Жаңа форматтағы ата-аналар жиналысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Алматы облысы Талғар
ауданы
Тұздыбастау ауылы № 13
ЖЖБ қазақ орта мектебінің
3 “В” сыныбы
1 слайд
Алматы облысы Талғар ауданы Тұздыбастау ауылы № 13 ЖЖБ қазақ орта мектебінің 3 “В” сыныбы
2 слайд
Қош келдіңіздер!
2 слайд
Қош келдіңіздер!
3 слайд
Рухани жаңғыру
аясындағы
«Құзіретті тұлға
қалыптастырудағы
мұғалім мен ата-
ананың рөлі »
3 слайд
Рухани жаңғыру аясындағы «Құзіретті тұлға қалыптастырудағы мұғалім мен ата- ананың рөлі »
4 слайд
Өзіңді-өзің таны,
сонда бүкіл
әлемді танисың!
4 слайд
Өзіңді-өзің таны, сонда бүкіл әлемді танисың!
5 слайд
Гуманистік көзқарастар
«Адам ата-анадан туғаңда есті болмайды: есітіп, көріп, ұстап, татып
ескерсе, дүниедегі жақсы, жаманды таниды-дағы, сондайдан білгені,
көргені көп болған адам білімді болады. Естілердің айтқан сөздерін
ескеріп жүрген кісі өзі де есті болады... Сол естілерден есітіп білген
жақсы нәрселерді ескерсе, жаман дегеннен сақтанса, соңда іске
жарайды, сонда адам десе болады»
Абай. Қ.
Баланың жаны дүниеге келген де таза тақтаға ұқсас болып келеді
және оның өмір жағдайлары мен тәрбиесі ғана жеке тұлғаның
белгілі бір қасиеттерінің пайда болуына себепші болады.
Джон Локк
Тәрбие үш мақсатқа жетуге бағытталуы тиіс: өзіңді, қоршаған
ортаны тану, Құдайға сиыну.
Я.А.Коменский
5 слайд
Гуманистік көзқарастар «Адам ата-анадан туғаңда есті болмайды: есітіп, көріп, ұстап, татып ескерсе, дүниедегі жақсы, жаманды таниды-дағы, сондайдан білгені, көргені көп болған адам білімді болады. Естілердің айтқан сөздерін ескеріп жүрген кісі өзі де есті болады... Сол естілерден есітіп білген жақсы нәрселерді ескерсе, жаман дегеннен сақтанса, соңда іске жарайды, сонда адам десе болады» Абай. Қ. Баланың жаны дүниеге келген де таза тақтаға ұқсас болып келеді және оның өмір жағдайлары мен тәрбиесі ғана жеке тұлғаның белгілі бір қасиеттерінің пайда болуына себепші болады. Джон Локк Тәрбие үш мақсатқа жетуге бағытталуы тиіс: өзіңді, қоршаған ортаны тану, Құдайға сиыну. Я.А.Коменский
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Жүректен -
жүрекке
7 слайд
Жүректен - жүрекке
8 слайд
Топқа бөлу
•
Шеңбер
•
Дөңгелек
•
Ұшбұрыш
8 слайд
Топқа бөлу • Шеңбер • Дөңгелек • Ұшбұрыш
9 слайд
Шаршы – өзін тұрақты ортада ыңғайлы
сезінеді, нақты тапсырманы қалайды. Ол
барлығы белгіленген тәртіппен болғанын жақсы
көреді. Егер де оған тапсырма берсе, ол оны
аяқтағанша, тіпті жалғыз қалса да, орнынан
кетпейді.
Шеңбер – адаммен тез тіл табыса алады, көпшіл.
Ол басқалармен қарым-қатынас жасап, сөйлесе
жүріп өз жұмысын бітіреді. Адамдардың
арасындағы жайлылықты ең алдыңғы орынға
қояды. Егер де оған тапсырма берсе, ол басқа
біреумен ақылдасады.
Үшбұрыш - жігерлі, өзіне сенімді, тезшешім
қабылдайды, қажырлы тұлға, лидер. Шыдымды,
тәуекелшіл
9 слайд
Шаршы – өзін тұрақты ортада ыңғайлы сезінеді, нақты тапсырманы қалайды. Ол барлығы белгіленген тәртіппен болғанын жақсы көреді. Егер де оған тапсырма берсе, ол оны аяқтағанша, тіпті жалғыз қалса да, орнынан кетпейді. Шеңбер – адаммен тез тіл табыса алады, көпшіл. Ол басқалармен қарым-қатынас жасап, сөйлесе жүріп өз жұмысын бітіреді. Адамдардың арасындағы жайлылықты ең алдыңғы орынға қояды. Егер де оған тапсырма берсе, ол басқа біреумен ақылдасады. Үшбұрыш - жігерлі, өзіне сенімді, тезшешім қабылдайды, қажырлы тұлға, лидер. Шыдымды, тәуекелшіл
10 слайд
Постер қорғау
10 слайд
Постер қорғау
11 слайд
Құзіретті тұлға--Қабілетті, өмір
сүруге бейім, коммуникативті,
мәдениетті, мақсатшыл,
қызығушылығы жоғары, іскер,
білімді, төзімді, ұстамды .
11 слайд
Құзіретті тұлға--Қабілетті, өмір сүруге бейім, коммуникативті, мәдениетті, мақсатшыл, қызығушылығы жоғары, іскер, білімді, төзімді, ұстамды .
12 слайд
Бейнетаспа
12 слайд
Бейнетаспа
13 слайд
Сауалнама
13 слайд
Сауалнама
14 слайд
Құзіретті тұлғаның дамуы мен қалыптасуының
негізгі объективтік факторлары
Тұқымқұалау
шылық
Орта
Тәрбие
14 слайд
Құзіретті тұлғаның дамуы мен қалыптасуының негізгі объективтік факторлары Тұқымқұалау шылық Орта Тәрбие
15 слайд
Гуманистік көзқарастар
“ Адамның адам болып қалыптасуы жалғыздықта
өмір сүрмейді,бірліктердің арқасында адам болып
қалыптасады, өзін қоршаған басқа субъектілермен
бірдей жағдайда тұрмайды, бірақ әрқайсысының
ықпалы осы жерлерге үздіксіз жауап қайтаруынан”
П.Нат орп
“ Қоғам үшін де, жеке тұлға үшін де дүниетанымсыз өмір
дегеніміз бағыт бағдардың жоғарғы сезімнің патологиялық
бұзылуын білдіреді”
“ Жеке тұлғаның дүниетанымы біршама кешігіңкіреп келетін
құбылыс, ол адамның жеткіншек шағында пайда болады, оның
қалыптасуының негізі жалпы тәрбиелілік бағыттылық, дүниетану
мен дүниені сезу жүйесі болып табылады.”
Л.И.Божович
15 слайд
Гуманистік көзқарастар “ Адамның адам болып қалыптасуы жалғыздықта өмір сүрмейді,бірліктердің арқасында адам болып қалыптасады, өзін қоршаған басқа субъектілермен бірдей жағдайда тұрмайды, бірақ әрқайсысының ықпалы осы жерлерге үздіксіз жауап қайтаруынан” П.Нат орп “ Қоғам үшін де, жеке тұлға үшін де дүниетанымсыз өмір дегеніміз бағыт бағдардың жоғарғы сезімнің патологиялық бұзылуын білдіреді” “ Жеке тұлғаның дүниетанымы біршама кешігіңкіреп келетін құбылыс, ол адамның жеткіншек шағында пайда болады, оның қалыптасуының негізі жалпы тәрбиелілік бағыттылық, дүниетану мен дүниені сезу жүйесі болып табылады.” Л.И.Божович
16 слайд
Кері байланыс
16 слайд
Кері байланыс
17 слайд
Назар қойып
тыңдағандарыңызға
рахмет
17 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет