Материалдар / Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектерге амалдар қолдану тақырыбындағы презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қырқүйек 2023
216
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мектеп МОББ Қарақия ауданы бойынша «№4 жалпы білім беретін мектеп» КММ Пәні Математика Бөлім Жай бөлшектерге амалдар қолдану П

1 слайд
Мектеп МОББ Қарақия ауданы бойынша «№4 жалпы білім беретін мектеп» КММ Пәні Математика Бөлім Жай бөлшектерге амалдар қолдану Педагогтың тегі, аты, әкесінің аты Мырзабай Алтын Қайрадинқызы Күні 9.09.2022ж Сынып: 5 «В» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту ға есеп шығару. Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары 5.1.2.19 натурал саннан жай бөлшекті азайтуды орындау; Сабақтың мақсаты -Аралас сандарды ажырата алу; -Аралас сандарды қосуды және азайтуды білу. -Аралас сандарға амалдар қолдануға мысалдар мен есептер құруды және берілген тақырып бойынша логикалық есептер ді шығара білу Бағалау критерийі -Аралас сандарды ажырата алады; -Аралас сандарды қосуды және азайтуды біледі. -Аралас сандарға амалдар қолдануға мысалдар мен есептер құруды және берілген тақырып бойынша логикалық есептер ді шығара алады ЕБҚ бар оқушыға сипаттама Көру қабілеті бұзылған балаларды қамтуға арналған қолдау

1 слайд

Мектеп МОББ Қарақия ауданы бойынша «№4 жалпы білім беретін мектеп» КММ Пәні Математика Бөлім Жай бөлшектерге амалдар қолдану Педагогтың тегі, аты, әкесінің аты Мырзабай Алтын Қайрадинқызы Күні 9.09.2022ж Сынып: 5 «В» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту ға есеп шығару. Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары 5.1.2.19 натурал саннан жай бөлшекті азайтуды орындау; Сабақтың мақсаты -Аралас сандарды ажырата алу; -Аралас сандарды қосуды және азайтуды білу. -Аралас сандарға амалдар қолдануға мысалдар мен есептер құруды және берілген тақырып бойынша логикалық есептер ді шығара білу Бағалау критерийі -Аралас сандарды ажырата алады; -Аралас сандарды қосуды және азайтуды біледі. -Аралас сандарға амалдар қолдануға мысалдар мен есептер құруды және берілген тақырып бойынша логикалық есептер ді шығара алады ЕБҚ бар оқушыға сипаттама Көру қабілеті бұзылған балаларды қамтуға арналған қолдау

ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.Ынтымақтастық ортаны қалыпта

2 слайд
ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.Ынтымақтастық ортаны қалыптастыру, үй жұмысын тексеру. ЕБҚ бар оқушыны оның көзі жақсы көрінетін жерге орналастыру. ЕБҚ бар оқушы алдыңғы қатарға отырады. «Жан жылуы» әдісі Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін көтеру. Шарты: әрбір оқушы келесі оқушыға атының бас әріпінен басталатын жылы сөз (комплимент) айтады. «Топқа біріктіру» әдісі Мақсаты: оқушыларды ұжымдық, ынтымақтастық, шығармашылыққа баулу. Шарты: оқушылар түрлі-түсті қағаздарды таңдау арқылы «жай сандар», «құрама сандар», «егіз сандар», «натурал сандар» атты топтарға бөлініп отырады. Өткен сабақты қайталау (жеке жұмыс) «Көршіңе сен» әдісі Мақсаты: әділ бағалауға ұмтылу. Шарты: оқушылар интербелсенді тақтада үй жұмысының жауаптарына қарап, қасындағы көрші оқушымен дәптерлерін алмастырып, есептің дұрыс болғанына қарай бір-бірін бағалайды.

2 слайд

ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.Ынтымақтастық ортаны қалыптастыру, үй жұмысын тексеру. ЕБҚ бар оқушыны оның көзі жақсы көрінетін жерге орналастыру. ЕБҚ бар оқушы алдыңғы қатарға отырады. «Жан жылуы» әдісі Мақсаты: оқушылардың көңіл-күйін көтеру. Шарты: әрбір оқушы келесі оқушыға атының бас әріпінен басталатын жылы сөз (комплимент) айтады. «Топқа біріктіру» әдісі Мақсаты: оқушыларды ұжымдық, ынтымақтастық, шығармашылыққа баулу. Шарты: оқушылар түрлі-түсті қағаздарды таңдау арқылы «жай сандар», «құрама сандар», «егіз сандар», «натурал сандар» атты топтарға бөлініп отырады. Өткен сабақты қайталау (жеке жұмыс) «Көршіңе сен» әдісі Мақсаты: әділ бағалауға ұмтылу. Шарты: оқушылар интербелсенді тақтада үй жұмысының жауаптарына қарап, қасындағы көрші оқушымен дәптерлерін алмастырып, есептің дұрыс болғанына қарай бір-бірін бағалайды.

ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ Жаңа тақырыпты меңгеру Аралас сандарды қосу және азайту Жаңа сабақ мазмұнын ашу үшін мұғалім интербелсенді тақта

3 слайд
ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ Жаңа тақырыпты меңгеру Аралас сандарды қосу және азайту Жаңа сабақ мазмұнын ашу үшін мұғалім интербелсенді тақтадан бейнефильм көрсетеді. Мұғалім бейнефильм бойынша тақырыпты ашып, оқушыларға қосымша сұрақтар қояды. (Жеке жұмыс) Дәптермен жұмыс «Кім ширақ» әдісі Мақсаты: Оқушыларды шапшаңдыққа, алғырлыққа баулу,оқушылар оқулықтағы 534- есепті дәптерлеріне орындайды. Бірінші болып аяқтаған 3- оқушының жауабы тексеріліп, «жарайсың, жақсы және талпын» жұлдызшамен бағаланады. https://bilimland.kz/kk/subject/matemat ika/5-synyp/aralas-sandardy-azajtu?mid =ed8bb940-9ee4-11e9-a361-1f1ed251d cfe

3 слайд

ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ Жаңа тақырыпты меңгеру Аралас сандарды қосу және азайту Жаңа сабақ мазмұнын ашу үшін мұғалім интербелсенді тақтадан бейнефильм көрсетеді. Мұғалім бейнефильм бойынша тақырыпты ашып, оқушыларға қосымша сұрақтар қояды. (Жеке жұмыс) Дәптермен жұмыс «Кім ширақ» әдісі Мақсаты: Оқушыларды шапшаңдыққа, алғырлыққа баулу,оқушылар оқулықтағы 534- есепті дәптерлеріне орындайды. Бірінші болып аяқтаған 3- оқушының жауабы тексеріліп, «жарайсың, жақсы және талпын» жұлдызшамен бағаланады. https://bilimland.kz/kk/subject/matemat ika/5-synyp/aralas-sandardy-azajtu?mid =ed8bb940-9ee4-11e9-a361-1f1ed251d cfe

Функционалдық сауаттылыққа байланысты есептер Мұғалім әр топ бірігіп орындауға берілген тапсырма береді. Тапсырманы дұрыс

4 слайд
Функционалдық сауаттылыққа байланысты есептер Мұғалім әр топ бірігіп орындауға берілген тапсырма береді. Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды «жарайсың, жақсы және талпын» жұлдызшамен бағаланады Ұзындығы 420м пойыз көпірден 58 секундта өтті , ал стансы кезекшісі тұсынан 21 секундта өтті. Көпірдің ұзындығын табыңдар. Топтық жұмыс «Ширату тапсырмалары». Топ құрамында әртүрлі деңгейдегі оқушылар бірігіп жұмыс жасайды және қарқынды жұмыс жасайтын оқушылар басқаларға көмек көрсетеді.

4 слайд

Функционалдық сауаттылыққа байланысты есептер Мұғалім әр топ бірігіп орындауға берілген тапсырма береді. Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды «жарайсың, жақсы және талпын» жұлдызшамен бағаланады Ұзындығы 420м пойыз көпірден 58 секундта өтті , ал стансы кезекшісі тұсынан 21 секундта өтті. Көпірдің ұзындығын табыңдар. Топтық жұмыс «Ширату тапсырмалары». Топ құрамында әртүрлі деңгейдегі оқушылар бірігіп жұмыс жасайды және қарқынды жұмыс жасайтын оқушылар басқаларға көмек көрсетеді.

Рефлексия Бүгінгі өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылады. Берілген сұрақтарға оқушылар жауап береді. • Аралас сандарды қала

5 слайд
Рефлексия Бүгінгі өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылады. Берілген сұрақтарға оқушылар жауап береді. • Аралас сандарды қалай қосамыз? • Аралас сандарды қалай азайтамыз? • Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қалай қосамыз, қалай азайтамыз? Оқушылар сабақты қорытындылау мақсатында стикерге «белсенді қатыстым», «түсінікті болды», «қызықты болды», «жаңаны білдім» деп жазып нысанаға жапсырады. Үйге тапсырма: № 536 есеп

5 слайд

Рефлексия Бүгінгі өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылады. Берілген сұрақтарға оқушылар жауап береді. • Аралас сандарды қалай қосамыз? • Аралас сандарды қалай азайтамыз? • Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қалай қосамыз, қалай азайтамыз? Оқушылар сабақты қорытындылау мақсатында стикерге «белсенді қатыстым», «түсінікті болды», «қызықты болды», «жаңаны білдім» деп жазып нысанаға жапсырады. Үйге тапсырма: № 536 есеп