Жабайы және үй жануарларының айырмашылығы
Жабайы және үй жануарларының айырмашылығы

#1 слайд
Алматы облысы
Ұйғыр ауданы
Қырғызсай ауылы
Қырғызсай орта мектебі КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Мурасилова Гульнара Еламановна
Пәні:жаратылыстану
1 сынып
1 слайд
Алматы облысы Ұйғыр ауданы Қырғызсай ауылы Қырғызсай орта мектебі КММ Бастауыш сынып мұғалімі Мурасилова Гульнара Еламановна Пәні:жаратылыстану 1 сынып
#2 слайд
Бөлім
•Жанды табиғат/Жануарлар
Сабақтың
тақырыбы:
•Жабайы және үй жануарларының айырмашылығы
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты:
•1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын
ажырату
Сабақтың
мақсаты:
•-жабайы және үй жануарларын салыстыру арқылы
айырмашылықтарын ажыратады;
•- үй жануарларының пайдасы,оларға күтім жасау туралы ойын
түсіндіреді.
Ойлау
дағдыларының
деңгейлері:
•Білу,түсіну,қолдану
Бағалау
критерийлері:
•-Оқушылар жабайы аңдардың үй
жануарларынан қандай ерекшелігі бар екенін
ажыратады;
•-Үй жануарларының пайдасы,оларға күтім
жасау туралы өз ойларымен
әңгімелейді,түсіндіреді.
2 слайд
Бөлім •Жанды табиғат/Жануарлар Сабақтың тақырыбы: •Жабайы және үй жануарларының айырмашылығы Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: •1.2.2.2 жабайы және үй жануарларын ажырату Сабақтың мақсаты: •-жабайы және үй жануарларын салыстыру арқылы айырмашылықтарын ажыратады; •- үй жануарларының пайдасы,оларға күтім жасау туралы ойын түсіндіреді. Ойлау дағдыларының деңгейлері: •Білу,түсіну,қолдану Бағалау критерийлері: •-Оқушылар жабайы аңдардың үй жануарларынан қандай ерекшелігі бар екенін ажыратады; •-Үй жануарларының пайдасы,оларға күтім жасау туралы өз ойларымен әңгімелейді,түсіндіреді.
#3 слайд
Ұ
ж
ы
м
д
ы
қ
ж
ұ
м
ы
с
• 1 топқа тапсырма
•«Коллаж » әдісі
•Тапсырма:Үй жануарларының суреттерін
ажырат,жабыстыр.
•Дескриптор:
-Үй жануарларын ажыратады, 1 балл
-Суреттерін жабыстырады. 1 балл
•2 топқа тапсырма
•« Коллаж» әдісі
•Тапсырма:Жабайы жануарлардың
суреттерін ажырат,жабыстыр.
•Дескриптор:
-Жабайы жануарлары ажыратады,
-Суреттерін жабыстырады.
•ЕББҚ тапсырмасы
•Жабайы жануарларды ата.
•Дескриптор:
-Жабайы жануарларды атайды. 2 балл
Т
о
п
т
ы
қ
ж
ұ
м
ы
с
•«Бірге ойлаймыз» әдісі
•Тапсырма
•Екі жануарды салыстыр.
•Қандай ұқсастық пен айырмашылық
байқадың?
•Дескриптор:
•- жануардың ұқсастығын табады. 1 балл
•- айырмашылығы неде екенін
ажыратады.1 балл
•ЕББҚ жұбының қолдауымен
тапсырманы орындайды 2 балл
ж
ұ
п
т
ы
қ
ж
ұ
м
ы
с
•Тапсырма:
•Суреттерге мұқият қара,екі суретті
салыстыр.
•- Суреттерде нелер бейнеленген?
•- Бірінші суретте адамдар не істеп жатыр?
•- Бұлар қандай жануарлар деп
ойлайсыңдар?
•-Үй жануарларына қандай жануарлар
жатады?
•-үй жануарларының төлдерін атайық.
•- Екінші суретте жануарлар не істеп жатыр?
•- Олар қандай жануарлар?
•- Үй жануарларын қайда ұстаймыз?
•-Жабайы жануарлар қайда тұрады?
•- Үй жануарларына қандай күтім жасалады
екен?
Сабақ мақсатына жетуге бағытталған әдіс-тәсілдер,олардың маңыздылығы
«Коллаж » әдісі топтық жұмысқа негізделген әдіс. Бұл әдіс
арқылы оқушылардың сыни ойлау және коммуникативтік
дағдылары дамиды.
Мәселен: «Жануарлар» тақырыбында оқушыларға түрлі-
түсті суреттері бар журналдар беріледі. Олар журналдардан
қиып алған жануарлар суреттерін флипчартқа
жабыстырып, солар туралы әңгіме құрастыруға,
салыстыруға, топтауға, суреттеуге үйренеді.
Жаңа сабақты меңгерту кезеңінде және
жаңа сабақты бекіту кезеңінде
«Миға шабуыл» әдісін қолданған
тиімді.
Әртүрлі «ашық», «жабық», «жуан»,
«жіңішке» сұрақтар қою арқылы жаңа
сабақтың тақырыбын ашуға болады.
Түрлі тапсырмалар арқылы жаңа
сабақты бекітуге де болады
«Бірге ойлаймыз» әдісі
Бұл әдістің тиімділігі сыныптағы елеусіз
оқушыны сабаққа тартуда қолданылады.
Оқушыларға жұпта талқылау үшін тапсырма
береміз.
- көршілері естімейтіндей етіп,жауапты талқылау
Берілген уақыт біткеннен кейін, олар өз
жауаптарын сыныппен бөліседі.
Талқылау және саралау үшін тамаша тәсіл.
Білу
Түсіну
қолдану
3 слайд
Ұ ж ы м д ы қ ж ұ м ы с • 1 топқа тапсырма •«Коллаж » әдісі •Тапсырма:Үй жануарларының суреттерін ажырат,жабыстыр. •Дескриптор: -Үй жануарларын ажыратады, 1 балл -Суреттерін жабыстырады. 1 балл •2 топқа тапсырма •« Коллаж» әдісі •Тапсырма:Жабайы жануарлардың суреттерін ажырат,жабыстыр. •Дескриптор: -Жабайы жануарлары ажыратады, -Суреттерін жабыстырады. •ЕББҚ тапсырмасы •Жабайы жануарларды ата. •Дескриптор: -Жабайы жануарларды атайды. 2 балл Т о п т ы қ ж ұ м ы с •«Бірге ойлаймыз» әдісі •Тапсырма •Екі жануарды салыстыр. •Қандай ұқсастық пен айырмашылық байқадың? •Дескриптор: •- жануардың ұқсастығын табады. 1 балл •- айырмашылығы неде екенін ажыратады.1 балл •ЕББҚ жұбының қолдауымен тапсырманы орындайды 2 балл ж ұ п т ы қ ж ұ м ы с •Тапсырма: •Суреттерге мұқият қара,екі суретті салыстыр. •- Суреттерде нелер бейнеленген? •- Бірінші суретте адамдар не істеп жатыр? •- Бұлар қандай жануарлар деп ойлайсыңдар? •-Үй жануарларына қандай жануарлар жатады? •-үй жануарларының төлдерін атайық. •- Екінші суретте жануарлар не істеп жатыр? •- Олар қандай жануарлар? •- Үй жануарларын қайда ұстаймыз? •-Жабайы жануарлар қайда тұрады? •- Үй жануарларына қандай күтім жасалады екен? Сабақ мақсатына жетуге бағытталған әдіс-тәсілдер,олардың маңыздылығы «Коллаж » әдісі топтық жұмысқа негізделген әдіс. Бұл әдіс арқылы оқушылардың сыни ойлау және коммуникативтік дағдылары дамиды. Мәселен: «Жануарлар» тақырыбында оқушыларға түрлі- түсті суреттері бар журналдар беріледі. Олар журналдардан қиып алған жануарлар суреттерін флипчартқа жабыстырып, солар туралы әңгіме құрастыруға, салыстыруға, топтауға, суреттеуге үйренеді. Жаңа сабақты меңгерту кезеңінде және жаңа сабақты бекіту кезеңінде «Миға шабуыл» әдісін қолданған тиімді. Әртүрлі «ашық», «жабық», «жуан», «жіңішке» сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашуға болады. Түрлі тапсырмалар арқылы жаңа сабақты бекітуге де болады «Бірге ойлаймыз» әдісі Бұл әдістің тиімділігі сыныптағы елеусіз оқушыны сабаққа тартуда қолданылады. Оқушыларға жұпта талқылау үшін тапсырма береміз. - көршілері естімейтіндей етіп,жауапты талқылау Берілген уақыт біткеннен кейін, олар өз жауаптарын сыныппен бөліседі. Талқылау және саралау үшін тамаша тәсіл. Білу Түсіну қолдану
#4 слайд
Функционалдық сауаттылықты арттыруға арналған тапсырма
ФС: Жеке жұмыс.
- Үй жануарларынан алынатын өнімнің (ет,сүт,
жұмыртқа,тері,жүн т.б) пайдасы жайлы айтады.
Өмірде адамға тигізетін қандай пайдасы бар.
Күнделікті өмірде қандай өнімдерін пайдаланып
жүрміз.
- Үй жануарларына қандай күтім жасаймыз.
Оларды неге күтіп – баптаймыз.Өмірмен
байланыстыру.
«Миға шабуыл» әдісі
Тапсырма
Үй жануарларынан алынатын өнімнің пайдасы және
үй жануарларының күтімі жайлы айт.
Дескриптор
Үй жануарларынан алынатын өнімнің пайдасын өз
ойымен түсіндіреді;3балл
Үй жануарларының күтімі жайлы әңгімелейді.3балл
«Сәйкестендір» әдісі
ЕББҚ тапсырмасы
Жануарды одан алынатын өніммен сәйкестендір.
Дескриптор
- үй жануарларын, алынатын өніммен сәйкестендіреді
6 балл
Қолдану
4 слайд
Функционалдық сауаттылықты арттыруға арналған тапсырма ФС: Жеке жұмыс. - Үй жануарларынан алынатын өнімнің (ет,сүт, жұмыртқа,тері,жүн т.б) пайдасы жайлы айтады. Өмірде адамға тигізетін қандай пайдасы бар. Күнделікті өмірде қандай өнімдерін пайдаланып жүрміз. - Үй жануарларына қандай күтім жасаймыз. Оларды неге күтіп – баптаймыз.Өмірмен байланыстыру. «Миға шабуыл» әдісі Тапсырма Үй жануарларынан алынатын өнімнің пайдасы және үй жануарларының күтімі жайлы айт. Дескриптор Үй жануарларынан алынатын өнімнің пайдасын өз ойымен түсіндіреді;3балл Үй жануарларының күтімі жайлы әңгімелейді.3балл «Сәйкестендір» әдісі ЕББҚ тапсырмасы Жануарды одан алынатын өніммен сәйкестендір. Дескриптор - үй жануарларын, алынатын өніммен сәйкестендіреді 6 балл Қолдану
шағым қалдыра аласыз













