Материалдар / Инклюзив оқыту әдісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Инклюзив оқыту әдісі

Материал туралы қысқаша түсінік
ерекше баларды оқыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2020
1477
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Инклюзивті білім беру бағдарламасы. Сулейменова Ардақ Сациаловна № 1 Н.Островский орта мектеп , Степногорска қаласы.

1 слайд
Инклюзивті білім беру бағдарламасы. Сулейменова Ардақ Сациаловна № 1 Н.Островский орта мектеп , Степногорска қаласы.

1 слайд

Инклюзивті білім беру бағдарламасы. Сулейменова Ардақ Сациаловна № 1 Н.Островский орта мектеп , Степногорска қаласы.

М ақсат Жастары  Әрбір бала білім алуға құқылы және оны алуына көмек беру.  Жан- жақты өмір көз қарасы даму аясын ке

2 слайд
М ақсат Жастары  Әрбір бала білім алуға құқылы және оны алуына көмек беру.  Жан- жақты өмір көз қарасы даму аясын кеңейту.  5-6 сынып оқушылар (11-12 жас ) • Жеңіл психикалық дамуы тежелген балалар , бірақ сабақ оқу қабілеті бар, ойлау қабілеті сақталғанын байқау. Назар аудару: Күтілетін нәтижелер: Мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім беретін ортада біріктіріп оқыту. ·  Білім беру жүйесіне оң өзғерістер, балалардың мұқтаждықтарына қарай шығамашылық қабілетін жетілдіру.

2 слайд

М ақсат Жастары  Әрбір бала білім алуға құқылы және оны алуына көмек беру.  Жан- жақты өмір көз қарасы даму аясын кеңейту.  5-6 сынып оқушылар (11-12 жас ) • Жеңіл психикалық дамуы тежелген балалар , бірақ сабақ оқу қабілеті бар, ойлау қабілеті сақталғанын байқау. Назар аудару: Күтілетін нәтижелер: Мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім беретін ортада біріктіріп оқыту. ·  Білім беру жүйесіне оң өзғерістер, балалардың мұқтаждықтарына қарай шығамашылық қабілетін жетілдіру.

Бағдарлама бағыты: Ба ғалау,жеткен жетістіктер.Ерекшеліктеріне қарай білім беру(Коррекционно) Сараптама нәтижесіне көңіл

3 слайд
Бағдарлама бағыты: Ба ғалау,жеткен жетістіктер.Ерекшеліктеріне қарай білім беру(Коррекционно) Сараптама нәтижесіне көңіл бөлу

3 слайд

Бағдарлама бағыты: Ба ғалау,жеткен жетістіктер.Ерекшеліктеріне қарай білім беру(Коррекционно) Сараптама нәтижесіне көңіл бөлу

Сараптама нәтижесіне көңіл бөлу(диагноз) Педагог-психолог  Баламен жеке ж ұмыс.  Психо эмоциялық деңейін анықтау.  Музыкот

4 слайд
Сараптама нәтижесіне көңіл бөлу(диагноз) Педагог-психолог  Баламен жеке ж ұмыс.  Психо эмоциялық деңейін анықтау.  Музыкотерапия, ойынтерапия, қуыршақтерапия.  Басқа балалармен тіл табысуына көмектесу.  Бала сурет арқылы өз ойын білдіру.  Отбасымен жұмыс. Мұғалім- дефектолог  Жеке бақылау.  Арнайы жаттығулар жасау  Дамытуына арнайы сабақтар  Графомотикалық біліктілігін арттыру  Жеке ерекшелігіне байланысты сабақ(коррекционные занятия)  Ойын саб ақтар  Отбасымен жұмыс Мұғалім -логопед  Баланы зерттеу  Сөйлеу кезіндегі қай дыбыс қиын соған көңіл бөлу  Артикуляционная гимнастика  Лексико-грамматическа сөйлеу мәнері  Сөзбен сөйлемді дұрыс құрастыру  Гриматикаға үирету (обучение грамоте)  Жеке арнайы жаттығулар (коррекционные занятия,элементами логоритмики)  Отбасымен жұмыс

4 слайд

Сараптама нәтижесіне көңіл бөлу(диагноз) Педагог-психолог  Баламен жеке ж ұмыс.  Психо эмоциялық деңейін анықтау.  Музыкотерапия, ойынтерапия, қуыршақтерапия.  Басқа балалармен тіл табысуына көмектесу.  Бала сурет арқылы өз ойын білдіру.  Отбасымен жұмыс. Мұғалім- дефектолог  Жеке бақылау.  Арнайы жаттығулар жасау  Дамытуына арнайы сабақтар  Графомотикалық біліктілігін арттыру  Жеке ерекшелігіне байланысты сабақ(коррекционные занятия)  Ойын саб ақтар  Отбасымен жұмыс Мұғалім -логопед  Баланы зерттеу  Сөйлеу кезіндегі қай дыбыс қиын соған көңіл бөлу  Артикуляционная гимнастика  Лексико-грамматическа сөйлеу мәнері  Сөзбен сөйлемді дұрыс құрастыру  Гриматикаға үирету (обучение грамоте)  Жеке арнайы жаттығулар (коррекционные занятия,элементами логоритмики)  Отбасымен жұмыс

Ерекшеліктеріне қарай білім беру • Оқу бағдарламасына сәйкес жеңіл тақырыптарды енгізу • Сабақта дидактикалық ойындар (топпе

5 слайд
Ерекшеліктеріне қарай білім беру • Оқу бағдарламасына сәйкес жеңіл тақырыптарды енгізу • Сабақта дидактикалық ойындар (топпен,жұппен жұмыс) • Арнайы ТЖБ, құрастыру • Арнайы жеке желіде ойын сабақтар ( BilimLand және тб ) Оқу барысында • Мектеп ішіндегі шаралар (көрмелер) • «Зерде» сайысы • «АкБота», «Русский медвежонок», «Кенгуру – лингвист/математика» және тб ойын сайыстар Интеллекту алды сайыстарға қатыстыру • «Жулдызай» фестивальна қатысу • Балаларды әртүрлі үйірмелерге қатыстыру • Балаларды мәдени орталықтарға апару (библиотека,музей) • Мерекелік шараларға қатыстыру (концерты, фестивали және тб)Сабақтан тыс уақытта

5 слайд

Ерекшеліктеріне қарай білім беру • Оқу бағдарламасына сәйкес жеңіл тақырыптарды енгізу • Сабақта дидактикалық ойындар (топпен,жұппен жұмыс) • Арнайы ТЖБ, құрастыру • Арнайы жеке желіде ойын сабақтар ( BilimLand және тб ) Оқу барысында • Мектеп ішіндегі шаралар (көрмелер) • «Зерде» сайысы • «АкБота», «Русский медвежонок», «Кенгуру – лингвист/математика» және тб ойын сайыстар Интеллекту алды сайыстарға қатыстыру • «Жулдызай» фестивальна қатысу • Балаларды әртүрлі үйірмелерге қатыстыру • Балаларды мәдени орталықтарға апару (библиотека,музей) • Мерекелік шараларға қатыстыру (концерты, фестивали және тб)Сабақтан тыс уақытта

Ж еткен нәтижені қортындылау  Жыл басында,жыл соңында жеткен нәтижеге қортынды жасау;  Оқушының сабақта өзін қалай ұстануы;

6 слайд
Ж еткен нәтижені қортындылау  Жыл басында,жыл соңында жеткен нәтижеге қортынды жасау;  Оқушының сабақта өзін қалай ұстануы;  Оку бағдарламасына сәйкес қаншалықты игергенін қортындылау;  Әр басқа мектептерде үлгерім бойынша мониторинг өткізу;  Мұғалімдерді оқушылармен жұмыс барысын қадағалау (оқу үлгерімі, сабақты игеру,ой өрісін өзгеру,басқа балалармен қатынасын байқау);  Ата аналардың жеке ойлары.

6 слайд

Ж еткен нәтижені қортындылау  Жыл басында,жыл соңында жеткен нәтижеге қортынды жасау;  Оқушының сабақта өзін қалай ұстануы;  Оку бағдарламасына сәйкес қаншалықты игергенін қортындылау;  Әр басқа мектептерде үлгерім бойынша мониторинг өткізу;  Мұғалімдерді оқушылармен жұмыс барысын қадағалау (оқу үлгерімі, сабақты игеру,ой өрісін өзгеру,басқа балалармен қатынасын байқау);  Ата аналардың жеке ойлары.

Жетістіктер

7 слайд
Жетістіктер

7 слайд

Жетістіктер