Инклюзивті білім беру

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Инклюзивті білім беру

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстанда ЕБҚ бар балаларға «денсаулығына байланысты білім алуда тұрақты немесе уақытша қиындықтарға тап болған және арнайы,жалпы білім беретін оқу жоспарлары мен қосымша білім берудің білім беру бағдарламаларын қажет ететін» балалар жатады
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Бастауыш білім берудің басымдықтары: инклюзивті білім беру Қырғызсай орта мектебі КММ-сі бастауыш сынып мұға

#1 слайд
Бастауыш білім берудің басымдықтары: инклюзивті білім беру Қырғызсай орта мектебі КММ-сі бастауыш сынып мұғалімі Мурасилова Гульнара Еламановна 2022-2023 оқу жылы

1 слайд

Бастауыш білім берудің басымдықтары: инклюзивті білім беру Қырғызсай орта мектебі КММ-сі бастауыш сынып мұғалімі Мурасилова Гульнара Еламановна 2022-2023 оқу жылы

Инклюзия дегеніміз – (ЕБҚ)ерекше білім беруді қажет ететін оқушы.

#2 слайд
Инклюзия дегеніміз – (ЕБҚ)ерекше білім беруді қажет ететін оқушы. Мақсаты: 1.Бағдарламаның түйінді идеяларының өзектілігін анықтау. 2. Бастауыш білім берудің басымдықтарын қарастыру. 3.Жаһандық құзіреттілік,сауаттылық,инклюзивті білім беру маңыздылығын бағалау Күтілетін нәтижелер:1.бағдарламаның өзектілігін және түйінді идеяларының оқу мен оқыту тәжірибесі үшін маңыздылығын анықтайды. 2.Бастауыш білім берудің басымдықтарын талдайды. 3.Білім беру жүйесіне қойылатын қазіргі заманғы талаптарға сәйкес жаһандық құзіреттерді дамытады.

2 слайд

Инклюзия дегеніміз – (ЕБҚ)ерекше білім беруді қажет ететін оқушы. Мақсаты: 1.Бағдарламаның түйінді идеяларының өзектілігін анықтау. 2. Бастауыш білім берудің басымдықтарын қарастыру. 3.Жаһандық құзіреттілік,сауаттылық,инклюзивті білім беру маңыздылығын бағалау Күтілетін нәтижелер:1.бағдарламаның өзектілігін және түйінді идеяларының оқу мен оқыту тәжірибесі үшін маңыздылығын анықтайды. 2.Бастауыш білім берудің басымдықтарын талдайды. 3.Білім беру жүйесіне қойылатын қазіргі заманғы талаптарға сәйкес жаһандық құзіреттерді дамытады.

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды келесі топтарға бөледі: 1-топ.Психофизикалық дамуы бұзылған б

#3 слайд
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды келесі топтарға бөледі: 1-топ.Психофизикалық дамуы бұзылған балалар. (есту,көру,зият,сөйлеу,тірек-қимыл аппараты бұзылған,психикалық дамуы тежелген балалар.) 2-топ. Оқытудағы ерекше қиындықтары бар мінез –құлық пен эмоциялық проблемалары бар балалар. (зейіні қалыпты,ақыл –есі дұрыс балалар) 3-топ.Әлеуметтік психологиялық жағдайы,экономикалық,тілдік,мәдени себептерге байланысты ерекшеліктері бар балалар. (аз қамтылған отбасы,жағдайы төмен,қандастар,мигранттар,босқындар,маскүнем,нашақор) ЕБҚ бар оқушыларды мұндай топтарға бөлу мектептегі бірде-бір оқушыны назардан тыс қалдырмауға, оқудағы қиындықтардың себебін анықтауға мүмкіндік береді.

3 слайд

Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды келесі топтарға бөледі: 1-топ.Психофизикалық дамуы бұзылған балалар. (есту,көру,зият,сөйлеу,тірек-қимыл аппараты бұзылған,психикалық дамуы тежелген балалар.) 2-топ. Оқытудағы ерекше қиындықтары бар мінез –құлық пен эмоциялық проблемалары бар балалар. (зейіні қалыпты,ақыл –есі дұрыс балалар) 3-топ.Әлеуметтік психологиялық жағдайы,экономикалық,тілдік,мәдени себептерге байланысты ерекшеліктері бар балалар. (аз қамтылған отбасы,жағдайы төмен,қандастар,мигранттар,босқындар,маскүнем,нашақор) ЕБҚ бар оқушыларды мұндай топтарға бөлу мектептегі бірде-бір оқушыны назардан тыс қалдырмауға, оқудағы қиындықтардың себебін анықтауға мүмкіндік береді.

Қазақстанда ЕБҚ бар балаларға «денсаулығына байланысты білім алуда тұрақты немесе уақытша қиындықтарға тап

#4 слайд
Қазақстанда ЕБҚ бар балаларға «денсаулығына байланысты білім алуда тұрақты немесе уақытша қиындықтарға тап болған және арнайы,жалпы білім беретін оқу жоспарлары мен қосымша білім берудің білім беру бағдарламаларын қажет ететін» балалар жатады.

4 слайд

Қазақстанда ЕБҚ бар балаларға «денсаулығына байланысты білім алуда тұрақты немесе уақытша қиындықтарға тап болған және арнайы,жалпы білім беретін оқу жоспарлары мен қосымша білім берудің білім беру бағдарламаларын қажет ететін» балалар жатады.

Тілдік дағдыларды қалыптастырудағы қиындықтар Дислексия-оқу дағдыларының бұзылуымен байланысты,неврологиялық н

#5 слайд
Тілдік дағдыларды қалыптастырудағы қиындықтар Дислексия-оқу дағдыларының бұзылуымен байланысты,неврологиялық негіздегі оқу қабілетінің бұзылуы. Дисграфия-мидың қалыпты дамымауы,жете дамымауы немесе зақымдануы нәтижесінде жазу дағдыларының ішінара бұзылуы. Миопия-көздері жақсы көрмейтін балалар. Гипербелсенді балалар-энергиясының көптігінен бір орында байыз таппай,секіріп,жүгіріп,ұйқыға кеткенше дамылдауды білмейтін,қызығушылығы жылдам өзгеретін,өзгенің мазасын жиі алатын. Математикалық оқудағы қиындықтар Акалькулия- ми жартышарының басым бөлігіндегі жекелеген бөліктерінің зақымдануынан пайда болады. Дискалькулия- математикалық амалдарды орындаудағы өиындықтардан немесе толық қабілетсіздіктен байқалады.

5 слайд

Тілдік дағдыларды қалыптастырудағы қиындықтар Дислексия-оқу дағдыларының бұзылуымен байланысты,неврологиялық негіздегі оқу қабілетінің бұзылуы. Дисграфия-мидың қалыпты дамымауы,жете дамымауы немесе зақымдануы нәтижесінде жазу дағдыларының ішінара бұзылуы. Миопия-көздері жақсы көрмейтін балалар. Гипербелсенді балалар-энергиясының көптігінен бір орында байыз таппай,секіріп,жүгіріп,ұйқыға кеткенше дамылдауды білмейтін,қызығушылығы жылдам өзгеретін,өзгенің мазасын жиі алатын. Математикалық оқудағы қиындықтар Акалькулия- ми жартышарының басым бөлігіндегі жекелеген бөліктерінің зақымдануынан пайда болады. Дискалькулия- математикалық амалдарды орындаудағы өиындықтардан немесе толық қабілетсіздіктен байқалады.

Оқыту әдістері және сыныптағы ахуал Оқушыларды қалай ынталандыруға болады? Оқушылардың дербес жұмыс істеуіне

#6 слайд
Оқыту әдістері және сыныптағы ахуал Оқушыларды қалай ынталандыруға болады? Оқушылардың дербес жұмыс істеуіне қолдау көрсету Баланы басқа оқушылармен салыстырмау Оқыту нәтижесіне ғана емес,оқу процесіне назар аудару Қандай әрекеттер оқушының оқуға ынтасын төмендетуі мүмкін? Оқушылардың арасындағы жарыс Оқушылардың дағдыларын салыстыру Оқушылардың оқу нәтижелерін көпшілік алдында жариялау Ішкі мотивацияның орнына сыртқы мотивацияға баса назар аудару

6 слайд

Оқыту әдістері және сыныптағы ахуал Оқушыларды қалай ынталандыруға болады? Оқушылардың дербес жұмыс істеуіне қолдау көрсету Баланы басқа оқушылармен салыстырмау Оқыту нәтижесіне ғана емес,оқу процесіне назар аудару Қандай әрекеттер оқушының оқуға ынтасын төмендетуі мүмкін? Оқушылардың арасындағы жарыс Оқушылардың дағдыларын салыстыру Оқушылардың оқу нәтижелерін көпшілік алдында жариялау Ішкі мотивацияның орнына сыртқы мотивацияға баса назар аудару

Файл форматы:
pptx
24.03.2025
208
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі