Жай бөлшектерді қосу және азайту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
А.Үсенов атындағы жалпы орта мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы: Жай бөлшектерді қосу мен
азайтуға есептер шығару
сынып: 5 “А”
Пән мұғалімі: Адраманова Айжамал
2016-2017 оқу жылы
1 слайд
А.Үсенов атындағы жалпы орта мектебі Ашық сабақ Тақырыбы: Жай бөлшектерді қосу мен азайтуға есептер шығару сынып: 5 “А” Пән мұғалімі: Адраманова Айжамал 2016-2017 оқу жылы
2 слайд
Сабақтың нәтижелері:Сабақтың нәтижелері:
Бөлімдері
бірдей
бөлшектерді
қосу және
азайту
ережесін
біледі
(барлығы); Бөлімдері
әртүрлі
бөлшектерді
қосу және
азайту
ережесін
біледі
(барлығы); Есеп
шығаруда
қосу және
азайту
ережесін
қолдана
алады
(көпшілігі); Бөлімдері
бірдей және
әртүрлі
бөлшектерді
азайту
ережесін
өздері
құра алады
(көпшілігі); Жай
бөлшекті
қосу мен
азайтуға
айналадан
мысалдар
келтіре
алады
(кейбіреуі); Өзгенің
және
өзінің
жұмысына
баға бере
алады
(кейбіреуі);
Білу: Түсіну: Қолдану: Талдау: Жинақтау: Бағалау:
2 слайд
Сабақтың нәтижелері:Сабақтың нәтижелері: Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту ережесін біледі (барлығы); Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту ережесін біледі (барлығы); Есеп шығаруда қосу және азайту ережесін қолдана алады (көпшілігі); Бөлімдері бірдей және әртүрлі бөлшектерді азайту ережесін өздері құра алады (көпшілігі); Жай бөлшекті қосу мен азайтуға айналадан мысалдар келтіре алады (кейбіреуі); Өзгенің және өзінің жұмысына баға бере алады (кейбіреуі); Білу: Түсіну: Қолдану: Талдау: Жинақтау: Бағалау:
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Барысы:Барысы:
1-қадам: Ой қозғау /Ортақ тапсырма, жеке жұмыс/
2-қадам: Тұсаукесер
3-қадам: Оқулықпен жұмыс
4-қадам: Мұғалім – оқушы /жұптық жұмыс/
5-қадам: Тест жұмысы /жеке жұмыс/
6-қадам: Сергіту
7-қадам: Математикалық домино /топтық жұмыс/
8-қадам: Бағалау, қорытындылау
4 слайд
Барысы:Барысы: 1-қадам: Ой қозғау /Ортақ тапсырма, жеке жұмыс/ 2-қадам: Тұсаукесер 3-қадам: Оқулықпен жұмыс 4-қадам: Мұғалім – оқушы /жұптық жұмыс/ 5-қадам: Тест жұмысы /жеке жұмыс/ 6-қадам: Сергіту 7-қадам: Математикалық домино /топтық жұмыс/ 8-қадам: Бағалау, қорытындылау
5 слайд
5 слайд
6 слайд
05:20:46 1. Бөлімдері бірдей бөлшектер
қалай қосылады?
6 слайд
05:20:46 1. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?
7 слайд
2. Бөлімдері әр түрлі
бөлшектер
қалай қосылады?
7 слайд
2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?
8 слайд
05:20:47 3. Аралас сандар қалай
қосылады?
8 слайд
05:20:47 3. Аралас сандар қалай қосылады?
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Болат қарбызды тең 5
бөлікке бөлді. Оның 3 бөлігін
ыдысқа салып, 1 бөлігін жеді.
Ыдыста қарбыздың неше бөлігі
қалды?5
2
5
1
5
3
Болат қарбызды тең 5
бөлікке бөлді. Оның 3 бөлігін
ыдысқа салып, 1 бөлігін жеді.
Ыдыста қарбыздың неше бөлігі
қалды?
10 слайд
Болат қарбызды тең 5 бөлікке бөлді. Оның 3 бөлігін ыдысқа салып, 1 бөлігін жеді. Ыдыста қарбыздың неше бөлігі қалды?5 2 5 1 5 3 Болат қарбызды тең 5 бөлікке бөлді. Оның 3 бөлігін ыдысқа салып, 1 бөлігін жеді. Ыдыста қарбыздың неше бөлігі қалды?
11 слайд
2 шеңбер берілген. Осы шеңберлердің бөлігін алып
тастағанда неше бөлігі қалады?6
2
6
4
1
6
10
6
2
6
12
6
2
2 2 шеңбер берілген. Осы шеңберлердің бөлігін алып
тастағанда неше бөлігі қалады?
11 слайд
2 шеңбер берілген. Осы шеңберлердің бөлігін алып тастағанда неше бөлігі қалады?6 2 6 4 1 6 10 6 2 6 12 6 2 2 2 шеңбер берілген. Осы шеңберлердің бөлігін алып тастағанда неше бөлігі қалады?
12 слайд
Желтоқсанның 12-сі
Жай бөлшектерді азайту
- Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан
азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, ал сол бөлімнің
өзін қалдыру керек.
- Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді азайту үшін:
1. бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек;
2. бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесі бойынша азайту
амалын орындау керек.
- Натурал саннан бөлшекті азайтқанда азайғыш натурал санды
азайтқыш бөлшектің бөліміне тең бұрыс бөлшек ретінде жазу керек.Желтоқсанның 12-сі
Жай бөлшектерді азайту - Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан
азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, ал сол бөлімнің
өзін қалдыру керек. - Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді азайту үшін:
1. бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек;
2. бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесі бойынша азайту
амалын орындау керек. - Натурал саннан бөлшекті азайтқанда азайғыш натурал санды
азайтқыш бөлшектің бөліміне тең бұрыс бөлшек ретінде жазу керек.
12 слайд
Желтоқсанның 12-сі Жай бөлшектерді азайту - Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек. - Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді азайту үшін: 1. бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2. бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесі бойынша азайту амалын орындау керек. - Натурал саннан бөлшекті азайтқанда азайғыш натурал санды азайтқыш бөлшектің бөліміне тең бұрыс бөлшек ретінде жазу керек.Желтоқсанның 12-сі Жай бөлшектерді азайту - Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек. - Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді азайту үшін: 1. бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек; 2. бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесі бойынша азайту амалын орындау керек. - Натурал саннан бөлшекті азайтқанда азайғыш натурал санды азайтқыш бөлшектің бөліміне тең бұрыс бөлшек ретінде жазу керек.
13 слайд
Оқулықпен жұмыс
№ 686 (1), №687 (3), №688 (5) № 686 (1), №687 (3), №688 (5)
13 слайд
Оқулықпен жұмыс № 686 (1), №687 (3), №688 (5) № 686 (1), №687 (3), №688 (5)
14 слайд
1-топқа №686 (5), №687 (1)
2-топқа №686 (2), №687 (2)
3-топқа №686 (3), №687 (4) Мұғалім – оқушы /жұптық жұмыс/ Мұғалім – оқушы /жұптық жұмыс/
14 слайд
1-топқа №686 (5), №687 (1) 2-топқа №686 (2), №687 (2) 3-топқа №686 (3), №687 (4) Мұғалім – оқушы /жұптық жұмыс/ Мұғалім – оқушы /жұптық жұмыс/
15 слайд
Т Е С
Т
15 слайд
Т Е С Т
16 слайд
І топ: Таңдау тесті
ІІ топ: C әйкестендіру тесті
ІІІ топ: Толықтыру тесті
16 слайд
І топ: Таңдау тесті ІІ топ: C әйкестендіру тесті ІІІ топ: Толықтыру тесті
17 слайд
І топ:
Таңдау ІІ топ:
C әйкестендіру
ІІІ топ:
Толықтыру
1. Есепте: 7\27 -2\27 ═
5\27 2. 2\27 3. 1\9 4. 1\3
2. Есепте: 3\5 -1\5 ═
1\5 2. 2\5 3. 1 4. 1\25
3. Есепте: 11\16 -7\16 ═
3\16 2. 1\4 3. 3\4 4. 1\16
4. Есепте: 37\50 -13\50 ═
12\25 2. 24\25 3. 7\50 4. 1\5
5. Есепте: 19\36 -7\36 ═
1. 1\3 2. 1\12 3. 7\36 4. 1 1. 3/11 – 1/11 А) 4/17
2. 11/17 – 7/17 Ә)4/25
3. 12/25 - 8/25 Б) 6\35
4. 4\7 -2\5 В) 5\12
5. 2\3 -1\4 Г)2/11 1. 8/27+ * =17/27
2. * + 1/8 = 3/8
3. 12/13 - * = 1/13
4. 9/10 - * = 1/10
5. 3/4 - 1/5 = *
1. Есепте: 7\27 -2\27 ═
5\27 2. 2\27 3. 1\9 4. 1\3
2. Есепте: 3\5 -1\5 ═
1\5 2. 2\5 3. 1 4. 1\25
3. Есепте: 11\16 -7\16 ═
3\16 2. 1\4 3. 3\4 4. 1\16
4. Есепте: 37\50 -13\50 ═
12\25 2. 24\25 3. 7\50 4. 1\5
5. Есепте: 19\36 -7\36 ═
1. 1\3 2. 1\12 3. 7\36 4. 1 1. 3/11 – 1/11 А) 4/17
2. 11/17 – 7/17 Ә)4/25
3. 12/25 - 8/25 Б) 6\35
4. 4\7 -2\5 В) 5\12
5. 2\3 -1\4 Г)2/11 1. 8/27+ * =17/27
2. * + 1/8 = 3/8
3. 12/13 - * = 1/13
4. 9/10 - * = 1/10
5. 3/4 - 1/5 = *
17 слайд
І топ: Таңдау ІІ топ: C әйкестендіру ІІІ топ: Толықтыру 1. Есепте: 7\27 -2\27 ═ 5\27 2. 2\27 3. 1\9 4. 1\3 2. Есепте: 3\5 -1\5 ═ 1\5 2. 2\5 3. 1 4. 1\25 3. Есепте: 11\16 -7\16 ═ 3\16 2. 1\4 3. 3\4 4. 1\16 4. Есепте: 37\50 -13\50 ═ 12\25 2. 24\25 3. 7\50 4. 1\5 5. Есепте: 19\36 -7\36 ═ 1. 1\3 2. 1\12 3. 7\36 4. 1 1. 3/11 – 1/11 А) 4/17 2. 11/17 – 7/17 Ә)4/25 3. 12/25 - 8/25 Б) 6\35 4. 4\7 -2\5 В) 5\12 5. 2\3 -1\4 Г)2/11 1. 8/27+ * =17/27 2. * + 1/8 = 3/8 3. 12/13 - * = 1/13 4. 9/10 - * = 1/10 5. 3/4 - 1/5 = * 1. Есепте: 7\27 -2\27 ═ 5\27 2. 2\27 3. 1\9 4. 1\3 2. Есепте: 3\5 -1\5 ═ 1\5 2. 2\5 3. 1 4. 1\25 3. Есепте: 11\16 -7\16 ═ 3\16 2. 1\4 3. 3\4 4. 1\16 4. Есепте: 37\50 -13\50 ═ 12\25 2. 24\25 3. 7\50 4. 1\5 5. Есепте: 19\36 -7\36 ═ 1. 1\3 2. 1\12 3. 7\36 4. 1 1. 3/11 – 1/11 А) 4/17 2. 11/17 – 7/17 Ә)4/25 3. 12/25 - 8/25 Б) 6\35 4. 4\7 -2\5 В) 5\12 5. 2\3 -1\4 Г)2/11 1. 8/27+ * =17/27 2. * + 1/8 = 3/8 3. 12/13 - * = 1/13 4. 9/10 - * = 1/10 5. 3/4 - 1/5 = *
18 слайд
видео
18 слайд
видео
19 слайд
19 слайд
20 слайд
- Мен казақпын мың өліп, мың тірілген
- Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ
- Тәуелсіздік аңсаған арман, қол жеткен
мұрат
20 слайд
- Мен казақпын мың өліп, мың тірілген - Тәуелсіз ел тірегі-білімді ұрпақ - Тәуелсіздік аңсаған арман, қол жеткен мұрат
21 слайд
21 слайд
22 слайд
Үйге тапсырма:
№ 691 , № 700
22 слайд
Үйге тапсырма: № 691 , № 700