Материалдар / Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Иммунитет. Гуморальдық және жасушалық иммунитет

Материал туралы қысқаша түсінік
ИММУНИТЕТ. ГУМОРАЛЬДЫҚ ЖӘНЕ ЖАСУШАЛЫҚ ИММУНИТЕТ 8.1.3.3 гуморальдық және жасушалық иммунитетті салыстыру
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
АҒЗАНЫҢ ИММУНДЫҚ ҚОРҒАНЫСЫН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕТІН ҚАН ЖАСУШАЛАРЫНЫҢ ТҮРІН АТАҢЫЗ?

1 слайд
АҒЗАНЫҢ ИММУНДЫҚ ҚОРҒАНЫСЫН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕТІН ҚАН ЖАСУШАЛАРЫНЫҢ ТҮРІН АТАҢЫЗ?

1 слайд

АҒЗАНЫҢ ИММУНДЫҚ ҚОРҒАНЫСЫН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕТІН ҚАН ЖАСУШАЛАРЫНЫҢ ТҮРІН АТАҢЫЗ?

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : ОҚУ МАҚСАТЫ: САБАҚ МАҚСАТЫ : ИММУНИТЕТ. ГУМОРАЛЬДЫҚ ЖӘНЕ ЖАСУШАЛЫҚ ИММУНИТЕТ 8.1.3.3 гуморальдық және жасуш

2 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : ОҚУ МАҚСАТЫ: САБАҚ МАҚСАТЫ : ИММУНИТЕТ. ГУМОРАЛЬДЫҚ ЖӘНЕ ЖАСУШАЛЫҚ ИММУНИТЕТ 8.1.3.3 гуморальдық және жасушалық иммунитетті салыстыру •Жасушалық және гуморальдық иммунитетті салыстыру; •Лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметтерін сипаттау. ТУРМАГАМБЕТОВА МЕЙРАМГУЛ ИЗТАЕВНА Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия

2 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ : ОҚУ МАҚСАТЫ: САБАҚ МАҚСАТЫ : ИММУНИТЕТ. ГУМОРАЛЬДЫҚ ЖӘНЕ ЖАСУШАЛЫҚ ИММУНИТЕТ 8.1.3.3 гуморальдық және жасушалық иммунитетті салыстыру •Жасушалық және гуморальдық иммунитетті салыстыру; •Лейкоциттердің түрлі типтерінің қызметтерін сипаттау. ТУРМАГАМБЕТОВА МЕЙРАМГУЛ ИЗТАЕВНА Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия

ИММУНИТЕТ – ағзаның бөгде жасушаларды, олардың бөліктерін және молекулалардың кешендерін тану және жою қабілеті. П а́уль Э́

3 слайд
ИММУНИТЕТ – ағзаның бөгде жасушаларды, олардың бөліктерін және молекулалардың кешендерін тану және жою қабілеті.  П а́уль  Э́ рлих (1854-1915) Иль я́ Ильи́ч Ме́чников  (1845-1916)

3 слайд

ИММУНИТЕТ – ағзаның бөгде жасушаларды, олардың бөліктерін және молекулалардың кешендерін тану және жою қабілеті.  П а́уль  Э́ рлих (1854-1915) Иль я́ Ильи́ч Ме́чников  (1845-1916)

ИММУНИТЕТ ЖАСУШАЛЫҚ (фагоцитоз) ГУМОРАЛЬДЫҚ (антидене)

4 слайд
ИММУНИТЕТ ЖАСУШАЛЫҚ (фагоцитоз) ГУМОРАЛЬДЫҚ (антидене)

4 слайд

ИММУНИТЕТ ЖАСУШАЛЫҚ (фагоцитоз) ГУМОРАЛЬДЫҚ (антидене)

ЛЕЙКОЦИТТЕРДІҢ ТИПТЕРІ НЕЙТРОФИЛ МОНОЦИТ ЭОЗИНОФИЛ БАЗОФИЛ ЛИМФОЦИТ

5 слайд
ЛЕЙКОЦИТТЕРДІҢ ТИПТЕРІ НЕЙТРОФИЛ МОНОЦИТ ЭОЗИНОФИЛ БАЗОФИЛ ЛИМФОЦИТ

5 слайд

ЛЕЙКОЦИТТЕРДІҢ ТИПТЕРІ НЕЙТРОФИЛ МОНОЦИТ ЭОЗИНОФИЛ БАЗОФИЛ ЛИМФОЦИТ

ФАГОЦИТОЗ

6 слайд
ФАГОЦИТОЗ

6 слайд

ФАГОЦИТОЗ

АНТИДЕНЕЛЕР – лимфоциттердің кейбір түрлерін бөгде заттардың - антигендердің енуіне қарсы жауап ретінде бөліп шығаратын ерекш

7 слайд
АНТИДЕНЕЛЕР – лимфоциттердің кейбір түрлерін бөгде заттардың - антигендердің енуіне қарсы жауап ретінде бөліп шығаратын ерекше нәруыздар.

7 слайд

АНТИДЕНЕЛЕР – лимфоциттердің кейбір түрлерін бөгде заттардың - антигендердің енуіне қарсы жауап ретінде бөліп шығаратын ерекше нәруыздар.

ЖИТС- жұқтырып алған иммундық тапшылық синдромы Қоздырушысы АВЖ – (адамның вирустық жұқпасы) БЕЛГІЛЕРІ: Қалтырау; Лимфа түй

8 слайд
ЖИТС- жұқтырып алған иммундық тапшылық синдромы Қоздырушысы АВЖ – (адамның вирустық жұқпасы) БЕЛГІЛЕРІ: Қалтырау; Лимфа түйіндері ұлғаяды; Теріде бөртпелер пайда болып, жараға айналады; Температура көтеріледі; Іші өтеді; Арықтайды; Қаназдық байқалады; Шаршайды; Буындары және басы ауырады; Өкпесі қабынады.

8 слайд

ЖИТС- жұқтырып алған иммундық тапшылық синдромы Қоздырушысы АВЖ – (адамның вирустық жұқпасы) БЕЛГІЛЕРІ: Қалтырау; Лимфа түйіндері ұлғаяды; Теріде бөртпелер пайда болып, жараға айналады; Температура көтеріледі; Іші өтеді; Арықтайды; Қаназдық байқалады; Шаршайды; Буындары және басы ауырады; Өкпесі қабынады.

ИММУНИТЕТТ І КӨТЕРУ ҮШІН НЕ ІСТЕУІМІЗ КЕРЕК? САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫН ҰСТАНУ; ДҰРЫС ТАМАҚТАНУ; ЗИЯНДЫ ӘДЕТТЕРДЕН АУЛАҚ БОЛУ

9 слайд
ИММУНИТЕТТ І КӨТЕРУ ҮШІН НЕ ІСТЕУІМІЗ КЕРЕК? САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫН ҰСТАНУ; ДҰРЫС ТАМАҚТАНУ; ЗИЯНДЫ ӘДЕТТЕРДЕН АУЛАҚ БОЛУ; УАҚЫТЫМЕН ҰЙЫҚТАУ

9 слайд

ИММУНИТЕТТ І КӨТЕРУ ҮШІН НЕ ІСТЕУІМІЗ КЕРЕК? САЛАУАТТЫ ӨМІР САЛТЫН ҰСТАНУ; ДҰРЫС ТАМАҚТАНУ; ЗИЯНДЫ ӘДЕТТЕРДЕН АУЛАҚ БОЛУ; УАҚЫТЫМЕН ҰЙЫҚТАУ

ЕКІ СУРЕТТІ БАЙЛАНЫСТЫРЫ П КӨРІҢІЗ?

10 слайд
ЕКІ СУРЕТТІ БАЙЛАНЫСТЫРЫ П КӨРІҢІЗ?

10 слайд

ЕКІ СУРЕТТІ БАЙЛАНЫСТЫРЫ П КӨРІҢІЗ?

Тапсырма 2 Иммунитет Жасушалық иммунитет .............................. .. ........................... ......... Антидене

11 слайд
Тапсырма 2 Иммунитет Жасушалық иммунитет .............................. .. ........................... ......... Антидене

11 слайд

Тапсырма 2 Иммунитет Жасушалық иммунитет .............................. .. ........................... ......... Антидене

Тапсырма 3 Дұрыс жауапты таңдаңыз: 1.Фагоциттер қабілетті ........ а) ағзаға енген бөгде денелерді жоюға б) гемоглобин

12 слайд
Тапсырма 3 Дұрыс жауапты таңдаңыз: 1.Фагоциттер қабілетті ........ а) ағзаға енген бөгде денелерді жоюға б) гемоглобин өндіреді в) қан ұюына қатысады 2.Адамның иммунды жүйесінің жұмысын қандай вирус бұзады? а) полиомиелит б) желшешек в) АВЖ 3. ЖИТС-пен аурудың салдары: а) қанның ұйығыштығына б) ағзаның иммунды жүйесінің бұзылуына в) қандағы тромбоциттердің тез көбеюіне

12 слайд

Тапсырма 3 Дұрыс жауапты таңдаңыз: 1.Фагоциттер қабілетті ........ а) ағзаға енген бөгде денелерді жоюға б) гемоглобин өндіреді в) қан ұюына қатысады 2.Адамның иммунды жүйесінің жұмысын қандай вирус бұзады? а) полиомиелит б) желшешек в) АВЖ 3. ЖИТС-пен аурудың салдары: а) қанның ұйығыштығына б) ағзаның иммунды жүйесінің бұзылуына в) қандағы тромбоциттердің тез көбеюіне

Кері байланыс 1.Бүгінгі сабақ мақсатына жеткен білім алушылар екі қолын көтереді 2.Сұрағы барлар сол қолын көтереді 3.Мүлде т

13 слайд
Кері байланыс 1.Бүгінгі сабақ мақсатына жеткен білім алушылар екі қолын көтереді 2.Сұрағы барлар сол қолын көтереді 3.Мүлде түсінбегендер қолдарын көтермейді.

13 слайд

Кері байланыс 1.Бүгінгі сабақ мақсатына жеткен білім алушылар екі қолын көтереді 2.Сұрағы барлар сол қолын көтереді 3.Мүлде түсінбегендер қолдарын көтермейді.

14 слайд

14 слайд