Хобби

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Хобби

Материал туралы қысқаша түсінік
жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазады. жұрнақ арқылы жасалған сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдана алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: «ХОББИ» СЫНЫБЫ: 5 «А» ПӘН МҰҒАЛІМІ: ТАНГЫШБАЕВА САБИРА МУХТАРОВНА

#1 слайд
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: «ХОББИ» СЫНЫБЫ: 5 «А» ПӘН МҰҒАЛІМІ: ТАНГЫШБАЕВА САБИРА МУХТАРОВНА

1 слайд

САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: «ХОББИ» СЫНЫБЫ: 5 «А» ПӘН МҰҒАЛІМІ: ТАНГЫШБАЕВА САБИРА МУХТАРОВНА

1 5.3.2.1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу; 2 5.4

#2 слайд
1 5.3.2.1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу; 2 5.4.4.1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану; Оқу бағдарламасын а сәйкес оқу МАҚСАТЫ:

2 слайд

1 5.3.2.1 жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу; 2 5.4.4.1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану; Оқу бағдарламасын а сәйкес оқу МАҚСАТЫ:

Сабақтың мақсаттары: •жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап , хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жа

#3 слайд
Сабақтың мақсаттары: •жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап , хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жаза алады; •Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдана алады;

3 слайд

Сабақтың мақсаттары: •жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап , хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жаза алады; •Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдана алады;

Ұйымдастыру кезеңі. «Мен әуеспін немесе қолымнан келеді » тіркесін аяқтау.

#4 слайд
Ұйымдастыру кезеңі. «Мен әуеспін немесе қолымнан келеді » тіркесін аяқтау.

4 слайд

Ұйымдастыру кезеңі. «Мен әуеспін немесе қолымнан келеді » тіркесін аяқтау.

Үй тапсырмасын тексеру. «Қайталау – оқу анасы» дегендей, үйге берілген 6 – тапсырманы тексеріп шығу. Үй тапсырмасы «Кран

#5 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. «Қайталау – оқу анасы» дегендей, үйге берілген 6 – тапсырманы тексеріп шығу. Үй тапсырмасы «Кран машина» әдісімен. Өткен сабақ бойынша өткен ережелер сұрау.

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. «Қайталау – оқу анасы» дегендей, үйге берілген 6 – тапсырманы тексеріп шығу. Үй тапсырмасы «Кран машина» әдісімен. Өткен сабақ бойынша өткен ережелер сұрау.

Қызығушылықт ы ояту «Микрофон» әдісі арқылы сұрақтарға жауап бере отырып сабақ тақырыбы анықталады. 1. Хобби дегеніміз не? 2.

#6 слайд
Қызығушылықт ы ояту «Микрофон» әдісі арқылы сұрақтарға жауап бере отырып сабақ тақырыбы анықталады. 1. Хобби дегеніміз не? 2. Адамдар не үшін хоббимен айналысады? (Әркім өз хоббилері туралы әңгімелейді)

6 слайд

Қызығушылықт ы ояту «Микрофон» әдісі арқылы сұрақтарға жауап бере отырып сабақ тақырыбы анықталады. 1. Хобби дегеніміз не? 2. Адамдар не үшін хоббимен айналысады? (Әркім өз хоббилері туралы әңгімелейді)

1- тапсырма. Мағынаны тану «Ерекше хобби түрлері» туралы видеоролик. Мәтінді оқып, негізгі ақпаратты табыңдар. 1.Адам хоббим

#7 слайд
1- тапсырма. Мағынаны тану «Ерекше хобби түрлері» туралы видеоролик. Мәтінді оқып, негізгі ақпаратты табыңдар. 1.Адам хоббимен не үшін айналысады деп ойлайсыңдар? Дәлел келтіріңдер. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ 2. Сендердің хоббилерің бар ма? Болашақта қандай істі қолға алғыларың келеді? Дескриптор: -мәтінді оқып, негізгі ақпаратты анықтайды – 1 балл; -сұрақтарға жауап береді – 1 балл.

7 слайд

1- тапсырма. Мағынаны тану «Ерекше хобби түрлері» туралы видеоролик. Мәтінді оқып, негізгі ақпаратты табыңдар. 1.Адам хоббимен не үшін айналысады деп ойлайсыңдар? Дәлел келтіріңдер. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ 2. Сендердің хоббилерің бар ма? Болашақта қандай істі қолға алғыларың келеді? Дескриптор: -мәтінді оқып, негізгі ақпаратты анықтайды – 1 балл; -сұрақтарға жауап береді – 1 балл.

Сергіту сәті

#8 слайд
Сергіту сәті

8 слайд

Сергіту сәті

2-тапсырма. Суреттердегі балалардың хоббилері туралы хабарлама жазыңдар. Дескриптор: ·Суреттердегі балалардың хоббилері турал

#9 слайд
2-тапсырма. Суреттердегі балалардың хоббилері туралы хабарлама жазыңдар. Дескриптор: ·Суреттердегі балалардың хоббилері туралы хабарлама жазады – 4балл

9 слайд

2-тапсырма. Суреттердегі балалардың хоббилері туралы хабарлама жазыңдар. Дескриптор: ·Суреттердегі балалардың хоббилері туралы хабарлама жазады – 4балл

Топтық жұмыс. 3- тапсырма •Бекіту. Хоббидің пайдасы туралы кластер жасайды. «Қолөнер үйірмесінің жұмысы» хабарын (http://mangy

#10 слайд
Топтық жұмыс. 3- тапсырма •Бекіту. Хоббидің пайдасы туралы кластер жасайды. «Қолөнер үйірмесінің жұмысы» хабарын (http://mangystautv.kz/public/kz/news/society/kol-oner- uiirmesinin-zhumysy) көріп, өз ойларыңмен бөлісіңдер. Дескриптор: ·бейнематериалға байланысты оқушылар ой бөліседі – 1 балл ·хоббидің пайдасы туралы кластер құрады және ойларын қорытындылайд ы – 1 балл

10 слайд

Топтық жұмыс. 3- тапсырма •Бекіту. Хоббидің пайдасы туралы кластер жасайды. «Қолөнер үйірмесінің жұмысы» хабарын (http://mangystautv.kz/public/kz/news/society/kol-oner- uiirmesinin-zhumysy) көріп, өз ойларыңмен бөлісіңдер. Дескриптор: ·бейнематериалға байланысты оқушылар ой бөліседі – 1 балл ·хоббидің пайдасы туралы кластер құрады және ойларын қорытындылайд ы – 1 балл

Тест тапсырмасы н орындау 1.Тіркескен сөзді тап. А) Мейірімді В) Темір жол С) Оқушы D) Түйеқұс Е) көре-көре 2. Сөздің тура м

#11 слайд
Тест тапсырмасы н орындау 1.Тіркескен сөзді тап. А) Мейірімді В) Темір жол С) Оқушы D) Түйеқұс Е) көре-көре 2. Сөздің тура мағыналы сөзін тап. А) Темір қасық В) Темір тәртіп С) Жүрегі ақ D) Сағаттың тілі Е) Иненің көзі 3. Ауыспалы мағыналы сөзді тап. А) Темір қасық В) Адамның тілі С) Қазақ тілі D) Темір тостақ Е) Ағаш қасық 4. Туынды сөзді тап А) Жебе В) Бас С) Кітап D) Дәптер Е) Малшы 5. Туынды сөз бола алмайтын сөзді тап А) Оқулық В) Сауыншы С) Аяқ киім D) Бәйге Е) Суретші

11 слайд

Тест тапсырмасы н орындау 1.Тіркескен сөзді тап. А) Мейірімді В) Темір жол С) Оқушы D) Түйеқұс Е) көре-көре 2. Сөздің тура мағыналы сөзін тап. А) Темір қасық В) Темір тәртіп С) Жүрегі ақ D) Сағаттың тілі Е) Иненің көзі 3. Ауыспалы мағыналы сөзді тап. А) Темір қасық В) Адамның тілі С) Қазақ тілі D) Темір тостақ Е) Ағаш қасық 4. Туынды сөзді тап А) Жебе В) Бас С) Кітап D) Дәптер Е) Малшы 5. Туынды сөз бола алмайтын сөзді тап А) Оқулық В) Сауыншы С) Аяқ киім D) Бәйге Е) Суретші

Дұрыс жауабы Өзіңді – өзің тексер: 1)В 2) А 3) С 4) Е 5)Д Д е с к р и п т о р : -4 -5 д ұ р ы с ж а у а п ү ш ін - 2 б а

#12 слайд
Дұрыс жауабы Өзіңді – өзің тексер: 1)В 2) А 3) С 4) Е 5)Д Д е с к р и п т о р : -4 -5 д ұ р ы с ж а у а п ү ш ін - 2 б а л л ; -1 -3 д ұ р ы с ж а у а п ү ш ін – 1 б а л л ;

12 слайд

Дұрыс жауабы Өзіңді – өзің тексер: 1)В 2) А 3) С 4) Е 5)Д Д е с к р и п т о р : -4 -5 д ұ р ы с ж а у а п ү ш ін - 2 б а л л ; -1 -3 д ұ р ы с ж а у а п ү ш ін – 1 б а л л ;

Cабақты қорытындылау: •WORD WALL ойынымен оқушылар күрделі сөздерге арналған бірнеше мысалдарды түріне қарай ажыратады.

#13 слайд
Cабақты қорытындылау: •WORD WALL ойынымен оқушылар күрделі сөздерге арналған бірнеше мысалдарды түріне қарай ажыратады.

13 слайд

Cабақты қорытындылау: •WORD WALL ойынымен оқушылар күрделі сөздерге арналған бірнеше мысалдарды түріне қарай ажыратады.

#14 слайд

14 слайд

Үйге тапсырма 60 – беттегі 5 – тапсырма.

#15 слайд
Үйге тапсырма 60 – беттегі 5 – тапсырма.

15 слайд

Үйге тапсырма 60 – беттегі 5 – тапсырма.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ А РАҚМЕТ!

#16 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ А РАҚМЕТ!

16 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ А РАҚМЕТ!

Файл форматы:
pptx
17.01.2025
261
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі