Информатика пәнінен "программаларды әзірлеудің кіріктірілген ортасында есептерді шешу" тақырыбына презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
* Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, №266 мектеп-лицей
Информатика пәні мұғалімі: Махамбетова Фариза
Жарылкапбергеновна
Сабақтың мақсаты
Барлық
оқушылар
Программа
өңдеудің
кіріктірілген
ортасында есептер
шығару үшін,
программа
тілдерімен жұмыс
жасау арқылы
модел құра алады. Оқушылардың
басым бөлігі
Программа
құрудың
кіріктірілген
ортасында
есептерді
шығара алады. Кейбір
оқушылар
Есептердің
моделін құру
арқылы
проблеманы
анықтай алады .Осы сабақта қол
жеткізетін оқу мақсаты:
8.3.1.1-программа
өңдеудің кіріктірілген
ортасында есептердің
моделін құру Ұзақ мерзімді
жоспар тарауы:
Программаларды
әзірлеудің
кіріктірілген
ортасында
есептерді шешу
Қысқы мерзімді
жоспар тақырыбы:
Проблеманы табу
1 слайд
* Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, №266 мектеп-лицей Информатика пәні мұғалімі: Махамбетова Фариза Жарылкапбергеновна Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар Программа өңдеудің кіріктірілген ортасында есептер шығару үшін, программа тілдерімен жұмыс жасау арқылы модел құра алады. Оқушылардың басым бөлігі Программа құрудың кіріктірілген ортасында есептерді шығара алады. Кейбір оқушылар Есептердің моделін құру арқылы проблеманы анықтай алады .Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 8.3.1.1-программа өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Программаларды әзірлеудің кіріктірілген ортасында есептерді шешу Қысқы мерзімді жоспар тақырыбы: Проблеманы табу
2 слайд
Белсенді оқу әдісі «
С
е
р
п
і
л
г
е
н
с
а
у
а
л
» •
әдісі арқылы екі топ бір-бірлеріне қарама-қарсы
тұрып алып, доп лақтыру арқылы бір-біріне
сұрақтар қояды.Қай топтың көп сұраққа жауап
бергені анықталады
«А
та
ул
ар
бо
йы
нш
а
үш
сұр
ақ
» •
Әр оқушы бір-біріне тақырыптан атаулар
бойынша, 3 сұрақтан ғана қоя алады,
оған жауап ИЯ, не ЖОҚ деп жауап
беріледі
«С
өй
ле
мд
і
то
лы
қт
ыр
» •
Дайын тапсырма беріледі, тек көп
нүктенің орнына керекті сөзді жазып,
оқушылар жарыса жауап береді.
2 слайд
Белсенді оқу әдісі « С е р п і л г е н с а у а л » • әдісі арқылы екі топ бір-бірлеріне қарама-қарсы тұрып алып, доп лақтыру арқылы бір-біріне сұрақтар қояды.Қай топтың көп сұраққа жауап бергені анықталады «А та ул ар бо йы нш а үш сұр ақ » • Әр оқушы бір-біріне тақырыптан атаулар бойынша, 3 сұрақтан ғана қоя алады, оған жауап ИЯ, не ЖОҚ деп жауап беріледі «С өй ле мд і то лы қт ыр » • Дайын тапсырма беріледі, тек көп нүктенің орнына керекті сөзді жазып, оқушылар жарыса жауап береді.
3 слайд
Саралау әдістері
Деңгейлік
тапсырма
1
2 3
Компьютерде
есеп
шығарудың
алгоритмдік
кезеңдерін
пайдалана
отырып,берілг
ен алгоритмнің
С++ ортасында
блок-схемасын
құрыңдар. Компьютерде
есеп
шығарудың
алгоритмдік
кезеңдерін
пайдалана
отырып,берілг
ен теңдеулер
жүйесіне
С++ ортасында
прграммасын
құрыңдар.
Қазақстан тарихы
пәнінен батырлар
туралы мәлімет
беретін жоба құру
қажет. Бұл
жобада
батырларддың
аты-жөні, суреті
және өмірбаяны
туралы ақпарат
болуы керек.
Аталған жобаның
қолданушы
интерфейсінің
моделін
ұсыныңыз және
оны өңдеудің
кіріктірілген
ортасында
құрастырыңыз.
3 слайд
Саралау әдістері Деңгейлік тапсырма 1 2 3 Компьютерде есеп шығарудың алгоритмдік кезеңдерін пайдалана отырып,берілг ен алгоритмнің С++ ортасында блок-схемасын құрыңдар. Компьютерде есеп шығарудың алгоритмдік кезеңдерін пайдалана отырып,берілг ен теңдеулер жүйесіне С++ ортасында прграммасын құрыңдар. Қазақстан тарихы пәнінен батырлар туралы мәлімет беретін жоба құру қажет. Бұл жобада батырларддың аты-жөні, суреті және өмірбаяны туралы ақпарат болуы керек. Аталған жобаның қолданушы интерфейсінің моделін ұсыныңыз және оны өңдеудің кіріктірілген ортасында құрастырыңыз.
4 слайд
Б а ғ а л а у Р е ф л е к с и я
1. 9 ромб.
Оқушыларға бүгінгі түсіндірілген
тақырыптың айтарлықтай маңыздысын
анықтап, талқылау үшін тізім беріледі.
Тізімнің әрбір тармағын үлкен ромбылы
торға орналастыру қажет. Маңызды
тармақтарды әдетте ромбының жоғарғы
жағына, ал оншалықты маңызды
еместерін төменгі бөлігіне
орналастырады.
«Сұрақтар бар қорап»
Кабинетте қорап қойылып, оған
оқушылар сабақтың соңын
қорытындылау мақсатында өз
сұрақтарын қалдыра алады. Бұл
сұрақтар келесі сабақтың басында
талқыланады.
4 слайд
Б а ғ а л а у Р е ф л е к с и я 1. 9 ромб. Оқушыларға бүгінгі түсіндірілген тақырыптың айтарлықтай маңыздысын анықтап, талқылау үшін тізім беріледі. Тізімнің әрбір тармағын үлкен ромбылы торға орналастыру қажет. Маңызды тармақтарды әдетте ромбының жоғарғы жағына, ал оншалықты маңызды еместерін төменгі бөлігіне орналастырады. «Сұрақтар бар қорап» Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңын қорытындылау мақсатында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады.