Материалдар / Жаңа инновациялық технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру

Жаңа инновациялық технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2020
393
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Исаева Аида Бахытқызы Білімі: жоғары Бітірген оқу орны : ТарПИ Мамандығы: математика пәнінің мұғалімі Педагогикалық еңбек өті

1 слайд
Исаева Аида Бахытқызы Білімі: жоғары Бітірген оқу орны : ТарПИ Мамандығы: математика пәнінің мұғалімі Педагогикалық еңбек өтілі: 13 жыл Санаты: I

1 слайд

Исаева Аида Бахытқызы Білімі: жоғары Бітірген оқу орны : ТарПИ Мамандығы: математика пәнінің мұғалімі Педагогикалық еңбек өтілі: 13 жыл Санаты: I

Шығармашылық жұмысымның тақырыбы: Жаңа инновациялық технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру

2 слайд
Шығармашылық жұмысымның тақырыбы: Жаңа инновациялық технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру

2 слайд

Шығармашылық жұмысымның тақырыбы: Жаңа инновациялық технологияларды пайдалану арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру

Мақсаты: Математика сабағында оқытудың жаңа технологияларды тиімді пайдалану арқылы оқушылардың

3 слайд
Мақсаты: Математика сабағында оқытудың жаңа технологияларды тиімді пайдалану арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін, математика пәніне қызығушылығын, шығармашылық қабілеттерін арттыру.

3 слайд

Мақсаты: Математика сабағында оқытудың жаңа технологияларды тиімді пайдалану арқылы оқушылардың танымдық қабілеттерін, математика пәніне қызығушылығын, шығармашылық қабілеттерін арттыру.

Міндеттері: 1. Математика пәні бойынша білім берудің тиімді жолдарын анықтау; 2. Инновациялық әдістерді оқушылардың жас ерекше

4 слайд
Міндеттері: 1. Математика пәні бойынша білім берудің тиімді жолдарын анықтау; 2. Инновациялық әдістерді оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай топтастыру; 3. Оқытудың жаңа технологияларын математика сабағында өтілетін тақырыптарға сай қолдана білу;

4 слайд

Міндеттері: 1. Математика пәні бойынша білім берудің тиімді жолдарын анықтау; 2. Инновациялық әдістерді оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай топтастыру; 3. Оқытудың жаңа технологияларын математика сабағында өтілетін тақырыптарға сай қолдана білу;

Күтілетін нәтиже: Жаңа технологияларды математика сабағында өтілетін тақырыптарға сай қолдану арқылы ақыл-ойы дамыған, ө

5 слайд
Күтілетін нәтиже: Жаңа технологияларды математика сабағында өтілетін тақырыптарға сай қолдану арқылы ақыл-ойы дамыған, өзіндік көзқарасы мен пікірін ашық айта алатын, шығармашылық қабілеті дамыған, білімін өмірде қолдана алатын жеке тұлға қалыптастыру.

5 слайд

Күтілетін нәтиже: Жаңа технологияларды математика сабағында өтілетін тақырыптарға сай қолдану арқылы ақыл-ойы дамыған, өзіндік көзқарасы мен пікірін ашық айта алатын, шығармашылық қабілеті дамыған, білімін өмірде қолдана алатын жеке тұлға қалыптастыру.

Зерттеу кезеңдері: 1. Теориялық іздену кезеңі: 2016-2017 ж.ж. 2. Байқау кезеңі: 2017-2018 ж.ж. 3. Б

6 слайд
Зерттеу кезеңдері: 1. Теориялық іздену кезеңі: 2016-2017 ж.ж. 2. Байқау кезеңі: 2017-2018 ж.ж. 3. Бақылау кезеңі: 2018-2019 ж.ж. 4. Қорытынды кезең: 2019-2020 ж.ж.

6 слайд

Зерттеу кезеңдері: 1. Теориялық іздену кезеңі: 2016-2017 ж.ж. 2. Байқау кезеңі: 2017-2018 ж.ж. 3. Бақылау кезеңі: 2018-2019 ж.ж. 4. Қорытынды кезең: 2019-2020 ж.ж.

Теориялық кезең (2016-2017 жылы) Мақсаты: Инновациялық технология әдістеріне байланысты әдебиеттермен, материалдық базамен та

7 слайд
Теориялық кезең (2016-2017 жылы) Мақсаты: Инновациялық технология әдістеріне байланысты әдебиеттермен, материалдық базамен танысу, материалдар жинақтау. Міндеттері: 1.Жаңа технологиялар жөнінде теориялық мәліметтер жинақтау, іріктеу, жүйелеу. 2.Деңгейлік тапсырмалар құру жолымен танысып, сызбасын дайындау 3.Жинақталған мәліметтерді саралау.

7 слайд

Теориялық кезең (2016-2017 жылы) Мақсаты: Инновациялық технология әдістеріне байланысты әдебиеттермен, материалдық базамен танысу, материалдар жинақтау. Міндеттері: 1.Жаңа технологиялар жөнінде теориялық мәліметтер жинақтау, іріктеу, жүйелеу. 2.Деңгейлік тапсырмалар құру жолымен танысып, сызбасын дайындау 3.Жинақталған мәліметтерді саралау.

Теориялық – іздену кезеңінің жұмыс жоспары № Жұмыс мазмұны Мерзімі 1 Шығармашылық жұмыстың жоспарын әдістемелік

8 слайд
Теориялық – іздену кезеңінің жұмыс жоспары № Жұмыс мазмұны Мерзімі 1 Шығармашылық жұмыстың жоспарын әдістемелік бірлестік отырысында бекіту Қыркүйек 2 Шығармашылық тақырып бойынша теориялық әдебиеттер жинақтау Жыл бойы 3 Иннвациялық технологиялардың әдістерін меңгеру мақсатында семинарларға, тренингтерге қатысу Оқу жылы барысында 4 Жаңа педагогикалық технологияларды енгізу жолдарын анықтау Жыл бойы 5 Іріктелген әдіс-тәсілдерді математика пәні бойынша тақырыптарға, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай сабақта пайдалану IV тоқсанда 6 Теориялық іздену кезеңінің қорытындысын жасау Мамыр

8 слайд

Теориялық – іздену кезеңінің жұмыс жоспары № Жұмыс мазмұны Мерзімі 1 Шығармашылық жұмыстың жоспарын әдістемелік бірлестік отырысында бекіту Қыркүйек 2 Шығармашылық тақырып бойынша теориялық әдебиеттер жинақтау Жыл бойы 3 Иннвациялық технологиялардың әдістерін меңгеру мақсатында семинарларға, тренингтерге қатысу Оқу жылы барысында 4 Жаңа педагогикалық технологияларды енгізу жолдарын анықтау Жыл бойы 5 Іріктелген әдіс-тәсілдерді математика пәні бойынша тақырыптарға, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай сабақта пайдалану IV тоқсанда 6 Теориялық іздену кезеңінің қорытындысын жасау Мамыр

Байқау кезеңі (2017-2018 оқу жылы) Мақсаты: Жаңа педагогикалық технологияларды тарих пәніне енгізу арқылы білім сапасына ықпа

9 слайд
Байқау кезеңі (2017-2018 оқу жылы) Мақсаты: Жаңа педагогикалық технологияларды тарих пәніне енгізу арқылы білім сапасына ықпалын анықтау. Міндеттері: 1. “Дамыта оқыту” технологиясы жүйесімен деңгейлік тапсырмалар дайындау. 2. Тарих пәніне “Дамыта оқыту” технологияларын енгізу. 3. Білім сапасының мониторингін жасау. Күтілетін нәтиже: Сабаққа деген қызығушылығы артқан, шығармашылық қабілеті дамыған жеке тұлға.

9 слайд

Байқау кезеңі (2017-2018 оқу жылы) Мақсаты: Жаңа педагогикалық технологияларды тарих пәніне енгізу арқылы білім сапасына ықпалын анықтау. Міндеттері: 1. “Дамыта оқыту” технологиясы жүйесімен деңгейлік тапсырмалар дайындау. 2. Тарих пәніне “Дамыта оқыту” технологияларын енгізу. 3. Білім сапасының мониторингін жасау. Күтілетін нәтиже: Сабаққа деген қызығушылығы артқан, шығармашылық қабілеті дамыған жеке тұлға.

Байқау кезеңінің жұмыс жоспары № Жұмыс мазмұны Мерзімі 1 Шығармашылық жұмыстың байқау кезеңінің жоспарын әдістемелік бірлестік

10 слайд
Байқау кезеңінің жұмыс жоспары № Жұмыс мазмұны Мерзімі 1 Шығармашылық жұмыстың байқау кезеңінің жоспарын әдістемелік бірлестік отырысында бекіту. Қыркүйек 2 Математика пәні бойынша деңгейлік тапсырмалар құрастыру, сабақтарда қолдану Жыл бойы 3 Математика пәні бойынша тесттер құрастыру. Қараша 4 Математика пәні бойынша ашық сабақтар өткізу. Желтоқса н 5 Математика пәні бойынша сыныптан тыс жұмыстар өткізу. Қаңтар 6 Білім сапасының мониторингін жасау Мамыр 7 Байқау кезеңінің қорытындысын жасау. Мамыр

10 слайд

Байқау кезеңінің жұмыс жоспары № Жұмыс мазмұны Мерзімі 1 Шығармашылық жұмыстың байқау кезеңінің жоспарын әдістемелік бірлестік отырысында бекіту. Қыркүйек 2 Математика пәні бойынша деңгейлік тапсырмалар құрастыру, сабақтарда қолдану Жыл бойы 3 Математика пәні бойынша тесттер құрастыру. Қараша 4 Математика пәні бойынша ашық сабақтар өткізу. Желтоқса н 5 Математика пәні бойынша сыныптан тыс жұмыстар өткізу. Қаңтар 6 Білім сапасының мониторингін жасау Мамыр 7 Байқау кезеңінің қорытындысын жасау. Мамыр

11 слайд

11 слайд

Бақылау кезеңі (2018-2019 оқу жылы) Мақсаты: “Дамыта оқыту” технологиясы негізінде білім сапасының мониторингін жасап, әдістем

12 слайд
Бақылау кезеңі (2018-2019 оқу жылы) Мақсаты: “Дамыта оқыту” технологиясы негізінде білім сапасының мониторингін жасап, әдістемелік көмекші құралдар дайындау. Міндеттері: 1.“Дамыта оқыту” технологиясы бойынша деңгейлік тапсырмаларды сабақтарда үнемі пайдалану. 2.”Дамыта оқыту” технологиясы жүйесімен тесттік, деңгейлік тапсырмалар жиынтығын, “Дамыта оқыту” технологиясы бойынша қажетті көрнекі, үлестірмелі материалдардың жинағын дайындау. 3. Тарих пәні мұғалімдері үшін қажетті әдістемелік көмекші құрал дайындау жұмыстарын жүргізу.

12 слайд

Бақылау кезеңі (2018-2019 оқу жылы) Мақсаты: “Дамыта оқыту” технологиясы негізінде білім сапасының мониторингін жасап, әдістемелік көмекші құралдар дайындау. Міндеттері: 1.“Дамыта оқыту” технологиясы бойынша деңгейлік тапсырмаларды сабақтарда үнемі пайдалану. 2.”Дамыта оқыту” технологиясы жүйесімен тесттік, деңгейлік тапсырмалар жиынтығын, “Дамыта оқыту” технологиясы бойынша қажетті көрнекі, үлестірмелі материалдардың жинағын дайындау. 3. Тарих пәні мұғалімдері үшін қажетті әдістемелік көмекші құрал дайындау жұмыстарын жүргізу.

Бақылау кезеңінен күтілетін нәтиже: Ақыл-ойы дамыған, өзіндік көзқарасымен пікірін ашық айта алатын, қоғамдық орта

13 слайд
Бақылау кезеңінен күтілетін нәтиже: Ақыл-ойы дамыған, өзіндік көзқарасымен пікірін ашық айта алатын, қоғамдық ортаға икемді, шығармашылық қабілеті артқан, білім сапасы жоғары жеке тұлға.

13 слайд

Бақылау кезеңінен күтілетін нәтиже: Ақыл-ойы дамыған, өзіндік көзқарасымен пікірін ашық айта алатын, қоғамдық ортаға икемді, шығармашылық қабілеті артқан, білім сапасы жоғары жеке тұлға.

Бақылау кезеңінің жұмыс жоспары № Жұмыс мазмұны Мерзімі 1 Шығармашылық жұмыстың бақылау кезеңінің жоспарын әдістемелік бірлесті

14 слайд
Бақылау кезеңінің жұмыс жоспары № Жұмыс мазмұны Мерзімі 1 Шығармашылық жұмыстың бақылау кезеңінің жоспарын әдістемелік бірлестік отырысында бекіту. Қыркүйек 2 Жаңа технологияларды математика пәнінде үнемі пайдалану. Қазан 3 Жаңа технологиялар бойынша іріктелген әдіс- тәсілдерді пайдаланып, ашық сабақтар өту. Қараша 4 Жаңа технологияларды пайдаланып сыныптан тыс жұмыстар өткізу. Желтоқсан 5 Әдістемелік көмекші құрал жасауға дайындық. Қаңтар 6 Білім сапасының мониторингі. Жыл бойы 7 Бақылау кезеңінің қорытындысын жасау. Мамыр

14 слайд

Бақылау кезеңінің жұмыс жоспары № Жұмыс мазмұны Мерзімі 1 Шығармашылық жұмыстың бақылау кезеңінің жоспарын әдістемелік бірлестік отырысында бекіту. Қыркүйек 2 Жаңа технологияларды математика пәнінде үнемі пайдалану. Қазан 3 Жаңа технологиялар бойынша іріктелген әдіс- тәсілдерді пайдаланып, ашық сабақтар өту. Қараша 4 Жаңа технологияларды пайдаланып сыныптан тыс жұмыстар өткізу. Желтоқсан 5 Әдістемелік көмекші құрал жасауға дайындық. Қаңтар 6 Білім сапасының мониторингі. Жыл бойы 7 Бақылау кезеңінің қорытындысын жасау. Мамыр

Қорытынды кезең (2019-2020 оқу жылы) Мақсаты: Сынып бойынша зерттеу жұмысын қорытындылау. Міндеттері: 1. Жаңа технологиялар бо

15 слайд
Қорытынды кезең (2019-2020 оқу жылы) Мақсаты: Сынып бойынша зерттеу жұмысын қорытындылау. Міндеттері: 1. Жаңа технологиялар бойынша әдіс- тәсілдерді үнемі сабақтарда пайдалану. 2. Жаңа технологиялар жүйесімен деңгейлік тапсырмалар жиынтығын жүйеге келтіру. 3.Математика пәні мұғалімдері үшін қажетті әдістемелік көмекші құрал дайындау.

15 слайд

Қорытынды кезең (2019-2020 оқу жылы) Мақсаты: Сынып бойынша зерттеу жұмысын қорытындылау. Міндеттері: 1. Жаңа технологиялар бойынша әдіс- тәсілдерді үнемі сабақтарда пайдалану. 2. Жаңа технологиялар жүйесімен деңгейлік тапсырмалар жиынтығын жүйеге келтіру. 3.Математика пәні мұғалімдері үшін қажетті әдістемелік көмекші құрал дайындау.

Қорытынды кезеңнің жұмыс жоспары № Жұмыс мазмұны Мерзімі 1 Шығармашылық жұмыстың қорытынды кезеңінің жоспарын әдістемелік бірле

16 слайд
Қорытынды кезеңнің жұмыс жоспары № Жұмыс мазмұны Мерзімі 1 Шығармашылық жұмыстың қорытынды кезеңінің жоспарын әдістемелік бірлестік отырысында бекіту. Қыркүйек 2 Математикапәні бойынша деңгейлік тапсырмаларға арналған жинақ шығару. Қазан 3 Математика пәні бойынша тесттік тапсырмалар жинағын шығару. Қараша 4 Математикапәні бойынша тесттік тапсырмалар жинағын шығару. Желтоқсан 5 Жаңа иннвациялық технологиялар бойынша деңәдіс-тәсілдерді сабақтарда үнемі пайдалану. Жыл бойы 6 Математика пәні бойынша тест жинағын жетілдіру. Жыл бойы 7 Білім сапасының мониторингі. Жыл бойы 8 Жұмыстың қорытынды есебі. Мамыр

16 слайд

Қорытынды кезеңнің жұмыс жоспары № Жұмыс мазмұны Мерзімі 1 Шығармашылық жұмыстың қорытынды кезеңінің жоспарын әдістемелік бірлестік отырысында бекіту. Қыркүйек 2 Математикапәні бойынша деңгейлік тапсырмаларға арналған жинақ шығару. Қазан 3 Математика пәні бойынша тесттік тапсырмалар жинағын шығару. Қараша 4 Математикапәні бойынша тесттік тапсырмалар жинағын шығару. Желтоқсан 5 Жаңа иннвациялық технологиялар бойынша деңәдіс-тәсілдерді сабақтарда үнемі пайдалану. Жыл бойы 6 Математика пәні бойынша тест жинағын жетілдіру. Жыл бойы 7 Білім сапасының мониторингі. Жыл бойы 8 Жұмыстың қорытынды есебі. Мамыр

Жаңаша оқытудың педагогикалық тұжырымдамасы Ұстанымдар: 1.Жоғары деңгейдегі қиындықта оқыту. 2.Теориялық білімнің жетекші

17 слайд
Жаңаша оқытудың педагогикалық тұжырымдамасы Ұстанымдар: 1.Жоғары деңгейдегі қиындықта оқыту. 2.Теориялық білімнің жетекші ролі. 3.Оқу материалын жеделдете оқыту. 4.Оқу үрдісін оқушылардың сезінуі. 5.Барлық оқушылардың дамуы үшін жүйелі жұмыс істеу.

17 слайд

Жаңаша оқытудың педагогикалық тұжырымдамасы Ұстанымдар: 1.Жоғары деңгейдегі қиындықта оқыту. 2.Теориялық білімнің жетекші ролі. 3.Оқу материалын жеделдете оқыту. 4.Оқу үрдісін оқушылардың сезінуі. 5.Барлық оқушылардың дамуы үшін жүйелі жұмыс істеу.

Жаңа технологияларды сабағымда пайдалану арқылы оқушылардың қызығушылығын ояту арқылы өзіндік ізденіс жұмысына жетелеудемін.

18 слайд
Жаңа технологияларды сабағымда пайдалану арқылы оқушылардың қызығушылығын ояту арқылы өзіндік ізденіс жұмысына жетелеудемін. Оқушыларды фактілерді салыстыруға, талдау арқылы оларды проблемалар туғызуға және өзіндік жеке пікірін дәлелдеуге, өзінше шешім қабылдауға үйретудемін. Мен тек қана бағыт-бағдар берушімін. Сабаққа қойылатын талаптың ең бастысы тақырыбына сай мақсат, міндеттерін қоюды басты мақсат тұтамын. Оқушыларды сабақты ұйымдастырғанда психологиялық дайындық жасап барып, сабағымды жүргізуді әдетке айналдырғанмын.

18 слайд

Жаңа технологияларды сабағымда пайдалану арқылы оқушылардың қызығушылығын ояту арқылы өзіндік ізденіс жұмысына жетелеудемін. Оқушыларды фактілерді салыстыруға, талдау арқылы оларды проблемалар туғызуға және өзіндік жеке пікірін дәлелдеуге, өзінше шешім қабылдауға үйретудемін. Мен тек қана бағыт-бағдар берушімін. Сабаққа қойылатын талаптың ең бастысы тақырыбына сай мақсат, міндеттерін қоюды басты мақсат тұтамын. Оқушыларды сабақты ұйымдастырғанда психологиялық дайындық жасап барып, сабағымды жүргізуді әдетке айналдырғанмын.

ХХ ғасырдың басындағы ұлттық ойшылдарымыздың бірі Жүсіпбек Аймауытов: “Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол –

19 слайд
ХХ ғасырдың басындағы ұлттық ойшылдарымыздың бірі Жүсіпбек Аймауытов: “Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол – жаңаны табатын өнер” – деген.

19 слайд

ХХ ғасырдың басындағы ұлттық ойшылдарымыздың бірі Жүсіпбек Аймауытов: “Сабақ беру – үйреншікті жай ғана шеберлік емес, ол – жаңаны табатын өнер” – деген.

20 слайд

20 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ