Материалдар / іс-әрекетті зерттеу жобасының презентациясы

іс-әрекетті зерттеу жобасының презентациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
іс-әрекетті зерттеу жобасының презентациясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
767
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
11 44 Сабақ тізбектеліп ұйымдастырылды Жеті модуль ықпалдасқан Оқу мақсаттары мен нәтижелері нақты, шынайы 22 33 Басынан бастап

1 слайд
11 44 Сабақ тізбектеліп ұйымдастырылды Жеті модуль ықпалдасқан Оқу мақсаттары мен нәтижелері нақты, шынайы 22 33 Басынан бастап алға ілгерілеуі қамтамасыз етілді Тіл жүректің айтқанына көнсе, жалған шықпайды Тіл жүректің айтқанына көнсе, жалған шықпайды О М Ж

1 слайд

11 44 Сабақ тізбектеліп ұйымдастырылды Жеті модуль ықпалдасқан Оқу мақсаттары мен нәтижелері нақты, шынайы 22 33 Басынан бастап алға ілгерілеуі қамтамасыз етілді Тіл жүректің айтқанына көнсе, жалған шықпайды Тіл жүректің айтқанына көнсе, жалған шықпайды О М Ж

Text in here Text in here Text in here Айла алтау, Ақыл жетеу. Айла мен ақыл қосылса, Алдырмайтын екеу. Қызығушылығын ояту к

2 слайд
Text in here Text in here Text in here Айла алтау, Ақыл жетеу. Айла мен ақыл қосылса, Алдырмайтын екеу. Қызығушылығын ояту кезеңі Болжау кестесі, Тірек сөздер, Венн диаграммасы, Т кестесі, бір айналым күнделік, Блум таксаномиясы, Миға шабуыл, Топтастыру, Мағынаны тану кезеңі Т кестесі, Пікір - талас, Аквариум, İNSERT, RAFT, ДЖИК СО, Куббизм, Геометриялық фигуралар, Бір айналым сұхбат, Түртіп алу, Жұпта талқылау, Бағытталған оқу, Талдау картасы, Топтастыру Ой толғаныс кезеңі Эссе, Топтастыру, Пирамида, Құндылық сызығы, Т кестесі, Sinkuein немесе бес жолды өлең, RAFT, Түйін сөз, Семантикалық карта, Концептуалды таблица, Бір айналым сұхбат,

2 слайд

Text in here Text in here Text in here Айла алтау, Ақыл жетеу. Айла мен ақыл қосылса, Алдырмайтын екеу. Қызығушылығын ояту кезеңі Болжау кестесі, Тірек сөздер, Венн диаграммасы, Т кестесі, бір айналым күнделік, Блум таксаномиясы, Миға шабуыл, Топтастыру, Мағынаны тану кезеңі Т кестесі, Пікір - талас, Аквариум, İNSERT, RAFT, ДЖИК СО, Куббизм, Геометриялық фигуралар, Бір айналым сұхбат, Түртіп алу, Жұпта талқылау, Бағытталған оқу, Талдау картасы, Топтастыру Ой толғаныс кезеңі Эссе, Топтастыру, Пирамида, Құндылық сызығы, Т кестесі, Sinkuein немесе бес жолды өлең, RAFT, Түйін сөз, Семантикалық карта, Концептуалды таблица, Бір айналым сұхбат,

Қиындық Шешу жолдарыНәтиже Нәтиже Сабақта ашық сұрақ- жауап әдісін қолдану барысында оқушылар белсенділік таныт

3 слайд
Қиындық Шешу жолдарыНәтиже Нәтиже Сабақта ашық сұрақ- жауап әдісін қолдану барысында оқушылар белсенділік таныта алмайды. Арық кіріп,семіз шық бірден көп сұрақ қоймау. - оқушыларға ойлауға уақыт беру. - орынсыз сұрақтар қоймау. - ойлауды дамыту үшін проблемалық сұрақтар пайдалану. - оқушылардың жауап беру ниетін басатын сұрақтарды қоймау. - оқушылардың алдыңғы жауаптарына сай сұрақтар құрастыру. оқушыларды тақырып бойынша және сындарлы сөйлеуге ынталандырады. - оқушылардың шынайы қызығушылығы мен сезімдерін анықтайды. - білімге құштарлықты дамытады және зерттеуге ынталандырады. - оқушыларға білімін қалыптастыруға және вербалдандыруға көмектеседі. - оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауына ықпал етеді. - оқушыларға сыни тұрғыдан ойлауға көмектеседі. - оқушылардың бір-бірінен үйренуіне, басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және бағалауына ықпал етеді.

3 слайд

Қиындық Шешу жолдарыНәтиже Нәтиже Сабақта ашық сұрақ- жауап әдісін қолдану барысында оқушылар белсенділік таныта алмайды. Арық кіріп,семіз шық бірден көп сұрақ қоймау. - оқушыларға ойлауға уақыт беру. - орынсыз сұрақтар қоймау. - ойлауды дамыту үшін проблемалық сұрақтар пайдалану. - оқушылардың жауап беру ниетін басатын сұрақтарды қоймау. - оқушылардың алдыңғы жауаптарына сай сұрақтар құрастыру. оқушыларды тақырып бойынша және сындарлы сөйлеуге ынталандырады. - оқушылардың шынайы қызығушылығы мен сезімдерін анықтайды. - білімге құштарлықты дамытады және зерттеуге ынталандырады. - оқушыларға білімін қалыптастыруға және вербалдандыруға көмектеседі. - оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауына ықпал етеді. - оқушыларға сыни тұрғыдан ойлауға көмектеседі. - оқушылардың бір-бірінен үйренуіне, басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және бағалауына ықпал етеді.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ