Инклюзив оқыту әдісі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Инклюзив оқыту әдісі

Материал туралы қысқаша түсінік
ерекше баларды оқыту
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Инклюзивті білім беру бағдарламасы. Сулейменова Ардақ Сациаловна № 1 Н.Островский орта мектеп , Степногорска қаласы.

#1 слайд
Инклюзивті білім беру бағдарламасы. Сулейменова Ардақ Сациаловна № 1 Н.Островский орта мектеп , Степногорска қаласы.

1 слайд

Инклюзивті білім беру бағдарламасы. Сулейменова Ардақ Сациаловна № 1 Н.Островский орта мектеп , Степногорска қаласы.

М ақсат Жастары  Әрбір бала білім алуға құқылы және оны алуына көмек беру.  Жан- жақты өмір көз қарасы даму аясын ке

#2 слайд
М ақсат Жастары  Әрбір бала білім алуға құқылы және оны алуына көмек беру.  Жан- жақты өмір көз қарасы даму аясын кеңейту.  5-6 сынып оқушылар (11-12 жас ) • Жеңіл психикалық дамуы тежелген балалар , бірақ сабақ оқу қабілеті бар, ойлау қабілеті сақталғанын байқау. Назар аудару: Күтілетін нәтижелер: Мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім беретін ортада біріктіріп оқыту. ·  Білім беру жүйесіне оң өзғерістер, балалардың мұқтаждықтарына қарай шығамашылық қабілетін жетілдіру.

2 слайд

М ақсат Жастары  Әрбір бала білім алуға құқылы және оны алуына көмек беру.  Жан- жақты өмір көз қарасы даму аясын кеңейту.  5-6 сынып оқушылар (11-12 жас ) • Жеңіл психикалық дамуы тежелген балалар , бірақ сабақ оқу қабілеті бар, ойлау қабілеті сақталғанын байқау. Назар аудару: Күтілетін нәтижелер: Мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім беретін ортада біріктіріп оқыту. ·  Білім беру жүйесіне оң өзғерістер, балалардың мұқтаждықтарына қарай шығамашылық қабілетін жетілдіру.

Бағдарлама бағыты: Ба ғалау,жеткен жетістіктер.Ерекшеліктеріне қарай білім беру(Коррекционно) Сараптама нәтижесіне көңіл

#3 слайд
Бағдарлама бағыты: Ба ғалау,жеткен жетістіктер.Ерекшеліктеріне қарай білім беру(Коррекционно) Сараптама нәтижесіне көңіл бөлу

3 слайд

Бағдарлама бағыты: Ба ғалау,жеткен жетістіктер.Ерекшеліктеріне қарай білім беру(Коррекционно) Сараптама нәтижесіне көңіл бөлу

Сараптама нәтижесіне көңіл бөлу(диагноз) Педагог-психолог  Баламен жеке ж ұмыс.  Психо эмоциялық деңейін анықтау.  Музыкот

#4 слайд
Сараптама нәтижесіне көңіл бөлу(диагноз) Педагог-психолог  Баламен жеке ж ұмыс.  Психо эмоциялық деңейін анықтау.  Музыкотерапия, ойынтерапия, қуыршақтерапия.  Басқа балалармен тіл табысуына көмектесу.  Бала сурет арқылы өз ойын білдіру.  Отбасымен жұмыс. Мұғалім- дефектолог  Жеке бақылау.  Арнайы жаттығулар жасау  Дамытуына арнайы сабақтар  Графомотикалық біліктілігін арттыру  Жеке ерекшелігіне байланысты сабақ(коррекционные занятия)  Ойын саб ақтар  Отбасымен жұмыс Мұғалім -логопед  Баланы зерттеу  Сөйлеу кезіндегі қай дыбыс қиын соған көңіл бөлу  Артикуляционная гимнастика  Лексико-грамматическа сөйлеу мәнері  Сөзбен сөйлемді дұрыс құрастыру  Гриматикаға үирету (обучение грамоте)  Жеке арнайы жаттығулар (коррекционные занятия,элементами логоритмики)  Отбасымен жұмыс

4 слайд

Сараптама нәтижесіне көңіл бөлу(диагноз) Педагог-психолог  Баламен жеке ж ұмыс.  Психо эмоциялық деңейін анықтау.  Музыкотерапия, ойынтерапия, қуыршақтерапия.  Басқа балалармен тіл табысуына көмектесу.  Бала сурет арқылы өз ойын білдіру.  Отбасымен жұмыс. Мұғалім- дефектолог  Жеке бақылау.  Арнайы жаттығулар жасау  Дамытуына арнайы сабақтар  Графомотикалық біліктілігін арттыру  Жеке ерекшелігіне байланысты сабақ(коррекционные занятия)  Ойын саб ақтар  Отбасымен жұмыс Мұғалім -логопед  Баланы зерттеу  Сөйлеу кезіндегі қай дыбыс қиын соған көңіл бөлу  Артикуляционная гимнастика  Лексико-грамматическа сөйлеу мәнері  Сөзбен сөйлемді дұрыс құрастыру  Гриматикаға үирету (обучение грамоте)  Жеке арнайы жаттығулар (коррекционные занятия,элементами логоритмики)  Отбасымен жұмыс

Ерекшеліктеріне қарай білім беру • Оқу бағдарламасына сәйкес жеңіл тақырыптарды енгізу • Сабақта дидактикалық ойындар (топпе

#5 слайд
Ерекшеліктеріне қарай білім беру • Оқу бағдарламасына сәйкес жеңіл тақырыптарды енгізу • Сабақта дидактикалық ойындар (топпен,жұппен жұмыс) • Арнайы ТЖБ, құрастыру • Арнайы жеке желіде ойын сабақтар ( BilimLand және тб ) Оқу барысында • Мектеп ішіндегі шаралар (көрмелер) • «Зерде» сайысы • «АкБота», «Русский медвежонок», «Кенгуру – лингвист/математика» және тб ойын сайыстар Интеллекту алды сайыстарға қатыстыру • «Жулдызай» фестивальна қатысу • Балаларды әртүрлі үйірмелерге қатыстыру • Балаларды мәдени орталықтарға апару (библиотека,музей) • Мерекелік шараларға қатыстыру (концерты, фестивали және тб)Сабақтан тыс уақытта

5 слайд

Ерекшеліктеріне қарай білім беру • Оқу бағдарламасына сәйкес жеңіл тақырыптарды енгізу • Сабақта дидактикалық ойындар (топпен,жұппен жұмыс) • Арнайы ТЖБ, құрастыру • Арнайы жеке желіде ойын сабақтар ( BilimLand және тб ) Оқу барысында • Мектеп ішіндегі шаралар (көрмелер) • «Зерде» сайысы • «АкБота», «Русский медвежонок», «Кенгуру – лингвист/математика» және тб ойын сайыстар Интеллекту алды сайыстарға қатыстыру • «Жулдызай» фестивальна қатысу • Балаларды әртүрлі үйірмелерге қатыстыру • Балаларды мәдени орталықтарға апару (библиотека,музей) • Мерекелік шараларға қатыстыру (концерты, фестивали және тб)Сабақтан тыс уақытта

Ж еткен нәтижені қортындылау  Жыл басында,жыл соңында жеткен нәтижеге қортынды жасау;  Оқушының сабақта өзін қалай ұстануы;

#6 слайд
Ж еткен нәтижені қортындылау  Жыл басында,жыл соңында жеткен нәтижеге қортынды жасау;  Оқушының сабақта өзін қалай ұстануы;  Оку бағдарламасына сәйкес қаншалықты игергенін қортындылау;  Әр басқа мектептерде үлгерім бойынша мониторинг өткізу;  Мұғалімдерді оқушылармен жұмыс барысын қадағалау (оқу үлгерімі, сабақты игеру,ой өрісін өзгеру,басқа балалармен қатынасын байқау);  Ата аналардың жеке ойлары.

6 слайд

Ж еткен нәтижені қортындылау  Жыл басында,жыл соңында жеткен нәтижеге қортынды жасау;  Оқушының сабақта өзін қалай ұстануы;  Оку бағдарламасына сәйкес қаншалықты игергенін қортындылау;  Әр басқа мектептерде үлгерім бойынша мониторинг өткізу;  Мұғалімдерді оқушылармен жұмыс барысын қадағалау (оқу үлгерімі, сабақты игеру,ой өрісін өзгеру,басқа балалармен қатынасын байқау);  Ата аналардың жеке ойлары.

Жетістіктер

#7 слайд
Жетістіктер

7 слайд

Жетістіктер

Файл форматы:
pptx
09.02.2020
1618
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі