Материалдар / Жай бөлшектерді көбейту

Жай бөлшектерді көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
слайд ретінде пайдалануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
448
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуді біледі. Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейт

1 слайд
Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуді біледі. Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Осы сабақта қол Осы сабақта қол жеткізілетін оқу жеткізілетін оқу мақсаттары:мақсаттары: Жай бөлшектерді аралас сандарды көбейтуді орындау. Көбейтудің ауыстырымдылық, үлестірімділік, терімділік қасиеттерін білу. Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейтуді білу Бағалау Бағалау критерийлері:критерийлері: Жай бөлшектердің көбейту ережесін біле алады. Жай бөлшектерді ажырата алады. Жай бөлшектермен аралас сандарды көбейтуді және есеп шығаруда қолдана алады. Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты:

1 слайд

Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейтуді біледі. Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Осы сабақта қол Осы сабақта қол жеткізілетін оқу жеткізілетін оқу мақсаттары:мақсаттары: Жай бөлшектерді аралас сандарды көбейтуді орындау. Көбейтудің ауыстырымдылық, үлестірімділік, терімділік қасиеттерін білу. Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейтуді білу Бағалау Бағалау критерийлері:критерийлері: Жай бөлшектердің көбейту ережесін біле алады. Жай бөлшектерді ажырата алады. Жай бөлшектермен аралас сандарды көбейтуді және есеп шығаруда қолдана алады. Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты:

Тілдік мақсаттарТілдік мақсаттар Қосудың терімділік және ауыстырымдылық қасиеттерін түсіндіреді. Терминдер: аралас сан, бөлшек

2 слайд
Тілдік мақсаттарТілдік мақсаттар Қосудың терімділік және ауыстырымдылық қасиеттерін түсіндіреді. Терминдер: аралас сан, бөлшек, ауыстырымдылық, терімділік Құндылықтар Құндылықтар Еңбекке және шығармашылыққа баулу. Ынтымақтастықпен қарым-қатынас жасау қабілетін ұйымдастыру .

2 слайд

Тілдік мақсаттарТілдік мақсаттар Қосудың терімділік және ауыстырымдылық қасиеттерін түсіндіреді. Терминдер: аралас сан, бөлшек, ауыстырымдылық, терімділік Құндылықтар Құндылықтар Еңбекке және шығармашылыққа баулу. Ынтымақтастықпен қарым-қатынас жасау қабілетін ұйымдастыру .

3 слайд

3 слайд

«Ой қозғау» қайталау сұрақтары Жай бөлшек дегеніміз не? Аралас сан дегеніміз не ? Жай бөлшекті қосу және азайтуды орындау ере

4 слайд
«Ой қозғау» қайталау сұрақтары Жай бөлшек дегеніміз не? Аралас сан дегеніміз не ? Жай бөлшекті қосу және азайтуды орындау ережесі дегеніміз не?Сабақтың басы Оқушылармен сәлемдесу Оқушыларды топқа бөлу Оқушыларды стикелер арқылы топтарға бөлу. 1-топ Дұрыс бөлшек. 2-топ Бұрыс бөлшек. 3-топ Аралас сандар Сабақтың ортасы «Ой қозғау» қайталау сұрақтары Жай бөлшек дегеніміз не? Аралас сан дегеніміз не ? Жай бөлшекті қосу және азайтуды орындау ережесі дегеніміз не? Сабақтың басы Сабақтың ортасы

4 слайд

«Ой қозғау» қайталау сұрақтары Жай бөлшек дегеніміз не? Аралас сан дегеніміз не ? Жай бөлшекті қосу және азайтуды орындау ережесі дегеніміз не?Сабақтың басы Оқушылармен сәлемдесу Оқушыларды топқа бөлу Оқушыларды стикелер арқылы топтарға бөлу. 1-топ Дұрыс бөлшек. 2-топ Бұрыс бөлшек. 3-топ Аралас сандар Сабақтың ортасы «Ой қозғау» қайталау сұрақтары Жай бөлшек дегеніміз не? Аралас сан дегеніміз не ? Жай бөлшекті қосу және азайтуды орындау ережесі дегеніміз не? Сабақтың басы Сабақтың ортасы

Белсенді оқыту әдістері

5 слайд
Белсенді оқыту әдістері

5 слайд

Белсенді оқыту әдістері

14:56:33 Дискриптор Балл Есепті шарты бойынша орындады 1 Жауабын белгіледі 1Дескриптор Балл Есепті шарты бойынша орындады 1

6 слайд
14:56:33 Дискриптор Балл Есепті шарты бойынша орындады 1 Жауабын белгіледі 1Дескриптор Балл Есепті шарты бойынша орындады 1 Жауабын белгіледі 1 Дескриптор Балл Есепті шарты бойынша орындады 1 Жауабын белгіледі 1

6 слайд

14:56:33 Дискриптор Балл Есепті шарты бойынша орындады 1 Жауабын белгіледі 1Дескриптор Балл Есепті шарты бойынша орындады 1 Жауабын белгіледі 1 Дескриптор Балл Есепті шарты бойынша орындады 1 Жауабын белгіледі 1

“ Кел сөйлесейік” жұптық жұмыс. Әр топқа саралауға тапсырма беремін (оқулықтан)№1077 Топқа берілген Дескриптор Бал л 1

7 слайд
“ Кел сөйлесейік” жұптық жұмыс. Әр топқа саралауға тапсырма беремін (оқулықтан)№1077 Топқа берілген Дескриптор Бал л 1. Бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігін ажырата алады. 2. Бөлшектерді көбейте алады. 1   1 Топқа берілген Дескриптор Балл 1. Бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігін ажырата алады. 2. Тиімді тәсілмен есептейді. 3. Есепті шығара алады. 1   1 1

7 слайд

“ Кел сөйлесейік” жұптық жұмыс. Әр топқа саралауға тапсырма беремін (оқулықтан)№1077 Топқа берілген Дескриптор Бал л 1. Бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігін ажырата алады. 2. Бөлшектерді көбейте алады. 1   1 Топқа берілген Дескриптор Балл 1. Бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігін ажырата алады. 2. Тиімді тәсілмен есептейді. 3. Есепті шығара алады. 1   1 1

“ Кел сөйлесейік” жұптық жұмыс. Дискриптор Балл Есептің шарты бойынша орындады Жауабын белгіледі 1 1№ 1081 Топтарға

8 слайд
“ Кел сөйлесейік” жұптық жұмыс. Дискриптор Балл Есептің шарты бойынша орындады Жауабын белгіледі 1 1№ 1081 Топтарға саралауға байланысты тапсырма беремін, тиімді тәсілмен есептейді.

8 слайд

“ Кел сөйлесейік” жұптық жұмыс. Дискриптор Балл Есептің шарты бойынша орындады Жауабын белгіледі 1 1№ 1081 Топтарға саралауға байланысты тапсырма беремін, тиімді тәсілмен есептейді.

“ Кел сөйлесейік” жұптық жұмыс. Дескриптор: Дескриптор Балл Есепке шарт құра білді Жауабын дұрыс белгіледі 1 1 Бала

9 слайд
“ Кел сөйлесейік” жұптық жұмыс. Дескриптор: Дескриптор Балл Есепке шарт құра білді Жауабын дұрыс белгіледі 1 1 Балада 4 алма, 4 жарты алма және жарты алманың жартысының 4- еуі бар. Балада неше алма бар?

9 слайд

“ Кел сөйлесейік” жұптық жұмыс. Дескриптор: Дескриптор Балл Есепке шарт құра білді Жауабын дұрыс белгіледі 1 1 Балада 4 алма, 4 жарты алма және жарты алманың жартысының 4- еуі бар. Балада неше алма бар?

Кері байланыс Сабақтың мақсатына жеттік пе? Сабақта ең маңызды не болды? Жай бөлшектерге есептер құрастыру Топтар бір – бірі

10 слайд
Кері байланыс Сабақтың мақсатына жеттік пе? Сабақта ең маңызды не болды? Жай бөлшектерге есептер құрастыру Топтар бір – біріне баға берді. Смайликтер арқылы Сабақтың соңы

10 слайд

Кері байланыс Сабақтың мақсатына жеттік пе? Сабақта ең маңызды не болды? Жай бөлшектерге есептер құрастыру Топтар бір – біріне баға берді. Смайликтер арқылы Сабақтың соңы

Үйге тапсырма № 1279(5,6,7,8) № 1280

11 слайд
Үйге тапсырма № 1279(5,6,7,8) № 1280

11 слайд

Үйге тапсырма № 1279(5,6,7,8) № 1280

Болат қарбызды тең 5 бөлікке бөлді. Оның 3 бөлігін ыдысқа салып, 1 бөлігін жеді. Ыдыста қарбыздың неше

12 слайд
Болат қарбызды тең 5 бөлікке бөлді. Оның 3 бөлігін ыдысқа салып, 1 бөлігін жеді. Ыдыста қарбыздың неше бөлігі қалды?5 2 5 1 5 3   Сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды жүзеге асырамын. Ол үшін берілген әрбір тапсырманы бағалау критеримен дескрипторлар құрастырып, жинаған балдарды санаймын, оқушыларға смайлитермен отырамын. Болат қарбызды тең 5 бөлікке бөлді. Оның 3 бөлігін ыдысқа салып, 1 бөлігін жеді. Ыдыста қарбыздың неше бөлігі қалды?

12 слайд

Болат қарбызды тең 5 бөлікке бөлді. Оның 3 бөлігін ыдысқа салып, 1 бөлігін жеді. Ыдыста қарбыздың неше бөлігі қалды?5 2 5 1 5 3   Сабақ барысында қалыптастырушы бағалауды жүзеге асырамын. Ол үшін берілген әрбір тапсырманы бағалау критеримен дескрипторлар құрастырып, жинаған балдарды санаймын, оқушыларға смайлитермен отырамын. Болат қарбызды тең 5 бөлікке бөлді. Оның 3 бөлігін ыдысқа салып, 1 бөлігін жеді. Ыдыста қарбыздың неше бөлігі қалды?

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ