Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту
Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейту

#1 слайд
Жай бөлшектерді және
аралас сандарды
көбейтуҚысқа мерзімді сабақ жоспары №22 5 сынып. Педагог:
Умбетова Меруерт Мирзамидиновна
1 слайд
Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуҚысқа мерзімді сабақ жоспары №22 5 сынып. Педагог: Умбетова Меруерт Мирзамидиновна
#2 слайд
Сабақтың мақсаты мен
құндылықтары
Бүгінгі сабағымыздың негізгі мақсаттары мен біз ұстанатын құндылықтарымызды
қарастырайық.
Жай бөлшектерді көбейту
Жай бөлшектерді көбейту ережелерін толық меңгеру.
Аралас сандарды көбейту
Аралас сандарды көбейту алгоритмін түсіну және қолдану.
Есеп шығару дағдысы
Көбейту ережелерін есеп шығаруда тиімді қолдану дағдыларын дамыту.
Адалдық пен жауапкершілік
Оқу процесінде адал болу және тапсырмаларға жауапкершілікпен қарау.
Ынтымақтастық пен өзара көмек
Сыныптастарымен бірлесіп жұмыс істеу және қиындықтарды бірге шешу.
2 слайд
Сабақтың мақсаты мен құндылықтары Бүгінгі сабағымыздың негізгі мақсаттары мен біз ұстанатын құндылықтарымызды қарастырайық. Жай бөлшектерді көбейту Жай бөлшектерді көбейту ережелерін толық меңгеру. Аралас сандарды көбейту Аралас сандарды көбейту алгоритмін түсіну және қолдану. Есеп шығару дағдысы Көбейту ережелерін есеп шығаруда тиімді қолдану дағдыларын дамыту. Адалдық пен жауапкершілік Оқу процесінде адал болу және тапсырмаларға жауапкершілікпен қарау. Ынтымақтастық пен өзара көмек Сыныптастарымен бірлесіп жұмыс істеу және қиындықтарды бірге шешу.
#3 слайд
Сабақтың мақсаты мен құндылықтары
Оқыту мақсаттары:
•Жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді
орындау.
Сабақ мақсаты:
•Жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейту
ережесін білу және қолдану.
•Күнделікті өмірмен байланысты мәтін есептерді
шығару.
Құндылықтар:
Бірлік
Топтық жұмыста ортақ мақсатқа жету үшін
үлес қосу, әр қатысушының еңбегін құрметтеу.
Ынтымақ
Бір-біріне қолдау көрсету, ой бөлісу,
пікірталаста өзара түсіністік пен сыйластық
таныту.
3 слайд
Сабақтың мақсаты мен құндылықтары Оқыту мақсаттары: •Жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау. Сабақ мақсаты: •Жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейту ережесін білу және қолдану. •Күнделікті өмірмен байланысты мәтін есептерді шығару. Құндылықтар: Бірлік Топтық жұмыста ортақ мақсатқа жету үшін үлес қосу, әр қатысушының еңбегін құрметтеу. Ынтымақ Бір-біріне қолдау көрсету, ой бөлісу, пікірталаста өзара түсіністік пен сыйластық таныту.
#4 слайд
Бөлшекті бөлшекке көбейту үшін, олардың алымдарын
көбейтіп, алым етіп, бөлімдерін көбейтіп, бөлім етіп
жазу керек.
4 слайд
Бөлшекті бөлшекке көбейту үшін, олардың алымдарын көбейтіп, алым етіп, бөлімдерін көбейтіп, бөлім етіп жазу керек.
#5 слайд
Көбейтуді орында
1)
2)
3)
4)
=
15
28
=
16
33
=
24
65
=
15
56
3
4
5
7·
12
13
2
5·
2
3
8
11·
5
8
3
7·
тексеру
=
5 слайд
Көбейтуді орында 1) 2) 3) 4) = 15 28 = 16 33 = 24 65 = 15 56 3 4 5 7· 12 13 2 5· 2 3 8 11· 5 8 3 7· тексеру =
#6 слайд
Жайбөлшектінатуралсанғакөбейту
5
5
4•7=
5
4
•
7=
5
28=
5
3
натурал санға көбейту
ережесі
Бөлшекті натурал санға көбейту үшін, бөлшектің алымын
натурал санға көбейтіп, нәтижесін алым етіп, бөлімінің өзін
қалдыру керек.
n- мұндағы
натурал сан.
6 слайд
Жайбөлшектінатуралсанғакөбейту 5 5 4•7= 5 4 • 7= 5 28= 5 3 натурал санға көбейту ережесі Бөлшекті натурал санға көбейту үшін, бөлшектің алымын натурал санға көбейтіп, нәтижесін алым етіп, бөлімінің өзін қалдыру керек. n- мұндағы натурал сан.
#7 слайд
Бекіту тапсырмалары: Жай бөлшектерді көбейту
№504 Өрнектің мәнін тап:
•2/3 · 6/7
•4/7 · 21/40
•37/32 · 8/9
•5/11 · 22/25
•8/35 · 5/12
Дескриптор:
•Жай бөлшектерді көбейтеді.
•Нәтижені ықшамдайды.
•Жауабын дұрыс түрінде жазады.
№505 Көбейтуді орында:
•7/9 · 6
•4 · 3/20
•5/6 · 3
•14 · 7/16
•27 · 2/9
Дескриптор:
•Бөлшекті санға көбейтеді.
•Амалды дұрыс орындайды.
•Жауабын ықшам түрінде көрсетеді.
Бағалау: Оқушылар дайын слайдтағы жауаптар бойынша бірін-бірі бағалайды.
7 слайд
Бекіту тапсырмалары: Жай бөлшектерді көбейту №504 Өрнектің мәнін тап: •2/3 · 6/7 •4/7 · 21/40 •37/32 · 8/9 •5/11 · 22/25 •8/35 · 5/12 Дескриптор: •Жай бөлшектерді көбейтеді. •Нәтижені ықшамдайды. •Жауабын дұрыс түрінде жазады. №505 Көбейтуді орында: •7/9 · 6 •4 · 3/20 •5/6 · 3 •14 · 7/16 •27 · 2/9 Дескриптор: •Бөлшекті санға көбейтеді. •Амалды дұрыс орындайды. •Жауабын ықшам түрінде көрсетеді. Бағалау: Оқушылар дайын слайдтағы жауаптар бойынша бірін-бірі бағалайды.
#8 слайд
Бекіту тапсырмалары: Аралас сандарды көбейту
№506 Өрнектің мәнін тап:
•1 1/4 · 1 1/5
•2 1/2 · 2 4/5
•2 2/7 · 1 1/8
•1 3/5 · 7 1/2
•2 1/7 · 2 2/15
•2 2/9 · 2 19/40
Дескриптор:
•Аралас сандарды дұрыс бөлшекке айналдырады.
•Көбейту амалын орындайды.
•Нәтижені аралас сан түрінде жазады.
№507 Есептеңіз:
•12 · 2 1/6
•14 · 2 11/14
•5 · 2 1/25
•24 · 5 5/12
•11 · 1 1/22
•15 · 1 1/30
Дескриптор:
•Бүтін санды бөлшекке көбейтеді.
•Амалды ретімен орындайды.
•Нәтижені ықшам түрінде көрсетеді.
Бағалау: Дайын жауап бойынша әркім өзін-өзі бағалайды.
8 слайд
Бекіту тапсырмалары: Аралас сандарды көбейту №506 Өрнектің мәнін тап: •1 1/4 · 1 1/5 •2 1/2 · 2 4/5 •2 2/7 · 1 1/8 •1 3/5 · 7 1/2 •2 1/7 · 2 2/15 •2 2/9 · 2 19/40 Дескриптор: •Аралас сандарды дұрыс бөлшекке айналдырады. •Көбейту амалын орындайды. •Нәтижені аралас сан түрінде жазады. №507 Есептеңіз: •12 · 2 1/6 •14 · 2 11/14 •5 · 2 1/25 •24 · 5 5/12 •11 · 1 1/22 •15 · 1 1/30 Дескриптор: •Бүтін санды бөлшекке көбейтеді. •Амалды ретімен орындайды. •Нәтижені ықшам түрінде көрсетеді. Бағалау: Дайын жауап бойынша әркім өзін-өзі бағалайды.
#9 слайд
Саралау тәсілдері және қорытынды
Тапсырма деңгейлері:
А деңгейі
Жердің жасанды серігі 7 9/10 км/с жылдамдықпен ұшырылды.
Ол 8 секундта қанша қашықтыққа барады?
Жауабы: 63 1/5 км.
В деңгейі
Бөлменің ауданын тауып, 1 м² еден ауданын сырлауға 3/10
кг сыр жұмсалса, осы бөлменің еденін сырлауға неше
килограмм сыр қажет?
С деңгейі
Әлібек пен Бауыржан бір-біріне қарсы жүрсе, 3/10 сағатта
кездесе ме?
Жауабы: олар кездеседі.
Қосымша есеп (Қарқын):
Велосипед доңғалағы сыртқы шеңберінің ұзындығы 1 4/5 м.
Велосипед доңғалаңы 1 секундта 1 2/3 айналым жасайды.
Велосипед 5 минутта неше метр қашықтыққа барады?
Жауабы: 900 м.
Қорытынды және үй тапсырмасы:
•Сабақ бойынша сұрақтар қою.
•Үй тапсырмасын беру (№508).
•БББ кестесін толтыру.
Бағалау: Бағалау парақтары бойынша жинаған ұпайларына қарай
мұғалім 1-10 баллмен бағалайды.
9 слайд
Саралау тәсілдері және қорытынды Тапсырма деңгейлері: А деңгейі Жердің жасанды серігі 7 9/10 км/с жылдамдықпен ұшырылды. Ол 8 секундта қанша қашықтыққа барады? Жауабы: 63 1/5 км. В деңгейі Бөлменің ауданын тауып, 1 м² еден ауданын сырлауға 3/10 кг сыр жұмсалса, осы бөлменің еденін сырлауға неше килограмм сыр қажет? С деңгейі Әлібек пен Бауыржан бір-біріне қарсы жүрсе, 3/10 сағатта кездесе ме? Жауабы: олар кездеседі. Қосымша есеп (Қарқын): Велосипед доңғалағы сыртқы шеңберінің ұзындығы 1 4/5 м. Велосипед доңғалаңы 1 секундта 1 2/3 айналым жасайды. Велосипед 5 минутта неше метр қашықтыққа барады? Жауабы: 900 м. Қорытынды және үй тапсырмасы: •Сабақ бойынша сұрақтар қою. •Үй тапсырмасын беру (№508). •БББ кестесін толтыру. Бағалау: Бағалау парақтары бойынша жинаған ұпайларына қарай мұғалім 1-10 баллмен бағалайды.
шағым қалдыра аласыз













