іс-әрекетті зерттеу жобасының презентациясы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
11
44
Сабақ тізбектеліп ұйымдастырылды
Жеті модуль ықпалдасқан
Оқу мақсаттары мен нәтижелері
нақты, шынайы
22
33
Басынан бастап алға ілгерілеуі
қамтамасыз етілді Тіл жүректің айтқанына көнсе,
жалған шықпайды
Тіл жүректің айтқанына көнсе,
жалған шықпайды
О
М
Ж
1 слайд
11 44 Сабақ тізбектеліп ұйымдастырылды Жеті модуль ықпалдасқан Оқу мақсаттары мен нәтижелері нақты, шынайы 22 33 Басынан бастап алға ілгерілеуі қамтамасыз етілді Тіл жүректің айтқанына көнсе, жалған шықпайды Тіл жүректің айтқанына көнсе, жалған шықпайды О М Ж
2 слайд
Text in
here
Text in
here
Text in
here
Айла алтау,
Ақыл жетеу.
Айла мен ақыл қосылса,
Алдырмайтын екеу.
Қызығушылығын ояту кезеңі
Болжау кестесі, Тірек сөздер, Венн диаграммасы, Т кестесі, бір айналым
күнделік, Блум таксаномиясы, Миға шабуыл, Топтастыру,
Мағынаны тану кезеңі
Т кестесі, Пікір - талас, Аквариум, İNSERT, RAFT, ДЖИК СО, Куббизм,
Геометриялық фигуралар, Бір айналым сұхбат, Түртіп алу, Жұпта
талқылау, Бағытталған оқу, Талдау картасы, Топтастыру
Ой толғаныс кезеңі
Эссе, Топтастыру, Пирамида, Құндылық сызығы, Т кестесі, Sinkuein
немесе бес жолды өлең, RAFT, Түйін сөз, Семантикалық карта,
Концептуалды таблица, Бір айналым сұхбат,
2 слайд
Text in here Text in here Text in here Айла алтау, Ақыл жетеу. Айла мен ақыл қосылса, Алдырмайтын екеу. Қызығушылығын ояту кезеңі Болжау кестесі, Тірек сөздер, Венн диаграммасы, Т кестесі, бір айналым күнделік, Блум таксаномиясы, Миға шабуыл, Топтастыру, Мағынаны тану кезеңі Т кестесі, Пікір - талас, Аквариум, İNSERT, RAFT, ДЖИК СО, Куббизм, Геометриялық фигуралар, Бір айналым сұхбат, Түртіп алу, Жұпта талқылау, Бағытталған оқу, Талдау картасы, Топтастыру Ой толғаныс кезеңі Эссе, Топтастыру, Пирамида, Құндылық сызығы, Т кестесі, Sinkuein немесе бес жолды өлең, RAFT, Түйін сөз, Семантикалық карта, Концептуалды таблица, Бір айналым сұхбат,
3 слайд
Қиындық
Шешу
жолдарыНәтиже
Нәтиже
Сабақта ашық сұрақ-
жауап әдісін қолдану
барысында оқушылар
белсенділік таныта
алмайды.
Арық кіріп,семіз
шық
бірден көп сұрақ қоймау.
- оқушыларға ойлауға уақыт беру.
- орынсыз сұрақтар қоймау.
- ойлауды дамыту үшін проблемалық
сұрақтар пайдалану.
- оқушылардың жауап беру ниетін
басатын сұрақтарды қоймау.
- оқушылардың алдыңғы
жауаптарына сай сұрақтар
құрастыру.
оқушыларды тақырып бойынша
және сындарлы сөйлеуге
ынталандырады.
- оқушылардың шынайы қызығушылығы
мен сезімдерін анықтайды.
- білімге құштарлықты дамытады және
зерттеуге ынталандырады.
- оқушыларға білімін қалыптастыруға
және вербалдандыруға көмектеседі.
- оқушылардың сыни тұрғыдан
ойлауына ықпал етеді.
- оқушыларға сыни тұрғыдан ойлауға
көмектеседі.
- оқушылардың бір-бірінен үйренуіне,
басқа оқушылардың идеяларын
құрметтеуіне және бағалауына ықпал
етеді.
3 слайд
Қиындық Шешу жолдарыНәтиже Нәтиже Сабақта ашық сұрақ- жауап әдісін қолдану барысында оқушылар белсенділік таныта алмайды. Арық кіріп,семіз шық бірден көп сұрақ қоймау. - оқушыларға ойлауға уақыт беру. - орынсыз сұрақтар қоймау. - ойлауды дамыту үшін проблемалық сұрақтар пайдалану. - оқушылардың жауап беру ниетін басатын сұрақтарды қоймау. - оқушылардың алдыңғы жауаптарына сай сұрақтар құрастыру. оқушыларды тақырып бойынша және сындарлы сөйлеуге ынталандырады. - оқушылардың шынайы қызығушылығы мен сезімдерін анықтайды. - білімге құштарлықты дамытады және зерттеуге ынталандырады. - оқушыларға білімін қалыптастыруға және вербалдандыруға көмектеседі. - оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауына ықпал етеді. - оқушыларға сыни тұрғыдан ойлауға көмектеседі. - оқушылардың бір-бірінен үйренуіне, басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және бағалауына ықпал етеді.