Материалдар / Іс- әрекеттегі өзгерістер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Іс- әрекеттегі өзгерістер

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың өз ойын толық жеткізе алмауы, АКТ ны жақсы қолдана алмауы, жоғары деңгейлі сұрақ тарға нақты жауап бере алмауы; Қазақ тіліне тән дыбыстарды айта алмауы. Қазақша сөйлеу дағдыларының қалыптаспауы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қырқүйек 2021
298
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
МАНАПОВА ҰЛАН НАУРЫЗБЕКҚЫЗЫ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ Мәселе Сауалнама Тақырып Мақсаты м Күтілетін нәти

1 слайд
МАНАПОВА ҰЛАН НАУРЫЗБЕКҚЫЗЫ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ Мәселе Сауалнама Тақырып Мақсаты м Күтілетін нәтиж еІс әрекетті зерттеу нәтижесі және оның келешектегі мұғалім тәжірибесіне ықпалыВыготскийд ің “Бағбан өз бақшасында тек биыл жемісті жақсы берген ағашты ғана емес келесі жылы жеміс беруге мүмкіндігі бар ағаштарды қалай даярлап,баптаса, мұғалімде өз оқушысының бұрыннан қалыптасқан қабілетін дамыту мен шектелмеу ”

1 слайд

МАНАПОВА ҰЛАН НАУРЫЗБЕКҚЫЗЫ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ Мәселе Сауалнама Тақырып Мақсаты м Күтілетін нәтиж еІс әрекетті зерттеу нәтижесі және оның келешектегі мұғалім тәжірибесіне ықпалыВыготскийд ің “Бағбан өз бақшасында тек биыл жемісті жақсы берген ағашты ғана емес келесі жылы жеміс беруге мүмкіндігі бар ағаштарды қалай даярлап,баптаса, мұғалімде өз оқушысының бұрыннан қалыптасқан қабілетін дамыту мен шектелмеу ”

(Топтық жұмыс) Әр топ өз жыл мезгілін постерге түсіру. Күз” тақырыбына шағын шығарма жазуЫстық орындық” с

2 слайд
(Топтық жұмыс) Әр топ өз жыл мезгілін постерге түсіру. Күз” тақырыбына шағын шығарма жазуЫстық орындық” стратегиясы бойынша үй тапсырмасын сұрауДиалог. (Жұптық жұмыс) Берілген сөздерді сөз құрамына талдау. АКТ мен жұмыс Іс- әрекеттегі өзгерістер Табиғаттағы болып жатқан өзгерістер туралы шағын әңгіме жазу Тыңдап отырған үштік Ассоцация әдісіСыныпта жақсы атмосфера құру

2 слайд

(Топтық жұмыс) Әр топ өз жыл мезгілін постерге түсіру. Күз” тақырыбына шағын шығарма жазуЫстық орындық” стратегиясы бойынша үй тапсырмасын сұрауДиалог. (Жұптық жұмыс) Берілген сөздерді сөз құрамына талдау. АКТ мен жұмыс Іс- әрекеттегі өзгерістер Табиғаттағы болып жатқан өзгерістер туралы шағын әңгіме жазу Тыңдап отырған үштік Ассоцация әдісіСыныпта жақсы атмосфера құру

БАҒАЛАУ ип Смайликтер арқылы бағалау Бағалау парақшасы арқылы бағалауБағдаршамда р арқылы бағалау Жалаушылар арқылы бағала

3 слайд
БАҒАЛАУ ип Смайликтер арқылы бағалау Бағалау парақшасы арқылы бағалауБағдаршамда р арқылы бағалау Жалаушылар арқылы бағалау Екі жұлдыз,бір тілек

3 слайд

БАҒАЛАУ ип Смайликтер арқылы бағалау Бағалау парақшасы арқылы бағалауБағдаршамда р арқылы бағалау Жалаушылар арқылы бағалау Екі жұлдыз,бір тілек

ДЕРЕКТЕР ЖИНАУ Contents 1 Contents 2Ата аналардың, мұғалімдердің сабақ туралы пікірлері

4 слайд
ДЕРЕКТЕР ЖИНАУ Contents 1 Contents 2Ата аналардың, мұғалімдердің сабақ туралы пікірлері

4 слайд

ДЕРЕКТЕР ЖИНАУ Contents 1 Contents 2Ата аналардың, мұғалімдердің сабақ туралы пікірлері

Contents 1 Оқушылардың өз ойын толық жеткізе алмауы, АКТ ны жақсы қолдана алмауы, жоғары деңгейлі сұрақ тарға нақты жа

5 слайд
Contents 1 Оқушылардың өз ойын толық жеткізе алмауы, АКТ ны жақсы қолдана алмауы, жоғары деңгейлі сұрақ тарға нақты жауап бере алмауы; Қазақ тіліне тән дыбыстарды айта алмауы. Қазақша сөйлеу дағдыларының қалыптаспауы Оқушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастырдым. Өзге ұлт өкілдерінің сөйлеу тілін дамыттым . Сабақтарда топтық оқытуды пайдаландым, АКТ ны қолдануда оқушыларға бағыт- бағдар бердім, сабақ барысында түрткі болу және ашық, басқаға бағыттау сұрақтарын пайдаландым, Оқушыны бағалау арқылы ынталан дырдым. Кездескен қиыншылықт ар Шешу жолдары : Болашақт а Топтық жұмыс барысында оқушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастыру Топтық жұмыс барысында оқушылардың сөйлеу д ағдыларын қалыптастыру Болашақта оқушылармен топтық жұмысты жандан дыру Бағдарлама теориясын және курстан алған білімімді іс - тәжірибемде тиімді қолдану Тәжірибемде әріптес термен білімімді жетілдіру

5 слайд

Contents 1 Оқушылардың өз ойын толық жеткізе алмауы, АКТ ны жақсы қолдана алмауы, жоғары деңгейлі сұрақ тарға нақты жауап бере алмауы; Қазақ тіліне тән дыбыстарды айта алмауы. Қазақша сөйлеу дағдыларының қалыптаспауы Оқушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастырдым. Өзге ұлт өкілдерінің сөйлеу тілін дамыттым . Сабақтарда топтық оқытуды пайдаландым, АКТ ны қолдануда оқушыларға бағыт- бағдар бердім, сабақ барысында түрткі болу және ашық, басқаға бағыттау сұрақтарын пайдаландым, Оқушыны бағалау арқылы ынталан дырдым. Кездескен қиыншылықт ар Шешу жолдары : Болашақт а Топтық жұмыс барысында оқушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастыру Топтық жұмыс барысында оқушылардың сөйлеу д ағдыларын қалыптастыру Болашақта оқушылармен топтық жұмысты жандан дыру Бағдарлама теориясын және курстан алған білімімді іс - тәжірибемде тиімді қолдану Тәжірибемде әріптес термен білімімді жетілдіру