Материалдар / іс әрекетті зерттеу

іс әрекетті зерттеу

Материал туралы қысқаша түсінік
лессен стади іс әрекеті зерттеу Сабақты зерттеуге керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Желтоқсан 2020
531
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шымкент қаласы № 23 мектеп лицейі Каналиева Перизат Есиркеповна

1 слайд
Шымкент қаласы № 23 мектеп лицейі Каналиева Перизат Есиркеповна

1 слайд

Шымкент қаласы № 23 мектеп лицейі Каналиева Перизат Есиркеповна

Жоспар: • 1.Кіріспе: Іс-әрекетті зерттеуге қарай жасалатын бес қадам. • 2.Негізгі бөлім: Іс-әрекеттегі зерттеу (Le

2 слайд
Жоспар: • 1.Кіріспе:   Іс-әрекетті зерттеуге  қарай   жасалатын  бес  қадам. • 2.Негізгі  бөлім:   Іс-әрекеттегі  зерттеу  (Lesson   Study)-біздің  мектебімізде. • 3.Қорытынды:  Үдеріс.

2 слайд

Жоспар: • 1.Кіріспе:   Іс-әрекетті зерттеуге  қарай   жасалатын  бес  қадам. • 2.Негізгі  бөлім:   Іс-әрекеттегі  зерттеу  (Lesson   Study)-біздің  мектебімізде. • 3.Қорытынды:  Үдеріс.

1Кіріспе:Іс-әрекетті зерттеуге қарай жасалатын бес қадам • Іс-әрекеттегі зерттеу жүргізуге бағытталған бес қадамды негізге

3 слайд
1Кіріспе:Іс-әрекетті зерттеуге  қарай  жасалатын  бес   қадам • Іс-әрекеттегі зерттеу жүргізуге бағытталған бес қадамды негізге ала отырып, іс –әрекеттегі зерттеу жүргізу үшін негізгі бағыттар мен басымдылықтар анықталып, осы сыныптағы білім сапасын арттыру мақсатында төмендегідей жоспар құрылды. • 1. Іс-әрекеттегі зерттеуге арналған тақырыпты таңдауды негіздеу. • 2. Іс-тәжірибеге енгізілген өзгерістер және пайдаланылған дерек жинау әдістері. • 3. Тәжірибеге өзгерістерді енгізу. • 4. Іс-әрекеттегі зерттеу жүргізу үдерісіндегі шектеулер және бұдан кейінгі іс-тәжірибеге жасайтын ықпалы. • 5. Деректерді талдау, қорытындылау және оқытудағы келешек өзгерістерді жоспарлау

3 слайд

1Кіріспе:Іс-әрекетті зерттеуге  қарай  жасалатын  бес   қадам • Іс-әрекеттегі зерттеу жүргізуге бағытталған бес қадамды негізге ала отырып, іс –әрекеттегі зерттеу жүргізу үшін негізгі бағыттар мен басымдылықтар анықталып, осы сыныптағы білім сапасын арттыру мақсатында төмендегідей жоспар құрылды. • 1. Іс-әрекеттегі зерттеуге арналған тақырыпты таңдауды негіздеу. • 2. Іс-тәжірибеге енгізілген өзгерістер және пайдаланылған дерек жинау әдістері. • 3. Тәжірибеге өзгерістерді енгізу. • 4. Іс-әрекеттегі зерттеу жүргізу үдерісіндегі шектеулер және бұдан кейінгі іс-тәжірибеге жасайтын ықпалы. • 5. Деректерді талдау, қорытындылау және оқытудағы келешек өзгерістерді жоспарлау

Зерттеу жүргізудің 1 қадамы - зерттеуге арналған тақырыпты таңдауды негіздеу • Бұл үшін қыркүйек айында 3-11 сынып оқушы

4 слайд
Зерттеу жүргізудің 1 қадамы - зерттеуге арналған тақырыпты таңдауды негіздеу • Бұл үшін қыркүйек айында   3-11 сынып оқушыларының   сабақтарына   қатысып,оқу шылар мен ата-аналардан сауалнама алынып, мектеп психологтары мен бірігіп,   жеке оқушылардың мүмкіндіктері бақыланады.

4 слайд

Зерттеу жүргізудің 1 қадамы - зерттеуге арналған тақырыпты таңдауды негіздеу • Бұл үшін қыркүйек айында   3-11 сынып оқушыларының   сабақтарына   қатысып,оқу шылар мен ата-аналардан сауалнама алынып, мектеп психологтары мен бірігіп,   жеке оқушылардың мүмкіндіктері бақыланады.

2 қадам зерттеуді әзірлеу Дерек жинау үшін пән Мұғалімдермен, оқушылармен сауалнамалар жүргізіледі. Сауалнамалар қо

5 слайд
2 қадам зерттеуді әзірлеу Дерек жинау үшін пән Мұғалімдермен, оқушылармен сауалнамалар жүргізіледі. Сауалнамалар қорытындылары талданып, тақырып таңдауға негіз болады. Таңдалған тақырыпқа сай

5 слайд

2 қадам зерттеуді әзірлеу Дерек жинау үшін пән Мұғалімдермен, оқушылармен сауалнамалар жүргізіледі. Сауалнамалар қорытындылары талданып, тақырып таңдауға негіз болады. Таңдалған тақырыпқа сай

3 қадам тәжірибеге өзгерістерді енгізу үшін орта мерзімді жоспар бойынша тізбектелген 3 сабақ • жоспарланады.Сaбaқтap т

6 слайд
3 қадам тәжірибеге өзгерістерді енгізу   үшін орта мерзімді жоспар бойынша тізбектелген 3 сабақ • жоспарланады.Сaбaқтap топтaмaсында әpбip жетi модулді бip-бipiмен үйлесiм тaуып, ықпaлaдaстыpу.   Ең мaңыздысы осы қойылғaн мaқсaттapғa қол жеткiзуге бaғыттaлғaн нәтижеге негiзделуi. Әpбip модулдi оқытудa ықпaлдaстыpу жолындa құpылғaн жоспap бойыншa әp оқушы өз жұмысының нәтижесiн көpу үшiн, әp оқушыны нaзapдa ұстaу үшiн олapғa жaуaпкеpшiлiкке бaғыттaлғaн тaпсыpмaлap беpiлу кеpек. Әр сабақтан соң, «Мен не ұтам?» және «Оқушы не ұтады?» деген сұрақтарды естен шығармай , әр сабақ кезінде бағалау әдістерін қолданудағы оң нәтижелері   мен кездескен кедергілерді саралай отырып,одан әрі жетілдіру үшін қайта жоспарланады.

6 слайд

3 қадам тәжірибеге өзгерістерді енгізу   үшін орта мерзімді жоспар бойынша тізбектелген 3 сабақ • жоспарланады.Сaбaқтap топтaмaсында әpбip жетi модулді бip-бipiмен үйлесiм тaуып, ықпaлaдaстыpу.   Ең мaңыздысы осы қойылғaн мaқсaттapғa қол жеткiзуге бaғыттaлғaн нәтижеге негiзделуi. Әpбip модулдi оқытудa ықпaлдaстыpу жолындa құpылғaн жоспap бойыншa әp оқушы өз жұмысының нәтижесiн көpу үшiн, әp оқушыны нaзapдa ұстaу үшiн олapғa жaуaпкеpшiлiкке бaғыттaлғaн тaпсыpмaлap беpiлу кеpек. Әр сабақтан соң, «Мен не ұтам?» және «Оқушы не ұтады?» деген сұрақтарды естен шығармай , әр сабақ кезінде бағалау әдістерін қолданудағы оң нәтижелері   мен кездескен кедергілерді саралай отырып,одан әрі жетілдіру үшін қайта жоспарланады.

4 – қадам іс- әрекеттегі зерттеу жүргізу үдерісіндегі шектеулер мен бұдан кейінгі іс - тәжірибеге жасайтын ықпалы Әр сабақт

7 слайд
4 – қадам іс- әрекеттегі зерттеу жүргізу үдерісіндегі   шектеулер мен бұдан кейінгі іс - тәжірибеге жасайтын ықпалы Әр сабақтың жетістігі мен кездескен кедергілерді талқылап, алдағы уақытта нені ескеру қажет екеніне рефлексивтік есеп жазылып, нәтижесінде оқушылардың жеке даму аймағы анықталып, тапсырмалар мен әдіс- тәсілдер өзгертіледі.

7 слайд

4 – қадам іс- әрекеттегі зерттеу жүргізу үдерісіндегі   шектеулер мен бұдан кейінгі іс - тәжірибеге жасайтын ықпалы Әр сабақтың жетістігі мен кездескен кедергілерді талқылап, алдағы уақытта нені ескеру қажет екеніне рефлексивтік есеп жазылып, нәтижесінде оқушылардың жеке даму аймағы анықталып, тапсырмалар мен әдіс- тәсілдер өзгертіледі.

5 қадам • деректерді талдау , қорытындылау және оқытудағы келешек өзгерістерді жоспарлау.

8 слайд
5 қадам • деректерді талдау ,   қорытындылау және оқытудағы келешек өзгерістерді жоспарлау.

8 слайд

5 қадам • деректерді талдау ,   қорытындылау және оқытудағы келешек өзгерістерді жоспарлау.

2. Сабақ барысында : • - сабақ өту ; • - сабақты бақылау ; • - фото и видео съемка; •

9 слайд
2. Сабақ барысында : • - сабақ өту ; • - сабақты бақылау ; • - фото и видео съемка; • - кері байланыс ; • - рефлексия;

9 слайд

2. Сабақ барысында : • - сабақ өту ; • - сабақты бақылау ; • - фото и видео съемка; • - кері байланыс ; • - рефлексия;

Аналитикалық талдау • оқу жылында тобы апта сайын дүйсенбі күні директор жанында сағат 12 00-де І,ІІ,ІІІ де

10 слайд
Аналитикалық талдау •   оқу  жылында    тобы  апта  сайын  дүйсенбі   күні  директор  жанында  сағат  12  00-де  І,ІІ,ІІІ   деңгейлік  оқыған  мұғалімдер  жиналып,   апталық  жоспар  құрып,апталық  жоспар   шығарып  отырды. • Әр  жиналыста  әр  мұғалім  өзіне  тиісті   жұмысы  жайлы,тобындағы  мұғалімдердің  іс- әрекеті  туралы  мәлімет  жасап,беріп  отырды

10 слайд

Аналитикалық талдау •   оқу  жылында    тобы  апта  сайын  дүйсенбі   күні  директор  жанында  сағат  12  00-де  І,ІІ,ІІІ   деңгейлік  оқыған  мұғалімдер  жиналып,   апталық  жоспар  құрып,апталық  жоспар   шығарып  отырды. • Әр  жиналыста  әр  мұғалім  өзіне  тиісті   жұмысы  жайлы,тобындағы  мұғалімдердің  іс- әрекеті  туралы  мәлімет  жасап,беріп  отырды

Сабақтан кейінгі талдау • Сонымен, іс-әрекетті зерттеу сабағын өткізген соң, әр сабақтан соң, «Мен не ұтам?» жә

11 слайд
Сабақтан кейінгі  талдау • Сонымен,  іс-әрекетті  зерттеу  сабағын  өткізген   соң,  әр  сабақтан  соң,   «Мен  не  ұтам?»  және   «Оқушы  не  ұтады?»  деген      сұрақтарды   естен  шығармай  , әр  сабақ  кезінде  бағалау   әдістерін  қолданудағы  оң  нәтижелері  мен   кездескен  кедергілерді   саралай   отырып,одан  әрі  жетілдіру  үшін  қайта   жоспарланды.

11 слайд

Сабақтан кейінгі  талдау • Сонымен,  іс-әрекетті  зерттеу  сабағын  өткізген   соң,  әр  сабақтан  соң,   «Мен  не  ұтам?»  және   «Оқушы  не  ұтады?»  деген      сұрақтарды   естен  шығармай  , әр  сабақ  кезінде  бағалау   әдістерін  қолданудағы  оң  нәтижелері  мен   кездескен  кедергілерді   саралай   отырып,одан  әрі  жетілдіру  үшін  қайта   жоспарланды.

Іс әрекетті зерттеу • Әр сабақтың жетістігі мен кездескен кедергілерді талқылап, алдағы уақытта нені ескеру

12 слайд
Іс әрекетті   зерттеу   • Әр  сабақтың  жетістігі  мен  кездескен   кедергілерді  талқылап,  алдағы  уақытта  нені   ескеру  қажет  екеніне  рефлексивтік  есеп   жазылып,  нәтижесінде  оқушылардың  жеке   даму  аймағы  анықталып,  тапсырмалар  мен   әдіс-тәсілдер  өзгертілді. 

12 слайд

Іс әрекетті   зерттеу   • Әр  сабақтың  жетістігі  мен  кездескен   кедергілерді  талқылап,  алдағы  уақытта  нені   ескеру  қажет  екеніне  рефлексивтік  есеп   жазылып,  нәтижесінде  оқушылардың  жеке   даму  аймағы  анықталып,  тапсырмалар  мен   әдіс-тәсілдер  өзгертілді. 

3.Қорытынды: Үдеріс • Іс-әрекетті жоспарлау( Lesson Study) тәсілі бастапқы кезеңде оны бірлесіп егжей-тегжейлі жоспарла

13 слайд
3.Қорытынды: Үдеріс • Іс-әрекетті жоспарлау( Lesson Study)   тәсілі бастапқы   кезеңде  оны  бірлесіп  егжей-тегжейлі  жоспарлауды   көздейді.  Содан  соң  топтың  бір  мүшесі  зерттеу   сабағын  өткізеді,  ал  қалған  мүшелері  –  қадағалайды.   Оқушылардың  оқу  үдерісіне  қатысты  барлық   нәтижелерді  бүкіл  топ  мүшелері  зерттеу  сабағы   аяқталғаннан  кейін  бірден  жүйелейді  және  талдайды,   содан  кейін  Lesson  Study-дің  анағұрлым  тиімділігін   қамтамасыз  ету  үшін  оқу  үдерісінде  алынған   нәтижелерді  есепке  ала  отырып,  бірлесе  жұмыс  қайта   жоспарланады

13 слайд

3.Қорытынды: Үдеріс • Іс-әрекетті жоспарлау( Lesson Study)   тәсілі бастапқы   кезеңде  оны  бірлесіп  егжей-тегжейлі  жоспарлауды   көздейді.  Содан  соң  топтың  бір  мүшесі  зерттеу   сабағын  өткізеді,  ал  қалған  мүшелері  –  қадағалайды.   Оқушылардың  оқу  үдерісіне  қатысты  барлық   нәтижелерді  бүкіл  топ  мүшелері  зерттеу  сабағы   аяқталғаннан  кейін  бірден  жүйелейді  және  талдайды,   содан  кейін  Lesson  Study-дің  анағұрлым  тиімділігін   қамтамасыз  ету  үшін  оқу  үдерісінде  алынған   нәтижелерді  есепке  ала  отырып,  бірлесе  жұмыс  қайта   жоспарланады

Іс-әрекетті зерттеу ( Lesson Study • Іс-әрекетті зерттеу ( Lesson Study ) тобы оның жұмысының нәтижелілігін қамтам

14 слайд
Іс-әрекетті зерттеу (   Lesson Study • Іс-әрекетті зерттеу (   Lesson  Study  ) тобы   оның  жұмысының  нәтижелілігін   қамтамасыз  ететін  ережелер  жүйесін   келісті,  үдеріс  барысында  барлық  мүшелер   бір-бірімен  сыйластық  қарым-қатынаста   болды

14 слайд

Іс-әрекетті зерттеу (   Lesson Study • Іс-әрекетті зерттеу (   Lesson  Study  ) тобы   оның  жұмысының  нәтижелілігін   қамтамасыз  ететін  ережелер  жүйесін   келісті,  үдеріс  барысында  барлық  мүшелер   бір-бірімен  сыйластық  қарым-қатынаста   болды

Іс әрекетті зерттеу • Топ зерттеудің сұрақ түрінде ресімделген түйінді идеяларын келісті және нені, кімді оқыту

15 слайд
Іс әрекетті   зерттеу   • Топ  зерттеудің  сұрақ  түрінде  ресімделген   түйінді  идеяларын  келісті  және  нені, кімді оқытуды  анықтады,  мәселен,  «Олардың   оқуын  жақсарту  үшін    мүмкіндіктерін   анағұрлым  тиімді  пайдалануға  қалай   үйрете  аламыз».

15 слайд

Іс әрекетті   зерттеу   • Топ  зерттеудің  сұрақ  түрінде  ресімделген   түйінді  идеяларын  келісті  және  нені, кімді оқытуды  анықтады,  мәселен,  «Олардың   оқуын  жақсарту  үшін    мүмкіндіктерін   анағұрлым  тиімді  пайдалануға  қалай   үйрете  аламыз».

Іс әрекетті зерттеу • Топ мүшелері зерттеудің түйінді идеяларына қатысты жауап табу үшін әдебиеттерді зерделед

16 слайд
Іс  әрекетті   зерттеу • Топ  мүшелері  зерттеудің  түйінді   идеяларына  қатысты  жауап  табу  үшін   әдебиеттерді  зерделеді  және  жоспарлау   кезінде  оларды  пайдалану  үшін   нәтижелерін  қорытты

16 слайд

Іс  әрекетті   зерттеу • Топ  мүшелері  зерттеудің  түйінді   идеяларына  қатысты  жауап  табу  үшін   әдебиеттерді  зерделеді  және  жоспарлау   кезінде  оларды  пайдалану  үшін   нәтижелерін  қорытты

Іс әрекетті зерттеу • Топ зерттеу сабағын «зерттелетін оқушылардың» меңгеруіне ерекше назар аудара отырып, о

17 слайд
Іс  әрекетті   зерттеу   • Топ  зерттеу  сабағын  «зерттелетін   оқушылардың»  меңгеруіне  ерекше  назар   аудара  отырып,  оны  жоспарлады • Бір  мұғалім  зерттеу  сабағын  жүргізді,  осы   уақытта  басқалары  –  «зерттелетін  үш   оқушыға»  ерекше  көңіл  бөлу  арқылы   қадағалады  және  ескертпелерді  жазып   отырды

17 слайд

Іс  әрекетті   зерттеу   • Топ  зерттеу  сабағын  «зерттелетін   оқушылардың»  меңгеруіне  ерекше  назар   аудара  отырып,  оны  жоспарлады • Бір  мұғалім  зерттеу  сабағын  жүргізді,  осы   уақытта  басқалары  –  «зерттелетін  үш   оқушыға»  ерекше  көңіл  бөлу  арқылы   қадағалады  және  ескертпелерді  жазып   отырды

Іс әрекетті зерттеу • Мұғалімдер осы зерттеу сабағы туралы олардың пікірін түсіну үшін бірнеше оқушылармен

18 слайд
Іс  әрекетті   зерттеу   • Мұғалімдер  осы  зерттеу  сабағы  туралы   олардың  пікірін  түсіну  үшін  бірнеше   оқушылармен  сұхбат  жүргізді. • Топ  зерттеу  сабағы  аяқталысымен  бірден   талқылау  жүргізді.  Талқылау  белгіленген   құрылым  бойынша  жүрді:

18 слайд

Іс  әрекетті   зерттеу   • Мұғалімдер  осы  зерттеу  сабағы  туралы   олардың  пікірін  түсіну  үшін  бірнеше   оқушылармен  сұхбат  жүргізді. • Топ  зерттеу  сабағы  аяқталысымен  бірден   талқылау  жүргізді.  Талқылау  белгіленген   құрылым  бойынша  жүрді:

Іс әрекетті зерттеу • жоспарлау үдерісінде жасалған алдын ала болжамдармен салыстыра отырып, «зерттелетін оқу

19 слайд
Іс  әрекетті   зерттеу   • жоспарлау  үдерісінде  жасалған  алдын  ала   болжамдармен  салыстыра  отырып,   «зерттелетін  оқушылардың»  оқуын   қадағалау  және  болған   айырмашылықтардың  себебін  анықтау;

19 слайд

Іс  әрекетті   зерттеу   • жоспарлау  үдерісінде  жасалған  алдын  ала   болжамдармен  салыстыра  отырып,   «зерттелетін  оқушылардың»  оқуын   қадағалау  және  болған   айырмашылықтардың  себебін  анықтау;

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ