Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру

#1 слайд
Бастауыш білім берудің басымдықтары:
инклюзивті білім беру
Қырғызсай орта мектебі КММ-сі
бастауыш сынып мұғалімі
Мурасилова Гульнара Еламановна
2022-2023 оқу жылы
1 слайд
Бастауыш білім берудің басымдықтары: инклюзивті білім беру Қырғызсай орта мектебі КММ-сі бастауыш сынып мұғалімі Мурасилова Гульнара Еламановна 2022-2023 оқу жылы
#2 слайд
Инклюзия дегеніміз – (ЕБҚ)ерекше білім беруді қажет ететін оқушы.
Мақсаты: 1.Бағдарламаның түйінді идеяларының өзектілігін анықтау.
2. Бастауыш білім берудің басымдықтарын қарастыру.
3.Жаһандық құзіреттілік,сауаттылық,инклюзивті білім беру маңыздылығын бағалау
Күтілетін нәтижелер:1.бағдарламаның өзектілігін және түйінді идеяларының оқу мен оқыту
тәжірибесі үшін маңыздылығын анықтайды.
2.Бастауыш білім берудің басымдықтарын талдайды.
3.Білім беру жүйесіне қойылатын қазіргі заманғы талаптарға сәйкес жаһандық
құзіреттерді дамытады.
2 слайд
Инклюзия дегеніміз – (ЕБҚ)ерекше білім беруді қажет ететін оқушы. Мақсаты: 1.Бағдарламаның түйінді идеяларының өзектілігін анықтау. 2. Бастауыш білім берудің басымдықтарын қарастыру. 3.Жаһандық құзіреттілік,сауаттылық,инклюзивті білім беру маңыздылығын бағалау Күтілетін нәтижелер:1.бағдарламаның өзектілігін және түйінді идеяларының оқу мен оқыту тәжірибесі үшін маңыздылығын анықтайды. 2.Бастауыш білім берудің басымдықтарын талдайды. 3.Білім беру жүйесіне қойылатын қазіргі заманғы талаптарға сәйкес жаһандық құзіреттерді дамытады.
#3 слайд
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды келесі топтарға бөледі:
1-топ.Психофизикалық дамуы бұзылған балалар.
(есту,көру,зият,сөйлеу,тірек-қимыл аппараты бұзылған,психикалық дамуы тежелген балалар.)
2-топ. Оқытудағы ерекше қиындықтары бар мінез –құлық пен эмоциялық проблемалары бар балалар.
(зейіні қалыпты,ақыл –есі дұрыс балалар)
3-топ.Әлеуметтік психологиялық жағдайы,экономикалық,тілдік,мәдени себептерге байланысты
ерекшеліктері бар балалар.
(аз қамтылған отбасы,жағдайы төмен,қандастар,мигранттар,босқындар,маскүнем,нашақор)
ЕБҚ бар оқушыларды мұндай топтарға бөлу мектептегі бірде-бір оқушыны назардан тыс қалдырмауға,
оқудағы қиындықтардың себебін анықтауға мүмкіндік береді.
3 слайд
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды келесі топтарға бөледі: 1-топ.Психофизикалық дамуы бұзылған балалар. (есту,көру,зият,сөйлеу,тірек-қимыл аппараты бұзылған,психикалық дамуы тежелген балалар.) 2-топ. Оқытудағы ерекше қиындықтары бар мінез –құлық пен эмоциялық проблемалары бар балалар. (зейіні қалыпты,ақыл –есі дұрыс балалар) 3-топ.Әлеуметтік психологиялық жағдайы,экономикалық,тілдік,мәдени себептерге байланысты ерекшеліктері бар балалар. (аз қамтылған отбасы,жағдайы төмен,қандастар,мигранттар,босқындар,маскүнем,нашақор) ЕБҚ бар оқушыларды мұндай топтарға бөлу мектептегі бірде-бір оқушыны назардан тыс қалдырмауға, оқудағы қиындықтардың себебін анықтауға мүмкіндік береді.
#4 слайд
Қазақстанда ЕБҚ бар балаларға
«денсаулығына байланысты білім алуда
тұрақты немесе уақытша қиындықтарға
тап болған және арнайы,жалпы білім
беретін оқу жоспарлары мен қосымша
білім берудің білім беру бағдарламаларын
қажет ететін» балалар жатады.
4 слайд
Қазақстанда ЕБҚ бар балаларға «денсаулығына байланысты білім алуда тұрақты немесе уақытша қиындықтарға тап болған және арнайы,жалпы білім беретін оқу жоспарлары мен қосымша білім берудің білім беру бағдарламаларын қажет ететін» балалар жатады.
#5 слайд
Тілдік дағдыларды қалыптастырудағы қиындықтар
Дислексия-оқу дағдыларының бұзылуымен байланысты,неврологиялық негіздегі оқу қабілетінің
бұзылуы.
Дисграфия-мидың қалыпты дамымауы,жете дамымауы немесе зақымдануы нәтижесінде жазу
дағдыларының ішінара бұзылуы.
Миопия-көздері жақсы көрмейтін балалар.
Гипербелсенді балалар-энергиясының көптігінен бір орында байыз таппай,секіріп,жүгіріп,ұйқыға
кеткенше дамылдауды білмейтін,қызығушылығы жылдам өзгеретін,өзгенің мазасын жиі алатын.
Математикалық оқудағы қиындықтар
Акалькулия- ми жартышарының басым бөлігіндегі жекелеген бөліктерінің зақымдануынан пайда болады.
Дискалькулия- математикалық амалдарды орындаудағы өиындықтардан немесе толық қабілетсіздіктен
байқалады.
5 слайд
Тілдік дағдыларды қалыптастырудағы қиындықтар Дислексия-оқу дағдыларының бұзылуымен байланысты,неврологиялық негіздегі оқу қабілетінің бұзылуы. Дисграфия-мидың қалыпты дамымауы,жете дамымауы немесе зақымдануы нәтижесінде жазу дағдыларының ішінара бұзылуы. Миопия-көздері жақсы көрмейтін балалар. Гипербелсенді балалар-энергиясының көптігінен бір орында байыз таппай,секіріп,жүгіріп,ұйқыға кеткенше дамылдауды білмейтін,қызығушылығы жылдам өзгеретін,өзгенің мазасын жиі алатын. Математикалық оқудағы қиындықтар Акалькулия- ми жартышарының басым бөлігіндегі жекелеген бөліктерінің зақымдануынан пайда болады. Дискалькулия- математикалық амалдарды орындаудағы өиындықтардан немесе толық қабілетсіздіктен байқалады.
#6 слайд
Оқыту әдістері және сыныптағы ахуал
Оқушыларды қалай ынталандыруға болады?
Оқушылардың дербес жұмыс істеуіне қолдау көрсету
Баланы басқа оқушылармен салыстырмау
Оқыту нәтижесіне ғана емес,оқу процесіне назар аудару
Қандай әрекеттер оқушының оқуға ынтасын төмендетуі мүмкін?
Оқушылардың арасындағы жарыс
Оқушылардың дағдыларын салыстыру
Оқушылардың оқу нәтижелерін көпшілік алдында жариялау
Ішкі мотивацияның орнына сыртқы мотивацияға баса назар аудару
6 слайд
Оқыту әдістері және сыныптағы ахуал Оқушыларды қалай ынталандыруға болады? Оқушылардың дербес жұмыс істеуіне қолдау көрсету Баланы басқа оқушылармен салыстырмау Оқыту нәтижесіне ғана емес,оқу процесіне назар аудару Қандай әрекеттер оқушының оқуға ынтасын төмендетуі мүмкін? Оқушылардың арасындағы жарыс Оқушылардың дағдыларын салыстыру Оқушылардың оқу нәтижелерін көпшілік алдында жариялау Ішкі мотивацияның орнына сыртқы мотивацияға баса назар аудару
шағым қалдыра аласыз













