Жай бөлшектерді қосу және азайту

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жай бөлшектерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектерді қосу және азайту
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
А.Үсенов атындағы жалпы орта мектебі Ашық сабақ Тақырыбы: Жай бөлшектерді қосу мен азайт

#1 слайд
А.Үсенов атындағы жалпы орта мектебі Ашық сабақ Тақырыбы: Жай бөлшектерді қосу мен азайтуға есептер шығару сынып: 5 “А” Пән мұғалімі: Адраманова Айжамал 2016-2017 оқу жылы

1 слайд

А.Үсенов атындағы жалпы орта мектебі Ашық сабақ Тақырыбы: Жай бөлшектерді қосу мен азайтуға есептер шығару сынып: 5 “А” Пән мұғалімі: Адраманова Айжамал 2016-2017 оқу жылы

Сабақтың нәтижелері:Сабақтың нәтижелері: Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту ережесін біледі (барлығы);

#2 слайд
Сабақтың нәтижелері:Сабақтың нәтижелері: Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту ережесін біледі (барлығы); Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту ережесін біледі (барлығы); Есеп шығаруда қосу және азайту ережесін қолдана алады (көпшілігі); Бөлімдері бірдей және әртүрлі бөлшектерді азайту ережесін өздері құра алады (көпшілігі); Жай бөлшекті қосу мен азайтуға айналадан мысалдар келтіре алады (кейбіреуі); Өзгенің және өзінің жұмысына баға бере алады (кейбіреуі); Білу: Түсіну: Қолдану: Талдау: Жинақтау: Бағалау:

2 слайд

Сабақтың нәтижелері:Сабақтың нәтижелері: Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту ережесін біледі (барлығы); Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту ережесін біледі (барлығы); Есеп шығаруда қосу және азайту ережесін қолдана алады (көпшілігі); Бөлімдері бірдей және әртүрлі бөлшектерді азайту ережесін өздері құра алады (көпшілігі); Жай бөлшекті қосу мен азайтуға айналадан мысалдар келтіре алады (кейбіреуі); Өзгенің және өзінің жұмысына баға бере алады (кейбіреуі); Білу: Түсіну: Қолдану: Талдау: Жинақтау: Бағалау:

#3 слайд

3 слайд

Барысы:Барысы: 1-қадам: Ой қозғау /Ортақ тапсырма, жеке жұмыс/ 2-қадам: Тұсаукесер 3-қадам: Оқулықпен жұмыс 4-қадам: Мұғалім

#4 слайд
Барысы:Барысы: 1-қадам: Ой қозғау /Ортақ тапсырма, жеке жұмыс/ 2-қадам: Тұсаукесер 3-қадам: Оқулықпен жұмыс 4-қадам: Мұғалім – оқушы /жұптық жұмыс/ 5-қадам: Тест жұмысы /жеке жұмыс/ 6-қадам: Сергіту 7-қадам: Математикалық домино /топтық жұмыс/ 8-қадам: Бағалау, қорытындылау

4 слайд

Барысы:Барысы: 1-қадам: Ой қозғау /Ортақ тапсырма, жеке жұмыс/ 2-қадам: Тұсаукесер 3-қадам: Оқулықпен жұмыс 4-қадам: Мұғалім – оқушы /жұптық жұмыс/ 5-қадам: Тест жұмысы /жеке жұмыс/ 6-қадам: Сергіту 7-қадам: Математикалық домино /топтық жұмыс/ 8-қадам: Бағалау, қорытындылау

#5 слайд

5 слайд

05:20:46 1. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?

#6 слайд
05:20:46 1. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?

6 слайд

05:20:46 1. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?

2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?

#7 слайд
2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?

7 слайд

2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?

05:20:47 3. Аралас сандар қалай қосылады?

#8 слайд
05:20:47 3. Аралас сандар қалай қосылады?

8 слайд

05:20:47 3. Аралас сандар қалай қосылады?

#9 слайд

9 слайд

Болат қарбызды тең 5 бөлікке бөлді. Оның 3 бөлігін ыдысқа салып, 1 бөлігін жеді. Ыдыста қарбыздың неше бөлігі қалды? Болат

#10 слайд
Болат қарбызды тең 5 бөлікке бөлді. Оның 3 бөлігін ыдысқа салып, 1 бөлігін жеді. Ыдыста қарбыздың неше бөлігі қалды? Болат қарбызды тең 5 бөлікке бөлді. Оның 3 бөлігін ыдысқа салып, 1 бөлігін жеді. Ыдыста қарбыздың неше бөлігі қалды? 5 2 5 1 5 3 

10 слайд

Болат қарбызды тең 5 бөлікке бөлді. Оның 3 бөлігін ыдысқа салып, 1 бөлігін жеді. Ыдыста қарбыздың неше бөлігі қалды? Болат қарбызды тең 5 бөлікке бөлді. Оның 3 бөлігін ыдысқа салып, 1 бөлігін жеді. Ыдыста қарбыздың неше бөлігі қалды? 5 2 5 1 5 3 

2 шеңбер берілген. Осы шеңберлердің бөлігін алып тастағанда неше бөлігі қалады? 2 шеңбер берілген. Осы шеңберлердің

#11 слайд
2 шеңбер берілген. Осы шеңберлердің бөлігін алып тастағанда неше бөлігі қалады? 2 шеңбер берілген. Осы шеңберлердің бөлігін алып тастағанда неше бөлігі қалады? 6 2 6 4 1 6 10 6 2 6 12 6 2 2 

11 слайд

2 шеңбер берілген. Осы шеңберлердің бөлігін алып тастағанда неше бөлігі қалады? 2 шеңбер берілген. Осы шеңберлердің бөлігін алып тастағанда неше бөлігі қалады? 6 2 6 4 1 6 10 6 2 6 12 6 2 2 

Желтоқсанның 12-сі Жай бөлшектерді азайту Желтоқсанның 12-сі Жай бөлшектерді азайту - Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанд

#12 слайд
Желтоқсанның 12-сі Жай бөлшектерді азайту Желтоқсанның 12-сі Жай бөлшектерді азайту - Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек. - Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек. - Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді азайту үшін: 1.бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2.бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесі бойынша азайту амалын орындау керек. - Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді азайту үшін: 1.бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2.бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесі бойынша азайту амалын орындау керек. - Натурал саннан бөлшекті азайтқанда азайғыш натурал санды азайтқыш бөлшектің бөліміне тең бұрыс бөлшек ретінде жазу керек. - Натурал саннан бөлшекті азайтқанда азайғыш натурал санды азайтқыш бөлшектің бөліміне тең бұрыс бөлшек ретінде жазу керек.

12 слайд

Желтоқсанның 12-сі Жай бөлшектерді азайту Желтоқсанның 12-сі Жай бөлшектерді азайту - Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек. - Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек. - Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді азайту үшін: 1.бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2.бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесі бойынша азайту амалын орындау керек. - Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді азайту үшін: 1.бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2.бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесі бойынша азайту амалын орындау керек. - Натурал саннан бөлшекті азайтқанда азайғыш натурал санды азайтқыш бөлшектің бөліміне тең бұрыс бөлшек ретінде жазу керек. - Натурал саннан бөлшекті азайтқанда азайғыш натурал санды азайтқыш бөлшектің бөліміне тең бұрыс бөлшек ретінде жазу керек.

Оқулықпен жұмыс №686 (1), №687 (3), №688 (5) №686 (1), №687 (3), №688 (5)

#13 слайд
Оқулықпен жұмыс №686 (1), №687 (3), №688 (5) №686 (1), №687 (3), №688 (5)

13 слайд

Оқулықпен жұмыс №686 (1), №687 (3), №688 (5) №686 (1), №687 (3), №688 (5)

1-топқа №686 (5), №687 (1) 2-топқа №686 (2), №687 (2) 3-топқа №686 (3), №687 (4)Мұғалім – оқушы /жұптық жұмыс/ Мұғалім – оқушы

#14 слайд
1-топқа №686 (5), №687 (1) 2-топқа №686 (2), №687 (2) 3-топқа №686 (3), №687 (4)Мұғалім – оқушы /жұптық жұмыс/ Мұғалім – оқушы /жұптық жұмыс/

14 слайд

1-топқа №686 (5), №687 (1) 2-топқа №686 (2), №687 (2) 3-топқа №686 (3), №687 (4)Мұғалім – оқушы /жұптық жұмыс/ Мұғалім – оқушы /жұптық жұмыс/

ТЕСТ

#15 слайд
ТЕСТ

15 слайд

ТЕСТ

І топ: Таңдау тесті ІІ топ: Cәйкестендіру тесті ІІІ топ: Толықтыру тесті

#16 слайд
І топ: Таңдау тесті ІІ топ: Cәйкестендіру тесті ІІІ топ: Толықтыру тесті

16 слайд

І топ: Таңдау тесті ІІ топ: Cәйкестендіру тесті ІІІ топ: Толықтыру тесті

І топ: Таңдау ІІ топ: Cәйкестендіру ІІІ топ: Толықтыру 1. Есепте: 7\27 -2\27 ═ 5\27 2. 2\27 3. 1\9 4. 1\3

#17 слайд
І топ: Таңдау ІІ топ: Cәйкестендіру ІІІ топ: Толықтыру 1. Есепте: 7\27 -2\27 ═ 5\27 2. 2\27 3. 1\9 4. 1\3 2. Есепте: 3\5 -1\5 ═ 1\5 2. 2\5 3. 1 4. 1\25 3. Есепте: 11\16 -7\16 ═ 3\16 2. 1\4 3. 3\4 4. 1\16 4. Есепте: 37\50 -13\50 ═ 12\25 2. 24\25 3. 7\50 4. 1\5 5. Есепте: 19\36 -7\36 ═ 1. 1\3 2. 1\12 3. 7\36 4. 1 1. Есепте: 7\27 -2\27 ═ 5\27 2. 2\27 3. 1\9 4. 1\3 2. Есепте: 3\5 -1\5 ═ 1\5 2. 2\5 3. 1 4. 1\25 3. Есепте: 11\16 -7\16 ═ 3\16 2. 1\4 3. 3\4 4. 1\16 4. Есепте: 37\50 -13\50 ═ 12\25 2. 24\25 3. 7\50 4. 1\5 5. Есепте: 19\36 -7\36 ═ 1. 1\3 2. 1\12 3. 7\36 4. 1 1.3/11 – 1/11 А) 4/17 2. 11/17 – 7/17 Ә)4/25 3. 12/25 - 8/25 Б) 6\35 4. 4\7 -2\5 В) 5\12 5. 2\3 -1\4 Г)2/11 1.3/11 – 1/11 А) 4/17 2. 11/17 – 7/17 Ә)4/25 3. 12/25 - 8/25 Б) 6\35 4. 4\7 -2\5 В) 5\12 5. 2\3 -1\4 Г)2/11 1.8/27+ * =17/27 2. * + 1/8 = 3/8 3. 12/13 - * = 1/13 4. 9/10 - * = 1/10 5. 3/4 - 1/5 = * 1.8/27+ * =17/27 2. * + 1/8 = 3/8 3. 12/13 - * = 1/13 4. 9/10 - * = 1/10 5. 3/4 - 1/5 = *

17 слайд

І топ: Таңдау ІІ топ: Cәйкестендіру ІІІ топ: Толықтыру 1. Есепте: 7\27 -2\27 ═ 5\27 2. 2\27 3. 1\9 4. 1\3 2. Есепте: 3\5 -1\5 ═ 1\5 2. 2\5 3. 1 4. 1\25 3. Есепте: 11\16 -7\16 ═ 3\16 2. 1\4 3. 3\4 4. 1\16 4. Есепте: 37\50 -13\50 ═ 12\25 2. 24\25 3. 7\50 4. 1\5 5. Есепте: 19\36 -7\36 ═ 1. 1\3 2. 1\12 3. 7\36 4. 1 1. Есепте: 7\27 -2\27 ═ 5\27 2. 2\27 3. 1\9 4. 1\3 2. Есепте: 3\5 -1\5 ═ 1\5 2. 2\5 3. 1 4. 1\25 3. Есепте: 11\16 -7\16 ═ 3\16 2. 1\4 3. 3\4 4. 1\16 4. Есепте: 37\50 -13\50 ═ 12\25 2. 24\25 3. 7\50 4. 1\5 5. Есепте: 19\36 -7\36 ═ 1. 1\3 2. 1\12 3. 7\36 4. 1 1.3/11 – 1/11 А) 4/17 2. 11/17 – 7/17 Ә)4/25 3. 12/25 - 8/25 Б) 6\35 4. 4\7 -2\5 В) 5\12 5. 2\3 -1\4 Г)2/11 1.3/11 – 1/11 А) 4/17 2. 11/17 – 7/17 Ә)4/25 3. 12/25 - 8/25 Б) 6\35 4. 4\7 -2\5 В) 5\12 5. 2\3 -1\4 Г)2/11 1.8/27+ * =17/27 2. * + 1/8 = 3/8 3. 12/13 - * = 1/13 4. 9/10 - * = 1/10 5. 3/4 - 1/5 = * 1.8/27+ * =17/27 2. * + 1/8 = 3/8 3. 12/13 - * = 1/13 4. 9/10 - * = 1/10 5. 3/4 - 1/5 = *

видео

#18 слайд
видео

18 слайд

видео

#19 слайд

19 слайд

- Мен казақпын мың өліп, мың тірілген - Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ - Тәуелсіздік аңсаған арман, қол жеткен мұрат

#20 слайд
- Мен казақпын мың өліп, мың тірілген - Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ - Тәуелсіздік аңсаған арман, қол жеткен мұрат

20 слайд

- Мен казақпын мың өліп, мың тірілген - Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ - Тәуелсіздік аңсаған арман, қол жеткен мұрат

#21 слайд

21 слайд

Үйге тапсырма: №691, №700

#22 слайд
Үйге тапсырма: №691, №700

22 слайд

Үйге тапсырма: №691, №700

Файл форматы:
ppt
05.06.2018
1067
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі