Материалдар / «Жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген сабақты тиімді жүзеге асыру жолдары»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген сабақты тиімді жүзеге асыру жолдары»

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпыадамзаттық құндылықтарды өмірде және ұстаздардың өз пәндеріне кіріктірудің маңызы туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2020
877
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген сабақты тиімді жүзеге асыру жолдары» . Жамбыл облысы, Т.Рысқұлов ауданы, Ю.Гагар

1 слайд
«Жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген сабақты тиімді жүзеге асыру жолдары»  . Жамбыл облысы, Т.Рысқұлов ауданы, Ю.Гагарин атындағы негізгі мектебінің Өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі: Кожамкулова А.К.

1 слайд

«Жалпыадамзаттық құндылықтарға негізделген сабақты тиімді жүзеге асыру жолдары»  . Жамбыл облысы, Т.Рысқұлов ауданы, Ю.Гагарин атындағы негізгі мектебінің Өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі: Кожамкулова А.К.

Жоспар: 1. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының аксиологиялық негіздері. 2.Жалпыадамзаттық

2 слайд
Жоспар: 1. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының аксиологиялық негіздері. 2.Жалпыадамзаттық құндылықтар жөнінде түсінік 3.Рухани-адамгершілік білім берудегі мұғалімнің рөлі.

2 слайд

Жоспар: 1. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының аксиологиялық негіздері. 2.Жалпыадамзаттық құндылықтар жөнінде түсінік 3.Рухани-адамгершілік білім берудегі мұғалімнің рөлі.

Өзін-өзі тану пәні адамның өзін-өзі тануына, өзінің ең жақсы қасиеттерін анықтауға, өз ар-ұжданын сақтап, әрқашанд

3 слайд
Өзін-өзі тану пәні адамның өзін-өзі тануына, өзінің ең жақсы қасиеттерін анықтауға, өз ар-ұжданын сақтап, әрқашанда АДАМ деген атқа лайық болуына ықпал етеді. Жалпыадамзаттық құндылықтарды оқыту – «Өзін-өзі тануға» негізгі рухани жол болып табылады . Сара Алпысқызы

3 слайд

Өзін-өзі тану пәні адамның өзін-өзі тануына, өзінің ең жақсы қасиеттерін анықтауға, өз ар-ұжданын сақтап, әрқашанда АДАМ деген атқа лайық болуына ықпал етеді. Жалпыадамзаттық құндылықтарды оқыту – «Өзін-өзі тануға» негізгі рухани жол болып табылады . Сара Алпысқызы

Жаңа туылған нәрестенің ақыл-ойы, миы таза болады, қайырымдылық пен зұлымдықтың ешқайсысын таңдай алмайды, қайырымдылы

4 слайд
Жаңа туылған нәрестенің ақыл-ойы, миы таза болады, қайырымдылық пен зұлымдықтың ешқайсысын таңдай алмайды, қайырымдылық адамның өмір сүру үдерісінде жиналады. Адам дүниеге келгенде таза мектеп тақтасындай болады, тақта бетіне әр адам өз қолжазбасын жазып қалдырғандай кішкене нәрестенің де таза санасына өсе келе әр нәрсе жазылады. Әбу Насыр әл- Фараби (872-950)

4 слайд

Жаңа туылған нәрестенің ақыл-ойы, миы таза болады, қайырымдылық пен зұлымдықтың ешқайсысын таңдай алмайды, қайырымдылық адамның өмір сүру үдерісінде жиналады. Адам дүниеге келгенде таза мектеп тақтасындай болады, тақта бетіне әр адам өз қолжазбасын жазып қалдырғандай кішкене нәрестенің де таза санасына өсе келе әр нәрсе жазылады. Әбу Насыр әл- Фараби (872-950)

Сана арқылы оқыту Оқыту, ойлау және түсіну – осының бәрі бес сезім мүшелірі арқылы сананың ішінде жүретін үдерістер. Олардың

5 слайд
Сана арқылы оқыту Оқыту, ойлау және түсіну – осының бәрі бес сезім мүшелірі арқылы сананың ішінде жүретін үдерістер. Олардың екеуі: көру мен есту ақпарат алудың маңызды жолдары болып табылады. Ақпарат бес сезім мүшелері арқылы сыртқы әлемнен түпкі санаға (кейде саналы түрде, кейде санадан тыс) түседі де, осы жерде психикалық-эмоциялық реңге ие болады.

5 слайд

Сана арқылы оқыту Оқыту, ойлау және түсіну – осының бәрі бес сезім мүшелірі арқылы сананың ішінде жүретін үдерістер. Олардың екеуі: көру мен есту ақпарат алудың маңызды жолдары болып табылады. Ақпарат бес сезім мүшелері арқылы сыртқы әлемнен түпкі санаға (кейде саналы түрде, кейде санадан тыс) түседі де, осы жерде психикалық-эмоциялық реңге ие болады.

Сананың құрылымы Жоғар ы сана Сана Түпкі сана Бес сезім мүшесі Интуиция Эмоция ӘЛЕМДұрыс (оң) қабылдау

6 слайд
Сананың құрылымы Жоғар ы сана Сана Түпкі сана Бес сезім мүшесі Интуиция Эмоция ӘЛЕМДұрыс (оң) қабылдау

6 слайд

Сананың құрылымы Жоғар ы сана Сана Түпкі сана Бес сезім мүшесі Интуиция Эмоция ӘЛЕМДұрыс (оң) қабылдау

Сананы тазарту Күн сайын жағымды көңіл күйге ену тәсілін қолданған жөн.  Бұл сананы тыныштандыру мен бақылау үшін, әлемді түйс

7 слайд
Сананы тазарту Күн сайын жағымды көңіл күйге ену тәсілін қолданған жөн.  Бұл сананы тыныштандыру мен бақылау үшін, әлемді түйсінуге арналған тікелей әдіс.  Күні бойы барлық адамдарға сүйіспеншілік нұрын шашуға талпыныңыз.  Ұйықтар алдында күні бойы не істегеніңізді еске түсіру үшін бірнеше минутыңызды бөліңіз, және де оданда жақсысын жасауға шешім қабылдаңыз.  Ашу-ызыңызды бақылаңыз. Өзіңізді ұрсып, ренжіткен адам сізге өз ашу-ызаңызды бақылауға көмектесетінін әрдайым есте ұстаңыз. Ашулана бастасаңыз:  Бір стакан суық су ішіңіз;  Айнадан бет -жүзіңізге қараңыз;  Тыныш қана жатыңыз.

7 слайд

Сананы тазарту Күн сайын жағымды көңіл күйге ену тәсілін қолданған жөн.  Бұл сананы тыныштандыру мен бақылау үшін, әлемді түйсінуге арналған тікелей әдіс.  Күні бойы барлық адамдарға сүйіспеншілік нұрын шашуға талпыныңыз.  Ұйықтар алдында күні бойы не істегеніңізді еске түсіру үшін бірнеше минутыңызды бөліңіз, және де оданда жақсысын жасауға шешім қабылдаңыз.  Ашу-ызыңызды бақылаңыз. Өзіңізді ұрсып, ренжіткен адам сізге өз ашу-ызаңызды бақылауға көмектесетінін әрдайым есте ұстаңыз. Ашулана бастасаңыз:  Бір стакан суық су ішіңіз;  Айнадан бет -жүзіңізге қараңыз;  Тыныш қана жатыңыз.

« »Тренинг Құтыдағы су - Егер стакандағы лас суды , түгел төгіп тастауға болмаса ? оны қалай тазартуғ

8 слайд
« »Тренинг Құтыдағы су - Егер стакандағы лас суды , түгел төгіп тастауға болмаса ? оны қалай тазартуға болады

8 слайд

« »Тренинг Құтыдағы су - Егер стакандағы лас суды , түгел төгіп тастауға болмаса ? оны қалай тазартуға болады

Т.И. Петракова ұсынған құндылықтар жүйесінің жіктемесі оларды үш түрге бөліп қарастыруды көздейді: табиғи, жүре па

9 слайд
Т.И. Петракова ұсынған құндылықтар жүйесінің жіктемесі оларды үш түрге бөліп қарастыруды көздейді: табиғи, жүре пайда болған және абсолюттік. Табиғи құндылықтар – бұл адамның табиғи күші мен жан- дүниесінің қабілетілігі құндылықтары: яғни ақыл-ой, сезім, күш- жігер (ақылдың айқындығы, ойдың ұшқырлығы, сезімнің тазалығы, естің сенімділігі, күш-жігердің қайраттылығы). Жүре пайда болған құндылықтар – бұл адамның интеллектуалды және адамгершілік тұрғыдан дамуы барысында меңгерген құндылықтар (әдептілік, сыпайылық, сыйластық, жанашырлық, кеңпейілділік, ақкөңілділік, сабарлылық және т.б.) Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар – ол уақытқа бағынбайтын, ешқандай ортамен, қоғаммен шектелмейтін, бүкіл адамзат үшін маңызы зор құндылықтар. «

9 слайд

Т.И. Петракова ұсынған құндылықтар жүйесінің жіктемесі оларды үш түрге бөліп қарастыруды көздейді: табиғи, жүре пайда болған және абсолюттік. Табиғи құндылықтар – бұл адамның табиғи күші мен жан- дүниесінің қабілетілігі құндылықтары: яғни ақыл-ой, сезім, күш- жігер (ақылдың айқындығы, ойдың ұшқырлығы, сезімнің тазалығы, естің сенімділігі, күш-жігердің қайраттылығы). Жүре пайда болған құндылықтар – бұл адамның интеллектуалды және адамгершілік тұрғыдан дамуы барысында меңгерген құндылықтар (әдептілік, сыпайылық, сыйластық, жанашырлық, кеңпейілділік, ақкөңілділік, сабарлылық және т.б.) Абсолюттік жалпыадамзаттық құндылықтар – ол уақытқа бағынбайтын, ешқандай ортамен, қоғаммен шектелмейтін, бүкіл адамзат үшін маңызы зор құндылықтар. «

Қиянат жасамау Ішкі тыныштық Дұрыс әрекет АқиқатСүйіспеншілік

10 слайд
Қиянат жасамау Ішкі тыныштық Дұрыс әрекет АқиқатСүйіспеншілік

10 слайд

Қиянат жасамау Ішкі тыныштық Дұрыс әрекет АқиқатСүйіспеншілік

Педагогиканың 3 түрі бар: 1. Қалыптастыру педагогикасы Педагогикалық қызметтің сұлбасы.Педагогтың монологы 2.Қабілеттерін дамыт

11 слайд
Педагогиканың 3 түрі бар: 1. Қалыптастыру педагогикасы Педагогикалық қызметтің сұлбасы.Педагогтың монологы 2.Қабілеттерін дамыту педагогикасы Мұғалім мен оқушы арасындағы диалог. Бұл жерде мұғалім жетекші рөл атқарады. 3.Кемелдендіру педагогикасы Кемел адам деп- ойы, сөзі, ісі бірліктегі адамды айтамыз.

11 слайд

Педагогиканың 3 түрі бар: 1. Қалыптастыру педагогикасы Педагогикалық қызметтің сұлбасы.Педагогтың монологы 2.Қабілеттерін дамыту педагогикасы Мұғалім мен оқушы арасындағы диалог. Бұл жерде мұғалім жетекші рөл атқарады. 3.Кемелдендіру педагогикасы Кемел адам деп- ойы, сөзі, ісі бірліктегі адамды айтамыз.

Өзін-өзі тану пәнін оқытудың шарттары: 1. Мектепте сүйіспеншілік, сенім, шабытты шығармашылық, өзіңді-өзің зерттеу,өзіңді түс

12 слайд
Өзін-өзі тану пәнін оқытудың шарттары: 1. Мектепте сүйіспеншілік, сенім, шабытты шығармашылық, өзіңді-өзің зерттеу,өзіңді түсінуді, ұғынуды дамыту атмосферасын құру үшін жағдай жасау 2.Рухани-адамгершілік білім беруді мектептің тұтастай педагогикалық үрдісімен интеграциялау. 3.Рухани-адамгершілік білім беру үрдісінде тек қана позитивті (оң) және ізгі әдістерді қолдану қажеттілігі .

12 слайд

Өзін-өзі тану пәнін оқытудың шарттары: 1. Мектепте сүйіспеншілік, сенім, шабытты шығармашылық, өзіңді-өзің зерттеу,өзіңді түсінуді, ұғынуды дамыту атмосферасын құру үшін жағдай жасау 2.Рухани-адамгершілік білім беруді мектептің тұтастай педагогикалық үрдісімен интеграциялау. 3.Рухани-адамгершілік білім беру үрдісінде тек қана позитивті (оң) және ізгі әдістерді қолдану қажеттілігі .

Өзін-өзі тану пәнін оқытудың шарттары: «Өз ойыңды өзгерт, сонда сен өз өміріңді өзгертесің» С.А.Назарбаева

13 слайд
Өзін-өзі тану пәнін оқытудың шарттары: «Өз ойыңды өзгерт, сонда сен өз өміріңді өзгертесің» С.А.Назарбаева

13 слайд

Өзін-өзі тану пәнін оқытудың шарттары: «Өз ойыңды өзгерт, сонда сен өз өміріңді өзгертесің» С.А.Назарбаева

Ш.А.Амонашвили: «Мұғалімге елдің болашағын қалыптастыруда ең басты рөл берілген. Мамандық ішінде мұғалім мамандығы ең ардақ

14 слайд
Ш.А.Амонашвили: «Мұғалімге елдің болашағын қалыптастыруда ең басты рөл берілген. Мамандық ішінде мұғалім мамандығы ең ардақты, ең қиын және ең маңызды» дейді. Бойымыздағы жалпыадамзаттық құндылықтарымызбен, риясыз сүйіспеншілігімізбен өскелең ұрпақты тәрбиелеуде жан аямайық! Әрқашанда отбасымызда тыныштық болсын! Отбасымызда тыныштық болса, қоғамда тыныштық орнайды! Ал қоғам тыныш болса, мемлекетте тыныштық орнайды! Ал мемлекетте тыныштық болса, бүкіл әлемде тыныштық орнайды!1931 жыл 8 наурыз

14 слайд

Ш.А.Амонашвили: «Мұғалімге елдің болашағын қалыптастыруда ең басты рөл берілген. Мамандық ішінде мұғалім мамандығы ең ардақты, ең қиын және ең маңызды» дейді. Бойымыздағы жалпыадамзаттық құндылықтарымызбен, риясыз сүйіспеншілігімізбен өскелең ұрпақты тәрбиелеуде жан аямайық! Әрқашанда отбасымызда тыныштық болсын! Отбасымызда тыныштық болса, қоғамда тыныштық орнайды! Ал қоғам тыныш болса, мемлекетте тыныштық орнайды! Ал мемлекетте тыныштық болса, бүкіл әлемде тыныштық орнайды!1931 жыл 8 наурыз

Назарларыңызға рахмет!

15 слайд
Назарларыңызға рахмет!

15 слайд

Назарларыңызға рахмет!