Материалдар / “Жаңа форматтағы мұғалім”коучинг
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

“Жаңа форматтағы мұғалім”коучинг

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа формат мұғалімі ол қандай болуы керек екенін коучинг барысында білетін боласыз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2023
1459
21 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
К О У Ч И Н Г Т А Қ Ы Р Ы Б Ы : « Ж А Ң А Ф О Р М А Т Т А Ғ Ы М Ұ Ғ А Л І М » О Қ Ы Т У Д Ы Ң Б А Т Ы Л Д Ы Ғ Ы - Б Ұ

1 слайд
К О У Ч И Н Г Т А Қ Ы Р Ы Б Ы : « Ж А Ң А Ф О Р М А Т Т А Ғ Ы М Ұ Ғ А Л І М » О Қ Ы Т У Д Ы Ң Б А Т Ы Л Д Ы Ғ Ы - Б Ұ Л Ж А Ң А Ф О Р М А Т Т А Ғ Ы М Ұ Ғ А Л І М Н І Ң Б О Й Ы Н Д А Б О Л У Ы К Е Р Е К Қ А С И Е Т Айгүл Әлмішқызы

1 слайд

К О У Ч И Н Г Т А Қ Ы Р Ы Б Ы : « Ж А Ң А Ф О Р М А Т Т А Ғ Ы М Ұ Ғ А Л І М » О Қ Ы Т У Д Ы Ң Б А Т Ы Л Д Ы Ғ Ы - Б Ұ Л Ж А Ң А Ф О Р М А Т Т А Ғ Ы М Ұ Ғ А Л І М Н І Ң Б О Й Ы Н Д А Б О Л У Ы К Е Р Е К Қ А С И Е Т Айгүл Әлмішқызы

« С А Ғ А Т » О Й Ы Н Ы • 08:00-12:00 [20 :00-24:00 ] • 12:00-16:00 [24 :00-04:00 ] • 16:00-20:00 [04 :00-08:00 ]

2 слайд
« С А Ғ А Т » О Й Ы Н Ы • 08:00-12:00 [20 :00-24:00 ] • 12:00-16:00 [24 :00-04:00 ] • 16:00-20:00 [04 :00-08:00 ]

2 слайд

« С А Ғ А Т » О Й Ы Н Ы • 08:00-12:00 [20 :00-24:00 ] • 12:00-16:00 [24 :00-04:00 ] • 16:00-20:00 [04 :00-08:00 ]

« Ш Е Б Е Р » Ә Д І С І . Т О П Қ А Б І Р І Г У • Ш ( топ жетекшілері )- шығармашыл ол басқаларға нұрын себеді,өзі күн бол

3 слайд
« Ш Е Б Е Р » Ә Д І С І . Т О П Қ А Б І Р І Г У • Ш ( топ жетекшілері )- шығармашыл ол басқаларға нұрын себеді,өзі күн болып жарқырайды • Е ( 1 топ) – еңбекқор жылдар бойы шаршамай ізденеді • Б (2 топ) - бірлікте мұғалім - оқушы - ата-анамен, сіз барлық мақсаттарға қол жеткізе аласыз. • Е (3 топ) - елжанды ұлтты сүйетін ұстаз • Р (4 топ) – риясыз шынайы шәкірттеріне адал

3 слайд

« Ш Е Б Е Р » Ә Д І С І . Т О П Қ А Б І Р І Г У • Ш ( топ жетекшілері )- шығармашыл ол басқаларға нұрын себеді,өзі күн болып жарқырайды • Е ( 1 топ) – еңбекқор жылдар бойы шаршамай ізденеді • Б (2 топ) - бірлікте мұғалім - оқушы - ата-анамен, сіз барлық мақсаттарға қол жеткізе аласыз. • Е (3 топ) - елжанды ұлтты сүйетін ұстаз • Р (4 топ) – риясыз шынайы шәкірттеріне адал

« 4 Б А Л А У Ы З » А С Т А Р Л Ы Ә Ң Г І М Е С І

4 слайд
« 4 Б А Л А У Ы З » А С Т А Р Л Ы Ә Ң Г І М Е С І

4 слайд

« 4 Б А Л А У Ы З » А С Т А Р Л Ы Ә Ң Г І М Е С І

« К О Л Л А Ж Ә Ң Г І М Е » Ә Д І С І * П О С Т Е Р 1.Жаңа форматтағы мұғалім қандай болуы керек? • ... 2.Суреттен ең бірі

5 слайд
« К О Л Л А Ж Ә Ң Г І М Е » Ә Д І С І * П О С Т Е Р 1.Жаңа форматтағы мұғалім қандай болуы керек? • ... 2.Суреттен ең бірінші не көрдің? • ...

5 слайд

« К О Л Л А Ж Ә Ң Г І М Е » Ә Д І С І * П О С Т Е Р 1.Жаңа форматтағы мұғалім қандай болуы керек? • ... 2.Суреттен ең бірінші не көрдің? • ...

Ж О Ғ А Р Ы Д А Ғ Ы С У Р Е Т Т Е Г І ТА Ң Д А Л Ғ А Н К Е С К І Н Н І Ң С И П А Т ТА М А С Ы Н О Қ Ы П , Ө З І Ң І

6 слайд
Ж О Ғ А Р Ы Д А Ғ Ы С У Р Е Т Т Е Г І ТА Ң Д А Л Ғ А Н К Е С К І Н Н І Ң С И П А Т ТА М А С Ы Н О Қ Ы П , Ө З І Ң І З Д І Ң Ж А Қ С Ы Ж А Қ ТА Р Ы Ң Ы З Ғ А ТА Ғ Ы Б І Р Р Е Т К Ө З Ж Е Т К І З І Ң І З ! • Лицо видят внимательные и усидчивые люди, вы замечаете детали, которые не подвластны взглядам других! • Дома   на картинке увидят люди, которые умеют создавать бытовой уют, речь не только об умении организовать пространство дома, это про гостеприимство, уют общения с вами! Художника заметят творческие люди, развитое воображение и креативность ваши сильные стороны! • Камень - символ ответственных людей, ваши  слова всегда сходятся с делами! • Деревья символ который заметен тем, кто увлекается саморазвитием и самопознанием! Ваш негласный девиз - нет предела совершенству! • Мольберт - привлекающий внимание напоминает о вашем желании заняться творчеством! Последнее время вы мало внимания уделяете своим талантам! • Портфель -  заметят интеллектуалы, любители математических задач и не простых решений! • Шкатулка , на которую вы обратили внимание - знак развитой интуиции, не один раз она вас выручала, прислушивайтесь и дальше! Также вы  внимательны к эмоциям своим и других людей.

6 слайд

Ж О Ғ А Р Ы Д А Ғ Ы С У Р Е Т Т Е Г І ТА Ң Д А Л Ғ А Н К Е С К І Н Н І Ң С И П А Т ТА М А С Ы Н О Қ Ы П , Ө З І Ң І З Д І Ң Ж А Қ С Ы Ж А Қ ТА Р Ы Ң Ы З Ғ А ТА Ғ Ы Б І Р Р Е Т К Ө З Ж Е Т К І З І Ң І З ! • Лицо видят внимательные и усидчивые люди, вы замечаете детали, которые не подвластны взглядам других! • Дома   на картинке увидят люди, которые умеют создавать бытовой уют, речь не только об умении организовать пространство дома, это про гостеприимство, уют общения с вами! Художника заметят творческие люди, развитое воображение и креативность ваши сильные стороны! • Камень - символ ответственных людей, ваши  слова всегда сходятся с делами! • Деревья символ который заметен тем, кто увлекается саморазвитием и самопознанием! Ваш негласный девиз - нет предела совершенству! • Мольберт - привлекающий внимание напоминает о вашем желании заняться творчеством! Последнее время вы мало внимания уделяете своим талантам! • Портфель -  заметят интеллектуалы, любители математических задач и не простых решений! • Шкатулка , на которую вы обратили внимание - знак развитой интуиции, не один раз она вас выручала, прислушивайтесь и дальше! Также вы  внимательны к эмоциям своим и других людей.

П С И Х О Л О Г И Я Л Ы Қ Ж А Ғ Д А Я Т Т А Р Д Ы Ш Е Ш У • .

7 слайд
П С И Х О Л О Г И Я Л Ы Қ Ж А Ғ Д А Я Т Т А Р Д Ы Ш Е Ш У • .

7 слайд

П С И Х О Л О Г И Я Л Ы Қ Ж А Ғ Д А Я Т Т А Р Д Ы Ш Е Ш У • .

М Ұ Ғ А Л І М Д Е Р Д І Ң Е Ң С Ү Й І К Т І С Ө З Т І Р К Е С Т Е Р І Н Б І Л Е С І З Б Е ?

8 слайд
М Ұ Ғ А Л І М Д Е Р Д І Ң Е Ң С Ү Й І К Т І С Ө З Т І Р К Е С Т Е Р І Н Б І Л Е С І З Б Е ?

8 слайд

М Ұ Ғ А Л І М Д Е Р Д І Ң Е Ң С Ү Й І К Т І С Ө З Т І Р К Е С Т Е Р І Н Б І Л Е С І З Б Е ?

Б А С Ы Ң Д Ы Ү Й Д Е Ұ М Ы Т Ы П К Е Т П Е Д І Ң Б Е ?

9 слайд
Б А С Ы Ң Д Ы Ү Й Д Е Ұ М Ы Т Ы П К Е Т П Е Д І Ң Б Е ?

9 слайд

Б А С Ы Ң Д Ы Ү Й Д Е Ұ М Ы Т Ы П К Е Т П Е Д І Ң Б Е ?

Е С І К Т І Ж А П П А Й С Ы Ң Б А ? Ү Ң Г І Р Д Е Т Ұ Р А С Ы Ң Б А ?

10 слайд
Е С І К Т І Ж А П П А Й С Ы Ң Б А ? Ү Ң Г І Р Д Е Т Ұ Р А С Ы Ң Б А ?

10 слайд

Е С І К Т І Ж А П П А Й С Ы Ң Б А ? Ү Ң Г І Р Д Е Т Ұ Р А С Ы Ң Б А ?

Б І Л Г І Ш Б О Л С А Ң , М Е Н І Ң О Р Н Ы М А Т Ұ Р Ы П С А Б А Қ Б Е Р , М Е Н С Е Н І Ң О Р Н Ы Ң А О Т Ы Р

11 слайд
Б І Л Г І Ш Б О Л С А Ң , М Е Н І Ң О Р Н Ы М А Т Ұ Р Ы П С А Б А Қ Б Е Р , М Е Н С Е Н І Ң О Р Н Ы Ң А О Т Ы Р А Й Ы Н !

11 слайд

Б І Л Г І Ш Б О Л С А Ң , М Е Н І Ң О Р Н Ы М А Т Ұ Р Ы П С А Б А Қ Б Е Р , М Е Н С Е Н І Ң О Р Н Ы Ң А О Т Ы Р А Й Ы Н !

М Е Н К Ү Л К І Л І Н Е А Й Т Т Ы М ? А Й Т Ы Ң Д А Р Ш Ы Б І Р Г Е К Ү Л Е Й І К

12 слайд
М Е Н К Ү Л К І Л І Н Е А Й Т Т Ы М ? А Й Т Ы Ң Д А Р Ш Ы Б І Р Г Е К Ү Л Е Й І К

12 слайд

М Е Н К Ү Л К І Л І Н Е А Й Т Т Ы М ? А Й Т Ы Ң Д А Р Ш Ы Б І Р Г Е К Ү Л Е Й І К

С Ы Н Ы П Т А Н Ш Ы Қ , Қ А Й Т А Д А Н Д Ұ Р Ы С Т А П К І Р !

13 слайд
С Ы Н Ы П Т А Н Ш Ы Қ , Қ А Й Т А Д А Н Д Ұ Р Ы С Т А П К І Р !

13 слайд

С Ы Н Ы П Т А Н Ш Ы Қ , Қ А Й Т А Д А Н Д Ұ Р Ы С Т А П К І Р !

Е К Е У І Ң Е Б А Ғ А Н Ы Б Ө Л І П Қ О Я Й Ы Н Б А ? • .

14 слайд
Е К Е У І Ң Е Б А Ғ А Н Ы Б Ө Л І П Қ О Я Й Ы Н Б А ? • .

14 слайд

Е К Е У І Ң Е Б А Ғ А Н Ы Б Ө Л І П Қ О Я Й Ы Н Б А ? • .

О Т Ы Р Ы Ң Д А Р , Қ О Ң Ы Р А У М Ұ Ғ А Л І М Д Е Р Ү Ш І Н С О Ғ Ы Л Д Ы . . .

15 слайд
О Т Ы Р Ы Ң Д А Р , Қ О Ң Ы Р А У М Ұ Ғ А Л І М Д Е Р Ү Ш І Н С О Ғ Ы Л Д Ы . . .

15 слайд

О Т Ы Р Ы Ң Д А Р , Қ О Ң Ы Р А У М Ұ Ғ А Л І М Д Е Р Ү Ш І Н С О Ғ Ы Л Д Ы . . .

5 « А » С Ы Н Ы Б Ы Н А К І Р С Е М Д Е М А Л Ы П Қ А Л А М Ы Н

16 слайд
5 « А » С Ы Н Ы Б Ы Н А К І Р С Е М Д Е М А Л Ы П Қ А Л А М Ы Н

16 слайд

5 « А » С Ы Н Ы Б Ы Н А К І Р С Е М Д Е М А Л Ы П Қ А Л А М Ы Н

А Й Қ А Й Л А Ғ А Н Д А У Ы С Т А Р Ы Ң К Ө Ш Е Д Е Н Е С Т І Л Е Д І ! ! !

17 слайд
А Й Қ А Й Л А Ғ А Н Д А У Ы С Т А Р Ы Ң К Ө Ш Е Д Е Н Е С Т І Л Е Д І ! ! !

17 слайд

А Й Қ А Й Л А Ғ А Н Д А У Ы С Т А Р Ы Ң К Ө Ш Е Д Е Н Е С Т І Л Е Д І ! ! !

Е К Е У І Ң Б І Р Г Е Ә Ң Г І М Е А Й Т У Ү Ш І Н О Т Ы Р Д Ы Ң Д А Р М А ?

18 слайд
Е К Е У І Ң Б І Р Г Е Ә Ң Г І М Е А Й Т У Ү Ш І Н О Т Ы Р Д Ы Ң Д А Р М А ?

18 слайд

Е К Е У І Ң Б І Р Г Е Ә Ң Г І М Е А Й Т У Ү Ш І Н О Т Ы Р Д Ы Ң Д А Р М А ?

• Сыныптан қалғың келіп тұр ма? • Тақтаға шықсаң есің ауып қала ма? • Қанша істеп келе жатырмын,сендердей тәртіпсіз сынып көрм

19 слайд
• Сыныптан қалғың келіп тұр ма? • Тақтаға шықсаң есің ауып қала ма? • Қанша істеп келе жатырмын,сендердей тәртіпсіз сынып көрмеппін? • Сабақ айтатын ешкім жоқ па?Онда журнал бойынша сұраймын • Сені мұндай біліміңмен бірінші сыныпқа қайта жіберу керек • Дәптеріңе кім жазып берген,оданда орныңа мамаң оқысын. • Сөйлесіп алыңдар,мен күтіп тұрайын • Тыныш отыра тұрыңдар,мен қазір келем • Бақандай екі мұғалім тұрмыз,ұялмайды • екенсіңдер!

19 слайд

• Сыныптан қалғың келіп тұр ма? • Тақтаға шықсаң есің ауып қала ма? • Қанша істеп келе жатырмын,сендердей тәртіпсіз сынып көрмеппін? • Сабақ айтатын ешкім жоқ па?Онда журнал бойынша сұраймын • Сені мұндай біліміңмен бірінші сыныпқа қайта жіберу керек • Дәптеріңе кім жазып берген,оданда орныңа мамаң оқысын. • Сөйлесіп алыңдар,мен күтіп тұрайын • Тыныш отыра тұрыңдар,мен қазір келем • Бақандай екі мұғалім тұрмыз,ұялмайды • екенсіңдер!

М Ұ Ғ А Л І М Н І Ң 1 3 Б Е Л Г І С І

20 слайд
М Ұ Ғ А Л І М Н І Ң 1 3 Б Е Л Г І С І

20 слайд

М Ұ Ғ А Л І М Н І Ң 1 3 Б Е Л Г І С І

К Е Р І Б А Й Л А Н Ы С « 4 Б А Л А У Ы З »

21 слайд
К Е Р І Б А Й Л А Н Ы С « 4 Б А Л А У Ы З »

21 слайд

К Е Р І Б А Й Л А Н Ы С « 4 Б А Л А У Ы З »

Р Е Ф Л Е К С И Я • Коучинг туралы өз пікірлерін айту

22 слайд
Р Е Ф Л Е К С И Я • Коучинг туралы өз пікірлерін айту

22 слайд

Р Е Ф Л Е К С И Я • Коучинг туралы өз пікірлерін айту