Инклюзивті білім беру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Инклюзивт і
білім
беру
1 слайд
Инклюзивт і білім беру
2 слайд
Инклюзивті білім беру- мүгедек пен
дамуында сәл бұзушылығы мен ауытқулары
бар балалардың дені сау балалармен бірге
олардың әлеуметтендіру және интеграция
процестерін жеңілдету мақсатындағы
бірлескен оқыту.
2 слайд
Инклюзивті білім беру- мүгедек пен дамуында сәл бұзушылығы мен ауытқулары бар балалардың дені сау балалармен бірге олардың әлеуметтендіру және интеграция процестерін жеңілдету мақсатындағы бірлескен оқыту.
3 слайд
Инклюзивті білім берудің мақсаты: Даму
мүмкіндігі шектеулі балаларды қалыпты
балалармен бірге білім беру. Яғни адамның
жынысына , дініне, шығу тегіне қарамастан тең
құқылы жеке тұлға ретінде білім беру жүйесі
болып табылады.
3 слайд
Инклюзивті білім берудің мақсаты: Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды қалыпты балалармен бірге білім беру. Яғни адамның жынысына , дініне, шығу тегіне қарамастан тең құқылы жеке тұлға ретінде білім беру жүйесі болып табылады.
4 слайд
Мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алу
үрдісінде көптеген әдіс-тәсілдерді қолдануға
болады. Соның ішіндегі ең қолайлы әдістер:
-сөйлесу
-ертегі терапия
-арт-терапия
-ойын
4 слайд
Мүмкіндігі шектеулі балалардың білім алу үрдісінде көптеген әдіс-тәсілдерді қолдануға болады. Соның ішіндегі ең қолайлы әдістер: -сөйлесу -ертегі терапия -арт-терапия -ойын
5 слайд
Сөйлесу.
Олар балаға жаңа ақпаратты
жеткізуге , онымен диалог құруға
бағытталған, оның барысында бала
өз сұрақтарын қойып, олардан
егжей-тегжейлі және түсінікті
жауаптар ала алады. Жаңа
дағдыларға тез бейімделе түседі.
Сөйлесу арқылы біз баланың ішкі
сезіміне, жан-дүниесіне үңіле
түсеміз. Бала ішінде болып жатқан
құбылыстарды сыртқа шығару
арқылы өзін жеңілдете түседі.
5 слайд
Сөйлесу. Олар балаға жаңа ақпаратты жеткізуге , онымен диалог құруға бағытталған, оның барысында бала өз сұрақтарын қойып, олардан егжей-тегжейлі және түсінікті жауаптар ала алады. Жаңа дағдыларға тез бейімделе түседі. Сөйлесу арқылы біз баланың ішкі сезіміне, жан-дүниесіне үңіле түсеміз. Бала ішінде болып жатқан құбылыстарды сыртқа шығару арқылы өзін жеңілдете түседі.
6 слайд
Е ртегі терапиясының негізігі міндеті- ертегі
формасы аясында ең тиімді психологиялық
технологияларды синтездеу; әртүрлі
психотерапиялық әдістерді бір ертегі жүйесінде
біріктіру және бейімдеу. Ертегі баланы
кейіпкерлерді түсінуге шақырады, нәтижесінде
оның адамдар, қоршаған әлем заттары мен
құбылыстары туралы жаңа идеялары, жаңа
эмоционалды тәжірбиесі пайда болады.Ертегі
барысындағы ойындардың көмегімен әр балаға
көптеген жағдайлардан өтуге көмектесе аламыз.
6 слайд
Е ртегі терапиясының негізігі міндеті- ертегі формасы аясында ең тиімді психологиялық технологияларды синтездеу; әртүрлі психотерапиялық әдістерді бір ертегі жүйесінде біріктіру және бейімдеу. Ертегі баланы кейіпкерлерді түсінуге шақырады, нәтижесінде оның адамдар, қоршаған әлем заттары мен құбылыстары туралы жаңа идеялары, жаңа эмоционалды тәжірбиесі пайда болады.Ертегі барысындағы ойындардың көмегімен әр балаға көптеген жағдайлардан өтуге көмектесе аламыз.
7 слайд
Ойын терапиясы
Ойынның көмегімен бақылауды дамыта
аламыз, зейінді белсендіре аламыз. Ойын
шығармашылықтың дамуына ықпал
етеді,өз бетінше шешім қабылдау
қабілетін дамытады. Ойын жағдайында
мүмкіндігі шектеулі бала дені сау
құрдастарымен тығыз байланыста
болады,олармен белсенді әрекеттеседі
және олармен қарым-қатынас
жасайды,ол өзін басқалардан ерекше
сезінуді тоқтатады. Ойын мүмкіндігі
шектеулі бастауыш мектеп
оқушыларына дене, адамгершілік, еңбек
және эстетикалық тәрбие беру
жүйесінде маңызды орын алады. Ойын
мүмкіндігі шектеулі балалар үшін жалпы
мектептегі құрдастарына қарағанда
маңызды.
7 слайд
Ойын терапиясы Ойынның көмегімен бақылауды дамыта аламыз, зейінді белсендіре аламыз. Ойын шығармашылықтың дамуына ықпал етеді,өз бетінше шешім қабылдау қабілетін дамытады. Ойын жағдайында мүмкіндігі шектеулі бала дені сау құрдастарымен тығыз байланыста болады,олармен белсенді әрекеттеседі және олармен қарым-қатынас жасайды,ол өзін басқалардан ерекше сезінуді тоқтатады. Ойын мүмкіндігі шектеулі бастауыш мектеп оқушыларына дене, адамгершілік, еңбек және эстетикалық тәрбие беру жүйесінде маңызды орын алады. Ойын мүмкіндігі шектеулі балалар үшін жалпы мектептегі құрдастарына қарағанда маңызды.
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫ
ЗҒА РАҚМЕТ!
11 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫ ЗҒА РАҚМЕТ!