Материалдар / "Жаңа формация тәрбиешісінің кәсіби біліктілігін дамыту моделі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Жаңа формация тәрбиешісінің кәсіби біліктілігін дамыту моделі"

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Сәуір 2020
726
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мақсаты: Мектепке дейінгі білім берудің жаңа парадигмасына көшу жағдайында педагог кадрлардың кәсіби біліктілігін арттыру, са

1 слайд
Мақсаты: Мектепке дейінгі білім берудің жаңа парадигмасына көшу жағдайында педагог кадрлардың кәсіби біліктілігін арттыру, саралау. Кәсіби біліктілігі жоғары жаңа формация тәрбиешісінің құзіреттілігін қалыптастыру. Тәрбиеленушінің даралық потенциалын есепке ала отырып, сапаға қол жеткізу. Міндеттері: - мектепке дейінгі білім беру саласындағы нормативті құжаттарды басшылыққа алу; - кәсіби қажеттілігін анықтау мақсатында сауалнамалар алу; - ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психология жетістіктерін тиімді әдістер арқылы меңгерту; - оқыту технологияларын, қазіргі ақпараттық-коммуникативті технологияларды, интернет ресурстарын тиімді пайдалану - педагог кадрлардың қол жеткізген жетістіктері мен мүмкіндіктеріне жаңаша көзқарас қалыптастыруына жағдай жасау; - рейтинг ...

1 слайд

Мақсаты: Мектепке дейінгі білім берудің жаңа парадигмасына көшу жағдайында педагог кадрлардың кәсіби біліктілігін арттыру, саралау. Кәсіби біліктілігі жоғары жаңа формация тәрбиешісінің құзіреттілігін қалыптастыру. Тәрбиеленушінің даралық потенциалын есепке ала отырып, сапаға қол жеткізу. Міндеттері: - мектепке дейінгі білім беру саласындағы нормативті құжаттарды басшылыққа алу; - кәсіби қажеттілігін анықтау мақсатында сауалнамалар алу; - ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психология жетістіктерін тиімді әдістер арқылы меңгерту; - оқыту технологияларын, қазіргі ақпараттық-коммуникативті технологияларды, интернет ресурстарын тиімді пайдалану - педагог кадрлардың қол жеткізген жетістіктері мен мүмкіндіктеріне жаңаша көзқарас қалыптастыруына жағдай жасау; - рейтинг ...

Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған тәрбиеші моделі Гностикалық қ

2 слайд
Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған тәрбиеші моделі Гностикалық құзіреттілік Арнайы құзіреттілік Коммуникативтік құзіреттілікПедагогикалық- құрастырушылық құзіреттілік Ән салып би билейді,қуыршақ театрын ұйымдастыра алады Тәрбиелеу мен оқыту технологияларын біледі. Педагогикалық үдерісті жобалай және жоспарлай алады. Баланың тұлғалық дамуының бағыттарын жобалай алады. Баланың жеке, жас,тұлғалық ерекшеліктерін, жанұясын зерттей біледі. Ұйымдастырушылық –басқарушылық құзіреттілік Балалар арасында өзара жағымды қарым-қатынас қалыптастырады. Баламен,топпен, ата-аналармен педагогикалық мақсатқа сай қарым-қатынасты орната біледі. Баланың білім алуы мен дамуы үшін қолайлы ортаны қалыптастыра біледі. Серіктестерімен, ата-аналармен өзара байланысты іс-әрекетті үйлестіре алады.

2 слайд

Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған тәрбиеші моделі Гностикалық құзіреттілік Арнайы құзіреттілік Коммуникативтік құзіреттілікПедагогикалық- құрастырушылық құзіреттілік Ән салып би билейді,қуыршақ театрын ұйымдастыра алады Тәрбиелеу мен оқыту технологияларын біледі. Педагогикалық үдерісті жобалай және жоспарлай алады. Баланың тұлғалық дамуының бағыттарын жобалай алады. Баланың жеке, жас,тұлғалық ерекшеліктерін, жанұясын зерттей біледі. Ұйымдастырушылық –басқарушылық құзіреттілік Балалар арасында өзара жағымды қарым-қатынас қалыптастырады. Баламен,топпен, ата-аналармен педагогикалық мақсатқа сай қарым-қатынасты орната біледі. Баланың білім алуы мен дамуы үшін қолайлы ортаны қалыптастыра біледі. Серіктестерімен, ата-аналармен өзара байланысты іс-әрекетті үйлестіре алады.

Жаңа формация тәрбиешісінің кәсіби даму моделіКәсіби біліктілігін өзіндік дамыту көздері Дамытудың сапалық белгілері Дамыту

3 слайд
Жаңа формация тәрбиешісінің кәсіби даму моделіКәсіби біліктілігін өзіндік дамыту көздері Дамытудың сапалық белгілері Дамыту құндылықтары Дамытуға қажеттілік Ақпараттық- коммуникативтік технологиялар ҚауымдастықИновациалық технологиялары Дамуды бағалауА л ғ ы Ш ар ттар ы Д а м ы т у Ж о л д а р ы НӘТИЖЕ

3 слайд

Жаңа формация тәрбиешісінің кәсіби даму моделіКәсіби біліктілігін өзіндік дамыту көздері Дамытудың сапалық белгілері Дамыту құндылықтары Дамытуға қажеттілік Ақпараттық- коммуникативтік технологиялар ҚауымдастықИновациалық технологиялары Дамуды бағалауА л ғ ы Ш ар ттар ы Д а м ы т у Ж о л д а р ы НӘТИЖЕ

1. Өзінің іс-тәжірибесіне педагогикалық- психологиялық талдау жасауы 2. Озық іс-тәжірибелерді оқып-үйренуі 3. Ғылыми әдебиеттерм

4 слайд
1. Өзінің іс-тәжірибесіне педагогикалық- психологиялық талдау жасауы 2. Озық іс-тәжірибелерді оқып-үйренуі 3. Ғылыми әдебиеттермен қарулануы 4. Әріптестер арасында әдіс алмасуы 5. Тәрбиеленушілермен, ата-аналармен бірлесіп мәселелерді шеше білу құзіреттілігі

4 слайд

1. Өзінің іс-тәжірибесіне педагогикалық- психологиялық талдау жасауы 2. Озық іс-тәжірибелерді оқып-үйренуі 3. Ғылыми әдебиеттермен қарулануы 4. Әріптестер арасында әдіс алмасуы 5. Тәрбиеленушілермен, ата-аналармен бірлесіп мәселелерді шеше білу құзіреттілігі

1.1. Білімін жинақтауБілімін жинақтау 2.2. Басты мәселені таңдай білуБасты мәселені таңдай білу 3.3. Жаңа идеяларды, тиімді әдіс

5 слайд
1.1. Білімін жинақтауБілімін жинақтау 2.2. Басты мәселені таңдай білуБасты мәселені таңдай білу 3.3. Жаңа идеяларды, тиімді әдістерді Жаңа идеяларды, тиімді әдістерді табуы, тануы, таныта білуітабуы, тануы, таныта білуі 4.4. Ой-өрістің ұшқырлығыОй-өрістің ұшқырлығы 5.5. Құнды мәліметті қажетті сәтте Құнды мәліметті қажетті сәтте педагогикалық ортада ұсына білуіпедагогикалық ортада ұсына білуі 6.6. Шеберлік тұлғалық құзіреттілігіШеберлік тұлғалық құзіреттілігі 7.7. Қарым-қатынас мәдениетіҚарым-қатынас мәдениеті Теориялық Педагогикалық Психологиялық Әдіснамалық

5 слайд

1.1. Білімін жинақтауБілімін жинақтау 2.2. Басты мәселені таңдай білуБасты мәселені таңдай білу 3.3. Жаңа идеяларды, тиімді әдістерді Жаңа идеяларды, тиімді әдістерді табуы, тануы, таныта білуітабуы, тануы, таныта білуі 4.4. Ой-өрістің ұшқырлығыОй-өрістің ұшқырлығы 5.5. Құнды мәліметті қажетті сәтте Құнды мәліметті қажетті сәтте педагогикалық ортада ұсына білуіпедагогикалық ортада ұсына білуі 6.6. Шеберлік тұлғалық құзіреттілігіШеберлік тұлғалық құзіреттілігі 7.7. Қарым-қатынас мәдениетіҚарым-қатынас мәдениеті Теориялық Педагогикалық Психологиялық Әдіснамалық

1. Проблеманы өз бетінше шеше білуі 2. Өз әрекеттерін үйлестіре білу 3. Дұрыс мақсат қоя білу 4. Бірлесе әрекет ету 5. Тәуекелш

6 слайд
1. Проблеманы өз бетінше шеше білуі 2. Өз әрекеттерін үйлестіре білу 3. Дұрыс мақсат қоя білу 4. Бірлесе әрекет ету 5. Тәуекелшілдік 6. Бастамашылдық 7. Білім деңгейін арттыруға талпыныс 8. Өз еңбегі нәтижесін талдай және жинақтай білуі

6 слайд

1. Проблеманы өз бетінше шеше білуі 2. Өз әрекеттерін үйлестіре білу 3. Дұрыс мақсат қоя білу 4. Бірлесе әрекет ету 5. Тәуекелшілдік 6. Бастамашылдық 7. Білім деңгейін арттыруға талпыныс 8. Өз еңбегі нәтижесін талдай және жинақтай білуі

1. Тәрбиешінің бос уақытының болуы 2. Материалдық база -нормативтік құқықтық заңнамалардың жинақталуы -кітапхананың оқу-әдістем

7 слайд
1. Тәрбиешінің бос уақытының болуы 2. Материалдық база -нормативтік құқықтық заңнамалардың жинақталуы -кітапхананың оқу-әдістемелік қоры -интернет желісіне қосылуы т.б. 3. Моральдық –психологиялық ахуал 4. Жұмыс нәтижесін бағалау, көтермелеу, насихаттау, марапаттау 5. Материалдық қолдау, тұрақты қамқорлық жасау

7 слайд

1. Тәрбиешінің бос уақытының болуы 2. Материалдық база -нормативтік құқықтық заңнамалардың жинақталуы -кітапхананың оқу-әдістемелік қоры -интернет желісіне қосылуы т.б. 3. Моральдық –психологиялық ахуал 4. Жұмыс нәтижесін бағалау, көтермелеу, насихаттау, марапаттау 5. Материалдық қолдау, тұрақты қамқорлық жасау

Кәсіби біліктілікті дамытудың бірден- бір жолы - Кәсіби біліктілікті дамытудың бірден- бір жолы - оқытудың жаңа технологияларын

8 слайд
Кәсіби біліктілікті дамытудың бірден- бір жолы - Кәсіби біліктілікті дамытудың бірден- бір жолы - оқытудың жаңа технологияларын игеру оқытудың жаңа технологияларын игеру Иновациялық Иновациялық технологияларытехнологиялары Дамыта Дамыта оқытуоқыту Монтесори Монтесори технологиясытехнологиясы““ Тәй-тәй” Тәй-тәй” технологиясытехнологиясы Ақпараттық Ақпараттық технологиятехнология

8 слайд

Кәсіби біліктілікті дамытудың бірден- бір жолы - Кәсіби біліктілікті дамытудың бірден- бір жолы - оқытудың жаңа технологияларын игеру оқытудың жаңа технологияларын игеру Иновациялық Иновациялық технологияларытехнологиялары Дамыта Дамыта оқытуоқыту Монтесори Монтесори технологиясытехнологиясы““ Тәй-тәй” Тәй-тәй” технологиясытехнологиясы Ақпараттық Ақпараттық технологиятехнология

Оқыту технологияларын жүзеге асыру жолдары 1. Авторлық технологиялар бойынша міндетті білім сатысынан өту 2. Оқыту мен тәрбие

9 слайд
Оқыту технологияларын жүзеге асыру жолдары 1. Авторлық технологиялар бойынша міндетті білім сатысынан өту 2. Оқыту мен тәрбие үрдісіне енгізу 3. Жыл сайын жұмыс нәтижесін шығарып, мониторинг жасау 4. Қалалық/Аудандық семинарларда талқылап, педагогикалық оқу, конференциялар арқылы тәжірибе алмасу 5. Оқыту технологияларының түрлері бойынша шығармашылық орта қалыптастыру

9 слайд

Оқыту технологияларын жүзеге асыру жолдары 1. Авторлық технологиялар бойынша міндетті білім сатысынан өту 2. Оқыту мен тәрбие үрдісіне енгізу 3. Жыл сайын жұмыс нәтижесін шығарып, мониторинг жасау 4. Қалалық/Аудандық семинарларда талқылап, педагогикалық оқу, конференциялар арқылы тәжірибе алмасу 5. Оқыту технологияларының түрлері бойынша шығармашылық орта қалыптастыру

1.1. Интернет ресурстарыИнтернет ресурстары 2.2. МультимедияМультимедия 3.3. Интерактивті тақта мүмкіндіктеріИнтерактивті тақта

10 слайд
1.1. Интернет ресурстарыИнтернет ресурстары 2.2. МультимедияМультимедия 3.3. Интерактивті тақта мүмкіндіктеріИнтерактивті тақта мүмкіндіктері Ақпараттық-Ақпараттық- коммуникациялық коммуникациялық технологиятехнология

10 слайд

1.1. Интернет ресурстарыИнтернет ресурстары 2.2. МультимедияМультимедия 3.3. Интерактивті тақта мүмкіндіктеріИнтерактивті тақта мүмкіндіктері Ақпараттық-Ақпараттық- коммуникациялық коммуникациялық технологиятехнология

1.1. Ол тұрақтыОл тұрақты 2.2. Балабақша мен тәрбиешілердің жұмысына негізделедіБалабақша мен тәрбиешілердің жұмысына негізделед

11 слайд
1.1. Ол тұрақтыОл тұрақты 2.2. Балабақша мен тәрбиешілердің жұмысына негізделедіБалабақша мен тәрбиешілердің жұмысына негізделеді 3.3. Тәжірибе бөліседі, зерттеліп жинақталады, кері Тәжірибе бөліседі, зерттеліп жинақталады, кері байланыс орнатадыбайланыс орнатады 4.4. Тиімді әрі пайдалы боладыТиімді әрі пайдалы болады 5.5. Әдістемелік база жинақталадыӘдістемелік база жинақталады 6.6. ““ Тәрбиеші-зерттеуші” көзқарасы қалыптасадыТәрбиеші-зерттеуші” көзқарасы қалыптасады Ол - семинар, конференция, форум, симпозиум...Ол - семинар, конференция, форум, симпозиум...

11 слайд

1.1. Ол тұрақтыОл тұрақты 2.2. Балабақша мен тәрбиешілердің жұмысына негізделедіБалабақша мен тәрбиешілердің жұмысына негізделеді 3.3. Тәжірибе бөліседі, зерттеліп жинақталады, кері Тәжірибе бөліседі, зерттеліп жинақталады, кері байланыс орнатадыбайланыс орнатады 4.4. Тиімді әрі пайдалы боладыТиімді әрі пайдалы болады 5.5. Әдістемелік база жинақталадыӘдістемелік база жинақталады 6.6. ““ Тәрбиеші-зерттеуші” көзқарасы қалыптасадыТәрбиеші-зерттеуші” көзқарасы қалыптасады Ол - семинар, конференция, форум, симпозиум...Ол - семинар, конференция, форум, симпозиум...

1- деңгей. Баса назар аударуды қажет ететін кәсіби дамуы әлсіз тәрбиешілер - Мен не істей аламын ? - Қолымнан не келеді ? 2

12 слайд
1- деңгей. Баса назар аударуды қажет ететін кәсіби дамуы әлсіз тәрбиешілер - Мен не істей аламын ? - Қолымнан не келеді ? 2 – деңгей. Жұмыс стилі қалыптасқан тәрбиешілер - Қалай жақсы істеуге болады? Қандай әдіс- тәсілдер, құралдар жоғары нәтиже береді? 3 - деңгей. Шығармашылықпен жұмыс істейтін тәрбиешілер - Мен кімді қалыптастырамын? - Менің қызметімнің нәтижесі не береді? 4 – деңгей. Зерттеуші тәрбиеші

12 слайд

1- деңгей. Баса назар аударуды қажет ететін кәсіби дамуы әлсіз тәрбиешілер - Мен не істей аламын ? - Қолымнан не келеді ? 2 – деңгей. Жұмыс стилі қалыптасқан тәрбиешілер - Қалай жақсы істеуге болады? Қандай әдіс- тәсілдер, құралдар жоғары нәтиже береді? 3 - деңгей. Шығармашылықпен жұмыс істейтін тәрбиешілер - Мен кімді қалыптастырамын? - Менің қызметімнің нәтижесі не береді? 4 – деңгей. Зерттеуші тәрбиеші

1.1. Тиімді жаңашыл әдіс-тәсілдерді кең көлемде қолдану Тиімді жаңашыл әдіс-тәсілдерді кең көлемде қолдану арқылы білім сапасы

13 слайд
1.1. Тиімді жаңашыл әдіс-тәсілдерді кең көлемде қолдану Тиімді жаңашыл әдіс-тәсілдерді кең көлемде қолдану арқылы білім сапасы артады.арқылы білім сапасы артады. 2.2. Тәрбиешінің үздіксіз ізденісі, шығармашылығы Тәрбиешінің үздіксіз ізденісі, шығармашылығы қалыптасады.қалыптасады. 3.3. Озат тәжірибе жинақталады.Озат тәжірибе жинақталады. 4.4. Тәрбиешінің кәсіптік деңгейін сараптау арқылы кәсіби Тәрбиешінің кәсіптік деңгейін сараптау арқылы кәсіби құзіреттілігі артадықұзіреттілігі артады 5.5. Тәрбиешінің ізденісі арқылы тәрбиеленушінің тұлғалық Тәрбиешінің ізденісі арқылы тәрбиеленушінің тұлғалық компоненті ерекшеленеді.компоненті ерекшеленеді. 6.6. Педагогикалық ұжымда жаңашыл, кәсіби біліктілігі Педагогикалық ұжымда жаңашыл, кәсіби біліктілігі жоғары топ қалыптасу арқылы сыртқы ортамен жоғары топ қалыптасу арқылы сыртқы ортамен байланыс нығаяды.байланыс нығаяды. 7.7. Тәрбиешінің педагогикалық қызметінде теңгермешілік Тәрбиешінің педагогикалық қызметінде теңгермешілік (( Адамзат қоғамындағы даулы мәселенің бірі – теңгермешілік. Бай мен Адамзат қоғамындағы даулы мәселенің бірі – теңгермешілік. Бай мен кедейдің, еркек пен әйелдің, жақсы мен жаманның, тағысын тағыларкедейдің, еркек пен әйелдің, жақсы мен жаманның, тағысын тағылар ) ) жойылады.жойылады.

13 слайд

1.1. Тиімді жаңашыл әдіс-тәсілдерді кең көлемде қолдану Тиімді жаңашыл әдіс-тәсілдерді кең көлемде қолдану арқылы білім сапасы артады.арқылы білім сапасы артады. 2.2. Тәрбиешінің үздіксіз ізденісі, шығармашылығы Тәрбиешінің үздіксіз ізденісі, шығармашылығы қалыптасады.қалыптасады. 3.3. Озат тәжірибе жинақталады.Озат тәжірибе жинақталады. 4.4. Тәрбиешінің кәсіптік деңгейін сараптау арқылы кәсіби Тәрбиешінің кәсіптік деңгейін сараптау арқылы кәсіби құзіреттілігі артадықұзіреттілігі артады 5.5. Тәрбиешінің ізденісі арқылы тәрбиеленушінің тұлғалық Тәрбиешінің ізденісі арқылы тәрбиеленушінің тұлғалық компоненті ерекшеленеді.компоненті ерекшеленеді. 6.6. Педагогикалық ұжымда жаңашыл, кәсіби біліктілігі Педагогикалық ұжымда жаңашыл, кәсіби біліктілігі жоғары топ қалыптасу арқылы сыртқы ортамен жоғары топ қалыптасу арқылы сыртқы ортамен байланыс нығаяды.байланыс нығаяды. 7.7. Тәрбиешінің педагогикалық қызметінде теңгермешілік Тәрбиешінің педагогикалық қызметінде теңгермешілік (( Адамзат қоғамындағы даулы мәселенің бірі – теңгермешілік. Бай мен Адамзат қоғамындағы даулы мәселенің бірі – теңгермешілік. Бай мен кедейдің, еркек пен әйелдің, жақсы мен жаманның, тағысын тағыларкедейдің, еркек пен әйелдің, жақсы мен жаманның, тағысын тағылар ) ) жойылады.жойылады.

Күтілетін нәтиже : Қазақстан Республикасының әлеуметтік және саяси өміріне белсене қатысуға дайын, мектепке дейінгі ұйымдард

14 слайд
Күтілетін нәтиже : Қазақстан Республикасының әлеуметтік және саяси өміріне белсене қатысуға дайын, мектепке дейінгі ұйымдарда оқу-тәрбие әрекетін тиімді ұйымдастыра алатын, бәсекеге қабілетті, кәсіби потенциалы жоғары, құзіретті маман қалыптасады

14 слайд

Күтілетін нәтиже : Қазақстан Республикасының әлеуметтік және саяси өміріне белсене қатысуға дайын, мектепке дейінгі ұйымдарда оқу-тәрбие әрекетін тиімді ұйымдастыра алатын, бәсекеге қабілетті, кәсіби потенциалы жоғары, құзіретті маман қалыптасады