Италия,11 сынып
Италия,11 сынып

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы:
Италия мемлекетіИталия мемлекеті
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Италия мемлекетіИталия мемлекеті
#2 слайд
Топ ережесіТоп ережесі
•Сабаққа кешікпеу
•Бірін-бірі тыңдау
•Тәртіп
•АКТ-ны тек сабақ мақсатына сәйкес
пайдалану
•ТОП мүшелерін сыйлау
•Өзара көмек қолын созу
•Бірлікте болу
2 слайд
Топ ережесіТоп ережесі •Сабаққа кешікпеу •Бірін-бірі тыңдау •Тәртіп •АКТ-ны тек сабақ мақсатына сәйкес пайдалану •ТОП мүшелерін сыйлау •Өзара көмек қолын созу •Бірлікте болу
#3 слайд
Оқушыларға сенім арту:Оқушыларға сенім арту:
-Оқушыларды 3 топқа бөліп, сабақ
соңында әр топқа білімдеріне ой
ұшқырлығына қарай
«Зерделілер»,«Жігерлілер»,«Ынта
лылар» деген атақ
беру.Бағалауда топтың өзін-өзі
бағалауын қолдану.
3 слайд
Оқушыларға сенім арту:Оқушыларға сенім арту: -Оқушыларды 3 топқа бөліп, сабақ соңында әр топқа білімдеріне ой ұшқырлығына қарай «Зерделілер»,«Жігерлілер»,«Ынта лылар» деген атақ беру.Бағалауда топтың өзін-өзі бағалауын қолдану.
#4 слайд
IIІ.Үй тапсырмасын сұрау.І.Үй тапсырмасын сұрау.
Қызығушылықты ояту.Қызығушылықты ояту.
« Миға шабуыл» стратегиясы.
1.Еуропа аймағының ЭГЖ-сы қандай?
2. Қанша аймаққа бөлінеді?
3. Өте дамыған елдер?
4 слайд
IIІ.Үй тапсырмасын сұрау.І.Үй тапсырмасын сұрау. Қызығушылықты ояту.Қызығушылықты ояту. « Миға шабуыл» стратегиясы. 1.Еуропа аймағының ЭГЖ-сы қандай? 2. Қанша аймаққа бөлінеді? 3. Өте дамыған елдер?
#5 слайд
4. Германияның басты маманданған салалары?
5. Ұлыбританияның қазаққа ұқсас дәстүрі?
6. «Гексагон» елін ата?
Шампань,Бордо,Коньяк,Бургундия қандай
мағына береді?
7. Франция менҚазақстан қарым –қатынастарын
қандай бағытта дамытуға болады?
5 слайд
4. Германияның басты маманданған салалары? 5. Ұлыбританияның қазаққа ұқсас дәстүрі? 6. «Гексагон» елін ата? Шампань,Бордо,Коньяк,Бургундия қандай мағына береді? 7. Франция менҚазақстан қарым –қатынастарын қандай бағытта дамытуға болады?
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
ІІІ.Жаңа сабақ.ІІІ.Жаңа сабақ.
Мағынаны ашу.Мағынаны ашу.
“Идеялар тақтасы” стратегиясы.(Италия
мемлекеті туралы білгенін жазады).
1.Италия- ...........................................
2........................................ орналасқан.
3. Ақша бірлігі.....................................
4.Мемлекет басшысы...........................
7 слайд
ІІІ.Жаңа сабақ.ІІІ.Жаңа сабақ. Мағынаны ашу.Мағынаны ашу. “Идеялар тақтасы” стратегиясы.(Италия мемлекеті туралы білгенін жазады). 1.Италия- ........................................... 2........................................ орналасқан. 3. Ақша бірлігі..................................... 4.Мемлекет басшысы...........................
#8 слайд
“Сандар сөйлейді” стратегиясы.
•1. 301,3 мың
•2. 1871 жыл
•3. 3340м
•4. 1277м
•5. 60,5млн
•6.68%
•7.94%
8 слайд
“Сандар сөйлейді” стратегиясы. •1. 301,3 мың •2. 1871 жыл •3. 3340м •4. 1277м •5. 60,5млн •6.68% •7.94%
#9 слайд
Дәптермен жұмыс.Дәптермен жұмыс.
“Өзің үшін жазу” стратегиясы“Өзің үшін жазу” стратегиясы
Әкімшілік –аумақтық жағынан Италия...........
провинциядан тұратын....... облысқа бөлінеді
Падан – .........Этна-.......Лигурий-........
Апенин-.........Везувий-...........ПО,Тибр,Арно-.......
....... карстық үңгірлер, сондай-ақ..........
бұлақтар және ........балшықтар туристерді
қызықтырады,Италияның жер
қойнауы.............................................бай.
9 слайд
Дәптермен жұмыс.Дәптермен жұмыс. “Өзің үшін жазу” стратегиясы“Өзің үшін жазу” стратегиясы Әкімшілік –аумақтық жағынан Италия........... провинциядан тұратын....... облысқа бөлінеді Падан – .........Этна-.......Лигурий-........ Апенин-.........Везувий-...........ПО,Тибр,Арно-....... ....... карстық үңгірлер, сондай-ақ.......... бұлақтар және ........балшықтар туристерді қызықтырады,Италияның жер қойнауы.............................................бай.
#10 слайд
Дәптермен жұмысДәптермен жұмыс
•Халық саны жағынан Италия батыс
Еуропада.....орын алады.Халқының
орташа тығыздығы-1 шаршы км......
адам.Халықтың ....%-ы қалаларда
тұрады.Халықтың .....%-ын
италияндықтар құрайды. Халықтың...%
• ауыл шаруашылығында,.....%-ы қызмет
көрсету саласында,.......%-ы өнеркәсіпте
жұмыс істейді.
10 слайд
Дәптермен жұмысДәптермен жұмыс •Халық саны жағынан Италия батыс Еуропада.....орын алады.Халқының орташа тығыздығы-1 шаршы км...... адам.Халықтың ....%-ы қалаларда тұрады.Халықтың .....%-ын италияндықтар құрайды. Халықтың...% • ауыл шаруашылығында,.....%-ы қызмет көрсету саласында,.......%-ы өнеркәсіпте жұмыс істейді.
#11 слайд
Практикалық бөлім.Практикалық бөлім.
Картамен жұмыс.
1.Мемлекет
жағалауындағы
теңіздерді көрсет.
2.Мемлекеттің
құрылықтағы,
теңіздегі
көршілерін белгіле.
11 слайд
Практикалық бөлім.Практикалық бөлім. Картамен жұмыс. 1.Мемлекет жағалауындағы теңіздерді көрсет. 2.Мемлекеттің құрылықтағы, теңіздегі көршілерін белгіле.
#12 слайд
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
«Сынақхат» стратегиясы«Сынақхат» стратегиясы
•...........-...........-Оңтүстік Еуропаның орталық бөлігін Оңтүстік Еуропаның орталық бөлігін
ала орналасқан жерортатеңіздік ел. Оның ала орналасқан жерортатеңіздік ел. Оның
аумағы аумағы ........................................................ ........................................................
Апеннин Апеннин
түбегінен,солтүстіктегі материктік түбегінен,солтүстіктегі материктік
бөліктен және оңтүстік –батысындағы бөліктен және оңтүстік –батысындағы
аралдардан тұрады. аралдардан тұрады. .............. ергежейлі ергежейлі
мемлекеті ел аумағына сұғына орналасқан. мемлекеті ел аумағына сұғына орналасқан.
Дүние жүзіндегі ауданы ең кіші Дүние жүзіндегі ауданы ең кіші
мемлекет мемлекет .................... оорналасқанрналасқан..
12 слайд
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.ІҮ. Жаңа сабақты бекіту. «Сынақхат» стратегиясы«Сынақхат» стратегиясы •...........-...........-Оңтүстік Еуропаның орталық бөлігін Оңтүстік Еуропаның орталық бөлігін ала орналасқан жерортатеңіздік ел. Оның ала орналасқан жерортатеңіздік ел. Оның аумағы аумағы ........................................................ ........................................................ Апеннин Апеннин түбегінен,солтүстіктегі материктік түбегінен,солтүстіктегі материктік бөліктен және оңтүстік –батысындағы бөліктен және оңтүстік –батысындағы аралдардан тұрады. аралдардан тұрады. .............. ергежейлі ергежейлі мемлекеті ел аумағына сұғына орналасқан. мемлекеті ел аумағына сұғына орналасқан. Дүние жүзіндегі ауданы ең кіші Дүние жүзіндегі ауданы ең кіші мемлекет мемлекет .................... оорналасқанрналасқан..
#13 слайд
«Ұқсастық пен «Ұқсастық пен
даралық»стратегиясыдаралық»стратегиясы
Постер жасау
Италияның
ЭГЖ-сы
Италияның
табиғат
жағдайы,
ресурстары
Италия
халқы
13 слайд
«Ұқсастық пен «Ұқсастық пен даралық»стратегиясыдаралық»стратегиясы Постер жасау Италияның ЭГЖ-сы Италияның табиғат жағдайы, ресурстары Италия халқы
#14 слайд
Ү. Оқушыларды бағалау.Ү. Оқушыларды бағалау.
Оқушылардың сабаққа қатысуына қарай
бағалап топтарға ат беру-
формативті бағалау,топ
жетекшілерінің суммативті бағалауын
журналға түсіру.
Кері байланыс «Мен бүгінгі сабақтан не
алдым?» стикерлер арқылы ойын
білдіру.
14 слайд
Ү. Оқушыларды бағалау.Ү. Оқушыларды бағалау. Оқушылардың сабаққа қатысуына қарай бағалап топтарға ат беру- формативті бағалау,топ жетекшілерінің суммативті бағалауын журналға түсіру. Кері байланыс «Мен бүгінгі сабақтан не алдым?» стикерлер арқылы ойын білдіру.
#15 слайд
ҮІ. Үйге тапсырма беру.ҮІ. Үйге тапсырма беру.
1. 1. Италия Италия
2.Жұмыс дәптерімен жұмыс2.Жұмыс дәптерімен жұмыс
15 слайд
ҮІ. Үйге тапсырма беру.ҮІ. Үйге тапсырма беру. 1. 1. Италия Италия 2.Жұмыс дәптерімен жұмыс2.Жұмыс дәптерімен жұмыс
шағым қалдыра аласыз













