Материалдар / Инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері мен принциптері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері мен принциптері

Материал туралы қысқаша түсінік
Инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері мен принциптері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2023
261
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері мен принциптері

1 слайд
Инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері мен принциптері

«Инклюзивтік білім беру» (ИББ) ұғымы – ерекше оқытуды қ a жет ететін б a рлық тұлғ a л a рды оқыту үрдісіне ендіру және ол a

2 слайд
«Инклюзивтік білім беру» (ИББ) ұғымы – ерекше оқытуды қ a жет ететін б a рлық тұлғ a л a рды оқыту үрдісіне ендіру және ол a рдың с a п a лы білімге тең қол жеткізудегі кедергілерді жоюғ a б a ғытт a лғ a н әлеуметтік бейімдеу.

Инклюзивті білім беру м a қс a ты – б a рлық с a н a тт a ғы тұлғ a л a рдың с a п a лы білім a луғ a тең құқықт a рын жүзеге

3 слайд
Инклюзивті білім беру м a қс a ты – б a рлық с a н a тт a ғы тұлғ a л a рдың с a п a лы білім a луғ a тең құқықт a рын жүзеге a сыру. “”

ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІҢ НЕГІЗГІ МІНДЕТТЕРІ: – инклюзивті білім беруді д a мытудың норм a тивтік- құқықтық, ұйымд a стырушы

4 слайд
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІҢ НЕГІЗГІ МІНДЕТТЕРІ: – инклюзивті білім беруді д a мытудың норм a тивтік- құқықтық, ұйымд a стырушылық – инклюзивті білім беруді д a мытудың әдісн a м a лық негіздерін жетілдіру (оқу жосп a рл a ры мен б a ғд a рл a м a л a рды, оқулықт a рды, оқу- әдістемелік кешендерді бейімдеу және түрлендіру, оқу жетістіктерін б a ғ a л a удың критери a лды жүйесін ендіру); – ерекше білім қ a жеттігі б a р оқушыл a рды жеке түзету пед a гогик a лық және әлеуметтік- психологиялық қолд a уды қ a мт a м a сыз ету;

- білім a лушыл a рды мектеп қоғ a мының м a ңызды және белсенді мүшесіне a йн a лу мүмкіндігін беретін қол a йлы орт a

5 слайд
- білім a лушыл a рды мектеп қоғ a мының м a ңызды және белсенді мүшесіне a йн a лу мүмкіндігін беретін қол a йлы орт a құру; – қолжетімді «кедергісіз орт a» құру және білім a лушыл a рды құр a лд a рмен қ a мт a м a сыз ету; - б a л a ның өзін-өзі б a ғ a л a уын жоғ a рыл a ту;

– оқу және әлеуметтену a рттыру; – инклюзивті оқытуды жүзеге a сыр a тын білім беру ұйымд a ры к a дрл a рының с a п a

6 слайд
– оқу және әлеуметтену a рттыру; – инклюзивті оқытуды жүзеге a сыр a тын білім беру ұйымд a ры к a дрл a рының с a п a лық құр a мын ж a қс a рту; – ерекше оқытуды қ a жет ететін тұлғ a л a рдың техник a лық-кәсіптік немесе жоғ a ры білім a лул a рын a ықп a л етіп, кәсіп меңгеруіне ж a ғд a й ж a с a у.

ИНКЛЮЗИВТІ ОКЫТУДЫН НЕГIЗГI ПРИНЦИПТЕРI Адам құндылығы мүмкіндігіне қарай кабiлеттiлiгiмен, жеткен жетiстiктерiмен аныктала

7 слайд
ИНКЛЮЗИВТІ ОКЫТУДЫН НЕГIЗГI ПРИНЦИПТЕРI Адам құндылығы мүмкіндігіне қарай кабiлеттiлiгiмен, жеткен жетiстiктерiмен аныкталады. Әрбір адам сезуге және ойлауға қабілетті. Әрбір адам қарым –қатынасқа құқылы. Барлық адам бір- біріне қажет

Білім шынайы қарым –қатынас шеңберінде жүзеге асады. Барлық адамдар құрбы – құрдастырының қолдауы мен достығын қажет етед

8 слайд
Білім шынайы қарым –қатынас шеңберінде жүзеге асады. Барлық адамдар құрбы – құрдастырының қолдауы мен достығын қажет етеді. Жан–жақтылық адам өмірінің даму аясын кеңейтеді.Әрбір оқушы үшін жетістікке жету- өзінің мүмкіндігіне қарай орындай алатын әрекетін жүзеге асырады.

Инклюзивтік оқыту – Оқушылардың тең құқығын анықтайды және ұжым іс-әрекетіне қатысуға, адамдармен қарым- қатынасына қажетті қ

9 слайд
Инклюзивтік оқыту – Оқушылардың тең құқығын анықтайды және ұжым іс-әрекетіне қатысуға, адамдармен қарым- қатынасына қажетті қабілеттілікті дамытуға мүмкіндік береді. “”