Жәндіктер біздің досымыз

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жәндіктер біздің досымыз

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақшадағы тәрбиенің мақсаты - табиғатты аялап,оны қамқорлыққа алып күту,табиғат жөнінде қарапайым білім бере отырып,тірі және өлі табиғаттағы құбылыстар жөнінде қарапайым ұғымдар қалыптастыру. Мұнда балалардың қоршаған орта жөніндегі ұғым түсініктерін байытатын жалпы және нақты ғылыми мәліметтер алуының маңызы зор.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: Жәндіктер біздің досымыз

#1 слайд
Тақырыбы: Жәндіктер біздің досымыз

1 слайд

Тақырыбы: Жәндіктер біздің досымыз

Жобаның түрі: топтық қысқа мерзімді «Жұлдыз» тобының балаларына арналған шығармашылық жоба. Жобаның мерзім

#2 слайд
Жобаның түрі: топтық қысқа мерзімді «Жұлдыз» тобының балаларына арналған шығармашылық жоба. Жобаның мерзімі: қысқа мерзімді   Жобаның қатысушылары: топ балалары,ата-ана, тәрбиеші.   Білім саласы: экологиялық тәрбие.

2 слайд

Жобаның түрі: топтық қысқа мерзімді «Жұлдыз» тобының балаларына арналған шығармашылық жоба. Жобаның мерзімі: қысқа мерзімді   Жобаның қатысушылары: топ балалары,ата-ана, тәрбиеші.   Білім саласы: экологиялық тәрбие.

Көкейтесті мәселе:  осы тарау бойынша мектепке дейінгі балалар өздеріне керегін осы жастан бастап ала бастайды,

#3 слайд
Көкейтесті мәселе:  осы тарау бойынша мектепке дейінгі балалар өздеріне керегін осы жастан бастап ала бастайды, Серуен кезінде балалар жәндіктерді көреді,кейбіреуі қуанады,кейбіреуі қорқады,олардың жәндіктер туралы пікірлері әр түрлі болып келеді. Балалардың ойлары екі түрлі болады,әңгіме барысында балалардың жәндіктер туралы аз білетіндері көрінеді. Жәндіктер бізге керек пе? –деген сұрақ туындайды.  Олар қандай пайда келтіреді,не зиян әкеледі?-деген сауалдар қойылды.Сондықтан жоба тақырыбы осылай таңдалды.Балалардың жобаға қатысуы олардың жәндіктер туралы білімдерін толықтырып,балалардың шығармашылық- іздемпаздық қабілеттерін қалыптастыру.

3 слайд

Көкейтесті мәселе:  осы тарау бойынша мектепке дейінгі балалар өздеріне керегін осы жастан бастап ала бастайды, Серуен кезінде балалар жәндіктерді көреді,кейбіреуі қуанады,кейбіреуі қорқады,олардың жәндіктер туралы пікірлері әр түрлі болып келеді. Балалардың ойлары екі түрлі болады,әңгіме барысында балалардың жәндіктер туралы аз білетіндері көрінеді. Жәндіктер бізге керек пе? –деген сұрақ туындайды.  Олар қандай пайда келтіреді,не зиян әкеледі?-деген сауалдар қойылды.Сондықтан жоба тақырыбы осылай таңдалды.Балалардың жобаға қатысуы олардың жәндіктер туралы білімдерін толықтырып,балалардың шығармашылық- іздемпаздық қабілеттерін қалыптастыру.

Жобаның мақсаты: Жәндіктер -біздің достарымыз жобасы шығармашылық-іздемпаздық қабілеттерін дамытуға жағдай жаса

#4 слайд
Жобаның мақсаты: Жәндіктер -біздің достарымыз жобасы шығармашылық-іздемпаздық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау.   Жобаның міндеттері: -Балаларға жәндіктер туралы (көбелек,құмырсқа,қоңыз,ара,шегіртке) қарапайым түсінік қалыптастыру.Олардың құрылыс,қозғалу тәсілдері жайлы білуге ұмтылдыру.   -Тірі табиғатты аялауға,қорғауға тәрбиелеу.   -Эмоциональды ынтаны дамыту.   -Қарым-қатынастық дағдыны дамыту.   -Іздемпаздық дағдыны қалыптастыру.

4 слайд

Жобаның мақсаты: Жәндіктер -біздің достарымыз жобасы шығармашылық-іздемпаздық қабілеттерін дамытуға жағдай жасау.   Жобаның міндеттері: -Балаларға жәндіктер туралы (көбелек,құмырсқа,қоңыз,ара,шегіртке) қарапайым түсінік қалыптастыру.Олардың құрылыс,қозғалу тәсілдері жайлы білуге ұмтылдыру.   -Тірі табиғатты аялауға,қорғауға тәрбиелеу.   -Эмоциональды ынтаны дамыту.   -Қарым-қатынастық дағдыны дамыту.   -Іздемпаздық дағдыны қалыптастыру.

Күтілетін нәтеже: -Балалар жәндіктердің түсін танып,аттарын атай білуі керек, - Қарапайым түсініктерді білу

#5 слайд
Күтілетін нәтеже:   -Балалар жәндіктердің түсін танып,аттарын атай білуі керек,   - Қарапайым түсініктерді білу:құрылысы,түрлері,денесі,аяқтарын ың саны,қанаттары,қозғалуы (секіруі,ұшуы,жүгіруі) дыбыс шығаруы (шырылдауы,ызылдауы) Қайда қыстайды.

5 слайд

Күтілетін нәтеже:   -Балалар жәндіктердің түсін танып,аттарын атай білуі керек,   - Қарапайым түсініктерді білу:құрылысы,түрлері,денесі,аяқтарын ың саны,қанаттары,қозғалуы (секіруі,ұшуы,жүгіруі) дыбыс шығаруы (шырылдауы,ызылдауы) Қайда қыстайды.

Жобаны іске асыру кезеңдері:  1.«Жәндіктер» туралы суреттер,танысу (Жәндіктер туралы сіз білмейтін қызықта

#6 слайд
  Жобаны іске асыру кезеңдері:  1.«Жәндіктер» туралы суреттер,танысу (Жәндіктер туралы сіз білмейтін қызықтар)   2.Көркем шығармалармен таныстыру   3.Жәндіктер туралы тақпақтар   4.Табиғатқа қалай жанашырлықты оятуға болады?   5. «Жәндіктер шаққанда қандай алғашқы көмек көрсету керек»   6.Дидактикалық ойындар жинағы   7.Тақырып бойынша жұмбақтар,әндер, аңыздар,ырымдар  8.әңгіме «Біздің айналамыздағы жәндіктер»  9. «Жәндіктер мен гүлдер бір-бірі үшін жаралған» ( серуен кезіндегі бақылау)

6 слайд

  Жобаны іске асыру кезеңдері:  1.«Жәндіктер» туралы суреттер,танысу (Жәндіктер туралы сіз білмейтін қызықтар)   2.Көркем шығармалармен таныстыру   3.Жәндіктер туралы тақпақтар   4.Табиғатқа қалай жанашырлықты оятуға болады?   5. «Жәндіктер шаққанда қандай алғашқы көмек көрсету керек»   6.Дидактикалық ойындар жинағы   7.Тақырып бойынша жұмбақтар,әндер, аңыздар,ырымдар  8.әңгіме «Біздің айналамыздағы жәндіктер»  9. «Жәндіктер мен гүлдер бір-бірі үшін жаралған» ( серуен кезіндегі бақылау)

Жәндіктер туралы сіз білмейтін қызықтар!

#7 слайд
Жәндіктер туралы сіз білмейтін қызықтар!  

7 слайд

Жәндіктер туралы сіз білмейтін қызықтар!  

#8 слайд

8 слайд

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

#13 слайд

13 слайд

#14 слайд

14 слайд

#15 слайд

15 слайд

#16 слайд

16 слайд

#17 слайд

17 слайд

#18 слайд

18 слайд

#19 слайд

19 слайд

#20 слайд

20 слайд

Бал араның жыры. Баратыным- Қыр. Қонатыным- Гүл. Теретінім- Нәр. Беретінім- Бал. Бал арасы. Ара,ара,аралар, Гүл қауызын ж

#21 слайд
Бал араның жыры. Баратыным- Қыр. Қонатыным- Гүл. Теретінім- Нәр. Беретінім- Бал. Бал арасы. Ара,ара,аралар, Гүл қауызын жағалар. Оны баққан ағалар, Шелек-шелек бал алар. Ұшып кірсе қосына, Сен тимесең,тимейді, Қастығы жоқ досына. Көбелек Көбелек –ау, көбелек ! Әдемісің керемет! Гүлге келіп қона ғой, Өзің де гүл бола ғой. Құмырсқа Кіп-кішкентай құмырсқа , Денесіне қарамай, Бейім барлық жұмысқа. Жүк салмағын талғамай, Еңбекшіл, жоқ зияны, Көтергені ауыр бөрене, Қиянат етпе сен босқа. Алып емей,немене? Балалар - ау, балалар! Алаңқайға шығайық Көктем тілін ұғайық Құрт - құмырсқа, көбелек Ұшып жүрген бөгелек Инелік - ау, инелік Қаша берме именіп Түспей - ақ қой торыма Қоншы келіп қолыма Анықтап бір қарайын Суретіңді салайын Жәндіктер туралы тақпақтар

21 слайд

Бал араның жыры. Баратыным- Қыр. Қонатыным- Гүл. Теретінім- Нәр. Беретінім- Бал. Бал арасы. Ара,ара,аралар, Гүл қауызын жағалар. Оны баққан ағалар, Шелек-шелек бал алар. Ұшып кірсе қосына, Сен тимесең,тимейді, Қастығы жоқ досына. Көбелек Көбелек –ау, көбелек ! Әдемісің керемет! Гүлге келіп қона ғой, Өзің де гүл бола ғой. Құмырсқа Кіп-кішкентай құмырсқа , Денесіне қарамай, Бейім барлық жұмысқа. Жүк салмағын талғамай, Еңбекшіл, жоқ зияны, Көтергені ауыр бөрене, Қиянат етпе сен босқа. Алып емей,немене? Балалар - ау, балалар! Алаңқайға шығайық Көктем тілін ұғайық Құрт - құмырсқа, көбелек Ұшып жүрген бөгелек Инелік - ау, инелік Қаша берме именіп Түспей - ақ қой торыма Қоншы келіп қолыма Анықтап бір қарайын Суретіңді салайын Жәндіктер туралы тақпақтар

Табиғатқа қалай жанашырлықты оятуға болады?  Қазіргі таңда адамзат ауасын жұтып,суын ішіп отырған табиғат Ананы қорғ

#22 слайд
Табиғатқа қалай жанашырлықты оятуға болады?  Қазіргі таңда адамзат ауасын жұтып,суын ішіп отырған табиғат Ананы қорғап,аялау барша жұртқа тіршілік қамы,табиғи қажеттілік.Сондықтан да бүлдіршіндерді айналадағы табиғи ортамен үнемі қарым-қатынаста  болуға үйрету, олардың ұғымдарын қалыптастыру, табиғатқа деген жанашырлыққа  тәрбиелеу қазіргі балабақшадағы тәрбие ісінің өзекті тармақтарының бірі болып табылады.Табиғатпен таныстыру -  балалардың танымын дамытудың басты құралдарының бірі. Балабақшадағы тәрбиенің мақсаты - табиғатты аялап,оны қамқорлыққа алып күту,табиғат жөнінде қарапайым білім бере отырып,тірі және өлі табиғаттағы құбылыстар жөнінде қарапайым ұғымдар қалыптастыру. Мұнда балалардың қоршаған орта жөніндегі ұғым түсініктерін байытатын жалпы және нақты ғылыми мәліметтер алуының маңызы зор. Табиғатпен таныстыру барысында    "Табиғат  бүкіл тіршілік атаулының алтын ұясы, тал бесігі, өсіп өнер мекені"  екендігі жөнінде нақты түсініктер беріледі. Мектеп жасына дейінгі балалардың тірі және өлі табиғатқа деген сүйіспеншілік қарым- қатынасын тәрбиелеу мақсатында табиғатпен таныстыру, яғни табиғатты қорғау -  экологиялық тәрбие мен білім беру жұмыстары арқылы жүргізіледі.

22 слайд

Табиғатқа қалай жанашырлықты оятуға болады?  Қазіргі таңда адамзат ауасын жұтып,суын ішіп отырған табиғат Ананы қорғап,аялау барша жұртқа тіршілік қамы,табиғи қажеттілік.Сондықтан да бүлдіршіндерді айналадағы табиғи ортамен үнемі қарым-қатынаста  болуға үйрету, олардың ұғымдарын қалыптастыру, табиғатқа деген жанашырлыққа  тәрбиелеу қазіргі балабақшадағы тәрбие ісінің өзекті тармақтарының бірі болып табылады.Табиғатпен таныстыру -  балалардың танымын дамытудың басты құралдарының бірі. Балабақшадағы тәрбиенің мақсаты - табиғатты аялап,оны қамқорлыққа алып күту,табиғат жөнінде қарапайым білім бере отырып,тірі және өлі табиғаттағы құбылыстар жөнінде қарапайым ұғымдар қалыптастыру. Мұнда балалардың қоршаған орта жөніндегі ұғым түсініктерін байытатын жалпы және нақты ғылыми мәліметтер алуының маңызы зор. Табиғатпен таныстыру барысында    "Табиғат  бүкіл тіршілік атаулының алтын ұясы, тал бесігі, өсіп өнер мекені"  екендігі жөнінде нақты түсініктер беріледі. Мектеп жасына дейінгі балалардың тірі және өлі табиғатқа деген сүйіспеншілік қарым- қатынасын тәрбиелеу мақсатында табиғатпен таныстыру, яғни табиғатты қорғау -  экологиялық тәрбие мен білім беру жұмыстары арқылы жүргізіледі.

Дидактикалық ойындар жинағы

#23 слайд
Дидактикалық ойындар жинағы

23 слайд

Дидактикалық ойындар жинағы

Шыбын қандай дене мүшелерінен тұрады?

#24 слайд
Шыбын қандай дене мүшелерінен тұрады?

24 слайд

Шыбын қандай дене мүшелерінен тұрады?

Маса қандай дене мүшелерінен тұрады?

#25 слайд
Маса қандай дене мүшелерінен тұрады?

25 слайд

Маса қандай дене мүшелерінен тұрады?

Жәндіктер немен қоректенеді?

#26 слайд
Жәндіктер немен қоректенеді?

26 слайд

Жәндіктер немен қоректенеді?

Жәндіктер қалай қозғалыс жасайды?

#27 слайд
Жәндіктер қалай қозғалыс жасайды?

27 слайд

Жәндіктер қалай қозғалыс жасайды?

Жәндіктердің көлемдері қандай?

#28 слайд
Жәндіктердің көлемдері қандай?

28 слайд

Жәндіктердің көлемдері қандай?

Жәндіктер туралы аңыздар.

#29 слайд
 Жәндіктер туралы аңыздар.

29 слайд

 Жәндіктер туралы аңыздар.

Кішкентай тас пен құмырсқа

#30 слайд
Кішкентай тас пен құмырсқа

30 слайд

Кішкентай тас пен құмырсқа

Кішкентай Маса

#31 слайд
Кішкентай Маса

31 слайд

Кішкентай Маса

Кім күшті?

#32 слайд
Кім күшті?

32 слайд

Кім күшті?

Үш көбелек

#33 слайд
Үш көбелек

33 слайд

Үш көбелек

Жұмбақтар Бар екен бір мақұлық ұннан майда, Өз басын айдайды екен қиын жайға, Ұстасақ үгітіліп жоғалады, Дамылдап отырмайд

#34 слайд
Жұмбақтар Бар екен бір мақұлық ұннан майда, Өз басын айдайды екен қиын жайға, Ұстасақ үгітіліп жоғалады, Дамылдап отырмайды ешбір жайға. ( Көбелек ) Шидім, шидім, шидім құс, Ши басына қонған құс. Қарқаралы қара құс,                        Хан басына қонған құс. ( Шыбын )  Өзім үшін сені ұрам, Сен үшін өзімді ұрам, Сен үшін өзімді ұрсам- Ағады менің қаным, Жарылады сенің қарның. ( Маса )  Ат басты, Арқар мүйізді, Бөрі кеуделі, Бөкен санды, Қос қанатты, Құмырсқа ізді, Бота тірсекті. ( Шегіртке ) Біз жаздық аулым қонған текшесіне, Етіктің жез қақтырдым өкшесіне. Айуанда төрт аяқты бір нәрсе бар, Бөренесін байлаған бөксесіне. ( Инелік )  Қарайып ұшты қарғадай, Бармаған жері қалмады-ай. Жерге түсті, ін қазды, Аяғымен тырмалай. ( Қоңыз )  Екі басы жұдырықтай, Ортасы қылдырықтай. ( Құмырсқа ) Тыру-тыру тырналар, Тауға қарай жорғалар. ( Ара )  

34 слайд

Жұмбақтар Бар екен бір мақұлық ұннан майда, Өз басын айдайды екен қиын жайға, Ұстасақ үгітіліп жоғалады, Дамылдап отырмайды ешбір жайға. ( Көбелек ) Шидім, шидім, шидім құс, Ши басына қонған құс. Қарқаралы қара құс,                        Хан басына қонған құс. ( Шыбын )  Өзім үшін сені ұрам, Сен үшін өзімді ұрам, Сен үшін өзімді ұрсам- Ағады менің қаным, Жарылады сенің қарның. ( Маса )  Ат басты, Арқар мүйізді, Бөрі кеуделі, Бөкен санды, Қос қанатты, Құмырсқа ізді, Бота тірсекті. ( Шегіртке ) Біз жаздық аулым қонған текшесіне, Етіктің жез қақтырдым өкшесіне. Айуанда төрт аяқты бір нәрсе бар, Бөренесін байлаған бөксесіне. ( Инелік )  Қарайып ұшты қарғадай, Бармаған жері қалмады-ай. Жерге түсті, ін қазды, Аяғымен тырмалай. ( Қоңыз )  Екі басы жұдырықтай, Ортасы қылдырықтай. ( Құмырсқа ) Тыру-тыру тырналар, Тауға қарай жорғалар. ( Ара )  

Жәндіктер туралы халық ырымдары  Құмырсқа ініне кірсе жаңбыр жауады.  Маса жоқ болса - шөп шықпайды.  Маса көбейсе - ег

#35 слайд
Жәндіктер туралы халық ырымдары  Құмырсқа ініне кірсе жаңбыр жауады.  Маса жоқ болса - шөп шықпайды.  Маса көбейсе - егін егуге болады  Көлбақа жағаға шығып, сазға бауыр басса, жаңбыр жауады.  Шегіртке шырылын тоқтатса, жаңбыр жауады.  Көбелек ық жерге жабысып, қонақтаса жауын – шашын болады. Жылан жиі-жиі бой көрсетсе, жауын- шашын болады.

35 слайд

Жәндіктер туралы халық ырымдары  Құмырсқа ініне кірсе жаңбыр жауады.  Маса жоқ болса - шөп шықпайды.  Маса көбейсе - егін егуге болады  Көлбақа жағаға шығып, сазға бауыр басса, жаңбыр жауады.  Шегіртке шырылын тоқтатса, жаңбыр жауады.  Көбелек ық жерге жабысып, қонақтаса жауын – шашын болады. Жылан жиі-жиі бой көрсетсе, жауын- шашын болады.

Жәндіктер көктемде оянады

#36 слайд
Жәндіктер көктемде оянады

36 слайд

Жәндіктер көктемде оянады

#37 слайд

37 слайд

#38 слайд

38 слайд

Файл форматы:
pptx
26.01.2019
711
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі