Италия,11 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Италия,11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімде мен оқушыларға.Сабаққа кешікпеу.Бірін-бірі тыңдау.Тәртіп.АКТ-ны тек сабақ мақсатына сәйкес пайдалану.ТОП мүшелерін сыйлау.Өзара көмек қолын созу.Бірлікте болу.Оқушыларды 3 топқа бөліп, сабақ соңында әр топқа білімдеріне ой ұшқырлығына қарай «Зерделілер»,«Жігерлілер»,«Ынталылар» деген атақ беру.Бағалауда топтың өзін-өзі бағалауын қолдану. « Миға шабуыл» стратегиясы. 1.Еуропа аймағының ЭГЖ-сы қандай? 2. Қанша аймаққа бөлінеді? 3. Өте дамыған елдер? Халық саны жағынан Италия батыс Еуропада.....орын алады.Халқының орташа тығыздығы-1 шаршы км...... адам.Халықтың ....%-ы қалаларда тұрады.Халықтың .....%-ын италияндықтар құрайды. Халықтың...% ауыл шаруашылығында,.....%-ы қызмет көрсету саласында,.......%-ы өнеркәсіпте жұмыс істейді. Оқушылардың сабаққа қатысуына қарай бағалап топтарға ат беру-формативті бағалау,топ жетекшілерінің суммативті бағалауын журналға түсіру. Кері байланыс «Мен бүгінгі сабақтан не алдым?» стикерлер арқылы ойын білдіру.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Италия мемлекетіИталия мемлекеті

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Италия мемлекетіИталия мемлекеті

1 слайд

Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: Италия мемлекетіИталия мемлекеті

Топ ережесіТоп ережесі •Сабаққа кешікпеу •Бірін-бірі тыңдау •Тәртіп •АКТ-ны тек сабақ мақсатына сәйкес пайдалану •ТОП мүшелерін

#2 слайд
Топ ережесіТоп ережесі •Сабаққа кешікпеу •Бірін-бірі тыңдау •Тәртіп •АКТ-ны тек сабақ мақсатына сәйкес пайдалану •ТОП мүшелерін сыйлау •Өзара көмек қолын созу •Бірлікте болу

2 слайд

Топ ережесіТоп ережесі •Сабаққа кешікпеу •Бірін-бірі тыңдау •Тәртіп •АКТ-ны тек сабақ мақсатына сәйкес пайдалану •ТОП мүшелерін сыйлау •Өзара көмек қолын созу •Бірлікте болу

Оқушыларға сенім арту:Оқушыларға сенім арту: -Оқушыларды 3 топқа бөліп, сабақ соңында әр топқа білімдеріне ой ұшқырлығы

#3 слайд
Оқушыларға сенім арту:Оқушыларға сенім арту: -Оқушыларды 3 топқа бөліп, сабақ соңында әр топқа білімдеріне ой ұшқырлығына қарай «Зерделілер»,«Жігерлілер»,«Ынта лылар» деген атақ беру.Бағалауда топтың өзін-өзі бағалауын қолдану.

3 слайд

Оқушыларға сенім арту:Оқушыларға сенім арту: -Оқушыларды 3 топқа бөліп, сабақ соңында әр топқа білімдеріне ой ұшқырлығына қарай «Зерделілер»,«Жігерлілер»,«Ынта лылар» деген атақ беру.Бағалауда топтың өзін-өзі бағалауын қолдану.

IIІ.Үй тапсырмасын сұрау.І.Үй тапсырмасын сұрау. Қызығушылықты ояту.Қызығушылықты ояту. « Миға шабуыл» стратегиясы. 1.Еуропа а

#4 слайд
IIІ.Үй тапсырмасын сұрау.І.Үй тапсырмасын сұрау. Қызығушылықты ояту.Қызығушылықты ояту. « Миға шабуыл» стратегиясы. 1.Еуропа аймағының ЭГЖ-сы қандай? 2. Қанша аймаққа бөлінеді? 3. Өте дамыған елдер?

4 слайд

IIІ.Үй тапсырмасын сұрау.І.Үй тапсырмасын сұрау. Қызығушылықты ояту.Қызығушылықты ояту. « Миға шабуыл» стратегиясы. 1.Еуропа аймағының ЭГЖ-сы қандай? 2. Қанша аймаққа бөлінеді? 3. Өте дамыған елдер?

4. Германияның басты маманданған салалары? 5. Ұлыбританияның қазаққа ұқсас дәстүрі? 6. «Гексагон» елін ата? Шампань,Бордо,Коньяк

#5 слайд
4. Германияның басты маманданған салалары? 5. Ұлыбританияның қазаққа ұқсас дәстүрі? 6. «Гексагон» елін ата? Шампань,Бордо,Коньяк,Бургундия қандай мағына береді? 7. Франция менҚазақстан қарым –қатынастарын қандай бағытта дамытуға болады?

5 слайд

4. Германияның басты маманданған салалары? 5. Ұлыбританияның қазаққа ұқсас дәстүрі? 6. «Гексагон» елін ата? Шампань,Бордо,Коньяк,Бургундия қандай мағына береді? 7. Франция менҚазақстан қарым –қатынастарын қандай бағытта дамытуға болады?

#6 слайд

6 слайд

ІІІ.Жаңа сабақ.ІІІ.Жаңа сабақ. Мағынаны ашу.Мағынаны ашу. “Идеялар тақтасы” стратегиясы.(Италия мемлекеті туралы білгенін

#7 слайд
ІІІ.Жаңа сабақ.ІІІ.Жаңа сабақ. Мағынаны ашу.Мағынаны ашу. “Идеялар тақтасы” стратегиясы.(Италия мемлекеті туралы білгенін жазады). 1.Италия- ........................................... 2........................................ орналасқан. 3. Ақша бірлігі..................................... 4.Мемлекет басшысы...........................

7 слайд

ІІІ.Жаңа сабақ.ІІІ.Жаңа сабақ. Мағынаны ашу.Мағынаны ашу. “Идеялар тақтасы” стратегиясы.(Италия мемлекеті туралы білгенін жазады). 1.Италия- ........................................... 2........................................ орналасқан. 3. Ақша бірлігі..................................... 4.Мемлекет басшысы...........................

“Сандар сөйлейді” стратегиясы. •1. 301,3 мың •2. 1871 жыл •3. 3340м •4. 1277м •5. 60,5млн •6.68% •7.94%

#8 слайд
“Сандар сөйлейді” стратегиясы. •1. 301,3 мың •2. 1871 жыл •3. 3340м •4. 1277м •5. 60,5млн •6.68% •7.94%

8 слайд

“Сандар сөйлейді” стратегиясы. •1. 301,3 мың •2. 1871 жыл •3. 3340м •4. 1277м •5. 60,5млн •6.68% •7.94%

Дәптермен жұмыс.Дәптермен жұмыс. “Өзің үшін жазу” стратегиясы“Өзің үшін жазу” стратегиясы Әкімшілік –аумақтық жағынан Италия....

#9 слайд
Дәптермен жұмыс.Дәптермен жұмыс. “Өзің үшін жазу” стратегиясы“Өзің үшін жазу” стратегиясы Әкімшілік –аумақтық жағынан Италия........... провинциядан тұратын....... облысқа бөлінеді Падан – .........Этна-.......Лигурий-........ Апенин-.........Везувий-...........ПО,Тибр,Арно-....... ....... карстық үңгірлер, сондай-ақ.......... бұлақтар және ........балшықтар туристерді қызықтырады,Италияның жер қойнауы.............................................бай.

9 слайд

Дәптермен жұмыс.Дәптермен жұмыс. “Өзің үшін жазу” стратегиясы“Өзің үшін жазу” стратегиясы Әкімшілік –аумақтық жағынан Италия........... провинциядан тұратын....... облысқа бөлінеді Падан – .........Этна-.......Лигурий-........ Апенин-.........Везувий-...........ПО,Тибр,Арно-....... ....... карстық үңгірлер, сондай-ақ.......... бұлақтар және ........балшықтар туристерді қызықтырады,Италияның жер қойнауы.............................................бай.

Дәптермен жұмысДәптермен жұмыс •Халық саны жағынан Италия батыс Еуропада.....орын алады.Халқының орташа тығыздығы-1 шаршы км..

#10 слайд
Дәптермен жұмысДәптермен жұмыс •Халық саны жағынан Италия батыс Еуропада.....орын алады.Халқының орташа тығыздығы-1 шаршы км...... адам.Халықтың ....%-ы қалаларда тұрады.Халықтың .....%-ын италияндықтар құрайды. Халықтың...% • ауыл шаруашылығында,.....%-ы қызмет көрсету саласында,.......%-ы өнеркәсіпте жұмыс істейді.

10 слайд

Дәптермен жұмысДәптермен жұмыс •Халық саны жағынан Италия батыс Еуропада.....орын алады.Халқының орташа тығыздығы-1 шаршы км...... адам.Халықтың ....%-ы қалаларда тұрады.Халықтың .....%-ын италияндықтар құрайды. Халықтың...% • ауыл шаруашылығында,.....%-ы қызмет көрсету саласында,.......%-ы өнеркәсіпте жұмыс істейді.

Практикалық бөлім.Практикалық бөлім. Картамен жұмыс. 1.Мемлекет жағалауындағы теңіздерді көрсет. 2.Мемлекеттің құры

#11 слайд
Практикалық бөлім.Практикалық бөлім. Картамен жұмыс. 1.Мемлекет жағалауындағы теңіздерді көрсет. 2.Мемлекеттің құрылықтағы, теңіздегі көршілерін белгіле.

11 слайд

Практикалық бөлім.Практикалық бөлім. Картамен жұмыс. 1.Мемлекет жағалауындағы теңіздерді көрсет. 2.Мемлекеттің құрылықтағы, теңіздегі көршілерін белгіле.

ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.ІҮ. Жаңа сабақты бекіту. «Сынақхат» стратегиясы«Сынақхат» стратегиясы •...........-...........-Оңтүстік

#12 слайд
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.ІҮ. Жаңа сабақты бекіту. «Сынақхат» стратегиясы«Сынақхат» стратегиясы •...........-...........-Оңтүстік Еуропаның орталық бөлігін Оңтүстік Еуропаның орталық бөлігін ала орналасқан жерортатеңіздік ел. Оның ала орналасқан жерортатеңіздік ел. Оның аумағы аумағы ........................................................ ........................................................ Апеннин Апеннин түбегінен,солтүстіктегі материктік түбегінен,солтүстіктегі материктік бөліктен және оңтүстік –батысындағы бөліктен және оңтүстік –батысындағы аралдардан тұрады. аралдардан тұрады. .............. ергежейлі ергежейлі мемлекеті ел аумағына сұғына орналасқан. мемлекеті ел аумағына сұғына орналасқан. Дүние жүзіндегі ауданы ең кіші Дүние жүзіндегі ауданы ең кіші мемлекет мемлекет .................... оорналасқанрналасқан..

12 слайд

ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.ІҮ. Жаңа сабақты бекіту. «Сынақхат» стратегиясы«Сынақхат» стратегиясы •...........-...........-Оңтүстік Еуропаның орталық бөлігін Оңтүстік Еуропаның орталық бөлігін ала орналасқан жерортатеңіздік ел. Оның ала орналасқан жерортатеңіздік ел. Оның аумағы аумағы ........................................................ ........................................................ Апеннин Апеннин түбегінен,солтүстіктегі материктік түбегінен,солтүстіктегі материктік бөліктен және оңтүстік –батысындағы бөліктен және оңтүстік –батысындағы аралдардан тұрады. аралдардан тұрады. .............. ергежейлі ергежейлі мемлекеті ел аумағына сұғына орналасқан. мемлекеті ел аумағына сұғына орналасқан. Дүние жүзіндегі ауданы ең кіші Дүние жүзіндегі ауданы ең кіші мемлекет мемлекет .................... оорналасқанрналасқан..

«Ұқсастық пен «Ұқсастық пен даралық»стратегиясыдаралық»стратегиясы Постер ж

#13 слайд
«Ұқсастық пен «Ұқсастық пен даралық»стратегиясыдаралық»стратегиясы Постер жасау Италияның ЭГЖ-сы Италияның табиғат жағдайы, ресурстары Италия халқы

13 слайд

«Ұқсастық пен «Ұқсастық пен даралық»стратегиясыдаралық»стратегиясы Постер жасау Италияның ЭГЖ-сы Италияның табиғат жағдайы, ресурстары Италия халқы

Ү. Оқушыларды бағалау.Ү. Оқушыларды бағалау. Оқушылардың сабаққа қатысуына қарай бағалап топтарға ат беру- формативті бағалау,

#14 слайд
Ү. Оқушыларды бағалау.Ү. Оқушыларды бағалау. Оқушылардың сабаққа қатысуына қарай бағалап топтарға ат беру- формативті бағалау,топ жетекшілерінің суммативті бағалауын журналға түсіру. Кері байланыс «Мен бүгінгі сабақтан не алдым?» стикерлер арқылы ойын білдіру.

14 слайд

Ү. Оқушыларды бағалау.Ү. Оқушыларды бағалау. Оқушылардың сабаққа қатысуына қарай бағалап топтарға ат беру- формативті бағалау,топ жетекшілерінің суммативті бағалауын журналға түсіру. Кері байланыс «Мен бүгінгі сабақтан не алдым?» стикерлер арқылы ойын білдіру.

ҮІ. Үйге тапсырма беру.ҮІ. Үйге тапсырма беру. 1. 1. Италия Италия 2.Жұмыс дәптерімен жұмыс2.Жұмыс дәптерімен жұмыс

#15 слайд
ҮІ. Үйге тапсырма беру.ҮІ. Үйге тапсырма беру. 1. 1. Италия Италия 2.Жұмыс дәптерімен жұмыс2.Жұмыс дәптерімен жұмыс

15 слайд

ҮІ. Үйге тапсырма беру.ҮІ. Үйге тапсырма беру. 1. 1. Италия Италия 2.Жұмыс дәптерімен жұмыс2.Жұмыс дәптерімен жұмыс

Файл форматы:
ppt
31.10.2018
896
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі