Инклюзив оқыту әдісі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Инклюзивті білім беру
бағдарламасы.
Сулейменова
Ардақ
Сациаловна № 1 Н.Островский орта мектеп ,
Степногорска қаласы.
1 слайд
Инклюзивті білім беру бағдарламасы. Сулейменова Ардақ Сациаловна № 1 Н.Островский орта мектеп , Степногорска қаласы.
2 слайд
М ақсат
Жастары
Әрбір бала білім
алуға құқылы және
оны алуына көмек
беру.
Жан- жақты өмір көз
қарасы даму аясын
кеңейту.
5-6 сынып оқушылар
(11-12 жас )
•
Жеңіл психикалық дамуы
тежелген балалар , бірақ
сабақ оқу қабілеті бар,
ойлау қабілеті сақталғанын
байқау. Назар аудару:
Күтілетін нәтижелер:
Мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім беретін
ортада біріктіріп оқыту.
· Білім беру жүйесіне оң өзғерістер, балалардың
мұқтаждықтарына қарай шығамашылық қабілетін
жетілдіру.
2 слайд
М ақсат Жастары Әрбір бала білім алуға құқылы және оны алуына көмек беру. Жан- жақты өмір көз қарасы даму аясын кеңейту. 5-6 сынып оқушылар (11-12 жас ) • Жеңіл психикалық дамуы тежелген балалар , бірақ сабақ оқу қабілеті бар, ойлау қабілеті сақталғанын байқау. Назар аудару: Күтілетін нәтижелер: Мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім беретін ортада біріктіріп оқыту. · Білім беру жүйесіне оң өзғерістер, балалардың мұқтаждықтарына қарай шығамашылық қабілетін жетілдіру.
3 слайд
Бағдарлама бағыты:
Ба ғалау,жеткен
жетістіктер.Ерекшеліктеріне
қарай білім
беру(Коррекционно) Сараптама
нәтижесіне көңіл
бөлу
3 слайд
Бағдарлама бағыты: Ба ғалау,жеткен жетістіктер.Ерекшеліктеріне қарай білім беру(Коррекционно) Сараптама нәтижесіне көңіл бөлу
4 слайд
Сараптама нәтижесіне
көңіл бөлу(диагноз)
Педагог-психолог
Баламен жеке ж ұмыс.
Психо эмоциялық деңейін анықтау.
Музыкотерапия, ойынтерапия, қуыршақтерапия.
Басқа балалармен тіл табысуына көмектесу.
Бала сурет арқылы өз ойын білдіру.
Отбасымен жұмыс.
Мұғалім-
дефектолог
Жеке бақылау.
Арнайы жаттығулар жасау
Дамытуына арнайы сабақтар
Графомотикалық біліктілігін арттыру
Жеке ерекшелігіне байланысты сабақ(коррекционные занятия)
Ойын саб ақтар
Отбасымен жұмыс
Мұғалім -логопед
Баланы зерттеу
Сөйлеу кезіндегі қай дыбыс қиын соған көңіл бөлу
Артикуляционная гимнастика
Лексико-грамматическа сөйлеу мәнері
Сөзбен сөйлемді дұрыс құрастыру
Гриматикаға үирету (обучение грамоте)
Жеке арнайы жаттығулар (коррекционные занятия,элементами
логоритмики)
Отбасымен жұмыс
4 слайд
Сараптама нәтижесіне көңіл бөлу(диагноз) Педагог-психолог Баламен жеке ж ұмыс. Психо эмоциялық деңейін анықтау. Музыкотерапия, ойынтерапия, қуыршақтерапия. Басқа балалармен тіл табысуына көмектесу. Бала сурет арқылы өз ойын білдіру. Отбасымен жұмыс. Мұғалім- дефектолог Жеке бақылау. Арнайы жаттығулар жасау Дамытуына арнайы сабақтар Графомотикалық біліктілігін арттыру Жеке ерекшелігіне байланысты сабақ(коррекционные занятия) Ойын саб ақтар Отбасымен жұмыс Мұғалім -логопед Баланы зерттеу Сөйлеу кезіндегі қай дыбыс қиын соған көңіл бөлу Артикуляционная гимнастика Лексико-грамматическа сөйлеу мәнері Сөзбен сөйлемді дұрыс құрастыру Гриматикаға үирету (обучение грамоте) Жеке арнайы жаттығулар (коррекционные занятия,элементами логоритмики) Отбасымен жұмыс
5 слайд
Ерекшеліктеріне қарай білім
беру
•
Оқу бағдарламасына сәйкес жеңіл тақырыптарды
енгізу
•
Сабақта дидактикалық ойындар (топпен,жұппен
жұмыс)
•
Арнайы ТЖБ, құрастыру
•
Арнайы жеке желіде ойын сабақтар ( BilimLand
және тб ) Оқу
барысында
•
Мектеп ішіндегі шаралар (көрмелер)
•
«Зерде» сайысы
•
«АкБота», «Русский медвежонок», «Кенгуру –
лингвист/математика» және тб ойын сайыстар
Интеллекту
алды
сайыстарға
қатыстыру
•
«Жулдызай» фестивальна қатысу
•
Балаларды әртүрлі үйірмелерге қатыстыру
•
Балаларды мәдени орталықтарға апару
(библиотека,музей)
•
Мерекелік шараларға қатыстыру (концерты,
фестивали және тб)Сабақтан
тыс
уақытта
5 слайд
Ерекшеліктеріне қарай білім беру • Оқу бағдарламасына сәйкес жеңіл тақырыптарды енгізу • Сабақта дидактикалық ойындар (топпен,жұппен жұмыс) • Арнайы ТЖБ, құрастыру • Арнайы жеке желіде ойын сабақтар ( BilimLand және тб ) Оқу барысында • Мектеп ішіндегі шаралар (көрмелер) • «Зерде» сайысы • «АкБота», «Русский медвежонок», «Кенгуру – лингвист/математика» және тб ойын сайыстар Интеллекту алды сайыстарға қатыстыру • «Жулдызай» фестивальна қатысу • Балаларды әртүрлі үйірмелерге қатыстыру • Балаларды мәдени орталықтарға апару (библиотека,музей) • Мерекелік шараларға қатыстыру (концерты, фестивали және тб)Сабақтан тыс уақытта
6 слайд
Ж еткен нәтижені
қортындылау
Жыл басында,жыл соңында жеткен
нәтижеге қортынды жасау;
Оқушының сабақта өзін қалай ұстануы;
Оку бағдарламасына сәйкес қаншалықты
игергенін қортындылау;
Әр басқа мектептерде үлгерім бойынша
мониторинг өткізу;
Мұғалімдерді оқушылармен жұмыс
барысын қадағалау (оқу үлгерімі, сабақты
игеру,ой өрісін өзгеру,басқа балалармен
қатынасын байқау);
Ата аналардың жеке ойлары.
6 слайд
Ж еткен нәтижені қортындылау Жыл басында,жыл соңында жеткен нәтижеге қортынды жасау; Оқушының сабақта өзін қалай ұстануы; Оку бағдарламасына сәйкес қаншалықты игергенін қортындылау; Әр басқа мектептерде үлгерім бойынша мониторинг өткізу; Мұғалімдерді оқушылармен жұмыс барысын қадағалау (оқу үлгерімі, сабақты игеру,ой өрісін өзгеру,басқа балалармен қатынасын байқау); Ата аналардың жеке ойлары.
7 слайд
Жетістіктер
7 слайд
Жетістіктер