2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Интерьерге арналған сәнді бұйымдар (2D/3D форматта). Құрал-жабдықтар мен материалдарды дайындау.

Интерьерге арналған сәнді бұйымдар (2D/3D форматта). Құрал-жабдықтар мен материалдарды дайындау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Интерьерге арналған сәндік бұйымды дайындау үшін заманауи және дәстүрлі емес материалдарды қолдану. Оны дайындауға арналған көркемдік материалдар мен әртүрлі техниканы үйлестіреді.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
01 Сәуір 2025
176
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ИНТЕРЬЕРГЕ АРНАЛҒАН СӘНДІ БҰЙЫМДАР (2D/3D ФОРМАТТА). ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР МЕН МАТЕРИАЛДАРДЫ ДАЙЫНДАУ . Оқытушы: Суниятова Гүлсезі

1 слайд
ИНТЕРЬЕРГЕ АРНАЛҒАН СӘНДІ БҰЙЫМДАР (2D/3D ФОРМАТТА). ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР МЕН МАТЕРИАЛДАРДЫ ДАЙЫНДАУ . Оқытушы: Суниятова Гүлсезім Азаматқызы

1 слайд

ИНТЕРЬЕРГЕ АРНАЛҒАН СӘНДІ БҰЙЫМДАР (2D/3D ФОРМАТТА). ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР МЕН МАТЕРИАЛДАРДЫ ДАЙЫНДАУ . Оқытушы: Суниятова Гүлсезім Азаматқызы

Сұрақтарға жауап беріңдер: •Материал таңдауға қандай факторлар әсер етті? •Таңдалған материал өңдеу барысында өзін қалай көрсет

2 слайд
Сұрақтарға жауап беріңдер: •Материал таңдауға қандай факторлар әсер етті? •Таңдалған материал өңдеу барысында өзін қалай көрсетеді, яғни бұйым жасау процесін жеңілдете ме, қиындата ма? •Бұйым бөліктері/бөлшектері/элементтері қандай тәсілмен біріктіріледі?

2 слайд

Сұрақтарға жауап беріңдер: •Материал таңдауға қандай факторлар әсер етті? •Таңдалған материал өңдеу барысында өзін қалай көрсетеді, яғни бұйым жасау процесін жеңілдете ме, қиындата ма? •Бұйым бөліктері/бөлшектері/элементтері қандай тәсілмен біріктіріледі?

Оқу мақсаты 8.1.6.2 бұйымды дайындау мен безендіру үшін заманауи және дәстүрлі емес материалдардың тиімді қолданылуын түсіне

3 слайд
Оқу мақсаты 8.1.6.2 бұйымды дайындау мен безендіру үшін заманауи және дәстүрлі емес материалдардың тиімді қолданылуын түсіне отырып өздігінен таңдау; 8.1.6.4 шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі технологиялар мен өнер материалдарын өз бетінше анықтау, таңдау және біріктіру. Сабақ мақсаты • интерьерге арналған сәндік бұйымды дайындау үшін заманауи және дәстүрлі емес материалдарды қолдану. •Оны дайындауға арналған көркемдік материалдар мен әртүрлі техниканы үйлестіреді.

3 слайд

Оқу мақсаты 8.1.6.2 бұйымды дайындау мен безендіру үшін заманауи және дәстүрлі емес материалдардың тиімді қолданылуын түсіне отырып өздігінен таңдау; 8.1.6.4 шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі технологиялар мен өнер материалдарын өз бетінше анықтау, таңдау және біріктіру. Сабақ мақсаты • интерьерге арналған сәндік бұйымды дайындау үшін заманауи және дәстүрлі емес материалдарды қолдану. •Оны дайындауға арналған көркемдік материалдар мен әртүрлі техниканы үйлестіреді.

Бағалау критерийлері Оқушы мақсатқа жетеді, егер: •сәндік бұйымды орналастыру үшін орын мен жай, интерьер стилін таңдайды; • сә

4 слайд
Бағалау критерийлері Оқушы мақсатқа жетеді, егер: •сәндік бұйымды орналастыру үшін орын мен жай, интерьер стилін таңдайды; • сәндік бұйым түрін анықтайды; •дайындауға арналған материалды таңдайды; •материалдардың түс үйлесімділігін таңдайды; •интерьерге арналған сәндік бұйым эскизін салады; •бұйым дайындауға арналған техниканы таңдайды.

4 слайд

Бағалау критерийлері Оқушы мақсатқа жетеді, егер: •сәндік бұйымды орналастыру үшін орын мен жай, интерьер стилін таңдайды; • сәндік бұйым түрін анықтайды; •дайындауға арналған материалды таңдайды; •материалдардың түс үйлесімділігін таңдайды; •интерьерге арналған сәндік бұйым эскизін салады; •бұйым дайындауға арналған техниканы таңдайды.

«Art Trash», «Art Dump»

5 слайд
«Art Trash», «Art Dump»

5 слайд

«Art Trash», «Art Dump»

6 слайд

6 слайд

Ассамбляж

7 слайд
Ассамбляж

7 слайд

Ассамбляж

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

Сұрақтарға жауап беріңдер: • Тұрғын үй интерьерін сәндеу үшін оларды таңдай отырып, материалдың қандай қасиеттерін ескеру қаже

18 слайд
Сұрақтарға жауап беріңдер: • Тұрғын үй интерьерін сәндеу үшін оларды таңдай отырып, материалдың қандай қасиеттерін ескеру қажет? • Интерьерді сәндеуге материалдың эстетикалық қасиеті қалай тиімді қолданылуы мүмкін?

18 слайд

Сұрақтарға жауап беріңдер: • Тұрғын үй интерьерін сәндеу үшін оларды таңдай отырып, материалдың қандай қасиеттерін ескеру қажет? • Интерьерді сәндеуге материалдың эстетикалық қасиеті қалай тиімді қолданылуы мүмкін?

Дайындау кезеңдері

19 слайд
Дайындау кезеңдері

19 слайд

Дайындау кезеңдері

Рефлексия: «Плюс-минус-қызықты» •«П» - «плюс» графасына сабақта ұнағанның барлығы жазылады, ақпараттар мен жұмыс формалары. •«

20 слайд
Рефлексия: «Плюс-минус-қызықты» •«П» - «плюс» графасына сабақта ұнағанның барлығы жазылады, ақпараттар мен жұмыс формалары. •«М» - «минус» графасына не ұнамағаны жазылады, оқушы көзқарасы бойынша оған қажет емес ақпараттар. •«Қ» - «қызықты» бөліміне сабақтағы қызықты жағдайларды, тағы нені білгісі келетінін және мұғалімге сұрағын жазады. Плюс Минус Қызықты

20 слайд

Рефлексия: «Плюс-минус-қызықты» •«П» - «плюс» графасына сабақта ұнағанның барлығы жазылады, ақпараттар мен жұмыс формалары. •«М» - «минус» графасына не ұнамағаны жазылады, оқушы көзқарасы бойынша оған қажет емес ақпараттар. •«Қ» - «қызықты» бөліміне сабақтағы қызықты жағдайларды, тағы нені білгісі келетінін және мұғалімге сұрағын жазады. Плюс Минус Қызықты

Министірлікпен келісілген курстар тізімі