1 слайд
Аудандық
семинар
Тақырыбы: «География пәнін оқытудағы
интербелсенді әдістердің тиімділігі»
Өткізген: Ш.Уәлиханов атындағы шағын орталықты орта мектебінің география пәні
мұғалімі: Н.А Батыргалиева
2 слайд
Мақсаты: География сабағында
интербелсенді әдістерді тиімді
пайдалану арқылы білім
алушылардың қызығушылығын
арттыру
“ ...Білімдіден не пайда, білгенін көпке айтпаса.
Үйреткеннен не пайда, қайырымы қайтпаса.
(халық даналығы )
3 слайд
Интерактивті («Inter» - бұл
өзара, «act» - әрекет) –
біреумен сұхбаттасу, әңгімелесу
немесе өзара әрекет ету
мағынасын білдіреді
4 слайд
Қатысушылардың қызығушылығын оятады.
Оқу үрдісіне белсенді қатысқандарды
мадақтайды.
Көңіл-күйге бағытталады.
Материалдардың тиімді игерілуіне мүмкіндік
береді.
Қатысушыларға көп қырлы әсер етеді.
Кері байланысты жүзеге асырады
(аудиторияның жауап беруі).
Қатысушыларда өзіндік пікір, қатынас
қалыптастырады.
Мінез-құлықтың өзгеруіне ықпал етеді. Интербелсенді оқыту әдістерінің
артықшылықтары қандай ?
5 слайд
•
қысқа дәріс
•
топтық жұмыс
•
визитерді шақыру
•
ой шабуылы (шабуыл)
•
имитация ойыны
•
рөлдік ойын
•
жағдайлық тапсырмаларды шешу
•
сарапшы топтардың пікірталасы
•
жоба жасау
•
сұрау * сұхбат * са х налау
•
жағдайларды ойнау
•
қатысушылардың рөлінде болу
•
триггерлік суреттерді талқылау
•
с ұрау–квиз (бақылау) және т.б. Оқытудың интербелсенді
әдістері және түрлері:
6 слайд
ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ КАРТА
Қалыптастырылатын дағдылар:
ақпаратты басқару;
өзін өзі басқару;
ойлау;
креативтілік.
Жалпы сипаттама
Ағаш тәріздес тармақтарды біріктіре отырып, ми ақпаратты қалай сақтаса, ол ақпараттар арасында байланыс
орнатылып, сосын құрылымдалған жағдайда оқыту анағұрлым тиімді болады. Тұжырымдамалық карталар
осыны көрсетеді, оны жоспарлау және бақылау құралы ретінде қолдануға болады. Олар визуалды және
кинестетикалық сияқты танымдық тәсілдер арқылы оқушыларды оқу үдерісіндегі байланыс туралы ойлануға
итермелейді. Бұл тәсіл оқушыларға мидың екі жартышарын да пайдалануға көмектеседі. Тұжырымдамалық
картаны жоспарлау үшін пайдаланған кезде тақырыптың талқылануына қарай, оларды толықтыруға және
кеңейтуге болады.
7 слайд
Оқу
мақсаты
11.5.1.2 -Қазақстан Республикасының геосаяси жағдайына кешенді баға
беру
Сабақ
тақырыбы
Қазақстанның геосаяси жағдайы
Сабақтың
мақсаты
Қазақстан Республикасының геосаяси жағдайына кешенді баға беру
Ойлау
дағдысы
Жоғары деңгей дағдысы
Бағалау
критерийл
ері:
Қазақстан Республикасының әлеуметтік, экономикалық, саяси -
географиялық жағдайына кешенді баға береді
Тапсырма
Берілген ресурс пен АҚТ мүмкіндігін пайдаланып, ҚР геосаяси жағдайына
SWOT талдау жасаңыздар
STRENGTHS
КҮШТІ ЖАҚТАРЫ
WEAKNESSES
ӘЛСІЗ ЖАҚТАРЫ
OPPORTUNITIES
МҮМКІНДІКТЕР
THREATS
ТӘУЕКЕЛДЕР / ҚАУІПТЕР
Дескриптор:
- ҚР геосаяси жағдайының күшті жақтарын талдайды
- Әлсіз жақтарын талдайды
- Мүмкіндіктеріне талдау жасайды
- Қауіпті жақтарына талдау жасайды.
SWOT талдау
8 слайд
Саяси
Экономикалық
ТехнологиялықӘлеуметтікPEST талдау
9 слайд
Жұптық әңгіме
Мақсаты :
Идеяларды құрастырып, белсенді тыңдап, бар ойын талқылауға
шоғырландыруға мүмкіндік береді. Жұптарды қолдану
оқушыларға сөйлеуге және үлкен топтарда өзін сенімсіз
сезінетін оқушыларға көмектесуге мүмкіндік береді.
Ұйымдастыру :
Талқылау кезінде басқа жұптармен қосылып талқылаудан сақтап
қалу үшін жұптар арасында аз да болса арақашықтық сақтаған
дұрыс әрі тиімді болмақ.
10 слайд
СҰРАҚТАР ШЕҢБЕРІ
Жалпы сипаттама
Бұл әдіс оқушылар бойында идея білдіру, тыңдау дағдыларын
дамытуға бағытталған, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру
арқылы оқыту жағдайларын теңестіруді көздейді.
Жұмыс алгоритмі
Бұл әдіс бойынша оқушылар кезектесіп сөз сөйлейді.
11 слайд
ҚҰНДЫЛЫҚТАР СПЕКТРІ
Мақсаты
Пікір білдіру, құндылықтарды көрсету, пікірлердің
айырмашылығын талқылау, қоғамдық талқылауға қатысу.
Сыныпты жоспарлау
Көзқарас, пікірлер ауқымын көрсету үшін екі жағында қарама-қарсы
пікірді білдіретін стрелкалары бар жіпті немесе бауды пайдаланыңыз.
Жұмыс алгоритмі
Оқушылар немесе оқушылардан құрылған топтар айтылған пікірмен
қаншалықты келісетіндігін айта отырып, оған қатысты өз ойларымен
бөліседі. Бұны жүзеге асырудың тәсілдері өте көп: оқушылардан
олардың өз пікірлерін көрсететін сызықтың нүктелеріне келіп тұруды
өтінуге болады немесе олар айтылғанды алдымен топ ішінде талқылайды
да, содан кейін топтан бір оқушы шығып өз тобының ұстанымын
түсіндіре отырып, тобының белгі/карточкасын сызықтың бойына
орналастырады. Бұл – бір сұрақтың әртүрлі жауаптарын салыстырып,
пікірлер арасындағы алшақтықты анықтауға арналған өте жақсы әдіс.
12 слайд
ҮШІНШІСІ АРТЫҚ
Қалыптастырылатын дағдылар:
ойлау, шешім қабылдау;
проблеманы шешу;
бірлескен жұмыс;
ақпаратты басқару.
Жалпы сипаттама
«Үшіншісі артық» – пайдалы әдіс, оны тақырыпты бастапқы
зерделеу кезінде немесе білімін бекіту тәсілі ретінде тақырыпты
талқылаудың кез келген бөлігінде қолдануға болады. Бұл әдіс
оқылатын салаға қарай оқушыларды сөздердің, сөйлемдердің,
идеялардың, адамдар мен заттардың сипаттамасы туралы
ойлануға итермелейді. Оқушылар осы заттардың арасындағы кез
келген қарым-қатынасты тереңірек түсініп, оларды тиісінше
жіктей білу үшін, олардың арасындағы ұқсастықтар мен
айырмашылықтарды анықтайды
13 слайд
Картамен жұмыс
14 слайд
15 слайд
Тапсырма: Берілген әдіс-тәсілдердің сабақта қолдануда нақты
екі тиімділігін атаңыздар
1-топ «Карточкалар иерархиясы»
2-топ «Бес сұрақ»
3-топ «Айналмалы бекет»
16 слайд
17 слайд
18 слайд
Кері байланыс
«Еңбегінің ел кәдесіне жарағанын сезіну-үлкен бақыт»
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз