Материалдар / Жалпыадамзаттық құндылықтар-отбасылық құндылықтар негізі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жалпыадамзаттық құндылықтар-отбасылық құндылықтар негізі

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзін-өзі тану пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2019
452
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Семинар тақырыбы: Жалпыадамзаттық құндылықтар - отбасылық тәрбиенің негізі. Истаева Арайгүл Рахметқызы Атырау облысы, Құрман

1 слайд
Семинар тақырыбы: Жалпыадамзаттық құндылықтар - отбасылық тәрбиенің негізі. Истаева Арайгүл Рахметқызы Атырау облысы, Құрманғазы ауданы, Алға селосы Әбу Сәрсенбаев атындағы жалпы орта мектебінің өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі  

1 слайд

Семинар тақырыбы: Жалпыадамзаттық құндылықтар - отбасылық тәрбиенің негізі. Истаева Арайгүл Рахметқызы Атырау облысы, Құрманғазы ауданы, Алға селосы Әбу Сәрсенбаев атындағы жалпы орта мектебінің өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі  

Жоспары 1. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының психологиялық-педагогикалық негіздері. 2. «Ө

2 слайд
Жоспары     1. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының психологиялық-педагогикалық негіздері.   2. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының аксиологиялық негіздері. 3. Ата-ананың бала тәрбиесіндегі ролі (қыз бен бала тәрбиесінде ) 4. «Әке 1 сағат уақытыңды сатып алайыншы!» бейнебаян көрсету 5. Топтық жұмыс. (3 топқа бөлу) 6. Қортындылау.

2 слайд

Жоспары     1. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының психологиялық-педагогикалық негіздері.   2. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының аксиологиялық негіздері. 3. Ата-ананың бала тәрбиесіндегі ролі (қыз бен бала тәрбиесінде ) 4. «Әке 1 сағат уақытыңды сатып алайыншы!» бейнебаян көрсету 5. Топтық жұмыс. (3 топқа бөлу) 6. Қортындылау.

Тыныштық сәті НҰРҒА БӨЛЕНУ.

3 слайд
Тыныштық сәті НҰРҒА БӨЛЕНУ.

3 слайд

Тыныштық сәті НҰРҒА БӨЛЕНУ.

«Өзін- өзі тану» жобасының авторы С. А. Назарбаева «Өмір әдебі» деген кітабында: «Рухани кәусар бұлаққа бара

4 слайд
«Өзін- өзі тану»  жобасының  авторы С. А. Назарбаева «Өмір әдебі» деген кітабында: «Рухани кәусар бұлаққа барар жол іздеу әр адамның міндеттерінің міндеті екендігіне сенімдімін» дей келе, оған тек  жалпыадамзаттық құндылықтарды оқыту арқылы ғана жетуге болатынын атап көрсетті. С. А. Назарбаева 12 ақпан 1941 ж

4 слайд

«Өзін- өзі тану»  жобасының  авторы С. А. Назарбаева «Өмір әдебі» деген кітабында: «Рухани кәусар бұлаққа барар жол іздеу әр адамның міндеттерінің міндеті екендігіне сенімдімін» дей келе, оған тек  жалпыадамзаттық құндылықтарды оқыту арқылы ғана жетуге болатынын атап көрсетті. С. А. Назарбаева 12 ақпан 1941 ж

Ақиқат, сүйіспеншілік, дұрыс әрекет, ішкі тыныштық, қиянат жасамау - бұл мәңгілік бес құндылық адамның ұлтына, нәсіліне, о

5 слайд
Ақиқат, сүйіспеншілік, дұрыс әрекет, ішкі тыныштық, қиянат жасамау -  бұл мәңгілік бес құндылық  адамның ұлтына, нәсіліне, ортасына, дініне қарамайтын, уақытпен өзгермейтін құбылыс.  Адамның руханияты мен мәдениетінің жиынтығы, яғни, ата- әжелеріміздің даналығы.

5 слайд

Ақиқат, сүйіспеншілік, дұрыс әрекет, ішкі тыныштық, қиянат жасамау -  бұл мәңгілік бес құндылық  адамның ұлтына, нәсіліне, ортасына, дініне қарамайтын, уақытпен өзгермейтін құбылыс.  Адамның руханияты мен мәдениетінің жиынтығы, яғни, ата- әжелеріміздің даналығы.

«Өзін-өзі тану» пәні адамның өзін-өзі тануына, өзінің ең жақсы қасиеттерін анықтауға, өз ар-ұжданын сақтап, әрқашанда

6 слайд
  «Өзін-өзі тану»  пәні адамның өзін-өзі тануына, өзінің ең жақсы қасиеттерін анықтауға, өз ар-ұжданын сақтап, әрқашанда АДАМ деген атқа лайық болуымыз керек.

6 слайд

  «Өзін-өзі тану»  пәні адамның өзін-өзі тануына, өзінің ең жақсы қасиеттерін анықтауға, өз ар-ұжданын сақтап, әрқашанда АДАМ деген атқа лайық болуымыз керек.

Сократтың ең бірінші қағидасы «Сен алдымен өзіңді өзің таны» Екінші қағидасы :

7 слайд
Сократтың ең бірінші қағидасы «Сен алдымен өзіңді өзің таны» Екінші қағидасы : «Менің білетінім: менің ештеңе білмейтіндігім, ал басқалар мұны да білмейді» "Әр адамның бойында күн бар, тек оның нұрлануына мүмкіндік беріңдер!" «Кімде кім әлемді өзгерткісі келсе, алдымен өзі өзгерсін» .   Дүниедегі ең оңай нәрсе – біреуге ақыл айту, Ең қиын нәрсе – өзіңді өзің түсіну. Әл – Фараби Сократ

7 слайд

Сократтың ең бірінші қағидасы «Сен алдымен өзіңді өзің таны» Екінші қағидасы : «Менің білетінім: менің ештеңе білмейтіндігім, ал басқалар мұны да білмейді» "Әр адамның бойында күн бар, тек оның нұрлануына мүмкіндік беріңдер!" «Кімде кім әлемді өзгерткісі келсе, алдымен өзі өзгерсін» .   Дүниедегі ең оңай нәрсе – біреуге ақыл айту, Ең қиын нәрсе – өзіңді өзің түсіну. Әл – Фараби Сократ

Шығармашылық, топтық жұмыс: 1. Ақиқат тобы: отбасындағы әке рөлі 2. Сүйіспеншілік тобы: отбасындағы ана рөлі 3. Дұрыс әрекет

8 слайд
Шығармашылық, топтық жұмыс: 1. Ақиқат тобы: отбасындағы әке рөлі 2. Сүйіспеншілік тобы: отбасындағы ана рөлі 3. Дұрыс әрекет тобы: қыз тәрбиесі 4. Ішкі тыныштық тобы: ұл тәрбиесі 5. Қиянат жасамау тобы: бала тәрбиесіндегі қоршаған орта рөлі постерлер қорғау.

8 слайд

Шығармашылық, топтық жұмыс: 1. Ақиқат тобы: отбасындағы әке рөлі 2. Сүйіспеншілік тобы: отбасындағы ана рөлі 3. Дұрыс әрекет тобы: қыз тәрбиесі 4. Ішкі тыныштық тобы: ұл тәрбиесі 5. Қиянат жасамау тобы: бала тәрбиесіндегі қоршаған орта рөлі постерлер қорғау.

Түйін: -Балаға уақытында көңіл бөлу,оның әрбір іс-әрекетімен санасу-оған деген сүйіспеншілікті дамытады.Сүйіспеншілік бар жерд

9 слайд
Түйін: -Балаға уақытында көңіл бөлу,оның әрбір іс-әрекетімен санасу-оған деген сүйіспеншілікті дамытады.Сүйіспеншілік бар жерде ақиқат,дұрыс әрекет,қиянат жасамау,тыныштық болады. Барлық баланы жақсы көру керек. Жақсы көру барлығын жаңғыртатын күш.  Баланың шынайы табиғатын сезініп, табиғат берген ерекшеліктерін ескере отырып, қалай бар солай қабылдап, түсіне білу керек.   Егер анасы оны өтірік айтып, алдап тұрса онда бала тыңдамайды. Ал егер әкесінің айтып тұрғаны басқа болып, істегені одан да басқа болса, бала оған да құлақ аспайды. Егер баланы алдап, табиғатына қарсы әрекет етсе онда бала тыңдамайды. Егер мамасы оған үлкендердің ақылын тыңдау керек деп тұрып, өзі күйеуін тыңдамаса онда бала да олардың ақылына құлақ аспайды.  Баланы ақылға құлақ қоятын, тілалғыш ету үшін ең алдымен ынтымақтастықа әрекет етіп, үлкендердің өзі өзін-өзі жақсы мінез-құлыққа тәрбиелеуі тиіс.  Күнделікті өмірде ата-аналар балаға үлгі болуы тиіс. Өзге адамдардан тек жақсылықты көруге үйрету керек және олармен өздеріне басқалардың қандай қатынас жасағанын қаласа, өздері де сондай қатынас жасауға тиіс екенін үйрету керек. 

9 слайд

Түйін: -Балаға уақытында көңіл бөлу,оның әрбір іс-әрекетімен санасу-оған деген сүйіспеншілікті дамытады.Сүйіспеншілік бар жерде ақиқат,дұрыс әрекет,қиянат жасамау,тыныштық болады. Барлық баланы жақсы көру керек. Жақсы көру барлығын жаңғыртатын күш.  Баланың шынайы табиғатын сезініп, табиғат берген ерекшеліктерін ескере отырып, қалай бар солай қабылдап, түсіне білу керек.   Егер анасы оны өтірік айтып, алдап тұрса онда бала тыңдамайды. Ал егер әкесінің айтып тұрғаны басқа болып, істегені одан да басқа болса, бала оған да құлақ аспайды. Егер баланы алдап, табиғатына қарсы әрекет етсе онда бала тыңдамайды. Егер мамасы оған үлкендердің ақылын тыңдау керек деп тұрып, өзі күйеуін тыңдамаса онда бала да олардың ақылына құлақ аспайды.  Баланы ақылға құлақ қоятын, тілалғыш ету үшін ең алдымен ынтымақтастықа әрекет етіп, үлкендердің өзі өзін-өзі жақсы мінез-құлыққа тәрбиелеуі тиіс.  Күнделікті өмірде ата-аналар балаға үлгі болуы тиіс. Өзге адамдардан тек жақсылықты көруге үйрету керек және олармен өздеріне басқалардың қандай қатынас жасағанын қаласа, өздері де сондай қатынас жасауға тиіс екенін үйрету керек. 

Топпен ән айту «Келші, келші балашым». Сөзі: Қабдыкәрім Ыдырысовтікі Әні: Ескендір Хасанғалиевтікі Айым болып тудың ба? Күнім

10 слайд
Топпен ән айту «Келші, келші балашым». Сөзі: Қабдыкәрім Ыдырысовтікі Әні: Ескендір Хасанғалиевтікі Айым болып тудың ба? Күнім болып тудың ба? Әке жолын қудың ба? Ата жолын қудың ба? Бұл дүниеге келген соң, Сұрауы бар судың да.. Қуанышым, арай жүз Сөйлесерміз талай біз Бар ағайын жиналып, Мәз боп саған қараймыз Сендей бала ешкімде Болмаған деп санаймыз. Не деп енді мақтайын Айтуға сөз таппаймын Мақтап кетсем көбірек Мен әжеңе жақпаймын Келші келші балашым Бір иіскемей жатпаймын Келші келші балашым Бір иіскемей жатпаймын.

10 слайд

Топпен ән айту «Келші, келші балашым». Сөзі: Қабдыкәрім Ыдырысовтікі Әні: Ескендір Хасанғалиевтікі Айым болып тудың ба? Күнім болып тудың ба? Әке жолын қудың ба? Ата жолын қудың ба? Бұл дүниеге келген соң, Сұрауы бар судың да.. Қуанышым, арай жүз Сөйлесерміз талай біз Бар ағайын жиналып, Мәз боп саған қараймыз Сендей бала ешкімде Болмаған деп санаймыз. Не деп енді мақтайын Айтуға сөз таппаймын Мақтап кетсем көбірек Мен әжеңе жақпаймын Келші келші балашым Бір иіскемей жатпаймын Келші келші балашым Бір иіскемей жатпаймын.

Үйге тапсырма. «Звездочка на земле» фильмін қарау .

11 слайд
Үйге тапсырма.  «Звездочка на земле» фильмін қарау .

11 слайд

Үйге тапсырма.  «Звездочка на земле» фильмін қарау .

ҚОРЫТЫНДЫЛАУ, ОЙ ПІКІРЛЕР

12 слайд
ҚОРЫТЫНДЫЛАУ, ОЙ ПІКІРЛЕР

12 слайд

ҚОРЫТЫНДЫЛАУ, ОЙ ПІКІРЛЕР