Материалдар / Инклюзивты білім беру жүйесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Инклюзивты білім беру жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Логопедия – сөйлеу тілінің кемістіктерін, оның бұзылу себептерін болдырмау жолдары, сонымен бірге осындай кемістіктерді әр түрлі жолдармен түзетіп жоюдың тәсілдерін зерттейтін арнайы педагогикалық ғылым
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2020
382
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Мектепке дейінгі ұйымда оқыту технологиялар "М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі" ҚМҚК Орындаған: Сатбекова Бал

1 слайд
Мектепке дейінгі ұйымда оқыту технологиялар "М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі" ҚМҚК Орындаған: Сатбекова Балжан Тобы: 45

Оқыту технологиялар – бұл білімнің басымды мақсаттарымен біріктірілген пәндер мен әдістемелердің : оқу – тәрбие процесін ұ

2 слайд
Оқыту технологиялар – бұл білімнің басымды мақсаттарымен біріктірілген пәндер мен әдістемелердің : оқу – тәрбие процесін ұйымдастырудың өзара ортақ тұжырымдамамен байланысқан міндеттерінің, мазмұнының , формалары мен әдістерінің күрделі және ашық жүйелері, мұнда әр позиция басқаларына әсер етіп, ақыр аяғында баланың дамуына жағымды жағдайлар жиынтығын құрайды

 Ойын арқылы оқыту технологиясы  Проблемалық оқыту технологиясы  Өздігінен даму технологиясы  Деңгейлеп саралап оқыту технол

3 слайд
 Ойын арқылы оқыту технологиясы  Проблемалық оқыту технологиясы  Өздігінен даму технологиясы  Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы-  Модульдік оқыту технологиясы  Дамыта оқыту технологиясы  Тәй- тәй технологиясы  Ақпараттық-коммуникативті технологияларҚазіргі таңда мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде қолданылатын педагогикалық технологиялар

Педагогикалық технологияға анықтама берген ғалымдардың бірін атап өтсек те болады.Олар: В.П.Беспалько, В.М.Монахов, В.М.Кларин,

4 слайд
Педагогикалық технологияға анықтама берген ғалымдардың бірін атап өтсек те болады.Олар: В.П.Беспалько, В.М.Монахов, В.М.Кларин, П.И.Третьчков, И.П.Сенновский, Г.А.Монахова, М.А.Чошанов т.б. өз еңбектерінде қарастырып өткен.

Ойын арқылы оқыту технологиясының мақсаты дидактикалық, тәрбиелік, дамытушылық, әлеуметтендірушілік мақсатқа жету. Ой

5 слайд
Ойын арқылы оқыту технологиясының мақсаты дидактикалық, тәрбиелік, дамытушылық, әлеуметтендірушілік мақсатқа жету. Ойын технологиясының ерекшелігі ойындық іс-әрекеттің психологиялық механизмі жеке бастың өзіндік талап-талғамдарына сүйенеді. Баланың бойындағы білімділік, танымдық, шығармашылық қасиеттерін аша түсуді көздейді.Ойын - балалар үшін оқу да, еңбек те. Ойын айналадағы дүниені танудың тәсілі.Сонымен қатар, ойын балаларға өмірде кездескен қиыншылықтарды жеңу жолын үйретіп қана қоймайды, олардың ұйымдастырушылық қабілеттерін де қалыптастырады. Ойын-әлеуметтік қызмет. Ол баланың жасына қарай өзін қоршаған ортаны танып білуге құштарлығын арттырады. Проблемалық оқыту технологиясы-баланы өз бетімен ізденуге үйрету, танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту. Яғни, балалардың белсенділігі арттыру, оқу материалына  баланы қызықтыратындай мәселе тудыру, бала материалды сезім мүшелері  арқылы ғана қабылдап қоймайды, білімге деген қажеттілігін қанағаттандыру мақсатында меңгереді, бала оқытуды өмірмен және еңбегімен байланыстырады.

Өздігінен даму технологиясы -бұл баланы жан-жақты дамыту, дербестікке тәрбиелеу, бала санасында нәрселер әлемі мен ойлау

6 слайд
Өздігінен даму технологиясы -бұл баланы жан-жақты дамыту, дербестікке тәрбиелеу, бала санасында нәрселер әлемі мен  ойлау әрекетінің бірігуі.мұнда оқыту бала дамуына сәйкес табиғи болуы керек, сонда ғана бала өзін дамыта алады.М.Монтесори педагогикасының түсіндіруінше баланың туғаннан азамат болғанға дейін барлық өмірі- оның еркіндігі мен дербестігінің дамуы болып табылады. Бұл технологияның ерекшелігі оқытудың бірыңғай бағдарламасы болмайды, әркім табиғат берген даму жолымен жүреді. Балабақшада сабақ болмайды әр күн жалпы жиыннан басталады және жиыннан кейін әркім өз еркімен қалаған жұмысымен айналысады. Әр баланың іс-әрекеті өз еңбегіне орай үлкендердің басқа бала тарапынан бағаланады. Мұндағы басты мәселе бала өзін-өзі бағалайды. Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы -білім, білік, дағдыны меңгерту болып табылады. Әр баланы қабілеті мен мүмкіндік деңгейіне қарай оқыту, балалардың әр түрлі топ ерекшеліктеріне сәйкес оқытуды бейімдеу, ыңғайлау.

Модульдік оқыту технологиясы- оқытудың тұтас технологиясынжобалау, алға қойған мақстқа жетуді көздейтін педагогикалық проц

7 слайд
Модульдік оқыту технологиясы- оқытудың тұтас технологиясынжобалау, алға қойған мақстқа жетуді көздейтін педагогикалық процесті ұйымдастыру, тәрбиешіге нәтижені талдап, түсіндіріп бере алатындай жүйені таңдау және құру.Балалармен жүргізілетін жұмыстарда кездесетін қиыншылықтардың алдын-алу және түзету жұмыстарының жүйесін құру. Тәй-тәй технологиясы – балалардың шығармашылық және интеллектуалдық қабілеттерін дамыту болып табылады. Міндеттері: Оқыту мен тәрбиелеудегі жеке тұлға ретінде қарау; Балалардың іс-әрекеттерді таңдау мүмкіндігі; Белсенділік және дамытушылық орталықтардың жеткілікті болуы, сонымен қатар отбасының оқу-тәрбие ісіне қатысы; Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттеріне шараларға бірлесіп қатысуы.

Дамыта оқыту технологиясы Негізін салушылар мен зерттеушілер: В.Давыдов, В.Занков, В.Эльконин, П.Эрдниев Мақсаты: Баланы

8 слайд
Дамыта оқыту технологиясы Негізін салушылар мен зерттеушілер:  В.Давыдов, В.Занков, В.Эльконин, П.Эрдниев      Мақсаты:  Баланың жалпы жан дүниесін және оның сезіміне әсер етіп логикалық ойлауын дамыту. Сөздік қоры мен сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. Дамыта оқытуда тәрбиешінің басты міндеті оқу материалдарын балаға дайын күйінде емес, баламен бірлесіп, жалпы іс-әрекетті ұйымдастыра отырып, алға қойған міндеттерді түсіндіру сөздік қоры мен тілдің арасындағы байланыстылыққа аса көңіл бөлу. Дамыта оқыту технологиясының балабақша жағдайында қолдануға болатын тиімді әдістері: 1.Ой толғаныс әдісі 2.Ассоциация әдісі 3.Салыстыру әдісі 4.Раунд-Робин әдісі 5.Топтастыру әдісі   Раунд-Робин әдісі.  Бұл әдіс өткен немесе жаңа тақырыпты бекіту үшін қолайлы тәсілдердің бірі. Мұнда әр бала берілген тақырып туралы не біледі. Бір сөйлем немесе сөз тіркесі арқылы бірінің айтқанын бірі қайталамай түгел айтып шығуы тиіс. Мыс: «Гүлдер» тақырыбында -Гүл өсімдік -Гүл әдемі -Гүлді жұлуға болмайды

Инновациясық технология - Инновациялық білім беру құралдарына: аудио-видео құралдар, компьютер, интерактивті тақта, интерн

9 слайд
Инновациясық технология - Инновациялық білім беру құралдарына: аудио-видео құралдар, компьютер, интерактивті тақта, интернет, компьютер – мультимедиялық құрал, электрондық оқулықтар мен оқу- әдістемелік кешен, инновациялық ақпараттық банк, инновациялық сайт және тағы басқалары жатады. Сондықтан да қазіргі таңда көптеген интерактивтік бағдарламалық бөлімдер, қозғалмалы объектілер құруға мүмкіндік беретін векторлық және графикалық жабдықтар көптеп шығып, қолданыс табуда. Осындай құралдардың бірі – мультимедиялық оқулықтарды балабақшада кеңінен пайдалану оқу іс-әрекеттерін жоғары дәрежеде жүзеге асыруға мүмкіндік туғызары анық. Бұл жағдайда тәрбиеші әр оқу іс-әрекеттерін  өткізер алдында жиі-жиі көрнекіліктер ауыстырмаған болар еді. Ал мультимедиялық оқулықтар арқылы тәрбиеші уақытты тиімді және ұтымды пайдаланары айқын.

Қазіргі уақытта ақпараттық-коммуникативті технологиялар мектепке дейінгі жастағы балаларға білім берудің ең тиімді құралы болып

10 слайд
Қазіргі уақытта ақпараттық-коммуникативті технологиялар мектепке дейінгі жастағы балаларға білім берудің ең тиімді құралы болып келе жатыр. АКТ – бұл сандық және коммуникациялық технологиялардың кеңінен таралған түрлері.  АКТ-ын пайдалану мектепке дейінгі жастағы балалардың сөйлеу әрекетінің мақсаттылығын дамытуға және жекелеп оқытуға мүмкіндік береді. Балабақша сабақтарында АКТ-ын пайдалану педагогқа бірден бірнеше педагогикалық міндеттерді орындауға мүмкіндік береді:  фонематикалық есту қабілетін дамытады;  лексикалық сөздік қорын дамытады;  қарапайым сөйлеу дағдыларын дамытады.

Қазіргі таңдағы білім беру инновациялық технология түрлері  1.Денсаулық сақтау технологиясы  2.Жобалы-іс шығармашылық техноло

11 слайд
Қазіргі таңдағы білім беру инновациялық технология түрлері  1.Денсаулық сақтау технологиясы  2.Жобалы-іс шығармашылық технологиясы  3.Зайцев технологиясы  4.Әуенді кесте технологиясы  5.Ақпараттық қатынастық технология  6.ТРИЗ технологиясы

Денсаулық сақтау технологиясы Денсаулық сақтау технологиясының негізгі мақсаты : Баланың денсаулығын нығайтуға, білім дағдыла

12 слайд
Денсаулық сақтау технологиясы   Денсаулық сақтау технологиясының негізгі мақсаты : Баланың денсаулығын нығайтуға, білім дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымдары баланың денсаулығы мен оның дене бітімінің қалыптасуына үлкен үлес қосады. Қазіргі таңда адамдардың даму жағдайында оның денсаулығын қалыптастыруда реттік жүйесіз мүмкін емес. Денсаулық сақтау педагогикалық технологиясы мына төмендегілермен тығыз байланыста болады:  -Мектепке дейінгі мекемелермен;  -Ондағы балалардың күнделікті қатынасуы;  -Тәрбиешілердің жұмыс бағдарламасы;  -Мектепке дейінгі ұйымдардағы іс-шаралар;  -Педагогтың кәсібі құзіреттілігі;  -Балалардың денсаулық көрсетілімі .

Жобалы-іс шығармашылық технологиясы Балабақшада баламен педагог бірлесіп жүргізеді. Яғни баланы тәрбиешімен бірге ізден

13 слайд
Жобалы-іс шығармашылық технологиясы Балабақшада баламен педагог бірлесіп жүргізеді. Яғни баланы тәрбиешімен бірге ізденуге,проблемелық іс-әрекетті жасай білуге үйрету, танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту. Балалардың белсенділігін арттыру, оқу материалына  баланы қызықтыратындай мәселе тудыру, бала материалды сезім мүшелері  арқылы ғана қабылдап қоймайды, білімге деген қажеттілігін қанағаттандыру мақсатында меңгереді, бала оқытуды өмірмен және еңбегімен байланыстырады. Жобалар бөлінеді:  Қатысушылар санына қарай  : жеке,екі адам, топпен.  Ұзақтығына қарай:  қысқа мерзім,орта және ұзақ мерзімдік.  Әдіс түрлері:  шығармашылық, ойын, зерттеу, хабарлама Тақырып бойынша:  баланың отбасын қатыстыру, табиғат, қоғам т.б           

Зайцев технологиясы Зайцев технологиясы бойынша оқыту бұл ойын арқылы оқыту.  Технологияның негізгі мақсаттары:  Мектепке дейі

14 слайд
Зайцев технологиясы Зайцев технологиясы бойынша оқыту бұл ойын арқылы оқыту.  Технологияның негізгі мақсаттары:  Мектепке дейінгі жастағы баланы санауға, оқуға үйрету;  Балаларға оқыту мен санаудың қатар жүргізілуі   арқылы дұрыс сөйлеу мәдениетін қалыптастыру;  Бүктеу арқылы оқыту;  Өлең айту арқылы оқыту;  Балаларды оқу арқылы жазуға үйрету;  Балалардың барлық есте сақтау түрлерін қолдану-дыбыстық, моторлық, кинестикалық, түстік дағдыларын қалыптастыру;  Көрнекіліктерді кеңінен пайдалану;  Баланың білімді барлық сезім мүшелерімен қабылдауы .

Әуенді кесте технологиясы «Әуенді кесте» технологиясы мектепке дейінгі (5-6,7 жастағы) ұйымдардың ересек және мектепалды дайынд

15 слайд
Әуенді кесте технологиясы «Әуенді кесте» технологиясы мектепке дейінгі (5-6,7 жастағы) ұйымдардың ересек және мектепалды дайындық топтарына сауат ашу және жазу негіздеріне арналған оқу құралы «Біз мектепке барамыз» бағдарламасы негізінде құрастырылған..

ТРИЗ — дің мақсаты — тек қана балалардың қиялын ғана емес, сонымен қатар шынайылықты түсініп жүйелі ойлауға, өзін — өзі тануға

16 слайд
ТРИЗ — дің мақсаты  — тек қана балалардың қиялын ғана емес, сонымен қатар шынайылықты түсініп жүйелі ойлауға, өзін — өзі тануға, қоршаған ортаның қиындығын байқауға және де өздерінің шағын қиындықтарын шешуге баулу болып табылады.  Тризшылардың ұраны  — “Барлығын айтуға болады!” Балалық шақтағы ТРИЗ-баланың ойлау процесімен, тілі, қиялы, есте сақтау қабілеті, зейінінің белсенді және бірлесіп дамуды тұспалдайтын ТРИЗ элементтерін және шығармашылық қиялды дамыту әдістері мен компьютерлік үйрету бағдарламаларын қолдану арқылы қоршаған орта туралы білімдерін кеңейтетін, игерген біліммен білікті өзіндік әрекет кезінде, көркем әдебиет, тілдік, ойын зерттеу, қатынас т.б әрекетте қолданатын адамның ойлауын дамытып тәрбиелеудің белгілі бір жүйесі.  ТРИЗ (ӨТШТ) технологиясын өткен ғасырдың 70 жылдары Г.С.Альтшулер ойлап тапқан. Мектепке дейінгі балаларға бейімделген ТРИЗ (ӨТШТ) технологиясы баланы шығармашылық тапсырмаларды орындауға үйретеді және оның бойында шығармашылық қажеттіліктерді дамыта отырып, оның қызығушылығына сүйене отырып шығармашылыққа баулиды. Триз технологиясы

Монтессори технологиясы Негізін қалаған: М.Монтессори Мақсаты: Балалардың қоршаған әлемге қызығушылығын туғызу және оны зер

17 слайд
Монтессори технологиясы Негізін қалаған:  М.Монтессори Мақсаты:  Балалардың қоршаған әлемге қызығушылығын туғызу және оны зерттеуге ұмтылдыру. Сауалдар қою және оларға жауап іздеу.

Мектепке дейінгі педагогика туғаннан 7 жасқа дейінгі балаларды қоғамдық тәрбие орындарында тәрбиелеу мен оқыту заңдылықтарын,

18 слайд
Мектепке дейінгі педагогика туғаннан 7 жасқа дейінгі балаларды қоғамдық тәрбие орындарында тәрбиелеу мен оқыту заңдылықтарын, әдіс – тәсілдерін қарастырып бағдарламасын жасайды, балалардың жасына қарай оның өзін екі кезеңге бөледі. Сол бөлінуіне сәйкес мектепке дейінгі кезеңнің алдындағы педагогика  мектепке дейінгі педагогика  деп аталады.  Мектеп педагогикасы  мектеп жасындағы балаларды оқыту, білім беру, тәрбиелеу, дамыту,қалыптастыру мәселелерін зерттейді. Педагогикалық зерттеу әдістері

 Педагогикалық зерттеу әдістері — бұл педагог-зерттеушілердің өз пәні жөніндегі білімдерді жинақтау және топтастыру үшін қол

19 слайд
 Педагогикалық зерттеу әдістері — бұл педагог-зерттеушілердің өз пәні жөніндегі білімдерді жинақтау және топтастыру үшін қолданатын жолдары мен тәсілдері. Әдістерді пайдалана отырып, зерттеуші тұлғаның тәрбие, оқу, білім, даму, қалыптасу үдерістері мен олардың нәтижелері жөніндегі деректерді қолына түсіреді. Білім топтастырудың көп әдістері бар. Олардың ішінде дәстүрлі (эмпирикалық) және жаңа (эксперименталды, теориялық) әдістер ажыралады .

 Бақылау  Эксперимент  Сұхбат  Әңгімелесу  Тест  Сұрақ жауап Педагогикалық зерттеу әдістері

20 слайд
 Бақылау  Эксперимент  Сұхбат  Әңгімелесу  Тест  Сұрақ жауап Педагогикалық зерттеу әдістері

 Топтағы зерттеу жұмыстары  Балаларды зерттеу түрлері  Ата-аналармен сұхбат  Әріптестермен сұрақ-жауап

21 слайд
 Топтағы зерттеу жұмыстары  Балаларды зерттеу түрлері  Ата-аналармен сұхбат  Әріптестермен сұрақ-жауап