Материалдар / Искусство "Айтыса"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Искусство "Айтыса"

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация "Искусство "Айтыса" "
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
710
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«ИСКУССТВО АЙТЫСА». ТЕМА УРОКА:

1 слайд
«ИСКУССТВО АЙТЫСА». ТЕМА УРОКА:

1 слайд

«ИСКУССТВО АЙТЫСА». ТЕМА УРОКА:

ЦЕЛИ ОБУЧЕНИЯ: •5.1.3.1 Передавать художественный образ и характер музыки при исполнении различных песен.

2 слайд
ЦЕЛИ ОБУЧЕНИЯ: •5.1.3.1 Передавать художественный образ и характер музыки при исполнении различных песен.

2 слайд

ЦЕЛИ ОБУЧЕНИЯ: •5.1.3.1 Передавать художественный образ и характер музыки при исполнении различных песен.

КРИТЕРИИ: •Сочиняет восьмистишье соответствующее жанру музыки; •Умеет определять свою партию в ансамблевом исполнении; •Испол

3 слайд
КРИТЕРИИ: •Сочиняет восьмистишье соответствующее жанру музыки; •Умеет определять свою партию в ансамблевом исполнении; •Исполняет выразительно свою партию в ансамблевом пении; •Применяет креативность в сочинении; •Оценивает работу других. Задание: 1.Сочините и исполните в группах восьмистишье к мелодии на домбре, или воспользоваться фонограммой минус; 2.Продемонстрируйте свою работу исполнив перед классом.

3 слайд

КРИТЕРИИ: •Сочиняет восьмистишье соответствующее жанру музыки; •Умеет определять свою партию в ансамблевом исполнении; •Исполняет выразительно свою партию в ансамблевом пении; •Применяет креативность в сочинении; •Оценивает работу других. Задание: 1.Сочините и исполните в группах восьмистишье к мелодии на домбре, или воспользоваться фонограммой минус; 2.Продемонстрируйте свою работу исполнив перед классом.