Материалдар / Іс -шара:"21 ғасыр математигі"

Іс -шара:"21 ғасыр математигі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі таңда оқушыларды халықтық педагоикамен қатар оқытудың жаңа технологияларын жетік меңгерту.Сол себепті оқушыларды сабақтан тыс іс-шараларға белсенді қатыстырып отыруымыз қажет. 11 сыныпты аяқтаған соң ҰБТ-ға баруы үшін математикалық сауаттылықтары да дами отыруы тиіс.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
445
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«ХХІ ғасырдың жас математигі» атты интеллектуалдық ойын 1

1 слайд
«ХХІ ғасырдың жас математигі» атты интеллектуалдық ойын 1

1 слайд

«ХХІ ғасырдың жас математигі» атты интеллектуалдық ойын 1

Мақсаты:  Аудандық Олимпиадаға оқушы дайындай отырып, математикалық ой-өрісін дамыту, білімді, дарынды, озық болуға тәр

2 слайд
Мақсаты:  Аудандық Олимпиадаға оқушы дайындай отырып, математикалық ой-өрісін дамыту, білімді, дарынды, озық болуға тәрбиелеу. 2

2 слайд

Мақсаты:  Аудандық Олимпиадаға оқушы дайындай отырып, математикалық ой-өрісін дамыту, білімді, дарынды, озық болуға тәрбиелеу. 2

3 ОЙЫН 5 БӨЛІМНЕН ТҰРАДЫ: І бөлім – «Бәйге» ІІ бөлім – «Тіл - өнер» ІІІ бөлім – «Дода» ІҮ бөлім – «Тапқырлық» Ү бөлім – «Жо

3 слайд
3 ОЙЫН 5 БӨЛІМНЕН ТҰРАДЫ: І бөлім – «Бәйге» ІІ бөлім – «Тіл - өнер» ІІІ бөлім – «Дода» ІҮ бөлім – «Тапқырлық» Ү бөлім – «Жорға»

3 слайд

3 ОЙЫН 5 БӨЛІМНЕН ТҰРАДЫ: І бөлім – «Бәйге» ІІ бөлім – «Тіл - өнер» ІІІ бөлім – «Дода» ІҮ бөлім – «Тапқырлық» Ү бөлім – «Жорға»

І бөлім «Бәйге» 4

4 слайд
І бөлім «Бәйге» 4

4 слайд

І бөлім «Бәйге» 4

“Бәй ге” сұрақ тары •Ге ом ет ри я сө зі гр ек ше де н ау да рғ ан да қа нд ай ұғ ы мд ы бі лд іре ді ? “Бәй ге”

5 слайд
“Бәй ге” сұрақ тары •Ге ом ет ри я сө зі гр ек ше де н ау да рғ ан да қа нд ай ұғ ы мд ы бі лд іре ді ? “Бәй ге” сұрақ тары •Ал ге бр а сө зі қа нд ай сө зд ен ш ық қа н? “Бәй ге” сұрақ тары •Па ра лл ел еп ип ед ті ң не ше қы ры , не ше жа ғы ба р? “Бәй ге” сұрақ тары •Ү ш бұ ры шт ың тө бе сі ме н қа рс ы жа тқ ан қа бы рғ ас ын ың ор та сы н қо са ты н ке сі нд і. “Бәй ге” сұрақ тары •Ш ең бе рд ің ең үл ке н хо рд ас ы “Бәй ге “ сұрақ тары •Қа й са н ба рл ық са нғ а қа лд ық сы з бө лі не ді ? 5

5 слайд

“Бәй ге” сұрақ тары •Ге ом ет ри я сө зі гр ек ше де н ау да рғ ан да қа нд ай ұғ ы мд ы бі лд іре ді ? “Бәй ге” сұрақ тары •Ал ге бр а сө зі қа нд ай сө зд ен ш ық қа н? “Бәй ге” сұрақ тары •Па ра лл ел еп ип ед ті ң не ше қы ры , не ше жа ғы ба р? “Бәй ге” сұрақ тары •Ү ш бұ ры шт ың тө бе сі ме н қа рс ы жа тқ ан қа бы рғ ас ын ың ор та сы н қо са ты н ке сі нд і. “Бәй ге” сұрақ тары •Ш ең бе рд ің ең үл ке н хо рд ас ы “Бәй ге “ сұрақ тары •Қа й са н ба рл ық са нғ а қа лд ық сы з бө лі не ді ? 5

2 ғасырда неше жыл бар? 2 ғасырда неше жыл бар? Бір нүктеден шығып, екі сәуледен құралатын геометриялық фигура. Кез – кел

6 слайд
2 ғасырда неше жыл бар? 2 ғасырда неше жыл бар? Бір нүктеден шығып, екі сәуледен құралатын геометриялық фигура. Кез – келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге болады? Қандай түзулердің ортақ нүктесі жоқ? Бұрышты өлшейтін құрал. Кез-келген барлық санға қалдықсыз бөлінетін сан? 6

6 слайд

2 ғасырда неше жыл бар? 2 ғасырда неше жыл бар? Бір нүктеден шығып, екі сәуледен құралатын геометриялық фигура. Кез – келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге болады? Қандай түзулердің ортақ нүктесі жоқ? Бұрышты өлшейтін құрал. Кез-келген барлық санға қалдықсыз бөлінетін сан? 6

Тік бұрыш неше градусқа тең? Екі нүкте арқылы неше түзу жүргізуге болады? Қандай өрнекті әріпті өрнек деп атайды? Коорди

7 слайд
Тік бұрыш неше градусқа тең? Екі нүкте арқылы неше түзу жүргізуге болады? Қандай өрнекті әріпті өрнек деп атайды? Координаталық жазықтықта неше ширек бар? Геометриялық жазықтықтағы денені зерттейтін бөлімі. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 7

7 слайд

Тік бұрыш неше градусқа тең? Екі нүкте арқылы неше түзу жүргізуге болады? Қандай өрнекті әріпті өрнек деп атайды? Координаталық жазықтықта неше ширек бар? Геометриялық жазықтықтағы денені зерттейтін бөлімі. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 7

ІІ бөлім «Тіл-өнер» 8

8 слайд
ІІ бөлім «Тіл-өнер» 8

8 слайд

ІІ бөлім «Тіл-өнер» 8

Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында. Түйеқұс таразыда бір аяғымен тұрғанда 12 кг. Тартады

9 слайд
Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында. Түйеқұс таразыда бір аяғымен тұрғанда 12 кг. Тартады. Ал егер екі аяғымен тұрса, қанша тартады? Өзі сөйлей білмейді, салған ізі сөйлейді. Отыз тістен шыққан сөз – неше рулы елге тарайды? Ел құлағы нешеу? Қабат-қабат қаттама, ақылың болса аттама сызғыш, линейка, a ruler қалам, ручка, pen он екі, двенадцать, tweive кітап, книга, book отыз, тридцать, soty елу, пятьдесят, Fivty 9

9 слайд

Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында. Түйеқұс таразыда бір аяғымен тұрғанда 12 кг. Тартады. Ал егер екі аяғымен тұрса, қанша тартады? Өзі сөйлей білмейді, салған ізі сөйлейді. Отыз тістен шыққан сөз – неше рулы елге тарайды? Ел құлағы нешеу? Қабат-қабат қаттама, ақылың болса аттама сызғыш, линейка, a ruler қалам, ручка, pen он екі, двенадцать, tweive кітап, книга, book отыз, тридцать, soty елу, пятьдесят, Fivty 9

ІІІ БӨЛІМ «ДОДА» 10

10 слайд
ІІІ БӨЛІМ «ДОДА» 10

10 слайд

ІІІ БӨЛІМ «ДОДА» 10

203040 203040 203040 203040 Қазақтың байырғы есептері «Ақбота» есептері «Кенгуру» есептері ВИКТОРИНАЛЫ

11 слайд
203040 203040 203040 203040 Қазақтың байырғы есептері «Ақбота» есептері «Кенгуру» есептері ВИКТОРИНАЛЫҚ СҰРАҚТАР 50 50 50 5 0 11

11 слайд

203040 203040 203040 203040 Қазақтың байырғы есептері «Ақбота» есептері «Кенгуру» есептері ВИКТОРИНАЛЫҚ СҰРАҚТАР 50 50 50 5 0 11

•Он-оннан сығы бар үш бала өзара асық ойнады. Ойыннан соң біріншісі екіншісіне қарап: •қанша асық ұттық – дейді ол. Онша

12 слайд
•Он-оннан сығы бар үш бала өзара асық ойнады. Ойыннан соң біріншісі екіншісіне қарап: •қанша асық ұттық – дейді ол. Онша көп ұтқыза қоймаппын, сегіз асығым қалыпты, - деді.Онда сендегі барлық асық менің ұтып алған асығыма тең екен, - дейді үшінші бала асықтарын түгендеп тұрып, •Ең көп асықтан ұтылған мен болдым, - дейді мұңайып бірінші бала. Ойыннан кейін кімде, неше асық? •Түйеқұс екі аяғымен тұрғанда бір пұт тартса, бір аяғымен тұрғанда қанша тартады? – деп атасы немересіне қарады. •Ұлу биіктігі 10м ағаштың басына шығуы керек. Ол күндіз 4 м. Жоғары көтеріледі, түнде 3 м. Төмен түседі. Неше күнде ұлу ағаштың басына шығады? •Сықырлаған арба үстінде келе жатқан екі жолаушының біреуі жолдың жартысын өткенде жолдың жолдың жартысы қалғанша ұйықтайды. Жолаушы жолдың қанша бөлігін ұйықтайды? 12 20 40 30 40 Қазақтың байырғы есептері

12 слайд

•Он-оннан сығы бар үш бала өзара асық ойнады. Ойыннан соң біріншісі екіншісіне қарап: •қанша асық ұттық – дейді ол. Онша көп ұтқыза қоймаппын, сегіз асығым қалыпты, - деді.Онда сендегі барлық асық менің ұтып алған асығыма тең екен, - дейді үшінші бала асықтарын түгендеп тұрып, •Ең көп асықтан ұтылған мен болдым, - дейді мұңайып бірінші бала. Ойыннан кейін кімде, неше асық? •Түйеқұс екі аяғымен тұрғанда бір пұт тартса, бір аяғымен тұрғанда қанша тартады? – деп атасы немересіне қарады. •Ұлу биіктігі 10м ағаштың басына шығуы керек. Ол күндіз 4 м. Жоғары көтеріледі, түнде 3 м. Төмен түседі. Неше күнде ұлу ағаштың басына шығады? •Сықырлаған арба үстінде келе жатқан екі жолаушының біреуі жолдың жартысын өткенде жолдың жолдың жартысы қалғанша ұйықтайды. Жолаушы жолдың қанша бөлігін ұйықтайды? 12 20 40 30 40 Қазақтың байырғы есептері

13 20 ұпай •Үш бала 17 бауырсақ жеді. Ең көп жегені Тимур. Аз дегенде Тимур неше бауырсақ жеген? •А) 5

13 слайд
13 20 ұпай •Үш бала 17 бауырсақ жеді. Ең көп жегені Тимур. Аз дегенде Тимур неше бауырсақ жеген? •А) 5 б) 9 с) 7 д) 8 •Оқушы кітаптың 0,3 бөлігін, кейін тағы да 0,1 бөлігін оқығандағы көлемі жарты кітаптан 18 бетке кем болып шықты. Кітапта неше бет болған? •А) 210 б) 200 с) 190 д) 180 40 ұпай •Үшбұрыш- тың екі қабырғасы- ның ұзындықта- ры 5 және 1, үшінші қабырғасы натурал санмен өрнектелсе қандай болады? •А) 4 б) 5 с) 6 д) 3 50 ұпай •Месопотамияда біздің эрамызға дейінгі 2005 жылда бір саны- α, он саны – β, ал алпыс саны - € таңбаларымен белгіленетін. Мысалы, 22 саны β β α α түрінде жазылатын. Сонда 124 саны қалай жазылады? •А) β €€ α α α α б) € € β β α α α α с) € β β α α α α д) € € α α α α 3 0 ұ п а й

13 слайд

13 20 ұпай •Үш бала 17 бауырсақ жеді. Ең көп жегені Тимур. Аз дегенде Тимур неше бауырсақ жеген? •А) 5 б) 9 с) 7 д) 8 •Оқушы кітаптың 0,3 бөлігін, кейін тағы да 0,1 бөлігін оқығандағы көлемі жарты кітаптан 18 бетке кем болып шықты. Кітапта неше бет болған? •А) 210 б) 200 с) 190 д) 180 40 ұпай •Үшбұрыш- тың екі қабырғасы- ның ұзындықта- ры 5 және 1, үшінші қабырғасы натурал санмен өрнектелсе қандай болады? •А) 4 б) 5 с) 6 д) 3 50 ұпай •Месопотамияда біздің эрамызға дейінгі 2005 жылда бір саны- α, он саны – β, ал алпыс саны - € таңбаларымен белгіленетін. Мысалы, 22 саны β β α α түрінде жазылатын. Сонда 124 саны қалай жазылады? •А) β €€ α α α α б) € € β β α α α α с) € β β α α α α д) € € α α α α 3 0 ұ п а й

14 «Кенгуру» есептері •А) 27 б) 28 с) 31 д) 33 е) 56 Қоян

14 слайд
14 «Кенгуру» есептері •А) 27 б) 28 с) 31 д) 33 е) 56 Қояндар жанұясының үш мүшесі барлығы 73 сәбізді жеп қойған. Әкесі шешесіне қарағанда 5 сәбізді артық жеген. Ал баласы Банни 12 сәбіз жеген, шешесі неше сәбіз жеген? •А) 6 б) 10 с) 16 д) 20 е) 32 Айдар қағаз парақты 5 рет бүктеді, сосын ол бүктеген қағазды тескен. Қағаз парақты қайта жазғанда неше тесік шығады? • А) 999 б) 99 9 с) (9 9 ) 9 д) 9 99 е) 99 9 Мына сандардың ең үлкені қайсысы? •А)1/5 б) 1/6 с)1/10 д) 1/12 е) 1/24 Компьютерлік вирус компьютерлік дискінің қандай да бір бөлігін зақымдайтыны белгілі. Бірінші күні ол дискінің ½ бөлігін зақымдаған, екінші күні зақымданбаған жерінің 1/3 бөлігін, үшінші күні қалған бөлігінің ¼ бөлігін, ал төртінші күні қалғанының 1/5. Дискінің қандай бөлігі зақымданбай қалған?

14 слайд

14 «Кенгуру» есептері •А) 27 б) 28 с) 31 д) 33 е) 56 Қояндар жанұясының үш мүшесі барлығы 73 сәбізді жеп қойған. Әкесі шешесіне қарағанда 5 сәбізді артық жеген. Ал баласы Банни 12 сәбіз жеген, шешесі неше сәбіз жеген? •А) 6 б) 10 с) 16 д) 20 е) 32 Айдар қағаз парақты 5 рет бүктеді, сосын ол бүктеген қағазды тескен. Қағаз парақты қайта жазғанда неше тесік шығады? • А) 999 б) 99 9 с) (9 9 ) 9 д) 9 99 е) 99 9 Мына сандардың ең үлкені қайсысы? •А)1/5 б) 1/6 с)1/10 д) 1/12 е) 1/24 Компьютерлік вирус компьютерлік дискінің қандай да бір бөлігін зақымдайтыны белгілі. Бірінші күні ол дискінің ½ бөлігін зақымдаған, екінші күні зақымданбаған жерінің 1/3 бөлігін, үшінші күні қалған бөлігінің ¼ бөлігін, ал төртінші күні қалғанының 1/5. Дискінің қандай бөлігі зақымданбай қалған?

15 Үш түйеқұс ұшып келе жатты. Аңшы олардың бірін атып алды. Олардың қаншасы қалды? Ұшақ А қаласынан В қаласына де

15 слайд
15 Үш түйеқұс ұшып келе жатты. Аңшы олардың бірін атып алды. Олардың қаншасы қалды? Ұшақ А қаласынан В қаласына дейін 1 сағ 20минут ұшады да, сол жолмен қайтарда 80 мин. Ұшты . Себебін түсіндір. Төрт дос бала мейрамханаға жиі барып, әрқашан бір үстелге отырады. Жалғастың әрқашан бір орынға отыра беретіні белгілі болса, достар неше түрлі тәсілмен үстелге отыра алады? 20 Тәрелкедегі 7 бауырсақтан 7 балаға бір-бірден және тәрелкеде бір бауырсақ қалатындай етіп қалай бөліп беруге болады? 30 4 0 5 0

15 слайд

15 Үш түйеқұс ұшып келе жатты. Аңшы олардың бірін атып алды. Олардың қаншасы қалды? Ұшақ А қаласынан В қаласына дейін 1 сағ 20минут ұшады да, сол жолмен қайтарда 80 мин. Ұшты . Себебін түсіндір. Төрт дос бала мейрамханаға жиі барып, әрқашан бір үстелге отырады. Жалғастың әрқашан бір орынға отыра беретіні белгілі болса, достар неше түрлі тәсілмен үстелге отыра алады? 20 Тәрелкедегі 7 бауырсақтан 7 балаға бір-бірден және тәрелкеде бір бауырсақ қалатындай етіп қалай бөліп беруге болады? 30 4 0 5 0

16 ҮІ бөлім “ Тапқырл ық”

16 слайд
16 ҮІ бөлім “ Тапқырл ық”

16 слайд

16 ҮІ бөлім “ Тапқырл ық”

17 Біздің үйдегі қабырға сағаты қоңыраулы, ол әрбір жарты сағатта 1 рет, толық сағат сайын сол уақытты көрсету санын

17 слайд
17 Біздің үйдегі қабырға сағаты қоңыраулы, ол әрбір жарты сағатта 1 рет, толық сағат сайын сол уақытты көрсету санына тең қоңырау соғады. Сонда ол тәулігіне неше рет қоңырау соғады? (1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12)*2+2 4*2=204

17 слайд

17 Біздің үйдегі қабырға сағаты қоңыраулы, ол әрбір жарты сағатта 1 рет, толық сағат сайын сол уақытты көрсету санына тең қоңырау соғады. Сонда ол тәулігіне неше рет қоңырау соғады? (1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12)*2+2 4*2=204

18

18 слайд
18

18 слайд

18

19 Шеңбер бойындағы кез – келген нүктені центрмен қосатын кесінді. Ортақ бөлгіші 1-ге тең сан. Алымы бөлімінен үлке

19 слайд
19 Шеңбер бойындағы кез – келген нүктені центрмен қосатын кесінді. Ортақ бөлгіші 1-ге тең сан. Алымы бөлімінен үлкен бөлшек Нәрселерді санағанда қолданылатын сан. 369 саны 3-ке бөліне ме? Қабырғасы 1-ге тең квадраттың ауданы неге тең? Дәлелденбейтін тұжырым не деп аталады? Бағытталған кесінді. Бір нүктеден бірдей қашықтықта жатқан нүктелер жиыны қалай аталады? ОХ осі қалай аталады? радиус өзара жай сан бұрыс бөлшек натурал сан иә 1 АКСИОМА вектор шеңбер абсцисса

19 слайд

19 Шеңбер бойындағы кез – келген нүктені центрмен қосатын кесінді. Ортақ бөлгіші 1-ге тең сан. Алымы бөлімінен үлкен бөлшек Нәрселерді санағанда қолданылатын сан. 369 саны 3-ке бөліне ме? Қабырғасы 1-ге тең квадраттың ауданы неге тең? Дәлелденбейтін тұжырым не деп аталады? Бағытталған кесінді. Бір нүктеден бірдей қашықтықта жатқан нүктелер жиыны қалай аталады? ОХ осі қалай аталады? радиус өзара жай сан бұрыс бөлшек натурал сан иә 1 АКСИОМА вектор шеңбер абсцисса

20

20 слайд
20

20 слайд

20

21 Көңіл бөліп бұл кешке Келгендерге көп рахмет. Шын сезінген көрерменге, Мың рахмет, мың рахмет!

21 слайд
21 Көңіл бөліп бұл кешке Келгендерге көп рахмет. Шын сезінген көрерменге, Мың рахмет, мың рахмет!

21 слайд

21 Көңіл бөліп бұл кешке Келгендерге көп рахмет. Шын сезінген көрерменге, Мың рахмет, мың рахмет!

22

22 слайд
22

22 слайд

22

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ