Материалдар / Жай бөлшектерді қосу және азайту

Жай бөлшектерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектерді қосу және азайту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
864
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
А.Үсенов атындағы жалпы орта мектебі Ашық сабақ Тақырыбы: Жай бөлшектерді қосу мен аза

1 слайд
А.Үсенов атындағы жалпы орта мектебі Ашық сабақ Тақырыбы: Жай бөлшектерді қосу мен азайтуға есептер шығару сынып: 5 “А” Пән мұғалімі: Адраманова Айжамал 2016-2017 оқу жылы

1 слайд

А.Үсенов атындағы жалпы орта мектебі Ашық сабақ Тақырыбы: Жай бөлшектерді қосу мен азайтуға есептер шығару сынып: 5 “А” Пән мұғалімі: Адраманова Айжамал 2016-2017 оқу жылы

Сабақтың нәтижелері:Сабақтың нәтижелері: Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту ережесін біледі (барлығы); Б

2 слайд
Сабақтың нәтижелері:Сабақтың нәтижелері: Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту ережесін біледі (барлығы); Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту ережесін біледі (барлығы); Есеп шығаруда қосу және азайту ережесін қолдана алады (көпшілігі); Бөлімдері бірдей және әртүрлі бөлшектерді азайту ережесін өздері құра алады (көпшілігі); Жай бөлшекті қосу мен азайтуға айналадан мысалдар келтіре алады (кейбіреуі); Өзгенің және өзінің жұмысына баға бере алады (кейбіреуі); Білу: Түсіну: Қолдану: Талдау: Жинақтау: Бағалау:

2 слайд

Сабақтың нәтижелері:Сабақтың нәтижелері: Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту ережесін біледі (барлығы); Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту ережесін біледі (барлығы); Есеп шығаруда қосу және азайту ережесін қолдана алады (көпшілігі); Бөлімдері бірдей және әртүрлі бөлшектерді азайту ережесін өздері құра алады (көпшілігі); Жай бөлшекті қосу мен азайтуға айналадан мысалдар келтіре алады (кейбіреуі); Өзгенің және өзінің жұмысына баға бере алады (кейбіреуі); Білу: Түсіну: Қолдану: Талдау: Жинақтау: Бағалау:

3 слайд

3 слайд

Барысы:Барысы: 1-қадам: Ой қозғау /Ортақ тапсырма, жеке жұмыс/ 2-қадам: Тұсаукесер 3-қадам: Оқулықпен жұмыс 4-қадам: Мұға

4 слайд
Барысы:Барысы: 1-қадам: Ой қозғау /Ортақ тапсырма, жеке жұмыс/ 2-қадам: Тұсаукесер 3-қадам: Оқулықпен жұмыс 4-қадам: Мұғалім – оқушы /жұптық жұмыс/ 5-қадам: Тест жұмысы /жеке жұмыс/ 6-қадам: Сергіту 7-қадам: Математикалық домино /топтық жұмыс/ 8-қадам: Бағалау, қорытындылау

4 слайд

Барысы:Барысы: 1-қадам: Ой қозғау /Ортақ тапсырма, жеке жұмыс/ 2-қадам: Тұсаукесер 3-қадам: Оқулықпен жұмыс 4-қадам: Мұғалім – оқушы /жұптық жұмыс/ 5-қадам: Тест жұмысы /жеке жұмыс/ 6-қадам: Сергіту 7-қадам: Математикалық домино /топтық жұмыс/ 8-қадам: Бағалау, қорытындылау

5 слайд

5 слайд

05:20:46 1. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?

6 слайд
05:20:46 1. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?

6 слайд

05:20:46 1. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?

2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?

7 слайд
2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?

7 слайд

2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?

05:20:47 3. Аралас сандар қалай қосылады?

8 слайд
05:20:47 3. Аралас сандар қалай қосылады?

8 слайд

05:20:47 3. Аралас сандар қалай қосылады?

9 слайд

9 слайд

Болат қарбызды тең 5 бөлікке бөлді. Оның 3 бөлігін ыдысқа салып, 1 бөлігін жеді. Ыдыста қарбыздың неше

10 слайд
Болат қарбызды тең 5 бөлікке бөлді. Оның 3 бөлігін ыдысқа салып, 1 бөлігін жеді. Ыдыста қарбыздың неше бөлігі қалды?5 2 5 1 5 3   Болат қарбызды тең 5 бөлікке бөлді. Оның 3 бөлігін ыдысқа салып, 1 бөлігін жеді. Ыдыста қарбыздың неше бөлігі қалды?

10 слайд

Болат қарбызды тең 5 бөлікке бөлді. Оның 3 бөлігін ыдысқа салып, 1 бөлігін жеді. Ыдыста қарбыздың неше бөлігі қалды?5 2 5 1 5 3   Болат қарбызды тең 5 бөлікке бөлді. Оның 3 бөлігін ыдысқа салып, 1 бөлігін жеді. Ыдыста қарбыздың неше бөлігі қалды?

2 шеңбер берілген. Осы шеңберлердің бөлігін алып тастағанда неше бөлігі қалады?6 2 6 4 1 6 10 6 2 6 12 6 2 2  

11 слайд
2 шеңбер берілген. Осы шеңберлердің бөлігін алып тастағанда неше бөлігі қалады?6 2 6 4 1 6 10 6 2 6 12 6 2 2     2 шеңбер берілген. Осы шеңберлердің бөлігін алып тастағанда неше бөлігі қалады?

11 слайд

2 шеңбер берілген. Осы шеңберлердің бөлігін алып тастағанда неше бөлігі қалады?6 2 6 4 1 6 10 6 2 6 12 6 2 2     2 шеңбер берілген. Осы шеңберлердің бөлігін алып тастағанда неше бөлігі қалады?

Желтоқсанның 12-сі Жай бөлшектерді азайту - Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алы

12 слайд
Желтоқсанның 12-сі Жай бөлшектерді азайту - Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек. - Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді азайту үшін: 1. бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2. бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесі бойынша азайту амалын орындау керек. - Натурал саннан бөлшекті азайтқанда азайғыш натурал санды азайтқыш бөлшектің бөліміне тең бұрыс бөлшек ретінде жазу керек.Желтоқсанның 12-сі Жай бөлшектерді азайту - Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек. - Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді азайту үшін: 1. бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2. бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесі бойынша азайту амалын орындау керек. - Натурал саннан бөлшекті азайтқанда азайғыш натурал санды азайтқыш бөлшектің бөліміне тең бұрыс бөлшек ретінде жазу керек.

12 слайд

Желтоқсанның 12-сі Жай бөлшектерді азайту - Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек. - Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді азайту үшін: 1. бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2. бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесі бойынша азайту амалын орындау керек. - Натурал саннан бөлшекті азайтқанда азайғыш натурал санды азайтқыш бөлшектің бөліміне тең бұрыс бөлшек ретінде жазу керек.Желтоқсанның 12-сі Жай бөлшектерді азайту - Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек. - Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді азайту үшін: 1. бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2. бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесі бойынша азайту амалын орындау керек. - Натурал саннан бөлшекті азайтқанда азайғыш натурал санды азайтқыш бөлшектің бөліміне тең бұрыс бөлшек ретінде жазу керек.

Оқулықпен жұмыс № 686 (1), №687 (3), №688 (5) № 686 (1), №687 (3), №688 (5)

13 слайд
Оқулықпен жұмыс № 686 (1), №687 (3), №688 (5) № 686 (1), №687 (3), №688 (5)

13 слайд

Оқулықпен жұмыс № 686 (1), №687 (3), №688 (5) № 686 (1), №687 (3), №688 (5)

1-топқа №686 (5), №687 (1) 2-топқа №686 (2), №687 (2) 3-топқа №686 (3), №687 (4) Мұғалім – оқушы /жұптық жұмыс/ Мұғалім – оқушы

14 слайд
1-топқа №686 (5), №687 (1) 2-топқа №686 (2), №687 (2) 3-топқа №686 (3), №687 (4) Мұғалім – оқушы /жұптық жұмыс/ Мұғалім – оқушы /жұптық жұмыс/

14 слайд

1-топқа №686 (5), №687 (1) 2-топқа №686 (2), №687 (2) 3-топқа №686 (3), №687 (4) Мұғалім – оқушы /жұптық жұмыс/ Мұғалім – оқушы /жұптық жұмыс/

Т Е С Т

15 слайд
Т Е С Т

15 слайд

Т Е С Т

І топ: Таңдау тесті ІІ топ: C әйкестендіру тесті ІІІ топ: Толықтыру тесті

16 слайд
І топ: Таңдау тесті ІІ топ: C әйкестендіру тесті ІІІ топ: Толықтыру тесті

16 слайд

І топ: Таңдау тесті ІІ топ: C әйкестендіру тесті ІІІ топ: Толықтыру тесті

І топ: Таңдау ІІ топ: C әйкестендіру ІІІ топ: Толықтыру 1. Есепте: 7\27 -2\27 ═ 5\27 2. 2\27 3. 1\9 4. 1\3 2.

17 слайд
І топ: Таңдау ІІ топ: C әйкестендіру ІІІ топ: Толықтыру 1. Есепте: 7\27 -2\27 ═ 5\27 2. 2\27 3. 1\9 4. 1\3 2. Есепте: 3\5 -1\5 ═ 1\5 2. 2\5 3. 1 4. 1\25 3. Есепте: 11\16 -7\16 ═ 3\16 2. 1\4 3. 3\4 4. 1\16 4. Есепте: 37\50 -13\50 ═ 12\25 2. 24\25 3. 7\50 4. 1\5 5. Есепте: 19\36 -7\36 ═ 1. 1\3 2. 1\12 3. 7\36 4. 1 1. 3/11 – 1/11 А) 4/17 2. 11/17 – 7/17 Ә)4/25 3. 12/25 - 8/25 Б) 6\35 4. 4\7 -2\5 В) 5\12 5. 2\3 -1\4 Г)2/11 1. 8/27+ * =17/27 2. * + 1/8 = 3/8 3. 12/13 - * = 1/13 4. 9/10 - * = 1/10 5. 3/4 - 1/5 = * 1. Есепте: 7\27 -2\27 ═ 5\27 2. 2\27 3. 1\9 4. 1\3 2. Есепте: 3\5 -1\5 ═ 1\5 2. 2\5 3. 1 4. 1\25 3. Есепте: 11\16 -7\16 ═ 3\16 2. 1\4 3. 3\4 4. 1\16 4. Есепте: 37\50 -13\50 ═ 12\25 2. 24\25 3. 7\50 4. 1\5 5. Есепте: 19\36 -7\36 ═ 1. 1\3 2. 1\12 3. 7\36 4. 1 1. 3/11 – 1/11 А) 4/17 2. 11/17 – 7/17 Ә)4/25 3. 12/25 - 8/25 Б) 6\35 4. 4\7 -2\5 В) 5\12 5. 2\3 -1\4 Г)2/11 1. 8/27+ * =17/27 2. * + 1/8 = 3/8 3. 12/13 - * = 1/13 4. 9/10 - * = 1/10 5. 3/4 - 1/5 = *

17 слайд

І топ: Таңдау ІІ топ: C әйкестендіру ІІІ топ: Толықтыру 1. Есепте: 7\27 -2\27 ═ 5\27 2. 2\27 3. 1\9 4. 1\3 2. Есепте: 3\5 -1\5 ═ 1\5 2. 2\5 3. 1 4. 1\25 3. Есепте: 11\16 -7\16 ═ 3\16 2. 1\4 3. 3\4 4. 1\16 4. Есепте: 37\50 -13\50 ═ 12\25 2. 24\25 3. 7\50 4. 1\5 5. Есепте: 19\36 -7\36 ═ 1. 1\3 2. 1\12 3. 7\36 4. 1 1. 3/11 – 1/11 А) 4/17 2. 11/17 – 7/17 Ә)4/25 3. 12/25 - 8/25 Б) 6\35 4. 4\7 -2\5 В) 5\12 5. 2\3 -1\4 Г)2/11 1. 8/27+ * =17/27 2. * + 1/8 = 3/8 3. 12/13 - * = 1/13 4. 9/10 - * = 1/10 5. 3/4 - 1/5 = * 1. Есепте: 7\27 -2\27 ═ 5\27 2. 2\27 3. 1\9 4. 1\3 2. Есепте: 3\5 -1\5 ═ 1\5 2. 2\5 3. 1 4. 1\25 3. Есепте: 11\16 -7\16 ═ 3\16 2. 1\4 3. 3\4 4. 1\16 4. Есепте: 37\50 -13\50 ═ 12\25 2. 24\25 3. 7\50 4. 1\5 5. Есепте: 19\36 -7\36 ═ 1. 1\3 2. 1\12 3. 7\36 4. 1 1. 3/11 – 1/11 А) 4/17 2. 11/17 – 7/17 Ә)4/25 3. 12/25 - 8/25 Б) 6\35 4. 4\7 -2\5 В) 5\12 5. 2\3 -1\4 Г)2/11 1. 8/27+ * =17/27 2. * + 1/8 = 3/8 3. 12/13 - * = 1/13 4. 9/10 - * = 1/10 5. 3/4 - 1/5 = *

видео

18 слайд
видео

18 слайд

видео

19 слайд

19 слайд

- Мен казақпын мың өліп, мың тірілген - Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ - Тәуелсіздік аңсаған арман, қол жеткен мұр

20 слайд
- Мен казақпын мың өліп, мың тірілген - Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ - Тәуелсіздік аңсаған арман, қол жеткен мұрат

20 слайд

- Мен казақпын мың өліп, мың тірілген - Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ - Тәуелсіздік аңсаған арман, қол жеткен мұрат

21 слайд

21 слайд

Үйге тапсырма: № 691 , № 700

22 слайд
Үйге тапсырма: № 691 , № 700

22 слайд

Үйге тапсырма: № 691 , № 700

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ