онлайн сабақтары. Сабақта интерактивті тақтаның элементтерін пайдалану, дайындалған арнайы тапсырмаларды тыңдап қана қоймай, көздерімен көріп, оны жетік түсінуге, дағдыланады . 

2.2 ОҚЫТУДЫҢ ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕРІ ИНТЕРАКТИВТІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН ТИІМДІ ПАЙДАЛАНЫП, АЛҒА ҚОЙҒАН МАҚСАТҚА ЖЕТУ ҮШІН, БЕЛСЕНДІ ОҚ

5 слайд
2.2 ОҚЫТУДЫҢ ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕРІ ИНТЕРАКТИВТІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН ТИІМДІ ПАЙДАЛАНЫП, АЛҒА ҚОЙҒАН МАҚСАТҚА ЖЕТУ ҮШІН, БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӨЗІНДІК ТАЛАПТАРЫН ЕСЕПКЕ АЛЫП, АЛҒЫ ШАРТТАРЫН ҚАНАҒАТТАНДЫРУ КЕРЕК. ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН АЛҒАНДА:

5 слайд

2.2 ОҚЫТУДЫҢ ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕРІ ИНТЕРАКТИВТІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН ТИІМДІ ПАЙДАЛАНЫП, АЛҒА ҚОЙҒАН МАҚСАТҚА ЖЕТУ ҮШІН, БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӨЗІНДІК ТАЛАПТАРЫН ЕСЕПКЕ АЛЫП, АЛҒЫ ШАРТТАРЫН ҚАНАҒАТТАНДЫРУ КЕРЕК. ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН АЛҒАНДА:

2.3 ХИМИЯ ПӘНІН ОҚЫТУДА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ПАЙДАЛАНУ БҮГІНГІ ТАҢДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ ҚОҒАМ АЙМАҒЫНДАҒЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОЙЛАУ ҚАБ

6 слайд
2.3 ХИМИЯ ПӘНІН ОҚЫТУДА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ПАЙДАЛАНУ БҮГІНГІ ТАҢДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ ҚОҒАМ АЙМАҒЫНДАҒЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРАТЫН, КОМПЬЮТЕРЛІК ОҚЫТУ ІСІН ДАМЫТАТЫН ЖАЛПЫ ЗАҢДЫЛЫҚТАРДАН ТАРАЙТЫН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ТИІМДІЛІГІ ЖОҒАРЫ.

6 слайд

2.3 ХИМИЯ ПӘНІН ОҚЫТУДА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫ ПАЙДАЛАНУ БҮГІНГІ ТАҢДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ ҚОҒАМ АЙМАҒЫНДАҒЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРАТЫН, КОМПЬЮТЕРЛІК ОҚЫТУ ІСІН ДАМЫТАТЫН ЖАЛПЫ ЗАҢДЫЛЫҚТАРДАН ТАРАЙТЫН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ТИІМДІЛІГІ ЖОҒАРЫ.

Химия пәнін оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияны пайдалану барысында, химиктердің өмірі мен кызметі жайында компакт-

7 слайд
Химия пәнін оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияны пайдалану барысында, химиктердің өмірі мен кызметі жайында компакт-дискілерде кең қамтылған. Рефераттар жазуда студенттер атақты химиктердің өмірбаяны жөнінде ақпарат құралдарынанан энциклопедиялық мәліметтер ала алады. Сонымен қатар, студенттермен  сабақта «Химик анықтамалығы» журналына шығатын С D- де ұсынылған слайд-презентацияларын үнемі пайдаланғаны жөн. Журналға шығатын презентациялар кез-келген тақырып үшін таптырмайтын құндылық және студенттер кеңірек  мәліметтер алады.

7 слайд

Химия пәнін оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияны пайдалану барысында, химиктердің өмірі мен кызметі жайында компакт-дискілерде кең қамтылған. Рефераттар жазуда студенттер атақты химиктердің өмірбаяны жөнінде ақпарат құралдарынанан энциклопедиялық мәліметтер ала алады. Сонымен қатар, студенттермен  сабақта «Химик анықтамалығы» журналына шығатын С D- де ұсынылған слайд-презентацияларын үнемі пайдаланғаны жөн. Журналға шығатын презентациялар кез-келген тақырып үшін таптырмайтын құндылық және студенттер кеңірек  мәліметтер алады.

III. ҚОРЫТЫНДЫ: 1. Студенттің пәнге деген қызығушылығы артады, құлшынысы оянады. 2. Шығармашылық қабілеттері артып, жылдам ойла

8 слайд
III. ҚОРЫТЫНДЫ: 1. Студенттің пәнге деген қызығушылығы артады, құлшынысы оянады. 2. Шығармашылық қабілеттері артып, жылдам ойлауға машықтанады, білім сапасы артады. 3. Студенттер өз бетімен жұмыс жасауға дағдыланды. 4. Экологиялық сауатты болуға үйренеді, тағамның химиялық құрамының зияндылығын іс-тәжірибелер барысында анықтайды. 5. Химиялық технологияны меңгеруге ұмтылыс пайда болады.

8 слайд

III. ҚОРЫТЫНДЫ: 1. Студенттің пәнге деген қызығушылығы артады, құлшынысы оянады. 2. Шығармашылық қабілеттері артып, жылдам ойлауға машықтанады, білім сапасы артады. 3. Студенттер өз бетімен жұмыс жасауға дағдыланды. 4. Экологиялық сауатты болуға үйренеді, тағамның химиялық құрамының зияндылығын іс-тәжірибелер барысында анықтайды. 5. Химиялық технологияны меңгеруге ұмтылыс пайда болады.

IV. ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР: 1. Зимняя И.А. Педагогикалық психология. Оқулық.Алматы-2005. 2. Ж.Қобдикова. Орта мектепте білім

9 слайд
IV. ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР: 1. Зимняя И.А. Педагогикалық психология. Оқулық.Алматы-2005. 2. Ж.Қобдикова. Орта мектепте білім алуды технологияландыру. - Алматы, 2002. 3. Педагогика. Педагогические теории, системы, технологии. Под ред. С.А.Смирнова. 3-е изд. - М.: Академия, 1999. 4. Н.Ә.Назарбаев «Қазақстанның әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті 50 елдің қатарына кіру стратегиясы». 5. Қазақстан Республикасы білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. 

9 слайд

IV. ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР: 1. Зимняя И.А. Педагогикалық психология. Оқулық.Алматы-2005. 2. Ж.Қобдикова. Орта мектепте білім алуды технологияландыру. - Алматы, 2002. 3. Педагогика. Педагогические теории, системы, технологии. Под ред. С.А.Смирнова. 3-е изд. - М.: Академия, 1999. 4. Н.Ә.Назарбаев «Қазақстанның әлемдегі бәсекеге барынша қабілетті 50 елдің қатарына кіру стратегиясы». 5. Қазақстан Республикасы білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы.