Интернеттен ақпарат іздеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1. Мұғалімнің рұқсатынсыз құрал - жабдықтарды орнынан
қозғауға, сымдарға, розеткаларға, штекерге тиісуге тыйым
салынады.
2. Мұғалімнің рұқсатынсыз компьютерлік сыныпқа кіруге және
одан шығуға болмайды
3. Мұғалімнің рұқсатынсыз сынып ішінде жүруге болмайды.
4. Дербес компьютерде су қолмен және су киіммен жұмыс істеуге
болмайды
5. Корпусы мен сымдардың бүтіндігі бұзылған (ашық) ДК - де
жұмыс істеуге тыйым салынады
6. Үстелге, ДК - дің жанына сөмке, портфель, кітап қоюға
болмайды. Үстелде тек қалам мен дәптер ғана жатуы тиіс
7. Пернетақта үстіне ештеңені қоюға болмайды
8. Компьютерлік сыныпта жүгіруге, ойнауға, жолдастарыңның
көңілін қажетсіз аударуға, бөгде жұмыстарды істеуге тыйым
салынады. ИНФОРМАТИКА
КАБИНЕТІНДЕГІ ҚАУІПСІЗДІК
ЕРЕЖЕЛЕРІ
1 слайд
1. Мұғалімнің рұқсатынсыз құрал - жабдықтарды орнынан қозғауға, сымдарға, розеткаларға, штекерге тиісуге тыйым салынады. 2. Мұғалімнің рұқсатынсыз компьютерлік сыныпқа кіруге және одан шығуға болмайды 3. Мұғалімнің рұқсатынсыз сынып ішінде жүруге болмайды. 4. Дербес компьютерде су қолмен және су киіммен жұмыс істеуге болмайды 5. Корпусы мен сымдардың бүтіндігі бұзылған (ашық) ДК - де жұмыс істеуге тыйым салынады 6. Үстелге, ДК - дің жанына сөмке, портфель, кітап қоюға болмайды. Үстелде тек қалам мен дәптер ғана жатуы тиіс 7. Пернетақта үстіне ештеңені қоюға болмайды 8. Компьютерлік сыныпта жүгіруге, ойнауға, жолдастарыңның көңілін қажетсіз аударуға, бөгде жұмыстарды істеуге тыйым салынады. ИНФОРМАТИКА КАБИНЕТІНДЕГІ ҚАУІПСІЗДІК ЕРЕЖЕЛЕРІ
2 слайд
І . Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасы
ІІІ. Ой шақыру-қызығушылықты
ояту кезеңі
IV . Жаңа білімді игеру
V . Бұл кімнің сөзі?...
V І . Сергіту кезеңі-”Кім жылдам” ойыны
V ІІ. “Ішіне-сыртына” стратегиясы
V ІІІ. Бекіту, бағалау
ІХ. Үйге тапсырма беру. Қорыту
2 слайд
І . Ұйымдастыру ІІ. Үй тапсырмасы ІІІ. Ой шақыру-қызығушылықты ояту кезеңі IV . Жаңа білімді игеру V . Бұл кімнің сөзі?... V І . Сергіту кезеңі-”Кім жылдам” ойыны V ІІ. “Ішіне-сыртына” стратегиясы V ІІІ. Бекіту, бағалау ІХ. Үйге тапсырма беру. Қорыту
3 слайд
Интернет серверлері.
•
Интернет дегеніміз нені білдіреді?
•
Интернетте қолданыла т ы н хаттама
тобы ?
•
Сервер дегеніміз не?
•
Электрондық почта….
•
IP-адрес дегеніміз не?
3 слайд
Интернет серверлері. • Интернет дегеніміз нені білдіреді? • Интернетте қолданыла т ы н хаттама тобы ? • Сервер дегеніміз не? • Электрондық почта…. • IP-адрес дегеніміз не?
4 слайд
« Біле бер, қанша білсең, - тағы тіле,
Жетерсің мұратыңа біле, біле».
Жүсіп Баласағұн
4 слайд
« Біле бер, қанша білсең, - тағы тіле, Жетерсің мұратыңа біле, біле». Жүсіп Баласағұн
5 слайд
ІІІ. Ой шақыру
Жасырылған сөзді табуЖасырылған сөзді табу
/блиц-сұрақтар арқылы//блиц-сұрақтар арқылы/
И Н Е
Т Р
Н
2
1 3 4 5
6
Е
Т7
8
5 слайд
ІІІ. Ой шақыру Жасырылған сөзді табуЖасырылған сөзді табу /блиц-сұрақтар арқылы//блиц-сұрақтар арқылы/ И Н Е Т Р Н 2 1 3 4 5 6 Е Т7 8
6 слайд
Оқушылардың Интернет туралы ойын
білу үшін ассоциация толтырайық .
Интернет
6 слайд
Оқушылардың Интернет туралы ойын білу үшін ассоциация толтырайық . Интернет
7 слайд
Ақпанның 22-сі
7 слайд
Ақпанның 22-сі
8 слайд
Мақсаты: Оқушыларға Интернет желілермен жұмыс жасау
технологияларының ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін игеруде көмек көрсету
және нақты жұмыс жасауды үйрету
А) Интернет желілердің құрылу және жұмыс істеу жолдары жөнінде
оқушыларға мағлұмат беру
Ә) Ақпараттық-коммуникациялық технологияның мүмкіндіктерін үйрету
арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру
Б) Интернет желілерін үйрету арқылы оқушылардың ақпараттық мәдениетін
қалыптастыру
Көрнекілік: компьютер, кітап-журналдар, тапсырмалар слайд арқылы
көрсетіледі
Сабақтың әдісі: сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолдану
Сабақтың түрі: тест технологиясын пайдалану
8 слайд
Мақсаты: Оқушыларға Интернет желілермен жұмыс жасау технологияларының ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін игеруде көмек көрсету және нақты жұмыс жасауды үйрету А) Интернет желілердің құрылу және жұмыс істеу жолдары жөнінде оқушыларға мағлұмат беру Ә) Ақпараттық-коммуникациялық технологияның мүмкіндіктерін үйрету арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру Б) Интернет желілерін үйрету арқылы оқушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру Көрнекілік: компьютер, кітап-журналдар, тапсырмалар слайд арқылы көрсетіледі Сабақтың әдісі: сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолдану Сабақтың түрі: тест технологиясын пайдалану
9 слайд
Бір немесе бірнеше мемлекеттің аумағында
орналасқан желілер ғаламдық деп аталады.
Интернет – миллиондаған компьютерлерді бір
алып желіге біріктіретін, ақпаратқа шексіз қол
жеткізу және түрлі амалдармен қатынас жасау
мүмкіндігін ұсынатын дүние жүзіндегі ең үлкен
және ең танымал желі. Жаңа түсініктер мен іс - әрекеттер тәсілін
қалыптастыру
9 слайд
Бір немесе бірнеше мемлекеттің аумағында орналасқан желілер ғаламдық деп аталады. Интернет – миллиондаған компьютерлерді бір алып желіге біріктіретін, ақпаратқа шексіз қол жеткізу және түрлі амалдармен қатынас жасау мүмкіндігін ұсынатын дүние жүзіндегі ең үлкен және ең танымал желі. Жаңа түсініктер мен іс - әрекеттер тәсілін қалыптастыру
10 слайд
W W W термині- World Wide Web/дүниежүзілік тор/
бұл дүние жүзілік ақпараттық жүйе, ақпаратты
серверлерде түйінделген құжаттардың жинағы. Web
қызметі-Интернеттегі барлық ақпараттармен мен
мультимедиалық ресурстарды сипаттайтын термин.
WWW авторлары — Женевадағы элементар
бөлшектер физикасының лаборатория қызметкерлері,
физиктер Том Бернс-ЛИ және Роберт Кайо.
10 слайд
W W W термині- World Wide Web/дүниежүзілік тор/ бұл дүние жүзілік ақпараттық жүйе, ақпаратты серверлерде түйінделген құжаттардың жинағы. Web қызметі-Интернеттегі барлық ақпараттармен мен мультимедиалық ресурстарды сипаттайтын термин. WWW авторлары — Женевадағы элементар бөлшектер физикасының лаборатория қызметкерлері, физиктер Том Бернс-ЛИ және Роберт Кайо.
11 слайд
Internet Explorer броузерінің мүмкіндіктері:
Түрлі терезелерде бір мезгілде ашылған
құжаттарды қарау;
Бұрын қаралған құжаттарды жылдам экранға
шығаруды қамтамасыз ету;
Құжаттарды экранда бейнелеу режимін
басқару;
Электронды пошта қызметін қолдау;
Құжаттарды магнитті тасушыда сақтау;
Ағымдағы Web- бетте ақпарат іздеу;
11 слайд
Internet Explorer броузерінің мүмкіндіктері: Түрлі терезелерде бір мезгілде ашылған құжаттарды қарау; Бұрын қаралған құжаттарды жылдам экранға шығаруды қамтамасыз ету; Құжаттарды экранда бейнелеу режимін басқару; Электронды пошта қызметін қолдау; Құжаттарды магнитті тасушыда сақтау; Ағымдағы Web- бетте ақпарат іздеу;
12 слайд
http:\\www.google.com — GOOGL, ақпараттық іздестіру жүйесі
1999 жылы қыркүйек айында ашылған.
http:\\www.yahoo.com — Yahoo — тез іздестіретін
анықтамалықтардың бірі. Ақпараттарды жеке сөздер
бойынша немесе классификатор бойынша іздеу мүмкіндігін
береді.
http:\\www.aport.ru — Апорт — ақпараттық іздестіру жүйесі
алдыңғы қатардағы іздестіру жүйесіне кіреді.
http:\\www.yandex.ru — Яндекс — ақпараттық іздестіру
жүйесі 1997 жылы ашылған. Бүгінгі күндері базадағы
индекстелінген құжаттар көлемі 33 милионға жуық.
http:\\www.rambler.ru — Rambler — іздестіру жүйесінде
Россияның және ТМД елдеріндегі серверлерде орналасқан
12 миллионға жуық мәліметтер индекстелінген. Өзекті сөз
бен қатар классификаторлар арқылы іздестіру мүмкіндігі
қарастырылған.
12 слайд
http:\\www.google.com — GOOGL, ақпараттық іздестіру жүйесі 1999 жылы қыркүйек айында ашылған. http:\\www.yahoo.com — Yahoo — тез іздестіретін анықтамалықтардың бірі. Ақпараттарды жеке сөздер бойынша немесе классификатор бойынша іздеу мүмкіндігін береді. http:\\www.aport.ru — Апорт — ақпараттық іздестіру жүйесі алдыңғы қатардағы іздестіру жүйесіне кіреді. http:\\www.yandex.ru — Яндекс — ақпараттық іздестіру жүйесі 1997 жылы ашылған. Бүгінгі күндері базадағы индекстелінген құжаттар көлемі 33 милионға жуық. http:\\www.rambler.ru — Rambler — іздестіру жүйесінде Россияның және ТМД елдеріндегі серверлерде орналасқан 12 миллионға жуық мәліметтер индекстелінген. Өзекті сөз бен қатар классификаторлар арқылы іздестіру мүмкіндігі қарастырылған.
13 слайд
Қазақстан Республикасының анықтамалық
іздестіру жүйелері
http:\\www.site.kz — «Весь WWW-Казахстан» —
Қазақстандық іздестіру порталы, ол Интернет әлеміндегі
жүздеген мың серверлер мен сайттарды табуда көмек береді.
Өзекті сөз бен қатар классификаторлар арқылы іздестіру
мүмкіндігі қарастырылған.
http://tabu.nursat.kz — TABU іздестіру жүйесі KZ
доменіндегі ресурстар мен қатар Қазақстаннан тысқары
жерлердегі еліміз туалы веб-парақтарды іздестіруге арналған.
Өзекті сөз бен қатар классификаторлар арқылы іздестіру
мүмкіндігі қарастырылған.
http://akolya.hypermart.net — қазақ тіліндегі,
ақпараттарды, веб-парақтарды іздестіруге болады. Өзекті сөз
арқылы іздестіру мүмкіндігі қарастырылған.
13 слайд
Қазақстан Республикасының анықтамалық іздестіру жүйелері http:\\www.site.kz — «Весь WWW-Казахстан» — Қазақстандық іздестіру порталы, ол Интернет әлеміндегі жүздеген мың серверлер мен сайттарды табуда көмек береді. Өзекті сөз бен қатар классификаторлар арқылы іздестіру мүмкіндігі қарастырылған. http://tabu.nursat.kz — TABU іздестіру жүйесі KZ доменіндегі ресурстар мен қатар Қазақстаннан тысқары жерлердегі еліміз туалы веб-парақтарды іздестіруге арналған. Өзекті сөз бен қатар классификаторлар арқылы іздестіру мүмкіндігі қарастырылған. http://akolya.hypermart.net — қазақ тіліндегі, ақпараттарды, веб-парақтарды іздестіруге болады. Өзекті сөз арқылы іздестіру мүмкіндігі қарастырылған.
14 слайд
WWW
ЖҮЙЕСІ ІЗДЕСТІРУ
ЖҮЙЕСІ MS INTERNET
EXPLORER
WWW мәні
Ақпарат түрі,
кеңейтілуі
туралы түсінік беру
Web құжатты қарауға
арналған
бағдарламалық
қолдау Оқушылардың
www. google.kz
www.rambler.ru
www.yahoo. с om
іздестіру жүйелері
туралы
түсініктерін
қалыптастыру Браузердің қызмет
мүмкіндіктерін
жіктеу
браузер
терезесімен
таныстыру
14 слайд
WWW ЖҮЙЕСІ ІЗДЕСТІРУ ЖҮЙЕСІ MS INTERNET EXPLORER WWW мәні Ақпарат түрі, кеңейтілуі туралы түсінік беру Web құжатты қарауға арналған бағдарламалық қолдау Оқушылардың www. google.kz www.rambler.ru www.yahoo. с om іздестіру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру Браузердің қызмет мүмкіндіктерін жіктеу браузер терезесімен таныстыру
15 слайд
«Интернет-ақпараттық магистраль»Б
ұ
л
к
і
м
н
і
ң
с
ө
з
і
?
Джон НеперАда Лавлейс
Блэз Паскаль Готфрид Вильгельм Лейбниц
Билл Гейтс
15 слайд
«Интернет-ақпараттық магистраль»Б ұ л к і м н і ң с ө з і ? Джон НеперАда Лавлейс Блэз Паскаль Готфрид Вильгельм Лейбниц Билл Гейтс
16 слайд
Билл және Microsoft фирмасы
•
1955 жылы қазан айында Сиэтледе
қарапайым ұстаздар отбасында
дүниеге келді
Ол 13 жасында алғашқы программасын
жазып үлгерді.
1975 жылы Билл Гейтс және Пол Аллен
бірігіп, университет бітірулеріне 2
жыл қалғанда Microsoft деп аталатын
фирма ашты. Алғашында Билл
программа құрып, көп ізденсе,
кейіннен басқа әдіс ойлап тапты. Ол
программасымен авторларды да қоса
фирманы сатып алды. Осылайша
Microsoft империясы пайда болды. Т
а
р
и
х
д
ө
ң
г
е
л
е
г
і
Т
а
р
и
х
д
ө
ң
г
е
л
е
г
іБилл Гейтс
(1955 жыл)
16 слайд
Билл және Microsoft фирмасы • 1955 жылы қазан айында Сиэтледе қарапайым ұстаздар отбасында дүниеге келді Ол 13 жасында алғашқы программасын жазып үлгерді. 1975 жылы Билл Гейтс және Пол Аллен бірігіп, университет бітірулеріне 2 жыл қалғанда Microsoft деп аталатын фирма ашты. Алғашында Билл программа құрып, көп ізденсе, кейіннен басқа әдіс ойлап тапты. Ол программасымен авторларды да қоса фирманы сатып алды. Осылайша Microsoft империясы пайда болды. Т а р и х д ө ң г е л е г і Т а р и х д ө ң г е л е г іБилл Гейтс (1955 жыл)
17 слайд
“ Интернет- жаңа білім негізі ”Практикалық тапсырмалар
1. www. Mail.ru сайтынан Атыраудағы бүгінгі ауа
–райының болжауын
біліп ал.
2.www.google. kz cайтынан Қазақстан тарихы
пәнінен тест ізде.
3.http://www.tarbie.kz/ cайтына кіріп, математика
пәнінен олимпиада материалдарын ізде.
4. www.yandex. kz сайтына кіріп өз еліміздің
табиғаты жөнінде ақпараттар тап.
17 слайд
“ Интернет- жаңа білім негізі ”Практикалық тапсырмалар 1. www. Mail.ru сайтынан Атыраудағы бүгінгі ауа –райының болжауын біліп ал. 2.www.google. kz cайтынан Қазақстан тарихы пәнінен тест ізде. 3.http://www.tarbie.kz/ cайтына кіріп, математика пәнінен олимпиада материалдарын ізде. 4. www.yandex. kz сайтына кіріп өз еліміздің табиғаты жөнінде ақпараттар тап.
18 слайд
http//www.yandex.ru/tdb/vtdbear.htm адресіндегі
vtdbear.htm мәтіні нені білдіреді Файл атынХаттаманы Web беті
Қапшық атын Компьютер
атын“ Кім жылдам” ойыны
Төменде тапсырмалары берілген . Берген жауаптарың дұрыс болса
фигура жасыл түске, ал дұрыс болмаса қызыл түске боялады.
18 слайд
http//www.yandex.ru/tdb/vtdbear.htm адресіндегі vtdbear.htm мәтіні нені білдіреді Файл атынХаттаманы Web беті Қапшық атын Компьютер атын“ Кім жылдам” ойыны Төменде тапсырмалары берілген . Берген жауаптарың дұрыс болса фигура жасыл түске, ал дұрыс болмаса қызыл түске боялады.
19 слайд
Графикалық файлдардың кеңейтілуі
html avi
mov midgif
19 слайд
Графикалық файлдардың кеңейтілуі html avi mov midgif
20 слайд
MS IE браузер мүмкіндігіне жатады
Құжаттарды
түрлендіру Бір мезгілде
бір тереземен
жұмыс істеу
Бұрын қаралған
құжатты кері
қарай алмму Ағымдағы
беттен
ақпарат
іздемеуЭлектронды
пошта
қызметін
пайдалану
20 слайд
MS IE браузер мүмкіндігіне жатады Құжаттарды түрлендіру Бір мезгілде бір тереземен жұмыс істеу Бұрын қаралған құжатты кері қарай алмму Ағымдағы беттен ақпарат іздемеуЭлектронды пошта қызметін пайдалану
21 слайд
1966 жылы жұмыс бастаған сайт
www.google.ruw w w . Y andex.ru
w w w .yahoo.com
www.ramblerr.ru
21 слайд
1966 жылы жұмыс бастаған сайт www.google.ruw w w . Y andex.ru w w w .yahoo.com www.ramblerr.ru
22 слайд
Мына сөздердің «Интернеттен ақпарат іздеу» деген
тақырыпқа қатысы бар деген сөздерді «ішіне», мүлде
қатысы жоқ дегендерді «сыртына» жазыңдар:
Веб құжат, URL , файлдық, информатика, принтер,
желілік қоршау, ресурс, амалдық жүйе, каталог, браузер,
компьютерлік вирус, детектор, интерфейс, күрделі
индекс, ревизорлар
Ішіне Сыртына
22 слайд
Мына сөздердің «Интернеттен ақпарат іздеу» деген тақырыпқа қатысы бар деген сөздерді «ішіне», мүлде қатысы жоқ дегендерді «сыртына» жазыңдар: Веб құжат, URL , файлдық, информатика, принтер, желілік қоршау, ресурс, амалдық жүйе, каталог, браузер, компьютерлік вирус, детектор, интерфейс, күрделі индекс, ревизорлар Ішіне Сыртына
23 слайд
Кері байланыс:
Ойды аяқта:
23 слайд
Кері байланыс: Ойды аяқта:
24 слайд
Бағалау
24 слайд
Бағалау
25 слайд
Үйге тапсырма
§ 17-18 оқу 218 - 237 бет
«Әлем мойындаған компьютерлік
желі» тақырыбында мәнжазба
дайындау
25 слайд
Үйге тапсырма § 17-18 оқу 218 - 237 бет «Әлем мойындаған компьютерлік желі» тақырыбында мәнжазба дайындау
26 слайд
І деңгей.
1. WEB құжаттармен жұмыс
2. ҰБТ-ға байланысты ақпараттар іздеу
3. Ізделінген нәтижені өз компьютеріңіз ге жүктеу
4. “ҰБТ туралы мәлімет” деген атпен сақтау
ІІ деңгей
1. Іздеу жүйесін жүкте
2. www.google.kz сайтын үй беті ретінде сақтап қой
3. Ақпараттық технологялар туралы мәлімет ізде
4. Мәліметті оқып, танысып, өз компьютерінде сызба
дайында
5. Жұмыс нәтижесін “11сынып” қапшығында сақта
26 слайд
І деңгей. 1. WEB құжаттармен жұмыс 2. ҰБТ-ға байланысты ақпараттар іздеу 3. Ізделінген нәтижені өз компьютеріңіз ге жүктеу 4. “ҰБТ туралы мәлімет” деген атпен сақтау ІІ деңгей 1. Іздеу жүйесін жүкте 2. www.google.kz сайтын үй беті ретінде сақтап қой 3. Ақпараттық технологялар туралы мәлімет ізде 4. Мәліметті оқып, танысып, өз компьютерінде сызба дайында 5. Жұмыс нәтижесін “11сынып” қапшығында сақта