Жалаң және жайылма сөйлем презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жалаң және жайылма сөйлем презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация жалаң және жайылма сөйлем туралы түсіндіру барысында ережені өз ойларымен түсініп білуге арналған. берілген тапсырманы орындау барасында жаңа материалды дұрыс түсінуіне өз өзін қорытындылауға көмектеседі
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлем

#1 слайд
Тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлем

1 слайд

Тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлем

Мақсаты: 1)Оқушыларға жалаң және жайылма сөйлемдар туралы түсінік беру, олардың бұлай аталу себептерін түсіндіру, Білім біл

#2 слайд
Мақсаты: 1)Оқушыларға жалаң және жайылма сөйлемдар туралы түсінік беру, олардың бұлай аталу себептерін түсіндіру, Білім білік дағдыларын қалыптастыру, 2)Өз беттерімен жұмыс істеу қабілеттерін арттыру. Оқушылардың ойлау қабілетін, зейінін дамыту. 3)Ойын толық жеткізуге қатесіз жазуға тәрбиелеу

2 слайд

Мақсаты: 1)Оқушыларға жалаң және жайылма сөйлемдар туралы түсінік беру, олардың бұлай аталу себептерін түсіндіру, Білім білік дағдыларын қалыптастыру, 2)Өз беттерімен жұмыс істеу қабілеттерін арттыру. Оқушылардың ойлау қабілетін, зейінін дамыту. 3)Ойын толық жеткізуге қатесіз жазуға тәрбиелеу

Үй тапсырмасын тексеру Кім? Не? не істеді? қандай? несін? қашан?

#3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру Кім? Не? не істеді? қандай? несін? қашан?

3 слайд

Үй тапсырмасын тексеру Кім? Не? не істеді? қандай? несін? қашан?

Мұз қатты. Өзенге мұз қатты. Есік ашылды . Есік айқара ашылды. Бұлбұл сайрады . Жазушы жазды. Бақта бұлбұл сайрады. Жазушы қызық

#4 слайд
Мұз қатты. Өзенге мұз қатты. Есік ашылды . Есік айқара ашылды. Бұлбұл сайрады . Жазушы жазды. Бақта бұлбұл сайрады. Жазушы қызықты әңгіме жазды.

4 слайд

Мұз қатты. Өзенге мұз қатты. Есік ашылды . Есік айқара ашылды. Бұлбұл сайрады . Жазушы жазды. Бақта бұлбұл сайрады. Жазушы қызықты әңгіме жазды.

Қайталау – білім анасы Кім? Не? Не істеді? Қандай? Несін? Несін?Тек қана тұрлаулы мүшелерден құралған сөйлемді жалаң сөйлем

#5 слайд
Қайталау – білім анасы Кім? Не? Не істеді? Қандай? Несін? Несін?Тек қана тұрлаулы мүшелерден құралған сөйлемді жалаң сөйлем дейміз . Боран соқты. Тұрлаулы мүшелерден басқа тұрлаусыз мүшелері де бар сөйлемді жайылма сөйлем дейміз. Кеше боран соқты.

5 слайд

Қайталау – білім анасы Кім? Не? Не істеді? Қандай? Несін? Несін?Тек қана тұрлаулы мүшелерден құралған сөйлемді жалаң сөйлем дейміз . Боран соқты. Тұрлаулы мүшелерден басқа тұрлаусыз мүшелері де бар сөйлемді жайылма сөйлем дейміз. Кеше боран соқты.

Ә д е м і б и л е уд і ж а қс ы кө р е м із. Ж а тты ғуд ы ж а с а й ы қ! Сергіту сәті

#6 слайд
Ә д е м і б и л е уд і ж а қс ы кө р е м із. Ж а тты ғуд ы ж а с а й ы қ! Сергіту сәті

6 слайд

Ә д е м і б и л е уд і ж а қс ы кө р е м із. Ж а тты ғуд ы ж а с а й ы қ! Сергіту сәті

Бағалау. Үй тапсырмасы: 4- жаттығу

#7 слайд
Бағалау. Үй тапсырмасы: 4- жаттығу

7 слайд

Бағалау. Үй тапсырмасы: 4- жаттығу

#8 слайд

8 слайд

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

Қазақстан Республикасының Президенті Н .Ә .Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы

#13 слайд
Қазақстан Республикасының Президенті Н .Ә .Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы

13 слайд

Қазақстан Республикасының Президенті Н .Ә .Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауы

70 + ( 12 – 6 ) ( 6 5 – 5 ) – 30 90 + ( 11 – 9 )

#14 слайд
70 + ( 12 – 6 ) ( 6 5 – 5 ) – 30 90 + ( 11 – 9 )

14 слайд

70 + ( 12 – 6 ) ( 6 5 – 5 ) – 30 90 + ( 11 – 9 )

#15 слайд

15 слайд

#16 слайд

16 слайд

• Шөпте қояндар тығылып отыр,тек 10 құлағы ғана көрініп тұр. Қанша қоян тығылып отыр? • Таразы табақшасына 2 аяғымен тұрғанд

#17 слайд
• Шөпте қояндар тығылып отыр,тек 10 құлағы ғана көрініп тұр. Қанша қоян тығылып отыр? • Таразы табақшасына 2 аяғымен тұрғанда тырна 2 кг болды. Бір аяғымен тұрса, онда оның массасы қандай болады? • Ауылда 4 күн 4 түн боран соқты.Неше тәулік боран соқты? • Бір адам қалаға бара жатыр еді, жолда оған 3 танысы қарсы келді. Қанша адам қалаға барды? • Мараттың кілең 1 теңгеліктен тұратын барлығы 100 теңге ақшасы бар еді. Құрал – жабдық сатып алған ол дүкенге 97 теңге төлеуі тиіс еді. Қалай тез есептеп беруге болады? 5 2кг 4 1 3

17 слайд

• Шөпте қояндар тығылып отыр,тек 10 құлағы ғана көрініп тұр. Қанша қоян тығылып отыр? • Таразы табақшасына 2 аяғымен тұрғанда тырна 2 кг болды. Бір аяғымен тұрса, онда оның массасы қандай болады? • Ауылда 4 күн 4 түн боран соқты.Неше тәулік боран соқты? • Бір адам қалаға бара жатыр еді, жолда оған 3 танысы қарсы келді. Қанша адам қалаға барды? • Мараттың кілең 1 теңгеліктен тұратын барлығы 100 теңге ақшасы бар еді. Құрал – жабдық сатып алған ол дүкенге 97 теңге төлеуі тиіс еді. Қалай тез есептеп беруге болады? 5 2кг 4 1 3

Математика 2 - сынып Ойын – тренажёр Африка

#18 слайд
Математика 2 - сынып Ойын – тренажёр Африка

18 слайд

Математика 2 - сынып Ойын – тренажёр Африка

Математика 2 - сынып Ойын – тренажёр Африка

#19 слайд
Математика 2 - сынып Ойын – тренажёр Африка

19 слайд

Математика 2 - сынып Ойын – тренажёр Африка

Математика 2 - сынып Ойын – тренажёр Африка

#20 слайд
Математика 2 - сынып Ойын – тренажёр Африка

20 слайд

Математика 2 - сынып Ойын – тренажёр Африка

Жануарлар мен өсімдіктердің қай түрлеріне қауіп төнгені туралы ақпарат береді. Жануарлар мен өсімдіктердің сирек түр

#21 слайд
Жануарлар мен өсімдіктердің қай түрлеріне қауіп төнгені туралы ақпарат береді. Жануарлар мен өсімдіктердің сирек түрлерімен танысуға шақырады. Жануарлар мен өсімдіктерге қауіп төнгенін ескертеді. Жануарлар мен өсімдіктердің сирек түрлерін сақтауға кеңес береді.

21 слайд

Жануарлар мен өсімдіктердің қай түрлеріне қауіп төнгені туралы ақпарат береді. Жануарлар мен өсімдіктердің сирек түрлерімен танысуға шақырады. Жануарлар мен өсімдіктерге қауіп төнгенін ескертеді. Жануарлар мен өсімдіктердің сирек түрлерін сақтауға кеңес береді.

1. Кему ретінде көрсетілген сандар: а) 98,72,83,11,24. ә) 11, 24, 72, 83, 98 б) 98, 83, 72, 24, 11 2. Дұры

#22 слайд
1. Кему ретінде көрсетілген сандар: а) 98,72,83,11,24. ә) 11, 24, 72, 83, 98 б) 98, 83, 72, 24, 11 2. Дұрыс жауабын көрсет: (40+7)+3 а) 47 ә) 50 б) 44 3. 45 пен 5-тің айырмасына 32-ні қосу: а) 82 ә)72 б) 8 4. Бір баланың дене салмағы 36 кг, ал екіншісінің 27 кг. Екінші баланаң дене салмағы біріншісінен неше кг жеңіл? а) 9 кг ә)11 кг б) 63 кг

22 слайд

1. Кему ретінде көрсетілген сандар: а) 98,72,83,11,24. ә) 11, 24, 72, 83, 98 б) 98, 83, 72, 24, 11 2. Дұрыс жауабын көрсет: (40+7)+3 а) 47 ә) 50 б) 44 3. 45 пен 5-тің айырмасына 32-ні қосу: а) 82 ә)72 б) 8 4. Бір баланың дене салмағы 36 кг, ал екіншісінің 27 кг. Екінші баланаң дене салмағы біріншісінен неше кг жеңіл? а) 9 кг ә)11 кг б) 63 кг

Дұрыс жауаптары:  1 - б) 98, 83, 72, 24, 11  2. - ә) 50  3. - а) 82  4. а) 9 кг

#23 слайд
Дұрыс жауаптары:  1 - б) 98, 83, 72, 24, 11  2. - ә) 50  3. - а) 82  4. а) 9 кг

23 слайд

Дұрыс жауаптары:  1 - б) 98, 83, 72, 24, 11  2. - ә) 50  3. - а) 82  4. а) 9 кг

Файл форматы:
pptx
04.04.2019
1435
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі