Материалдар / Жәй бөлшектерді оқу және жазу, презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жәй бөлшектерді оқу және жазу, презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәні мұғалімдеріне көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2018
540
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жәй бөлшек. Жәй бөлшектерді оқу және жазу

1 слайд
Жәй бөлшек. Жәй бөлшектерді оқу және жазу

1 слайд

Жәй бөлшек. Жәй бөлшектерді оқу және жазу

Мақсаты: - жай бөлшектерді үйренеді, оқиды, жазады; - өмірге қатысты қолданылуын біледі; - жай бөлшектерге арн

2 слайд
Мақсаты: - жай бөлшектерді үйренеді, оқиды, жазады; - өмірге қатысты қолданылуын біледі; - жай бөлшектерге арналған есептерді орындай алады; -жай бөлшектері бар мәтін есептерді шығара алады;

2 слайд

Мақсаты: - жай бөлшектерді үйренеді, оқиды, жазады; - өмірге қатысты қолданылуын біледі; - жай бөлшектерге арналған есептерді орындай алады; -жай бөлшектері бар мәтін есептерді шығара алады;

«Зарядка алу»

3 слайд
«Зарядка алу»

3 слайд

«Зарядка алу»

2 ге бөлінгіштік қасиетін атаңдар;  5 ке бөлінгіштік қасиетін атаңдар; 10 ға бөлінгіштік қасиетін атаңдар; 3 пе

4 слайд
2 ге бөлінгіштік қасиетін атаңдар;  5 ке бөлінгіштік қасиетін атаңдар; 10 ға бөлінгіштік қасиетін атаңдар; 3 пен 9 ға бөлінгіштік қасиетін атаңдар; Өтілген материалдарды қайталау

4 слайд

2 ге бөлінгіштік қасиетін атаңдар;  5 ке бөлінгіштік қасиетін атаңдар; 10 ға бөлінгіштік қасиетін атаңдар; 3 пен 9 ға бөлінгіштік қасиетін атаңдар; Өтілген материалдарды қайталау

Бір қорап кәмпитті қанша адамға, нешеуден бөлуге болады?

5 слайд
Бір қорап кәмпитті қанша адамға, нешеуден бөлуге болады?

5 слайд

Бір қорап кәмпитті қанша адамға, нешеуден бөлуге болады?

Есіңде сақта:

6 слайд
Есіңде сақта:

6 слайд

Есіңде сақта:

7 слайд

7 слайд

Бөлшектерді оқып үйренейік: 1 4 ; 2 5 ; 3 4 ; 1 7 ; 9 10 ; 17 100 ; 5 6 ; 3 7 ; 4 9 ; 8 5 ; 91 100

8 слайд
Бөлшектерді оқып үйренейік: 1 4 ; 2 5 ; 3 4 ; 1 7 ; 9 10 ; 17 100 ; 5 6 ; 3 7 ; 4 9 ; 8 5 ; 91 100

8 слайд

Бөлшектерді оқып үйренейік: 1 4 ; 2 5 ; 3 4 ; 1 7 ; 9 10 ; 17 100 ; 5 6 ; 3 7 ; 4 9 ; 8 5 ; 91 100

Топтық жұмыс «Бэкроним» әдісі Бөлімі Алымы Еселігі Сөзде берілген әр әріптері бойынша мағыналы сөйлем құрылад

9 слайд
Топтық жұмыс «Бэкроним» әдісі Бөлімі Алымы Еселігі Сөзде берілген әр әріптері бойынша мағыналы сөйлем құрылады. Сөздер бастапқы әріптен басталады.

9 слайд

Топтық жұмыс «Бэкроним» әдісі Бөлімі Алымы Еселігі Сөзде берілген әр әріптері бойынша мағыналы сөйлем құрылады. Сөздер бастапқы әріптен басталады.

Оқулықпен жұмыс 1 топ № 351 2 топ № 352 3 топ № 353

10 слайд
Оқулықпен жұмыс 1 топ № 351 2 топ № 352 3 топ № 353

10 слайд

Оқулықпен жұмыс 1 топ № 351 2 топ № 352 3 топ № 353

Үй жұмысы: №354. Кел, балалар, оқылық!

11 слайд
Үй жұмысы: №354. Кел, балалар, оқылық!

11 слайд

Үй жұмысы: №354. Кел, балалар, оқылық!

Рефлекция Мен тақырыпты меңгердім, маған сабақ ұнады Тақырыпты түсіндім, бірақ есептерді шешкен кезде қиналам

12 слайд
Рефлекция Мен тақырыпты меңгердім, маған сабақ ұнады Тақырыпты түсіндім, бірақ есептерді шешкен кезде қиналамын Сабақ маған түсініксіз болды      

12 слайд

Рефлекция Мен тақырыпты меңгердім, маған сабақ ұнады Тақырыпты түсіндім, бірақ есептерді шешкен кезде қиналамын Сабақ маған түсініксіз болды